11.8 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Salven a una dona de 64 anys que s’havia ofegat en la platja del Fortí de Vinaròs

platja Vinaròs

Una de les platges de Vinaròs (Castelló) | Ajuntament de Vinaròs

 

El socorrista de la Platja del Fortí de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), ha tret de l’aigua a una dona inconscient de 64 anys. Els fets s’han produït cap a les 14.10 hores, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) s’ha traslladat cap als lloc dels fets. Els efectius han fet maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada a la banyista i han conseguit recuperar les seues constants vitals. Posteriorment, la dona ha sigut traslladada a l’Hospital de Vinaròs en la unitat del SAMU amb símptomes d’ofegament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern destina 42,6 milions a regenerar platges valencianes

El Miteco finançarà obres per 42.659.244,47 euros per a revertir la regressió costanera en diversos trams del litoral valencià. El contracte ja s'ha firmat.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de la Marina, a Elx

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en la pedania il·licitana de la Marina. Els sospitosos seguixen tancats en una vivenda voltada per la Guàrdia Civil.

Víctimes de la dana i entitats entreguen carbó en Les Corts i criden a la protesta contra Mazón i el seu Govern

Col·lectius de víctimes i entitats socials han entregat carbó en Les Corts per a Mazón, Pérez Llorca i el seu Govern i han anomenat a una nova manifestació a València.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de La Marina (Elx)

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en La Marina, pedania d'Elx. La Guàrdia Civil a prop una vivenda amb dos sospitosos dins.

Pérez Llorca demana canvis normatius per a accelerar la recuperació i avisa que la comissió mixta no bastarà sense compromís del Govern

Pérez Llorca ha reclamat canvis normatius per a agilitzar la reconstrucció després de la DANA i ha advertit que la comissió mixta serà inútil sense compromís del Govern. Ha posat com a exemple els ponts locals, que la Generalitat ha tramitat per emergència, mentres uns altres avancen a diferents velocitats.

Castelló activa un dispositiu per la previsió de baixes temperatures i nevades

La Diputació ha preparat un pla preventiu davant el descens tèrmic, amb 20 llevaneu, 300 tones de sal i 190 efectius per a mantindre la mobilitat.

Finalitza la primera fase i reobri per Nadal un tram de l’avinguda Giorgeta a València

València ha conclòs la primera fase de la reurbanització en l'avinguda Giorgeta i reobri un tram de 300 metres per Nadal; es tancarà de nou després de Reis.

Les discoteques valencianes preveuen un 4,5% més de facturació este Nadal

Les discoteques de València encaren la campanya amb optimisme i anticipen un 4,5% més de facturació. L'avançament de les celebracions i la prevenda sostenen el repunt.