13.7 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Mor un home ofegat en la platja del Perellonet

Platja del Miracle de Tarragona

Els fills de la parella s’havien quedat jugant en l’arena | ACN

 

Un home de mitjana edat ha mort ofegat en la platja del Perellonet, una pedania de la ciutat de València, la vesprada del passat divendres. Els servicis sanitaris que van acudir al lloc dels fets van tractar de reanimar-lo, però l’home va patir una parada cardiorrespiratòria i va morir. 

 

Els fets es van produir cap a les 19.20 hores, hora en la que els veïns van sentir com la dona del banyista demanava ajuda a crits, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. La parella havia anat nadat fins a la boia groga i havia deixat als seus fills jugant en l’arena. Quan va decidir tornar, la parella va tindre dificultats degudes al corrent de la mar.

 

  

Els servicis d’emergències van poder rescatar a la dona, però l’home ja tenia signes d’ofegament i, tot i que van intentar reanimar-lo, va morir. Els efectius també van haver d’atendre a la dona, que es va desmaiar, i els menors, que van ser testimonis dels fets, van ser traslladats a les instal·lacions sanitàries d’un dels blocs d’apartaments del voltant. La dona, a qui van haver de donar-li un calmant, es va quedar sentada en l’arena, al costat del cos del seu home fins a les onze de la nit, quan la comissió judicial va alçar el cadàver.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Segona jornada de vaga mèdica en la Comunitat Valenciana: 65% segons el sindicat i 3,63% segons Sanitat

El sindicat eleva el seguiment al 60-65% i Sanitat el reduïx al 3,63-3,69%. La protesta va reclamar un estatut propi i millores laborals, amb concentració a l'Hospital Peset.

Condemnen als amos d’una empresa de neteja d’Alacant per ocupar 24 treballadors sense alta

Els propietaris es declaren culpables a l'inici del juí i l'Audiència dicta sentència 'in voce': sis mesos de presó i sis de multa de 9 euros diaris. La Inspecció de Treball va destapar les irregularitats en 2023 després d'una visita al centre de treball.

El València mesura la seua frescor davant la defensa del Fenerbahçe

El València visita al Fenerbahçe per a comprovar si ha recuperat la seua frescor després de huit partits en setze dies. Duel entre la millor defensa i el segon millor atac amb impacte directe en la zona alta.

Pedro Martínez ressalta la solidesa d’un Fenerbahçe en ratxa abans de la visita del València

Pedro Martínez va destacar la solidesa i el bon moment del Fenerbahçe abans del dol d'Eurolliga. El tècnic va exigir màxima concentració, defensa i pla col·lectiu.

Llibertat amb càrrecs per a un educador de Els Reiets per una suposada agressió sexual a dos jóvens a Alacant

Un educador de Els Reiets ha quedat en llibertat provisional amb càrrecs després de ser detingut per una suposada agressió sexual a dos jóvens. Se li imposa allunyament, prohibició de contacte i compareixences quinzenals, i ha sigut apartat del lloc.

La Fiscalia insistix davant el Suprem a mantindre a Ábalos i a Koldo a la presó per risc de fugida

Anticorrupció ha reiterat davant el Suprem que Ábalos i el seu exasesor Koldo continuen a la presó provisional per risc de fugida davant la proximitat del juí.

La Fiscalia insistix davant el Suprem a mantindre a la presó a Ábalos per risc de fugida

Anticorrupció ha demanat al Suprem mantindre la presó provisional de José Luis Ábalos i Koldo García per risc de fugida davant la proximitat del juí. La Sala resoldrà la setmana vinent.

Etta es presenta al Bernabéu amb el mercat en ebullició i sense marcar des d’octubre

Etta Eyong arriba al Bernabéu amb el Llevant en plena ratxa sense gols des del 26 d'octubre i amb el seu futur agitat pel mercat. Després de la Copa Àfrica, podria tornar a l'onze.