Mor un home ofegat en la platja del Perellonet

Platja del Miracle de Tarragona

Els fills de la parella s’havien quedat jugant en l’arena | ACN

 

Un home de mitjana edat ha mort ofegat en la platja del Perellonet, una pedania de la ciutat de València, la vesprada del passat divendres. Els servicis sanitaris que van acudir al lloc dels fets van tractar de reanimar-lo, però l’home va patir una parada cardiorrespiratòria i va morir. 

 

Els fets es van produir cap a les 19.20 hores, hora en la que els veïns van sentir com la dona del banyista demanava ajuda a crits, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. La parella havia anat nadat fins a la boia groga i havia deixat als seus fills jugant en l’arena. Quan va decidir tornar, la parella va tindre dificultats degudes al corrent de la mar.

 

  

Els servicis d’emergències van poder rescatar a la dona, però l’home ja tenia signes d’ofegament i, tot i que van intentar reanimar-lo, va morir. Els efectius també van haver d’atendre a la dona, que es va desmaiar, i els menors, que van ser testimonis dels fets, van ser traslladats a les instal·lacions sanitàries d’un dels blocs d’apartaments del voltant. La dona, a qui van haver de donar-li un calmant, es va quedar sentada en l’arena, al costat del cos del seu home fins a les onze de la nit, quan la comissió judicial va alçar el cadàver.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova generació Z de l’esport espanyol irromp amb força en l’elit

Una nova generació Z d'esportistes espanyols, amb noms com Aday Mara, Lamine Yamal, Awa Fam o Laia Font, consolida el relleu en l'elit gràcies a talent precoç i a un entorn d'alt rendiment cada vegada més estructurat.

Les víctimes de la DANA reclamen al TSJCV que reòbriga la via per a investigar a Carlos Mazón

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 demana al TSJCV que admeta el seu recurs de súplica i reconsidere l'arxivament de la investigació al expresident Carlos Mazón per la gestió de l'emergència que va deixar 230 morts.

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.

Desarticulada una xarxa que estafava bancs amb documents falsos i retirades en salons de joc a Vinaròs i Benicarló

La Guàrdia Civil atribueix a l’organització 484 operacions fraudulentes i un perjuí de 266.815 euros en diverses províncies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.

Morant acusa a Pérez Llorca de servilisme a Vox per a mantindre’s en la butaca

Diana Morant acusa el president Juanfran Pérez Llorca i al PP valencià d'actuar amb servilisme cap a Vox per a conservar el poder i critica les seues decisions en avortament, memòria democràtica, fiscalitat i sanitat.