Mor un home ofegat en la platja del Perellonet

Platja del Miracle de Tarragona

Els fills de la parella s’havien quedat jugant en l’arena | ACN

 

Un home de mitjana edat ha mort ofegat en la platja del Perellonet, una pedania de la ciutat de València, la vesprada del passat divendres. Els servicis sanitaris que van acudir al lloc dels fets van tractar de reanimar-lo, però l’home va patir una parada cardiorrespiratòria i va morir. 

 

Els fets es van produir cap a les 19.20 hores, hora en la que els veïns van sentir com la dona del banyista demanava ajuda a crits, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. La parella havia anat nadat fins a la boia groga i havia deixat als seus fills jugant en l’arena. Quan va decidir tornar, la parella va tindre dificultats degudes al corrent de la mar.

 

  

Els servicis d’emergències van poder rescatar a la dona, però l’home ja tenia signes d’ofegament i, tot i que van intentar reanimar-lo, va morir. Els efectius també van haver d’atendre a la dona, que es va desmaiar, i els menors, que van ser testimonis dels fets, van ser traslladats a les instal·lacions sanitàries d’un dels blocs d’apartaments del voltant. La dona, a qui van haver de donar-li un calmant, es va quedar sentada en l’arena, al costat del cos del seu home fins a les onze de la nit, quan la comissió judicial va alçar el cadàver.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.