Mor un home ofegat en la platja del Perellonet

Platja del Miracle de Tarragona

Els fills de la parella s’havien quedat jugant en l’arena | ACN

 

Un home de mitjana edat ha mort ofegat en la platja del Perellonet, una pedania de la ciutat de València, la vesprada del passat divendres. Els servicis sanitaris que van acudir al lloc dels fets van tractar de reanimar-lo, però l’home va patir una parada cardiorrespiratòria i va morir. 

 

Els fets es van produir cap a les 19.20 hores, hora en la que els veïns van sentir com la dona del banyista demanava ajuda a crits, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. La parella havia anat nadat fins a la boia groga i havia deixat als seus fills jugant en l’arena. Quan va decidir tornar, la parella va tindre dificultats degudes al corrent de la mar.

 

  

Els servicis d’emergències van poder rescatar a la dona, però l’home ja tenia signes d’ofegament i, tot i que van intentar reanimar-lo, va morir. Els efectius també van haver d’atendre a la dona, que es va desmaiar, i els menors, que van ser testimonis dels fets, van ser traslladats a les instal·lacions sanitàries d’un dels blocs d’apartaments del voltant. La dona, a qui van haver de donar-li un calmant, es va quedar sentada en l’arena, al costat del cos del seu home fins a les onze de la nit, quan la comissió judicial va alçar el cadàver.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.