Rescaten a un home de 81 anys després de caure a un pou de tres metres de profunditat en Ayora

Rescat pou Ayora

Efectius durant el rescat | Policia Local d’Ayora

 

Els bombers del Consorci Provincial de València han rescatat, este dimecres per la nit, a un home de 81 anys que havia caigut dins d’un pou de tres metres de profunditat en el municipi d’Ayora, en la comarca de la Vall de Cofrents (València), segons ha informat Emergències de la Generalitat Valenciana.

 

El succés es va produir sobre les 22.00 hores, quan l’ancià va caure en un pou de tres metres de profunditat, en la CV440 direcció Albacete. Per al seu rescat, es van mobilitzar una unitat de Bombers Forestals de la Generalitat, el grup de rescat d’altura de bombers del Consorci Provincial, una autobomba i bombers voluntaris d’Ayora.

 

Al voltant de les 23.45 hores van conseguir traure a l’home del pou, amb l’ajuda d’una escala i un arnés per a pujar-lo fins a la superfície. L’home estava conscient i un Suport Vital Bàsic (SVB) el va traslladar a l’Hospital General d’Almansa.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Deting per tres robatoris de cablejat de coure valorats en 30.000 euros a Bunyol i Alborache

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 50 anys per tres delictes de furt i un de robatori amb força de cablejat d’enllumenat públic a Bunyol i Alborache, amb danys valorats en 30.000 euros que van afectar un polígon industrial i un centre educatiu.

Un informe de docents defensa que hi ha diners per a atendre les reivindicacions del professorat en vaga

Un informe de la plataforma Docents en lluita conclou que les demandes del professorat de l’ensenyament public no universitari en vaga indefinida a la Comunitat Valenciana son assumibles amb els recursos disponibles i previstos.

La Guàrdia Civil desmantella una xarxa de contraban de tabac amb 11 milions de cigarrets intervinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal de l’Europa de l’Est que elaborava i distribuïa tabac il·legal des de Màlaga, Granada, Còrdova i Valencia, amb 11 milions de cigarrets i més de huit tones de picadura intervinguts.

L’assassí masclista de Callosa de Segura passarà a disposició judicial des de dijous

L’home que ha confessat l’assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura (Alacant) està previst que passe a disposició judicial a partir d’este dijous, una volta es complete la investigació forense.

Descens de temperatures este dimecres i ratxes fortes de vent al nord de la Comunitat

Este dimecres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana, amb possibles ruixats febles al nord d’Alacant i sud de València i ratxes de vent molt fortes en zones exposades del nord.

El professorat valencià encadena 18 dies de vaga i manté l’acampada en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària en la Comunitat Valenciana suma 18 dies lectius de vaga indefinida mentres continua l'acampada reivindicativa en el centre de València i el conflicte amb Educació seguix bloquejat.

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.