Mastodon
29.5 C
València
Dissabte, 13 setembre, 2025

Rescaten a un home de 81 anys després de caure a un pou de tres metres de profunditat en Ayora

Rescat pou Ayora

Efectius durant el rescat | Policia Local d’Ayora

 

Els bombers del Consorci Provincial de València han rescatat, este dimecres per la nit, a un home de 81 anys que havia caigut dins d’un pou de tres metres de profunditat en el municipi d’Ayora, en la comarca de la Vall de Cofrents (València), segons ha informat Emergències de la Generalitat Valenciana.

 

El succés es va produir sobre les 22.00 hores, quan l’ancià va caure en un pou de tres metres de profunditat, en la CV440 direcció Albacete. Per al seu rescat, es van mobilitzar una unitat de Bombers Forestals de la Generalitat, el grup de rescat d’altura de bombers del Consorci Provincial, una autobomba i bombers voluntaris d’Ayora.

 

Al voltant de les 23.45 hores van conseguir traure a l’home del pou, amb l’ajuda d’una escala i un arnés per a pujar-lo fins a la superfície. L’home estava conscient i un Suport Vital Bàsic (SVB) el va traslladar a l’Hospital General d’Almansa.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Antony s’estrena en el Betis davant un Llevant sense punts

Llevant arriba amb tres derrotes i la necessitat de puntuar; Betis busca el seu primer triomf a domicili amb el retorn d'Antony i diversos dubtes en l'onze.

Barcelona-València: baixa de Lamine Yamal i estrena en l’Estadi Johan Cruyff

El Barça tanca la quarta jornada davant el València sense Lamine Yamal i en un escenari inèdit: l'Estadi Johan Cruyff, amb aforament reduït i horari de 21.00 CET.

Les cendres de Camilo Sesto ja reposen en el seu mausoleu d’Alcoi

Les cendres de Camilo Sesto han sigut traslladades en un acte íntim al seu mausoleu d'Alcoi, al costat de les restes dels seus pares. L'homenatge es completa amb una estàtua en el futur museu dedicat a l'artista.

Mor un motorista a València després d’invadir el sentit contrari i ser atropellat per una furgoneta

Un motorista de 51 anys va morir en la zona de Serradora després de creuar al carril oposat i ser envestit per una furgoneta. El SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit.

Flic confirma la baixa de Lamine Yamal i critica la gestió de De la Font

Hansi Flic va confirmar que Lamine Yamal no estarà davant el València i és dubte per al Newcastle per molèsties en el pubis. El tècnic va qüestionar la gestió de la selecció.

Calero avisa abans del Llevant-Betis: cal donar la millor versió o t’esclafen

El tècnic del Llevant reclama competitivitat màxima davant un Betis a l'alça per a tallar tres derrotes seguides. Confia a canviar l'ànim amb una victòria.

Denuncien a diverses embarcacions per fondejar sobre posidònia en la badia de Xàbia

Un control marítim en la badia de Xàbia va culminar amb 11 denúncies, quatre d'elles per fondejar sobre prades de posidònia. Es van detectar a més diverses irregularitats documentals.

Ingressa a la presó un fugitiu condemnat a 15 anys per abusar de la filla menor de la seua parella

Un home de 46 anys, condemnat per abús sexual continuat de la filla menor de la seua parella en 2019, ha sigut detingut a Borriana després de mesos escapolit i ingressa a la presó. L'Audiència Provincial de València va activar la seua busca per risc de fugida en intentar aconseguir un passaport malgrat tindre retirat el seu.