Rescaten a un home de 81 anys després de caure a un pou de tres metres de profunditat en Ayora

Rescat pou Ayora

Efectius durant el rescat | Policia Local d’Ayora

 

Els bombers del Consorci Provincial de València han rescatat, este dimecres per la nit, a un home de 81 anys que havia caigut dins d’un pou de tres metres de profunditat en el municipi d’Ayora, en la comarca de la Vall de Cofrents (València), segons ha informat Emergències de la Generalitat Valenciana.

 

El succés es va produir sobre les 22.00 hores, quan l’ancià va caure en un pou de tres metres de profunditat, en la CV440 direcció Albacete. Per al seu rescat, es van mobilitzar una unitat de Bombers Forestals de la Generalitat, el grup de rescat d’altura de bombers del Consorci Provincial, una autobomba i bombers voluntaris d’Ayora.

 

Al voltant de les 23.45 hores van conseguir traure a l’home del pou, amb l’ajuda d’una escala i un arnés per a pujar-lo fins a la superfície. L’home estava conscient i un Suport Vital Bàsic (SVB) el va traslladar a l’Hospital General d’Almansa.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.