11.5 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Ferit ciclista en caure per un pou de 3 metres en Sant Vicent del Raspeig

El ciclista va caure a un pou de 3 metres per causes desconegudes | Polici

 

Efectius d’emergències han rescatat a un ciclista que es va precipitar a un pou d’uns tres metres en la zona del Savinar de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). El succés es va produir, per raons que es desconeixen, sobre les 23.20 hores d’este dimarts quan el xic, de 24 anys, practicava deport.

 

Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), es va donar avís del succés passades les 23.20 hores quan el xic va caure al pou a l’altura del túnel de Sant Anton en l’eixida 691 de l’AP-7.

 

El xic va quedar commocionat i es va donar avís als bombers que van acabar el rescat sobre les 00.50 hores de la matinada. Una ambulància del Suport Vital Bàsic i una altra del SAMU van atendre al ferit d’urgència i el van traslladar a l’Hospital General d’Alacant per policontusions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.