9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Ferit ciclista en caure per un pou de 3 metres en Sant Vicent del Raspeig

El ciclista va caure a un pou de 3 metres per causes desconegudes | Polici

 

Efectius d’emergències han rescatat a un ciclista que es va precipitar a un pou d’uns tres metres en la zona del Savinar de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). El succés es va produir, per raons que es desconeixen, sobre les 23.20 hores d’este dimarts quan el xic, de 24 anys, practicava deport.

 

Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), es va donar avís del succés passades les 23.20 hores quan el xic va caure al pou a l’altura del túnel de Sant Anton en l’eixida 691 de l’AP-7.

 

El xic va quedar commocionat i es va donar avís als bombers que van acabar el rescat sobre les 00.50 hores de la matinada. Una ambulància del Suport Vital Bàsic i una altra del SAMU van atendre al ferit d’urgència i el van traslladar a l’Hospital General d’Alacant per policontusions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.