14.8 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Tres morts, entre ells el bebé, i tres ferits en l’accident de l’AP-7 en el Campello

Accident AP-7 el Campello

Han hagut de tallar el trànsit per a que pogueren aterrar els helicòpters de salvament | Bombers d’Alacant

 

Finalment, han sigut tres les persones que han mort, entre elles un xiquet de dos anys, i altres tres han resultat ferides en un accident greu entre diferents vehicles en l’autopista a AP-7 a l’altura del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

El sinistre s’ha produït cap a les 15.10 hores d’este diumenge en el quilòmetre 674 de l’AP-7 en sentit Alacant, després de l’eixida del Campello, i ha obligat a tallar l’autopista per a que pogueren aterrar dos helicòpters, tal com ha informat el Centre de Gestió de Trànsit.

 

Segons el balanç d’Urgències, la col·lisió ha provocat la mort de tres persones: el xiquet de dos anys, un xic de 25 i una tercera sense identificar. Els servicis sanitaris han practicat la reanimació cardiopulmonar al xiquet, però ja havia mort.

 

Els altres tres ocupants dels cotxes han resultat ferits. Dos d’ells han patit traumatismes i han sigut traslladats a l’Hospital General d’Alacant, en un helicòpter de bombers i una ambulància; la tercera persona ferida ha sigut traslladada a l’Hospital de Sant Joan d’Alacant.

 

Fins al punt negre de l’Autopista del Mediterrani s’han desplaçat ambulàncies del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i Suport Vital Bàsic per a assistir als afectats. L’autopista ha continuat tallada hores després de l’accident, amb desviament per la via de servici, cosa que ha col·lapsat la circulació durant molt de temps, provocant cues quilomètriques en la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.

Alacant recorda a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

L'Ajuntament ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau. La ciutat ha reafirmat el seu compromís contra l'antisemitisme i la intolerància.

Rectors demanen prioritzar infraestructures i contractes‑programa en les universitats valencianes

Els rectors valoren l'estabilitat del pla 2026-2029, però reclamen activar el tram d'infraestructures i una política acadèmica amb contractes-programa. La Conselleria defén avanços en 2025 i anuncia l'adaptació plena de la Losu i dos noves lleis autonòmiques.