Tres morts, entre ells el bebé, i tres ferits en l’accident de l’AP-7 en el Campello

Accident AP-7 el Campello

Han hagut de tallar el trànsit per a que pogueren aterrar els helicòpters de salvament | Bombers d’Alacant

 

Finalment, han sigut tres les persones que han mort, entre elles un xiquet de dos anys, i altres tres han resultat ferides en un accident greu entre diferents vehicles en l’autopista a AP-7 a l’altura del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

El sinistre s’ha produït cap a les 15.10 hores d’este diumenge en el quilòmetre 674 de l’AP-7 en sentit Alacant, després de l’eixida del Campello, i ha obligat a tallar l’autopista per a que pogueren aterrar dos helicòpters, tal com ha informat el Centre de Gestió de Trànsit.

 

Segons el balanç d’Urgències, la col·lisió ha provocat la mort de tres persones: el xiquet de dos anys, un xic de 25 i una tercera sense identificar. Els servicis sanitaris han practicat la reanimació cardiopulmonar al xiquet, però ja havia mort.

 

Els altres tres ocupants dels cotxes han resultat ferits. Dos d’ells han patit traumatismes i han sigut traslladats a l’Hospital General d’Alacant, en un helicòpter de bombers i una ambulància; la tercera persona ferida ha sigut traslladada a l’Hospital de Sant Joan d’Alacant.

 

Fins al punt negre de l’Autopista del Mediterrani s’han desplaçat ambulàncies del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i Suport Vital Bàsic per a assistir als afectats. L’autopista ha continuat tallada hores després de l’accident, amb desviament per la via de servici, cosa que ha col·lapsat la circulació durant molt de temps, provocant cues quilomètriques en la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.