Tres morts, entre ells el bebé, i tres ferits en l’accident de l’AP-7 en el Campello

Accident AP-7 el Campello

Han hagut de tallar el trànsit per a que pogueren aterrar els helicòpters de salvament | Bombers d’Alacant

 

Finalment, han sigut tres les persones que han mort, entre elles un xiquet de dos anys, i altres tres han resultat ferides en un accident greu entre diferents vehicles en l’autopista a AP-7 a l’altura del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

El sinistre s’ha produït cap a les 15.10 hores d’este diumenge en el quilòmetre 674 de l’AP-7 en sentit Alacant, després de l’eixida del Campello, i ha obligat a tallar l’autopista per a que pogueren aterrar dos helicòpters, tal com ha informat el Centre de Gestió de Trànsit.

 

Segons el balanç d’Urgències, la col·lisió ha provocat la mort de tres persones: el xiquet de dos anys, un xic de 25 i una tercera sense identificar. Els servicis sanitaris han practicat la reanimació cardiopulmonar al xiquet, però ja havia mort.

 

Els altres tres ocupants dels cotxes han resultat ferits. Dos d’ells han patit traumatismes i han sigut traslladats a l’Hospital General d’Alacant, en un helicòpter de bombers i una ambulància; la tercera persona ferida ha sigut traslladada a l’Hospital de Sant Joan d’Alacant.

 

Fins al punt negre de l’Autopista del Mediterrani s’han desplaçat ambulàncies del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i Suport Vital Bàsic per a assistir als afectats. L’autopista ha continuat tallada hores després de l’accident, amb desviament per la via de servici, cosa que ha col·lapsat la circulació durant molt de temps, provocant cues quilomètriques en la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.