Tres morts, entre ells el bebé, i tres ferits en l’accident de l’AP-7 en el Campello

Ejemplo de shortcode con estilo
Han hagut de tallar el trànsit per a que pogueren aterrar els helicòpters de salvament | Bombers d’Alacant   Finalment, han sigut tres les persones que han mort, entre elles un xiquet de dos anys, i altres tres han resultat ferides en un accident greu entre diferents vehicles en l’autopista a AP-7 a l’altura del Campello, […]
Accident AP-7 el Campello

Han hagut de tallar el trànsit per a que pogueren aterrar els helicòpters de salvament | Bombers d’Alacant

 

Finalment, han sigut tres les persones que han mort, entre elles un xiquet de dos anys, i altres tres han resultat ferides en un accident greu entre diferents vehicles en l’autopista a AP-7 a l’altura del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

El sinistre s’ha produït cap a les 15.10 hores d’este diumenge en el quilòmetre 674 de l’AP-7 en sentit Alacant, després de l’eixida del Campello, i ha obligat a tallar l’autopista per a que pogueren aterrar dos helicòpters, tal com ha informat el Centre de Gestió de Trànsit.

 

Segons el balanç d’Urgències, la col·lisió ha provocat la mort de tres persones: el xiquet de dos anys, un xic de 25 i una tercera sense identificar. Els servicis sanitaris han practicat la reanimació cardiopulmonar al xiquet, però ja havia mort.

 

Els altres tres ocupants dels cotxes han resultat ferits. Dos d’ells han patit traumatismes i han sigut traslladats a l’Hospital General d’Alacant, en un helicòpter de bombers i una ambulància; la tercera persona ferida ha sigut traslladada a l’Hospital de Sant Joan d’Alacant.

 

Fins al punt negre de l’Autopista del Mediterrani s’han desplaçat ambulàncies del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i Suport Vital Bàsic per a assistir als afectats. L’autopista ha continuat tallada hores després de l’accident, amb desviament per la via de servici, cosa que ha col·lapsat la circulació durant molt de temps, provocant cues quilomètriques en la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.