Tres morts, entre ells el bebé, i tres ferits en l’accident de l’AP-7 en el Campello

Accident AP-7 el Campello

Han hagut de tallar el trànsit per a que pogueren aterrar els helicòpters de salvament | Bombers d’Alacant

 

Finalment, han sigut tres les persones que han mort, entre elles un xiquet de dos anys, i altres tres han resultat ferides en un accident greu entre diferents vehicles en l’autopista a AP-7 a l’altura del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

El sinistre s’ha produït cap a les 15.10 hores d’este diumenge en el quilòmetre 674 de l’AP-7 en sentit Alacant, després de l’eixida del Campello, i ha obligat a tallar l’autopista per a que pogueren aterrar dos helicòpters, tal com ha informat el Centre de Gestió de Trànsit.

 

Segons el balanç d’Urgències, la col·lisió ha provocat la mort de tres persones: el xiquet de dos anys, un xic de 25 i una tercera sense identificar. Els servicis sanitaris han practicat la reanimació cardiopulmonar al xiquet, però ja havia mort.

 

Els altres tres ocupants dels cotxes han resultat ferits. Dos d’ells han patit traumatismes i han sigut traslladats a l’Hospital General d’Alacant, en un helicòpter de bombers i una ambulància; la tercera persona ferida ha sigut traslladada a l’Hospital de Sant Joan d’Alacant.

 

Fins al punt negre de l’Autopista del Mediterrani s’han desplaçat ambulàncies del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i Suport Vital Bàsic per a assistir als afectats. L’autopista ha continuat tallada hores després de l’accident, amb desviament per la via de servici, cosa que ha col·lapsat la circulació durant molt de temps, provocant cues quilomètriques en la zona.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.