Arriba la 6a pastera en dos dies a la costa valenciana

PASTERA

Les pasteres han arribat a Orihuela, Pilar de la Horadada, Altea i Alacant | Creu Roja Alacant

ACTUALITZAT 17.30 hores. Salvament Marítim ha interceptat en la vesprada d’este diumenge una pastera amb deu persones a bord, la quarta localitzada en les costes de la província d’Alacant durant esta jornada i la sisena del cap de setmana.

 

Després de detectar l’embarcació, Salvament Marítim ha procedit a traslladar a les persones que anaven a bord de la pastera al port d’Alacant, segons han explicat fonts de Creu Roja. Entre els migrants hi ha tres persones que possiblement són menors d’edat.

 

Altres tres pasteres han arribat este diumenge

Un total de tres pasteres, amb almenys 37 persones a bord, entre les que es troben set menors, han arribat durant este diumenge a les costes del Cap Roig d’Orihuela (Baix Segura) i Altea (Marina Baixa), en la província d’Alacant, segons han informat fonts de Creu Roja.

 

D’una banda, s’han interceptat dos pasteres de matinada en la zona de Cap Roig. Una embarcació de Salvament Marítim de Creu Roja amb base en Torrevieja ha remolcat una de les pasteres, amb 14 persones. L’embarcació ‘Mirfak’ s’ha encarregat de l’altra, a on anaven 15 persones. Fins a 29 migrants han hagut de ser atesos.

 

D’altra banda, ha arribat una tercera embarcació a Altea. Huit persones han rebut atenció en les dependències de la Guàrdia Civil de la localitat, tots ells hòmens majors d’edat i en bon estat de salut, segons les mateixes fonts.

 

25 persones van arribar dissabte

Amb l’arribada d’estes tres pasteres, són 61 els migrants que han desembarcat en les costes alacantines este cap de setmana. Durant la matinada de dissabte, una altra embarcació amb set persones a bord va arribar a la Platja Riu Sec, en el Pilar de la Horadada (Baix Segura). Els set migrants eren hòmens i van ser atesos per principi d’hipotèrmia, segons ha informat Creu Roja.

 

Cap a les 16 hores de dissabte, una altra pastera arribava al Cap de l’Horta, en la ciutat d’Alacant (l’Alacantí), amb unes 17 persones, tot i que van fugir només tocar terra. 13 hòmens van poder ser localitzats en bon estat de salut i seran retornats al seu país d’origen, segons ha informat la Policia Nacional. 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.