Paula Echevarría completa un estilisme ‘low-cost’ amb peces de roba de luxe de 2.600 euros

Paula Echevarría junto a su hija Daniela en una playa de Marbella

Paula Echevarría amb la seua filla Daniella | EspañaDiario

 

Paula Echevarría és capaç de combinar peces de roba d’allò més variades quant a tendència, estil i preu i sorprendre amb cadascun dels seus ‘looks’. Mostra d’açò són les publicacions diàries que realitza en el seu compte d’Instagram i que mostren les propostes del seu dia a dia. En esta última ocasió, assabentada de la gran tendència que abasta esta temporada, l’actriu s’ha vestit en un estilós conjunt de jaqueta pantalons d’estampat de quadres.

 

  

  

En quasi totes les tendes es poden trobar infinitat de versions d’estes peces que ha lluït Echevarría. Per exemple, en la tenda ‘low-cost’ Bershka es pot trobar una oferta que abasta un conjunt de jaqueta i pantalons d’estampat Príncep de Gal·les a un preu de 45 euros les dos peces de roba. Este preu és bastant assequible si ho comparem amb el que pot arribar a valdre en altres tendes una sola de les peces similars.

 

Paula Echevarría junto a su hija Daniela en una playa de Marbella

Detall de l’estilisme de Paula Echevarría | EspañaDiario

 

Últimes notícies

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.