Paula Echevarría completa un estilisme ‘low-cost’ amb peces de roba de luxe de 2.600 euros

Paula Echevarría junto a su hija Daniela en una playa de Marbella

Paula Echevarría amb la seua filla Daniella | EspañaDiario

 

Paula Echevarría és capaç de combinar peces de roba d’allò més variades quant a tendència, estil i preu i sorprendre amb cadascun dels seus ‘looks’. Mostra d’açò són les publicacions diàries que realitza en el seu compte d’Instagram i que mostren les propostes del seu dia a dia. En esta última ocasió, assabentada de la gran tendència que abasta esta temporada, l’actriu s’ha vestit en un estilós conjunt de jaqueta pantalons d’estampat de quadres.

 

  

  

En quasi totes les tendes es poden trobar infinitat de versions d’estes peces que ha lluït Echevarría. Per exemple, en la tenda ‘low-cost’ Bershka es pot trobar una oferta que abasta un conjunt de jaqueta i pantalons d’estampat Príncep de Gal·les a un preu de 45 euros les dos peces de roba. Este preu és bastant assequible si ho comparem amb el que pot arribar a valdre en altres tendes una sola de les peces similars.

 

Paula Echevarría junto a su hija Daniela en una playa de Marbella

Detall de l’estilisme de Paula Echevarría | EspañaDiario

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.