Paula Echevarría completa un estilisme ‘low-cost’ amb peces de roba de luxe de 2.600 euros

Paula Echevarría junto a su hija Daniela en una playa de Marbella

Paula Echevarría amb la seua filla Daniella | EspañaDiario

 

Paula Echevarría és capaç de combinar peces de roba d’allò més variades quant a tendència, estil i preu i sorprendre amb cadascun dels seus ‘looks’. Mostra d’açò són les publicacions diàries que realitza en el seu compte d’Instagram i que mostren les propostes del seu dia a dia. En esta última ocasió, assabentada de la gran tendència que abasta esta temporada, l’actriu s’ha vestit en un estilós conjunt de jaqueta pantalons d’estampat de quadres.

 

  

  

En quasi totes les tendes es poden trobar infinitat de versions d’estes peces que ha lluït Echevarría. Per exemple, en la tenda ‘low-cost’ Bershka es pot trobar una oferta que abasta un conjunt de jaqueta i pantalons d’estampat Príncep de Gal·les a un preu de 45 euros les dos peces de roba. Este preu és bastant assequible si ho comparem amb el que pot arribar a valdre en altres tendes una sola de les peces similars.

 

Paula Echevarría junto a su hija Daniela en una playa de Marbella

Detall de l’estilisme de Paula Echevarría | EspañaDiario

 

Últimes notícies

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.