Paula Echevarría completa un estilisme ‘low-cost’ amb peces de roba de luxe de 2.600 euros

Paula Echevarría junto a su hija Daniela en una playa de Marbella

Paula Echevarría amb la seua filla Daniella | EspañaDiario

 

Paula Echevarría és capaç de combinar peces de roba d’allò més variades quant a tendència, estil i preu i sorprendre amb cadascun dels seus ‘looks’. Mostra d’açò són les publicacions diàries que realitza en el seu compte d’Instagram i que mostren les propostes del seu dia a dia. En esta última ocasió, assabentada de la gran tendència que abasta esta temporada, l’actriu s’ha vestit en un estilós conjunt de jaqueta pantalons d’estampat de quadres.

 

  

  

En quasi totes les tendes es poden trobar infinitat de versions d’estes peces que ha lluït Echevarría. Per exemple, en la tenda ‘low-cost’ Bershka es pot trobar una oferta que abasta un conjunt de jaqueta i pantalons d’estampat Príncep de Gal·les a un preu de 45 euros les dos peces de roba. Este preu és bastant assequible si ho comparem amb el que pot arribar a valdre en altres tendes una sola de les peces similars.

 

Paula Echevarría junto a su hija Daniela en una playa de Marbella

Detall de l’estilisme de Paula Echevarría | EspañaDiario

 

Últimes notícies

Tallada la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló per un incendi pròxim a les vies

Un incendi en un camp al terme de Villanueva de Castellón ha obligat a tallar la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló i a posar autobusos alternatius.

Brancou Badio, a un pas de deixar el València Basket rumb a Panathinaikos

Brancou Badio ja és a Atenes per a passar el reconeixement mèdic amb el Panathinaikos, que preveu pagar la seua clàusula d’eixida del València Basket.

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.