Assistixen a tres persones a punt d’ofegar-se en una platja de Xilxes

 

Tres persones han estat a punt d’ofegar-se este diumenge en una platja de Xilxes, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Cap a les nou de la nit, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha rebut un avís en el que s’alertava de què tres persones estaven demanant ajuda en la platja Sud de la localitat.

 

Mentres altres banyistes entraven a la mar a ajudar-los, el CICU ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

L’equip del SAMU ha assistit a una dona per submersió prolongada, ja que havia estat molt de tempos baix l’aigua, però ha sigut donada d’alta en el lloc. D’altra banda, un home de 38 anys amb símptomes d’ofegament ha hagut de ser traslladat a l’hospital de la Plana de Vila-real en l’ambulància del SAMU.

Últimes notícies

Els incendis ja arrasen quasi 1.000 hectàrees de camps assegurats, amb Castelló entre les zones afectades

Agroseguro ha registrat sinistres en 984 hectàrees agrícoles assegurades per incendis a Castelló, Guadalajara, Zamora, Àvila, Madrid i Saragossa. La Mierla i la comarca d’Ejea de los Caballeros concentren la major part dels danys.

Les ajudes als ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó arriben als 15.000 euros per explotació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha detallat a ramaders d’Artana i Eslida el paquet d’ajudes de 67 milions aprovat pel Consell per a veïns i negocis afectats per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, encara no controlat del tot.

Gulácsi aposta pel Villarreal per a continuar al màxim nivell competitiu

El porter hongarés Peter Gulácsi ha sigut presentat com a nou jugador del Villarreal per a dos temporades i assegura que no va dubtar perquè considera el club un dels millors d’Espanya.

Un any de presó per passar 26 dies en un hotel de Castelló i anar-se’n sense pagar

L’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a un any de presó un home que va estar 26 dies en pensió completa en un hotel de la Vall d’Alba i se’n va anar sense abonar 2.283 euros. La sentència és ferma i l’obliga també a indemnitzar l’establiment amb l’import defraudat més els interessos.

Juliol més càlid registrat a la Comunitat Valenciana i el més sec del segle

El juliol de 2026 ha sigut el més càlid registrat a la Comunitat Valenciana, amb 27,3 graus de mitjana, i el més sec del segle, amb només 2,5 litres per metre quadrat.

Els treballs continuen en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara sense controlar

Bombers i brigades forestals continuen treballant a la zona de l’incendi de la Vall d’Uixó per consolidar el perímetre, huit dies després que quedara estabilitzat. L’objectiu és poder passar prompte a la fase de control, després que el foc haja cremat 9.568 hectàrees.

Huit morts menys a les carreteres en juliol però set víctimes a la Comunitat Valenciana

En juliol han mort 107 persones en 97 accidents de trànsit a Espanya, 7 d’elles a la Comunitat Valenciana, la mateixa xifra que en 2025. És el segon juliol amb menys morts de la sèrie històrica, malgrat l’augment dels desplaçaments de llarg recorregut.

Maximo Quiles afronta Silverstone amb fam de victòria però sense confiar-se

Maximo Quiles arriba al Gran Premi de Gran Bretanya com a sòlid líder de Moto3, amb 104 punts d’avantatge, i anuncia que no pensa relaxar-se a Silverstone.
FILMOTECA D'ESTIU