Pilar Rubio sorprén amb un ajustat vestit premamà molt sensual

 

Noche de @elhormiguero, no os lo perdáis!

Una publicación compartida de Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) el

 

Pilar Rubio ha tornat a convertir-se en notícia pel seu estil de vestir. La dona de Sergio Ramos no para de cridar l'atenció dels mitjans de comunicació amb atrevits estilismes no aptes per a tots els gustos. En esta ocasió, la col·laboradora de ‘El Hormiguero’ va presentar el seu repte setmanal amb un ajustat vestit que deixava poc a la imaginació.

Concretament la reportera lluïa un vestit ‘bodycon’ en un to blanc trencat, llis i adornat amb diverses volanderes que unien les tires del mateix color que recorren el model tant vertical com horitzontalment. A més, el vestit també comptava amb unes xicotetes mànigues efecte flotador i un ‘choker’, tot del mateix color. El model és de la firma Forever Unique i té un preu de 400 euros, encara que actualment està esgotat.

  

  

  

  

Amb este model es podia apreciar el bon cos que conserva Pilar malgrat estar ja quasi en l'etapa final del seu embaràs. Este serà el tercer fill de la parella, un xiquet que es convertirà en el germà xicotet de Sergio Jr. i Marco.

Polèmica amb els seus estilismes

 

No és la primera vegada que Pilar Rubio crida l'atenció per la roba que tria. Fa uns mesos destacava en apostar per un conjunt format per: una dessuadora de vellut de Zara amb falda de tul brodat signada per Marciano i unes botes altes amb cordons de Guess.

 

 

Este puente vente a Madrid! Nuevo post. LINK EN BIO.

Una publicación compartida de Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) el

 

 

En la gala del premi ‘The Best’, atorgat per la FIFA, als millors jugadors del futbol mundial també va destacar per la roba triada. En este  cas ja se li notava la panxa d'embarassada, però així i tot no va dubtar a enfundar-se en un ajustat vestit negre amb transparències. Aleshores va deslligar una onada de crítiques en les xarxes socials, ja que molts van considerar que la indumentària no era l'adequada per a l'ocasió.

 

 

Special evening @world11 @sergioramos

Una publicación compartida de Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) el

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.