13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Pilar Rubio sorprén amb un ajustat vestit premamà molt sensual

 

Noche de @elhormiguero, no os lo perdáis!

Una publicación compartida de Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) el

 

Pilar Rubio ha tornat a convertir-se en notícia pel seu estil de vestir. La dona de Sergio Ramos no para de cridar l'atenció dels mitjans de comunicació amb atrevits estilismes no aptes per a tots els gustos. En esta ocasió, la col·laboradora de ‘El Hormiguero’ va presentar el seu repte setmanal amb un ajustat vestit que deixava poc a la imaginació.

Concretament la reportera lluïa un vestit ‘bodycon’ en un to blanc trencat, llis i adornat amb diverses volanderes que unien les tires del mateix color que recorren el model tant vertical com horitzontalment. A més, el vestit també comptava amb unes xicotetes mànigues efecte flotador i un ‘choker’, tot del mateix color. El model és de la firma Forever Unique i té un preu de 400 euros, encara que actualment està esgotat.

  

  

  

  

Amb este model es podia apreciar el bon cos que conserva Pilar malgrat estar ja quasi en l'etapa final del seu embaràs. Este serà el tercer fill de la parella, un xiquet que es convertirà en el germà xicotet de Sergio Jr. i Marco.

Polèmica amb els seus estilismes

 

No és la primera vegada que Pilar Rubio crida l'atenció per la roba que tria. Fa uns mesos destacava en apostar per un conjunt format per: una dessuadora de vellut de Zara amb falda de tul brodat signada per Marciano i unes botes altes amb cordons de Guess.

 

 

Este puente vente a Madrid! Nuevo post. LINK EN BIO.

Una publicación compartida de Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) el

 

 

En la gala del premi ‘The Best’, atorgat per la FIFA, als millors jugadors del futbol mundial també va destacar per la roba triada. En este  cas ja se li notava la panxa d'embarassada, però així i tot no va dubtar a enfundar-se en un ajustat vestit negre amb transparències. Aleshores va deslligar una onada de crítiques en les xarxes socials, ja que molts van considerar que la indumentària no era l'adequada per a l'ocasió.

 

 

Special evening @world11 @sergioramos

Una publicación compartida de Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) el

Últimes notícies

La borrasca Harry deixarà en el Mediterrani ones de més de 6 metres, pluges i neu

Harry assotarà el Mediterrani amb ones de més de 6 metres, pluges intenses i neu des de 1.000 metres. El dimecres remetrà, però s'esperen nous fronts atlàntics.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla en quarts, ronda a partit únic prevista entre el 3 i el 5 de febrer. Bossio va anticipar un encreuament exigent i va destacar l'empenyiment de l'afició.

Les Corts guarden un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz

Les Corts han rendit un minut de silenci en memòria de les víctimes del sinistre de Adamuz, amb participació de tots els grups i missatges de suport i prudència informativa.

Pérez Llorca presidix un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Còrdova

Pérez Llorca ha presidit un minut de silenci en memòria de les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ajusta la seua agenda a l'espera del dol nacional.

València es bolca amb les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz i oferix ajuda

València ha expressat el seu carinyo a les víctimes del sinistre de Adamuz, amb almenys 39 morts, i ha oferit tota l'ajuda possible, sumant-se al dol nacional.

Pérez Llorca encapçala un minut de silenci per les víctimes de l’accident de Còrdova

Juanfran Pérez Llorca ha presidit al migdia d'este dilluns un minut de silenci a Alacant per les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ha evitat declaracions i ha deixat la seua agenda a costa de possibles mesures de dol oficial.

Baldoví demana que Pérez Llorca explique en Les Corts la seua postura sobre el finançament autonòmic

Compromís ha sol·licitat la compareixença del president per a fixar posició sobre el nou model de finançament. Baldoví ha defés negociar la proposta del Govern i ha criticat la 'Declaració de Saragossa' per vaga.

Baldoví veu prematur parlar de coalicions i descarta negociacions obertes

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, ha considerat prematur debatre aliances per a 2027 i ha assegurat que no hi ha cap negociació formal en marxa.