14.8 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Pilar Rubio sorprén amb un ajustat vestit premamà molt sensual

 

Noche de @elhormiguero, no os lo perdáis!

Una publicación compartida de Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) el

 

Pilar Rubio ha tornat a convertir-se en notícia pel seu estil de vestir. La dona de Sergio Ramos no para de cridar l'atenció dels mitjans de comunicació amb atrevits estilismes no aptes per a tots els gustos. En esta ocasió, la col·laboradora de ‘El Hormiguero’ va presentar el seu repte setmanal amb un ajustat vestit que deixava poc a la imaginació.

Concretament la reportera lluïa un vestit ‘bodycon’ en un to blanc trencat, llis i adornat amb diverses volanderes que unien les tires del mateix color que recorren el model tant vertical com horitzontalment. A més, el vestit també comptava amb unes xicotetes mànigues efecte flotador i un ‘choker’, tot del mateix color. El model és de la firma Forever Unique i té un preu de 400 euros, encara que actualment està esgotat.

  

  

  

  

Amb este model es podia apreciar el bon cos que conserva Pilar malgrat estar ja quasi en l'etapa final del seu embaràs. Este serà el tercer fill de la parella, un xiquet que es convertirà en el germà xicotet de Sergio Jr. i Marco.

Polèmica amb els seus estilismes

 

No és la primera vegada que Pilar Rubio crida l'atenció per la roba que tria. Fa uns mesos destacava en apostar per un conjunt format per: una dessuadora de vellut de Zara amb falda de tul brodat signada per Marciano i unes botes altes amb cordons de Guess.

 

 

Este puente vente a Madrid! Nuevo post. LINK EN BIO.

Una publicación compartida de Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) el

 

 

En la gala del premi ‘The Best’, atorgat per la FIFA, als millors jugadors del futbol mundial també va destacar per la roba triada. En este  cas ja se li notava la panxa d'embarassada, però així i tot no va dubtar a enfundar-se en un ajustat vestit negre amb transparències. Aleshores va deslligar una onada de crítiques en les xarxes socials, ja que molts van considerar que la indumentària no era l'adequada per a l'ocasió.

 

 

Special evening @world11 @sergioramos

Una publicación compartida de Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) el

Últimes notícies

Thompson guia un gran València Basket per a assaltar el OAKA (79-89)

València Basket va remuntar a Atenes i va véncer 79-89 al Panathinaikos amb un Darius Thompson excel·lent. El triomf li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Thompson lidera l’assalt del València al OAKA: 79-89

El València Basket va remuntar a Atenes amb una segona part excel·lent i es va imposar 79-89 al Panathinaikos, guiat per Darius Thompson i l'encert exterior. El triomf, nové del curs, li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.

Els Arts estrena Luisa Miller de Verdi amb el debut operístic de sir Mark Elder

El Palau de les Arts presenta el 10 de desembre Luisa Miller de Verdi, amb el debut operístic de sir Mark Elder i direcció escènica de Valentina Carrasco. La producció forma part del 20 aniversari del coliseu valencià.

El sector hoteler de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació del 77% en el pont

La Comunitat Valenciana anticipa una ocupació mitjana del 77% en el pont de la Constitució i la Immaculada. València frega el 'ple tècnic' per la Marató i l'interior registra bones xifres.

Jorge Suárez entrega a la jutgessa notes manuscrites seues i de Pradas del Cecopi

El subdirector d'Emergències ha aportat a la instrucció els seus apunts i les notes manuscrites de Salomé Pradas de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. Els documents reflectixen recomanacions considerades per a l'És-Alert que no van arribar a l'avís final.