Pilar Rubio sorprén amb un ajustat vestit premamà molt sensual

 

Noche de @elhormiguero, no os lo perdáis!

Una publicación compartida de Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) el

 

Pilar Rubio ha tornat a convertir-se en notícia pel seu estil de vestir. La dona de Sergio Ramos no para de cridar l'atenció dels mitjans de comunicació amb atrevits estilismes no aptes per a tots els gustos. En esta ocasió, la col·laboradora de ‘El Hormiguero’ va presentar el seu repte setmanal amb un ajustat vestit que deixava poc a la imaginació.

Concretament la reportera lluïa un vestit ‘bodycon’ en un to blanc trencat, llis i adornat amb diverses volanderes que unien les tires del mateix color que recorren el model tant vertical com horitzontalment. A més, el vestit també comptava amb unes xicotetes mànigues efecte flotador i un ‘choker’, tot del mateix color. El model és de la firma Forever Unique i té un preu de 400 euros, encara que actualment està esgotat.

  

  

  

  

Amb este model es podia apreciar el bon cos que conserva Pilar malgrat estar ja quasi en l'etapa final del seu embaràs. Este serà el tercer fill de la parella, un xiquet que es convertirà en el germà xicotet de Sergio Jr. i Marco.

Polèmica amb els seus estilismes

 

No és la primera vegada que Pilar Rubio crida l'atenció per la roba que tria. Fa uns mesos destacava en apostar per un conjunt format per: una dessuadora de vellut de Zara amb falda de tul brodat signada per Marciano i unes botes altes amb cordons de Guess.

 

 

Este puente vente a Madrid! Nuevo post. LINK EN BIO.

Una publicación compartida de Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) el

 

 

En la gala del premi ‘The Best’, atorgat per la FIFA, als millors jugadors del futbol mundial també va destacar per la roba triada. En este  cas ja se li notava la panxa d'embarassada, però així i tot no va dubtar a enfundar-se en un ajustat vestit negre amb transparències. Aleshores va deslligar una onada de crítiques en les xarxes socials, ja que molts van considerar que la indumentària no era l'adequada per a l'ocasió.

 

 

Special evening @world11 @sergioramos

Una publicación compartida de Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) el

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.