Pilar Rubio sorprén amb un ajustat vestit premamà molt sensual

 

Noche de @elhormiguero, no os lo perdáis!

Una publicación compartida de Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) el

 

Pilar Rubio ha tornat a convertir-se en notícia pel seu estil de vestir. La dona de Sergio Ramos no para de cridar l'atenció dels mitjans de comunicació amb atrevits estilismes no aptes per a tots els gustos. En esta ocasió, la col·laboradora de ‘El Hormiguero’ va presentar el seu repte setmanal amb un ajustat vestit que deixava poc a la imaginació.

Concretament la reportera lluïa un vestit ‘bodycon’ en un to blanc trencat, llis i adornat amb diverses volanderes que unien les tires del mateix color que recorren el model tant vertical com horitzontalment. A més, el vestit també comptava amb unes xicotetes mànigues efecte flotador i un ‘choker’, tot del mateix color. El model és de la firma Forever Unique i té un preu de 400 euros, encara que actualment està esgotat.

  

  

  

  

Amb este model es podia apreciar el bon cos que conserva Pilar malgrat estar ja quasi en l'etapa final del seu embaràs. Este serà el tercer fill de la parella, un xiquet que es convertirà en el germà xicotet de Sergio Jr. i Marco.

Polèmica amb els seus estilismes

 

No és la primera vegada que Pilar Rubio crida l'atenció per la roba que tria. Fa uns mesos destacava en apostar per un conjunt format per: una dessuadora de vellut de Zara amb falda de tul brodat signada per Marciano i unes botes altes amb cordons de Guess.

 

 

Este puente vente a Madrid! Nuevo post. LINK EN BIO.

Una publicación compartida de Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) el

 

 

En la gala del premi ‘The Best’, atorgat per la FIFA, als millors jugadors del futbol mundial també va destacar per la roba triada. En este  cas ja se li notava la panxa d'embarassada, però així i tot no va dubtar a enfundar-se en un ajustat vestit negre amb transparències. Aleshores va deslligar una onada de crítiques en les xarxes socials, ja que molts van considerar que la indumentària no era l'adequada per a l'ocasió.

 

 

Special evening @world11 @sergioramos

Una publicación compartida de Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) el

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.

La Generalitat impulsa un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

La Generalitat va plantejar un Pla 2030 d'investigació per a donar estabilitat a l'I+D+i valencià, atraure talent i consolidar inversions estratègiques, amb coordinació entre Sanitat i Educació.

L’IVAM ha adquirit en ARC 30 obres de 23 artistes per a reforçar la seua col·lecció

El museu ha comprat 30 obres en ARC 2026, amb majoria d'autoria femenina, per a cobrir llacunes i consolidar línies d'investigació. L'operació va ser aprovada pel seu Consell Rector.