Enxampen ‘in fraganti’ a Monforte del Cid un vehicle que circulava a 213 km/hora

 

La Guàrdia Civil ha investigat a un home, espanyol de 41 anys, que circulava a 213 km/hora per l’AP-7, a l’altura del terme municipal de Monforte del Cid. Aquest tipus de conductes es poden castigar amb penes de presó de tres a sis mesos de presó.

 

Aquesta passada setmana, quan agents del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil d’Alacant es trobaven realitzant un punt de verificació de velocitat en l’autopista AP-7, a l’altura del terme municipal de Monforte del Cid, van interceptar a un turisme que, segons cinemòmetre, circulava a 213 km/hora, quan aquest tram estava regulat a 120 km/hora, és a dir, a una velocitat de més de 93 km/hora de la permesa.

 

Al conductor del turisme, un espanyol de 41, se li va investigar com a presumpte autor d’un delicte contra la llei de seguretat viària per conduir un vehicle de motor o un ciclomotor a velocitat superior huitanta quilòmetres per hora en via interurbana a la permesa reglamentàriament. Les diligències instruïdes van ser entregades en el Jutjat d’Instrucció de Guàrdia dels de Novelda (Alacant), partit judicial al qual pertany el domicili. 

 

Per aquesta conducta, el presumpte autor s’enfronta a penes que poden ser castigades, segons el Codi Penal, amb pena de tres a sis mesos de presó, multa de sis a dotze mesos, o treballs en benefici de la comunitat de trenta-un a noranta dies i, en qualsevol cas, amb la de privació del dret a conduir vehicles de motor i ciclomotors, per temps superior a un i fins a quatre anys.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU