Enxampen ‘in fraganti’ a Monforte del Cid un vehicle que circulava a 213 km/hora

 

La Guàrdia Civil ha investigat a un home, espanyol de 41 anys, que circulava a 213 km/hora per l’AP-7, a l’altura del terme municipal de Monforte del Cid. Aquest tipus de conductes es poden castigar amb penes de presó de tres a sis mesos de presó.

 

Aquesta passada setmana, quan agents del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil d’Alacant es trobaven realitzant un punt de verificació de velocitat en l’autopista AP-7, a l’altura del terme municipal de Monforte del Cid, van interceptar a un turisme que, segons cinemòmetre, circulava a 213 km/hora, quan aquest tram estava regulat a 120 km/hora, és a dir, a una velocitat de més de 93 km/hora de la permesa.

 

Al conductor del turisme, un espanyol de 41, se li va investigar com a presumpte autor d’un delicte contra la llei de seguretat viària per conduir un vehicle de motor o un ciclomotor a velocitat superior huitanta quilòmetres per hora en via interurbana a la permesa reglamentàriament. Les diligències instruïdes van ser entregades en el Jutjat d’Instrucció de Guàrdia dels de Novelda (Alacant), partit judicial al qual pertany el domicili. 

 

Per aquesta conducta, el presumpte autor s’enfronta a penes que poden ser castigades, segons el Codi Penal, amb pena de tres a sis mesos de presó, multa de sis a dotze mesos, o treballs en benefici de la comunitat de trenta-un a noranta dies i, en qualsevol cas, amb la de privació del dret a conduir vehicles de motor i ciclomotors, per temps superior a un i fins a quatre anys.

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.