Enxampen ‘in fraganti’ a Monforte del Cid un vehicle que circulava a 213 km/hora

 

La Guàrdia Civil ha investigat a un home, espanyol de 41 anys, que circulava a 213 km/hora per l’AP-7, a l’altura del terme municipal de Monforte del Cid. Aquest tipus de conductes es poden castigar amb penes de presó de tres a sis mesos de presó.

 

Aquesta passada setmana, quan agents del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil d’Alacant es trobaven realitzant un punt de verificació de velocitat en l’autopista AP-7, a l’altura del terme municipal de Monforte del Cid, van interceptar a un turisme que, segons cinemòmetre, circulava a 213 km/hora, quan aquest tram estava regulat a 120 km/hora, és a dir, a una velocitat de més de 93 km/hora de la permesa.

 

Al conductor del turisme, un espanyol de 41, se li va investigar com a presumpte autor d’un delicte contra la llei de seguretat viària per conduir un vehicle de motor o un ciclomotor a velocitat superior huitanta quilòmetres per hora en via interurbana a la permesa reglamentàriament. Les diligències instruïdes van ser entregades en el Jutjat d’Instrucció de Guàrdia dels de Novelda (Alacant), partit judicial al qual pertany el domicili. 

 

Per aquesta conducta, el presumpte autor s’enfronta a penes que poden ser castigades, segons el Codi Penal, amb pena de tres a sis mesos de presó, multa de sis a dotze mesos, o treballs en benefici de la comunitat de trenta-un a noranta dies i, en qualsevol cas, amb la de privació del dret a conduir vehicles de motor i ciclomotors, per temps superior a un i fins a quatre anys.

Últimes notícies

Enganya dones majors per xarxes socials i furta joies en els seus domicilis

La Policia Nacional ha detingut a Barcelona un home de 63 anys acusat de furtar joies a dones majors de diferents ciutats espanyoles, després de guanyar-se la seua confiança per xarxes socials amb la tècnica del 'love bombing'.

Corona de llorer a Jaume I en el 750 aniversari de la seua mort al Parterre

L'Ajuntament de València ha depositat una corona de llorer a l'estàtua eqüestre de Jaume I al Parterre, en l'inici dels actes pel 750 aniversari de la seua mort, que se centraran en un 9 d'Octubre especial amb la participació de l'espasa del rei en la Processó Cívica.

El Sant Joan estrena un microscopi digital 3D que alça el nivell de la cirurgia ocular

L’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un microscopi digital 3D de última generació que augmenta la precisió, la seguretat del pacient i la formació dels residents en cirurgia oftalmològica.

Els incendis forestals tallen huit carreteres a Castelló i 46 a tot l’Estat

Un total de 46 carreteres han quedat tancades este dilluns a Espanya per incendis forestals, huit d’elles a la província de Castelló, segons la DGT.

Gata Kamsky liderarà el Festival Internacional d’Escacs de Benidorm

El gran mestre nord-americà Gata Kamsky participarà en el torneig principal del Festival Internacional d’Escacs Gran Hotel Bali de Benidorm i protagonitzarà una sessió de simultànies contra 24 rivals el 27 de novembre.

Tres mites de l’atletisme espanyol apadrinen la Subida al Santuario de Novelda

La 38a Carrera 12K Subida al Santuario de Novelda reunirà l’1 d’agost un miler de corredors i tindrà com a padrins Abel Antón, Martín Fiz i Fermín Cacho.

L’Open Malva XVI ompli la Malva-rosa amb 362 jugadors i 600 partits de vòlei platja

L’Open Malva XVI de vòlei platja ha tancat l’edició de 2026 a la platja de la Malva-rosa amb 362 participants, 600 partits i 12 podis repartits entre totes les categories.

Els desallotjats d’Artana pel foc de la Vall d’Uixó: ‘Fan ganes de plorar’

Veïns d’Artana desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó expliquen el seu trasllat a l’alberg de Nules i el colp emocional en vore la serra cremada.