Enxampen ‘in fraganti’ a Monforte del Cid un vehicle que circulava a 213 km/hora

 

La Guàrdia Civil ha investigat a un home, espanyol de 41 anys, que circulava a 213 km/hora per l’AP-7, a l’altura del terme municipal de Monforte del Cid. Aquest tipus de conductes es poden castigar amb penes de presó de tres a sis mesos de presó.

 

Aquesta passada setmana, quan agents del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil d’Alacant es trobaven realitzant un punt de verificació de velocitat en l’autopista AP-7, a l’altura del terme municipal de Monforte del Cid, van interceptar a un turisme que, segons cinemòmetre, circulava a 213 km/hora, quan aquest tram estava regulat a 120 km/hora, és a dir, a una velocitat de més de 93 km/hora de la permesa.

 

Al conductor del turisme, un espanyol de 41, se li va investigar com a presumpte autor d’un delicte contra la llei de seguretat viària per conduir un vehicle de motor o un ciclomotor a velocitat superior huitanta quilòmetres per hora en via interurbana a la permesa reglamentàriament. Les diligències instruïdes van ser entregades en el Jutjat d’Instrucció de Guàrdia dels de Novelda (Alacant), partit judicial al qual pertany el domicili. 

 

Per aquesta conducta, el presumpte autor s’enfronta a penes que poden ser castigades, segons el Codi Penal, amb pena de tres a sis mesos de presó, multa de sis a dotze mesos, o treballs en benefici de la comunitat de trenta-un a noranta dies i, en qualsevol cas, amb la de privació del dret a conduir vehicles de motor i ciclomotors, per temps superior a un i fins a quatre anys.

Últimes notícies

Quasi 400 alumnes estrenen el campus xinés de la UPV a Hangzhou

El campus internacional de la Universitat Politècnica de València a Hangzhou ha encetat el seu primer curs amb 383 estudiants i viurà la inauguració institucional el 19 de setembre.

El passeig de les Estreles de l’Alfàs es convertix en passarel·la amb el desfile ‘Sorolla, mar y luz’

El passeig de les Estreles de l’Alfàs del Pi acollirà este dissabte el desfile ‘Sorolla, mar y luz’ de la firma valenciana Cache Croche, dins del 38 Festival de Cine de l’Alfàs. La col·lecció de la dissenyadora Alba García ret homenatge a l’univers mediterrani de Joaquín Sorolla amb peces sostenibles pintades a mà.

València provarà en 2027 noves eines europees contra ciberatacs a servicis essencials

València acollirà en 2027 una prova pilot del projecte europeu GANNDALF que simularà un ciberatac al Centre Integral de Seguretat i Emergències per a testar noves eines de resposta. El programa, finançat al 100 % per la Unió Europea, inclou també accions de formació ciutadana en ciberseguretat.

Cau a València un grup que enviava 172 quilos de droga a mig món per missatgeria

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a València acusades d’enviar, per paqueteria postal, més de 172 quilos de drogues a tot Espanya i a 45 països. Quatre han ingressat en presó provisional i s’ha desmantellat un laboratori a la Costera i la Canal de Navarrés.

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.

Dissabte estable a la Comunitat amb fins a 30 graus a la costa

La Comunitat Valenciana viurà este dissabte una jornada d’oratge estable, amb cels poc nuvolosos i màximes de fins a 30 graus a la costa i descens lleu en l’interior de València.

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.