Enxampen ‘in fraganti’ a Monforte del Cid un vehicle que circulava a 213 km/hora

 

La Guàrdia Civil ha investigat a un home, espanyol de 41 anys, que circulava a 213 km/hora per l’AP-7, a l’altura del terme municipal de Monforte del Cid. Aquest tipus de conductes es poden castigar amb penes de presó de tres a sis mesos de presó.

 

Aquesta passada setmana, quan agents del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil d’Alacant es trobaven realitzant un punt de verificació de velocitat en l’autopista AP-7, a l’altura del terme municipal de Monforte del Cid, van interceptar a un turisme que, segons cinemòmetre, circulava a 213 km/hora, quan aquest tram estava regulat a 120 km/hora, és a dir, a una velocitat de més de 93 km/hora de la permesa.

 

Al conductor del turisme, un espanyol de 41, se li va investigar com a presumpte autor d’un delicte contra la llei de seguretat viària per conduir un vehicle de motor o un ciclomotor a velocitat superior huitanta quilòmetres per hora en via interurbana a la permesa reglamentàriament. Les diligències instruïdes van ser entregades en el Jutjat d’Instrucció de Guàrdia dels de Novelda (Alacant), partit judicial al qual pertany el domicili. 

 

Per aquesta conducta, el presumpte autor s’enfronta a penes que poden ser castigades, segons el Codi Penal, amb pena de tres a sis mesos de presó, multa de sis a dotze mesos, o treballs en benefici de la comunitat de trenta-un a noranta dies i, en qualsevol cas, amb la de privació del dret a conduir vehicles de motor i ciclomotors, per temps superior a un i fins a quatre anys.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.