«Per favor , llig-me!!!». La carta d’un valencià de 63 anys que busca feina

La necessitat de trobar feina obliga als aspirants a ocupar una plaça de treball a reinventar-se per tal de ser atesos per qui sol·licita empleats. Una mostra evident és la carta que circula per Twitter d'un valencià de 63 anys que ha difós una carta que inicia amb el següent títol: «Per favor, llig-me!!!». Una mostra de la desesperació a la qual es pot arribar quan no existeixen fonts d'ingressos a la casa.

És possible que molts hem observat els clàssics cartells que es pengen pel carrer o en diferents taulells, on les persones s'ofereixen per ocupar diferents llocs de treball. No obstant això, este missatge compta amb una clara diferència, el reflex d'angoixa que mostra l'autor. «Necessite generar ingressos per subsistir», inclou en el missatge, demostrant la pressa que té per tal d'obtenir un salari.

 

Quan continuem donant una oportunitat a l'escrit, ens adonem que es tracta d'un «manetes o hàbil» qui, tot i la seua edat, assegura continuar amb «bona forma física i mental». Per això mateix, no dubta a l'oferir-se «capacitat per desenvolupar les següents tasques: Neteja general —finestres, cuines, lavabos, etc.—. Xicotets treballs —electricitat, reparacions, pintures, etc.—. Atenció a persones majors —acompanyament—».

El reclam de les xarxes socials

Com sempre passa amb els missatges que es converteixen en virals, la carta ha estat aclamada per les xarxes socials, sent Twitter on s'ha difós de manera principal. @Aderyn_Xandra ha estat la responsable de publicar-la, obtenint ràpidament més de 10.000 retuits i quasi 5.000 'M'agrada', un reflex de l'impacte mediàtic que les paraules de l'home han creat en la consciència social.

 

De la mateixa manera, molts dels usuaris d'esta plataforma no han dubtat en respondre al missatge original, que compta amb més de 100 comentaris. En ells, es destaca la necessitat d'ajudar a persones que pateixen estes condicions, a més de destacar un element que ha quedat en un segon pla a la carta: l'espectacular cal·ligrafia produïda pel protagonista.

 

Per això, molts d'ells no han dubtat en destacar la possibilitat que l'home fique esta habilitat dins de les seves destreses. D'altra banda, la responsable de publicar el missatge ha requerit «RT, per favor , per este senyor. Sembla que una veïna de València l'ha trobat a la seua bústia. Lamentable que això passe».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.