«Per favor , llig-me!!!». La carta d’un valencià de 63 anys que busca feina

La necessitat de trobar feina obliga als aspirants a ocupar una plaça de treball a reinventar-se per tal de ser atesos per qui sol·licita empleats. Una mostra evident és la carta que circula per Twitter d'un valencià de 63 anys que ha difós una carta que inicia amb el següent títol: «Per favor, llig-me!!!». Una mostra de la desesperació a la qual es pot arribar quan no existeixen fonts d'ingressos a la casa.

És possible que molts hem observat els clàssics cartells que es pengen pel carrer o en diferents taulells, on les persones s'ofereixen per ocupar diferents llocs de treball. No obstant això, este missatge compta amb una clara diferència, el reflex d'angoixa que mostra l'autor. «Necessite generar ingressos per subsistir», inclou en el missatge, demostrant la pressa que té per tal d'obtenir un salari.

 

Quan continuem donant una oportunitat a l'escrit, ens adonem que es tracta d'un «manetes o hàbil» qui, tot i la seua edat, assegura continuar amb «bona forma física i mental». Per això mateix, no dubta a l'oferir-se «capacitat per desenvolupar les següents tasques: Neteja general —finestres, cuines, lavabos, etc.—. Xicotets treballs —electricitat, reparacions, pintures, etc.—. Atenció a persones majors —acompanyament—».

El reclam de les xarxes socials

Com sempre passa amb els missatges que es converteixen en virals, la carta ha estat aclamada per les xarxes socials, sent Twitter on s'ha difós de manera principal. @Aderyn_Xandra ha estat la responsable de publicar-la, obtenint ràpidament més de 10.000 retuits i quasi 5.000 'M'agrada', un reflex de l'impacte mediàtic que les paraules de l'home han creat en la consciència social.

 

De la mateixa manera, molts dels usuaris d'esta plataforma no han dubtat en respondre al missatge original, que compta amb més de 100 comentaris. En ells, es destaca la necessitat d'ajudar a persones que pateixen estes condicions, a més de destacar un element que ha quedat en un segon pla a la carta: l'espectacular cal·ligrafia produïda pel protagonista.

 

Per això, molts d'ells no han dubtat en destacar la possibilitat que l'home fique esta habilitat dins de les seves destreses. D'altra banda, la responsable de publicar el missatge ha requerit «RT, per favor , per este senyor. Sembla que una veïna de València l'ha trobat a la seua bústia. Lamentable que això passe».

 

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.