La Policia accedix a les clíniques iDental de la Comunitat Valenciana per recuperar els historials

El jutjat d’instrucció número 5 de l’Audiència Nacional (AN) ha ordenat l’obertura de les clíniques iDental a la Comunitat i en estos moments s’està produint una operació policial per recuperar els historials clínics dels afectats pel tancament de les mateixes, segons ha anunciat la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló.

  

La Conselleria està col·laborant amb l’actuacions i els inspectors de la mateixa seran els encarregats de custodiar els expedients que quedaran en mans de l’Administració, que classificarà, ordenarà i remetrà el historial clínic als pacients, que podran recollir-lo en punts que s’habilitaran en cadascuna de les províncies valencianes.

 

 

L’administració valenciana prepararà i classificarà la informació i els historials clínics dels pacients perquè els afectats puguen recollir-la en cadascuna de les províncies, sense haver de desplaçar-se fins a València; al mateix temps, es remetrà tota la informació a l’Audiència Nacional.

Demanen que els afectats no vagen a les clíniques

  

Barceló ha agraït als pacients la seua «paciència» durant una espera «angoixant», ha incitat a la calma i ha demanat que els usuaris no vagen a les clíniques on s’està desenvolupant l’operatiu policial. Així, ha assegurat que els pacients accediran als seus expedients «quan sigui possible».

 

En la mateixa línia que la consellera, ha demanat «a la gent que no vaja a les clíniques» i «deixe als operaris treballar», ja que «anar a la porta de les clíniques seria interrompre una labor que ha costat temps». «Anem a deixar-los treballar, que en poc de temps estaran (els historials clínics) a la disposició de les persones», ha insistit.

 

Últimes notícies

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.