La Policia accedix a les clíniques iDental de la Comunitat Valenciana per recuperar els historials

El jutjat d’instrucció número 5 de l’Audiència Nacional (AN) ha ordenat l’obertura de les clíniques iDental a la Comunitat i en estos moments s’està produint una operació policial per recuperar els historials clínics dels afectats pel tancament de les mateixes, segons ha anunciat la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló.

  

La Conselleria està col·laborant amb l’actuacions i els inspectors de la mateixa seran els encarregats de custodiar els expedients que quedaran en mans de l’Administració, que classificarà, ordenarà i remetrà el historial clínic als pacients, que podran recollir-lo en punts que s’habilitaran en cadascuna de les províncies valencianes.

 

 

L’administració valenciana prepararà i classificarà la informació i els historials clínics dels pacients perquè els afectats puguen recollir-la en cadascuna de les províncies, sense haver de desplaçar-se fins a València; al mateix temps, es remetrà tota la informació a l’Audiència Nacional.

Demanen que els afectats no vagen a les clíniques

  

Barceló ha agraït als pacients la seua «paciència» durant una espera «angoixant», ha incitat a la calma i ha demanat que els usuaris no vagen a les clíniques on s’està desenvolupant l’operatiu policial. Així, ha assegurat que els pacients accediran als seus expedients «quan sigui possible».

 

En la mateixa línia que la consellera, ha demanat «a la gent que no vaja a les clíniques» i «deixe als operaris treballar», ja que «anar a la porta de les clíniques seria interrompre una labor que ha costat temps». «Anem a deixar-los treballar, que en poc de temps estaran (els historials clínics) a la disposició de les persones», ha insistit.

 

Últimes notícies

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.

El sud-est peninsular, clau arqueològica dels jocs de tauler preromans

El sud-est peninsular, especialment la província dAlacant, concentra la major quantitat de restes arqueològiques de jocs de tauler preromans, una peça clau per a entendre les relacions socials entre els pobles mediterranis i les elites locals abans de la romanització.

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.