La Policia accedix a les clíniques iDental de la Comunitat Valenciana per recuperar els historials

El jutjat d’instrucció número 5 de l’Audiència Nacional (AN) ha ordenat l’obertura de les clíniques iDental a la Comunitat i en estos moments s’està produint una operació policial per recuperar els historials clínics dels afectats pel tancament de les mateixes, segons ha anunciat la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló.

  

La Conselleria està col·laborant amb l’actuacions i els inspectors de la mateixa seran els encarregats de custodiar els expedients que quedaran en mans de l’Administració, que classificarà, ordenarà i remetrà el historial clínic als pacients, que podran recollir-lo en punts que s’habilitaran en cadascuna de les províncies valencianes.

 

 

L’administració valenciana prepararà i classificarà la informació i els historials clínics dels pacients perquè els afectats puguen recollir-la en cadascuna de les províncies, sense haver de desplaçar-se fins a València; al mateix temps, es remetrà tota la informació a l’Audiència Nacional.

Demanen que els afectats no vagen a les clíniques

  

Barceló ha agraït als pacients la seua «paciència» durant una espera «angoixant», ha incitat a la calma i ha demanat que els usuaris no vagen a les clíniques on s’està desenvolupant l’operatiu policial. Així, ha assegurat que els pacients accediran als seus expedients «quan sigui possible».

 

En la mateixa línia que la consellera, ha demanat «a la gent que no vaja a les clíniques» i «deixe als operaris treballar», ja que «anar a la porta de les clíniques seria interrompre una labor que ha costat temps». «Anem a deixar-los treballar, que en poc de temps estaran (els historials clínics) a la disposició de les persones», ha insistit.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.