La Policia accedix a les clíniques iDental de la Comunitat Valenciana per recuperar els historials

El jutjat d’instrucció número 5 de l’Audiència Nacional (AN) ha ordenat l’obertura de les clíniques iDental a la Comunitat i en estos moments s’està produint una operació policial per recuperar els historials clínics dels afectats pel tancament de les mateixes, segons ha anunciat la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló.

  

La Conselleria està col·laborant amb l’actuacions i els inspectors de la mateixa seran els encarregats de custodiar els expedients que quedaran en mans de l’Administració, que classificarà, ordenarà i remetrà el historial clínic als pacients, que podran recollir-lo en punts que s’habilitaran en cadascuna de les províncies valencianes.

 

 

L’administració valenciana prepararà i classificarà la informació i els historials clínics dels pacients perquè els afectats puguen recollir-la en cadascuna de les províncies, sense haver de desplaçar-se fins a València; al mateix temps, es remetrà tota la informació a l’Audiència Nacional.

Demanen que els afectats no vagen a les clíniques

  

Barceló ha agraït als pacients la seua «paciència» durant una espera «angoixant», ha incitat a la calma i ha demanat que els usuaris no vagen a les clíniques on s’està desenvolupant l’operatiu policial. Així, ha assegurat que els pacients accediran als seus expedients «quan sigui possible».

 

En la mateixa línia que la consellera, ha demanat «a la gent que no vaja a les clíniques» i «deixe als operaris treballar», ja que «anar a la porta de les clíniques seria interrompre una labor que ha costat temps». «Anem a deixar-los treballar, que en poc de temps estaran (els historials clínics) a la disposició de les persones», ha insistit.

 

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT seguiran amb les protestes fins que Educació arreplegue les seues peticions

STEPV, CCOO i UGT mantindran les accions de protesta del professorat mentres la Conselleria d'Educació no entregue el document base amb les seues aportacions i avanços en tots els temes.

Un expert alerta que les platges espanyoles retrocediran fins a 80 metres per a 2100

Les platges espanyoles podrien perdre entre 60 i 80 metres d'amplària d'ací a 2100 per la pujada del nivell de la mar i les obres que frenen el moviment natural de l'arena, segons advertix un expert en dinàmica costanera.

El Vila-real aposta per Íñigo Pérez i li firma tres temporades per a la seua banqueta

El Vila-real fitxa a Íñigo Pérez per tres temporades per a rellevar a Marcelino en la banqueta groguet després de la seua etapa en el Rayo Vallecano i amb debut en la Champions a la vista.

Íñigo Pérez dirigirà al Vila-real les tres pròximes temporades

Íñigo Pérez assumirà la banqueta del Vila-real per a les tres pròximes temporades, rellevant a Marcelino García Toral després de no aconseguir est la renovació del seu contracte.

Pérez Llorca fixa les PAU com a línia roja en la negociació amb el professorat en vaga

Juanfran Pérez Llorca advertix que el desenrotllament normal de les PAU del 2 al 4 de juny és una línia roja en les negociacions amb els sindicats de l'Educació pública.

Compromís exigix que Pérez Llorca explique la seua inacció davant la vaga educativa indefinida

Compromís reclama la compareixença de Juanfran Pérez Llorca en Les Corts perquè aclarisca el seu paper en la vaga educativa indefinida i la seua absència de negociació amb els sindicats docents.

Montero, DeJulius, Hezonja, Luwawu-Cabarrot i Bozic formen el quintet ideal de la Lliga Endesa

Jean Montero, David DeJulius, Mario Hezonja, Timothé Luwawu-Cabarrot i Luka Bozic han sigut triats per al quintet ideal de la Lliga Endesa, en una votació que combina opinió de capitans, entrenadors, mitjans i aficionats.

La Policia Nacional obri expedient disciplinari a l’agent que va colpejar per l’esquena a una docent a València

La Policia Nacional ha iniciat el procediment per a sancionar a l'agent que va espentar per l'esquena a una docent durant una protesta per la vaga indefinida del professorat a València. La dona ha denunciat els fets, que van quedar gravats en diversos vídeos difosos en xarxes socials.