La Policia d’Alacant dissol dos botellons i un aniversari durant el cap de setmana

Alacant

Els agents de la Polica Local continuen fent controls durant el cap de setmana | Ajuntament d’Alacant

 

Els agents de la Policia Local d’Alacant han dissolt dos botellons en el barri antic de la ciutat, un aniversari en el carrer i han denunciat a 30 persones per incomplir l’estat d’alarma en un sol dia durant este cap de setmana.

 

Este dissabte, els agents han continuat fent controls per tota la ciutat en els que han identificat a 152 persones, i d’este total han posat 18 multes per usar espais que encara no estan permesos, huit per eixir fora de les franges horàries establertes i dos per estar a més d’un quilòmetre de casa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La Policia Local ha hagut d’intervindre en dos botellons que s’estaven celebrant durant la vesprada amb grups de jóvens en el barri antic i en el parc de la Tuna.

 

També han dissolt un aniversari celebrat en els voltants del carrer de Santaolalla amb persones reunides, i algunes persones que es trobaven en una perruqueria oberta sense mesures de protecció.

 

A demés, la Policia Local ha acudit passades les 20 hores al carrer dels Germans Machado i a la plaça de Joaquín María López per a sancionar a grups de pares de menors que estaven reunits incomplint els horaris i les distàncies. També en el carrer del Sol Naixent, a on es trobaven algunes persones reunides i en el carrer Prosperitat a on s’estava usant una zona precintada.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.