11.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

La Policia d’Alacant dissol dos botellons i un aniversari durant el cap de setmana

Alacant

Els agents de la Polica Local continuen fent controls durant el cap de setmana | Ajuntament d’Alacant

 

Els agents de la Policia Local d’Alacant han dissolt dos botellons en el barri antic de la ciutat, un aniversari en el carrer i han denunciat a 30 persones per incomplir l’estat d’alarma en un sol dia durant este cap de setmana.

 

Este dissabte, els agents han continuat fent controls per tota la ciutat en els que han identificat a 152 persones, i d’este total han posat 18 multes per usar espais que encara no estan permesos, huit per eixir fora de les franges horàries establertes i dos per estar a més d’un quilòmetre de casa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La Policia Local ha hagut d’intervindre en dos botellons que s’estaven celebrant durant la vesprada amb grups de jóvens en el barri antic i en el parc de la Tuna.

 

També han dissolt un aniversari celebrat en els voltants del carrer de Santaolalla amb persones reunides, i algunes persones que es trobaven en una perruqueria oberta sense mesures de protecció.

 

A demés, la Policia Local ha acudit passades les 20 hores al carrer dels Germans Machado i a la plaça de Joaquín María López per a sancionar a grups de pares de menors que estaven reunits incomplint els horaris i les distàncies. També en el carrer del Sol Naixent, a on es trobaven algunes persones reunides i en el carrer Prosperitat a on s’estava usant una zona precintada.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.