La Policia d’Alacant dissol dos botellons i un aniversari durant el cap de setmana

Alacant

Els agents de la Polica Local continuen fent controls durant el cap de setmana | Ajuntament d’Alacant

 

Els agents de la Policia Local d’Alacant han dissolt dos botellons en el barri antic de la ciutat, un aniversari en el carrer i han denunciat a 30 persones per incomplir l’estat d’alarma en un sol dia durant este cap de setmana.

 

Este dissabte, els agents han continuat fent controls per tota la ciutat en els que han identificat a 152 persones, i d’este total han posat 18 multes per usar espais que encara no estan permesos, huit per eixir fora de les franges horàries establertes i dos per estar a més d’un quilòmetre de casa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La Policia Local ha hagut d’intervindre en dos botellons que s’estaven celebrant durant la vesprada amb grups de jóvens en el barri antic i en el parc de la Tuna.

 

També han dissolt un aniversari celebrat en els voltants del carrer de Santaolalla amb persones reunides, i algunes persones que es trobaven en una perruqueria oberta sense mesures de protecció.

 

A demés, la Policia Local ha acudit passades les 20 hores al carrer dels Germans Machado i a la plaça de Joaquín María López per a sancionar a grups de pares de menors que estaven reunits incomplint els horaris i les distàncies. També en el carrer del Sol Naixent, a on es trobaven algunes persones reunides i en el carrer Prosperitat a on s’estava usant una zona precintada.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.