Anuncios

La Policia d’Alacant dissol dos botellons i un aniversari durant el cap de setmana

Alacant

Els agents de la Polica Local continuen fent controls durant el cap de setmana | Ajuntament d’Alacant

 

Els agents de la Policia Local d’Alacant han dissolt dos botellons en el barri antic de la ciutat, un aniversari en el carrer i han denunciat a 30 persones per incomplir l’estat d’alarma en un sol dia durant este cap de setmana.

 

Anuncios

Este dissabte, els agents han continuat fent controls per tota la ciutat en els que han identificat a 152 persones, i d’este total han posat 18 multes per usar espais que encara no estan permesos, huit per eixir fora de les franges horàries establertes i dos per estar a més d’un quilòmetre de casa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La Policia Local ha hagut d’intervindre en dos botellons que s’estaven celebrant durant la vesprada amb grups de jóvens en el barri antic i en el parc de la Tuna.

 

També han dissolt un aniversari celebrat en els voltants del carrer de Santaolalla amb persones reunides, i algunes persones que es trobaven en una perruqueria oberta sense mesures de protecció.

 

A demés, la Policia Local ha acudit passades les 20 hores al carrer dels Germans Machado i a la plaça de Joaquín María López per a sancionar a grups de pares de menors que estaven reunits incomplint els horaris i les distàncies. També en el carrer del Sol Naixent, a on es trobaven algunes persones reunides i en el carrer Prosperitat a on s’estava usant una zona precintada.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.

Diana Morant crida a obrir el PSPV perquè la societat decidisca projecte i candidatures

Diana Morant proposa obrir el PSPV a 100.000 activistes del canvi perquè la ciutadania participe en el projecte polític i en l'elecció de lideratges i candidatures.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Baskonia a l’aguait

El València Basket rep al Kosner Baskonia en un dol directe per la segona plaça de la Lliga Endesa, clau per a assegurar el factor pista i evitar al Reial Madrid en semifinals.

La primera pacient ingressada per sospita de hantavirus a Espanya continua estable a Alacant

La primera persona ingressada a Espanya per sospita de hantavirus, una dona de 32 anys, continua a l'hospital de Sant Joan d'Alacant amb un quadre lleu i tos sota estricte aïllament.

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.
Anuncios