La Policia d’Alacant dissol dos botellons i un aniversari durant el cap de setmana

Alacant

Els agents de la Polica Local continuen fent controls durant el cap de setmana | Ajuntament d’Alacant

 

Els agents de la Policia Local d’Alacant han dissolt dos botellons en el barri antic de la ciutat, un aniversari en el carrer i han denunciat a 30 persones per incomplir l’estat d’alarma en un sol dia durant este cap de setmana.

 

Este dissabte, els agents han continuat fent controls per tota la ciutat en els que han identificat a 152 persones, i d’este total han posat 18 multes per usar espais que encara no estan permesos, huit per eixir fora de les franges horàries establertes i dos per estar a més d’un quilòmetre de casa.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La Policia Local ha hagut d’intervindre en dos botellons que s’estaven celebrant durant la vesprada amb grups de jóvens en el barri antic i en el parc de la Tuna.

 

També han dissolt un aniversari celebrat en els voltants del carrer de Santaolalla amb persones reunides, i algunes persones que es trobaven en una perruqueria oberta sense mesures de protecció.

 

A demés, la Policia Local ha acudit passades les 20 hores al carrer dels Germans Machado i a la plaça de Joaquín María López per a sancionar a grups de pares de menors que estaven reunits incomplint els horaris i les distàncies. També en el carrer del Sol Naixent, a on es trobaven algunes persones reunides i en el carrer Prosperitat a on s’estava usant una zona precintada.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.