La Policia busca un jove per masturbar-se davant de diverses dones a la Vall d’Uixó

 

Un jove exhibicionista és buscat per la Policia Local després de l’alarma veïnal en la Vall d’Uixó. El jove és buscat per haver-se masturbat davant de diverses dones. Les xarxes socials han ajudat a donar visibilitat a aquest assetjador, que ha actuat en diverses ocasions en els últims dies. La notícia ha corregut com la pólvora i segons va confirmar ahir la Policia Local, un xic de 18 anys i de nacionalitat romanesa, ha sigut identificat i detingut fins a en dos ocasions per seguir a dones i masturbar-se davant d’elles a molt poca distància en plena via pública, inclús en zones molt cèntriques del poble.

El missatge que s’està difonent per xarxes per a avisar a totes les dones per tal que estiguen alerta és el següent: «M’acaba de cridar una amiga a la qual ahir li va passar una cosa molt desagradable. Un xic se li va apropar i es va masturbar, tacant-la tota». El text continua dient que la víctima ha denunciat el que va passar en l’Ajuntament i demana màxima cautela a les dones, alertant que l’assetjador pot ser violent. Segons la usuària «la meua pobre amiga no va saber ni com reaccionar i es va quedar paralitzada».

Aquestos missatges, sovint considerats falsos, són totalment verídics, ja que la situació s’ha denunciat davant les autoritats i la Policia Local de la Vall d’Uixó així ho confirmen, encara que precisen que totes les que han acudit per a informar sobre l’assetjador, se’ls ha remés a la caserna de la Guàrdia Civil, que és qui investiga aquestos tipus de delictes. Des de l’Ajuntament es confirma que coneixen a l’individu i que ja té antecedents. Tenint en compte el modus operandi i a la descripció aportada per les víctimes, no es dubta que l’individu siga el que les autoritats tenen ja identificat. 

Si més no, fonts municipals van dir desconéixer si el sospitós està sent investigat per la Guàrdia Civil o si ha sigut detingut, ja que ha comés diversos delictes contra la llibertat sexual així com d’exhibicionisme. Falta per saber si a més ha comés alguna agressió, després d’assenyalar almenys una víctima que, després de la masturbació, s’havia posat violent. Les autoritats demanen la col·laboració ciutadana i donar avís en cas de ser víctima o testimoni d’aquest assetjament.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Baixen els divorcis contenciosos però pugen els de mutu acord als jutjats valencians

Els jutjats de la Comunitat Valenciana han tramitat 2.690 demandes de dissolució matrimonial en el primer trimestre de 2026, un 7,7 % menys que un any abans, amb descens notable dels processos contenciosos i lleu pujada dels divorcis consensuats.

Ramats en alerta a Los Serranos per nous atacs de voltors a ovelles i corders

AVA-ASAJA denuncia un nou atac de voltors a una ovella i un corder acabat de nàixer a Aras de los Olmos i reclama menys burocràcia i indemnitzacions més justes per als ramaders.

Els caçadors reclamen frenar la prohibició de la munició amb plom en la caça

Les federacions de caça espanyola i valenciana han exigit al Govern Central que s’opose a la prohibició europea de la munició amb plom i que defense una transició basada en criteris científics, tècnics i socioeconòmics.

Es reconeix la tasca de la Generalitat en la reparació de carreteres després de la DANA

La Generalitat ha rebut la Medalla amb Menció Especial de l'Asociación Española de la Carretera per la ràpida recuperació de les vies autonòmiques afectades per la DANA d'octubre de 2024, amb inversions de més de 75 milions d'euros.

Les Arts tanca temporada amb ‘Carmina Burana’ i el Ballet Dortmund a València

El Palau de les Arts programa del 25 al 28 de juny la cantata escènica 'Carmina Burana', amb l'Orquestra de la Comunitat Valenciana, el Cor de la Generalitat i el Ballet Dortmund, que porta la coreografia d'Edward Clug.

El sòl urbà es dispara un 25,8 % a la Comunitat Valenciana en l’inici de 2026

El preu del sòl urbà ha pujat un 25,8 % a la Comunitat Valenciana en el primer trimestre de 2026, fins als 260,1 euros/m2, amb València i Alacant per damunt de la mitjana autonòmica.

Quasi 19.000 viatgers han passat pels centres de vacunació internacional de la Comunitat en 2025

Els centres de vacunació internacional de la Comunitat Valenciana han atés 18.950 persones en 2025, un 24 % més que l’any anterior, i encaren 2026 amb la demanda en augment.

Festa de Sant Joan sense incidents a El Campello amb 10.000 persones a la platja

La nit de Sant Joan ha congregat més de 10.000 persones a les platges d’El Campello, un dels pocs municipis d’Alacant que ha permés les fogueres, i ha acabat sense incidents greus.