7.7 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

La Policia busca un jove per masturbar-se davant de diverses dones a la Vall d’Uixó

 

Un jove exhibicionista és buscat per la Policia Local després de l’alarma veïnal en la Vall d’Uixó. El jove és buscat per haver-se masturbat davant de diverses dones. Les xarxes socials han ajudat a donar visibilitat a aquest assetjador, que ha actuat en diverses ocasions en els últims dies. La notícia ha corregut com la pólvora i segons va confirmar ahir la Policia Local, un xic de 18 anys i de nacionalitat romanesa, ha sigut identificat i detingut fins a en dos ocasions per seguir a dones i masturbar-se davant d’elles a molt poca distància en plena via pública, inclús en zones molt cèntriques del poble.

El missatge que s’està difonent per xarxes per a avisar a totes les dones per tal que estiguen alerta és el següent: «M’acaba de cridar una amiga a la qual ahir li va passar una cosa molt desagradable. Un xic se li va apropar i es va masturbar, tacant-la tota». El text continua dient que la víctima ha denunciat el que va passar en l’Ajuntament i demana màxima cautela a les dones, alertant que l’assetjador pot ser violent. Segons la usuària «la meua pobre amiga no va saber ni com reaccionar i es va quedar paralitzada».

Aquestos missatges, sovint considerats falsos, són totalment verídics, ja que la situació s’ha denunciat davant les autoritats i la Policia Local de la Vall d’Uixó així ho confirmen, encara que precisen que totes les que han acudit per a informar sobre l’assetjador, se’ls ha remés a la caserna de la Guàrdia Civil, que és qui investiga aquestos tipus de delictes. Des de l’Ajuntament es confirma que coneixen a l’individu i que ja té antecedents. Tenint en compte el modus operandi i a la descripció aportada per les víctimes, no es dubta que l’individu siga el que les autoritats tenen ja identificat. 

Si més no, fonts municipals van dir desconéixer si el sospitós està sent investigat per la Guàrdia Civil o si ha sigut detingut, ja que ha comés diversos delictes contra la llibertat sexual així com d’exhibicionisme. Falta per saber si a més ha comés alguna agressió, després d’assenyalar almenys una víctima que, després de la masturbació, s’havia posat violent. Les autoritats demanen la col·laboració ciutadana i donar avís en cas de ser víctima o testimoni d’aquest assetjament.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.

El millor octubre en hotels: pernoctacions pugen un 1,3% fins a 34,28 milions

Octubre va tancar amb 34,28 milions de pernoctacions en hotels, un 1,3% més i màxim històric. L'impuls va vindre del turisme estranger amb preus en pujada.

Illa crida a defendre la veritat com deure democràtic en l’homenatge a Ernest Lluch

El Govern ha homenatjat a Ernest Lluch en el Palau 25 anys després del seu assassinat. Salvador Illa ha cridat a defendre la veritat i s'ha reivindicat el seu llegat en la sanitat universal i el diàleg.