La Policia busca un jove per masturbar-se davant de diverses dones a la Vall d’Uixó

 

Un jove exhibicionista és buscat per la Policia Local després de l’alarma veïnal en la Vall d’Uixó. El jove és buscat per haver-se masturbat davant de diverses dones. Les xarxes socials han ajudat a donar visibilitat a aquest assetjador, que ha actuat en diverses ocasions en els últims dies. La notícia ha corregut com la pólvora i segons va confirmar ahir la Policia Local, un xic de 18 anys i de nacionalitat romanesa, ha sigut identificat i detingut fins a en dos ocasions per seguir a dones i masturbar-se davant d’elles a molt poca distància en plena via pública, inclús en zones molt cèntriques del poble.

El missatge que s’està difonent per xarxes per a avisar a totes les dones per tal que estiguen alerta és el següent: «M’acaba de cridar una amiga a la qual ahir li va passar una cosa molt desagradable. Un xic se li va apropar i es va masturbar, tacant-la tota». El text continua dient que la víctima ha denunciat el que va passar en l’Ajuntament i demana màxima cautela a les dones, alertant que l’assetjador pot ser violent. Segons la usuària «la meua pobre amiga no va saber ni com reaccionar i es va quedar paralitzada».

Aquestos missatges, sovint considerats falsos, són totalment verídics, ja que la situació s’ha denunciat davant les autoritats i la Policia Local de la Vall d’Uixó així ho confirmen, encara que precisen que totes les que han acudit per a informar sobre l’assetjador, se’ls ha remés a la caserna de la Guàrdia Civil, que és qui investiga aquestos tipus de delictes. Des de l’Ajuntament es confirma que coneixen a l’individu i que ja té antecedents. Tenint en compte el modus operandi i a la descripció aportada per les víctimes, no es dubta que l’individu siga el que les autoritats tenen ja identificat. 

Si més no, fonts municipals van dir desconéixer si el sospitós està sent investigat per la Guàrdia Civil o si ha sigut detingut, ja que ha comés diversos delictes contra la llibertat sexual així com d’exhibicionisme. Falta per saber si a més ha comés alguna agressió, després d’assenyalar almenys una víctima que, després de la masturbació, s’havia posat violent. Les autoritats demanen la col·laboració ciutadana i donar avís en cas de ser víctima o testimoni d’aquest assetjament.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Pirotècnia Vulcano lamenta l’incident del Castell de l’Olla i col·labora per aclarir-lo

Pirotècnia Vulcano ha expressat el seu pesar per l’incident al Castell de l’Olla d’Altea, amb diversos ferits, i ha obert una investigació interna mentre col·labora amb les autoritats.

L’Elx encadena dotze estrenes sense guanyar en Primera Divisió

L’Elx debutarà dilluns a Abanca-Riazor davant el Deportivo després d’encadenar dotze jornades inaugurals sense victòria en Primera. L’últim triomf en un estrena a la màxima categoria es remunta a fa 53 anys.

A presó tres membres d’una xarxa que ha saquejat vivendes al nord d’Alacant

Tres persones han ingressat a presó per integrar suposadament una xarxa especialitzada en robatoris de joies, or i rellotges en vivendes del nord de la província d’Alacant. La Guàrdia Civil ha aclarit 40 robatoris i ha intervingut centenars de peces de gran valor.

La Policia investiga la mort d’un home en l’estany del parc Ribalta de Castelló

La Policia Nacional investiga la mort d’un home trobat este diumenge al matí en l’estany del parc Ribalta de Castelló, després de procedir al llançament del cadàver a les 9 hores. La UDEV porta el cas i encara es desconeixen les causes del decés.

L’incendi de Tírig es conté amb 21 mitjans aeris i 810 hectàrees cremades

L'incendi forestal de Tírig ha calcinat 810 hectàrees però evoluciona de forma favorable, amb el perímetre sense flames i 21 mitjans aeris treballant. El foc manté dos flancs actius i ha obligat a desallotjar Catí, amb 47 persones encara allotjades en un alberg.

Controlat l’incendi forestal d’Aras de los Olmos després d’una nit de treball

L’incendi forestal declarat diumenge a la nit a Aras de los Olmos (València) ha quedat controlat este dilluns de bon matí després d’una nit d’intens treball dels serveis d’emergència.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’incendi de Tírig després de la tercera nit d’atac terrestre

Un total de 18 mitjans aeris s’han afegit ja a l’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha cremat 684 hectàrees i ha obligat a evacuar Catí, mentres es manté el risc extrem d’incendis en tota la Comunitat Valenciana.

Xubascos molt forts amb pedra gran en l’interior de Castelló i València este dilluns

La Aemet ha activat un avís per ruixats i tempestes molt fortes o torrencials en l’interior de Castelló i València, amb pedra gran i ratxes de vent molt intenses, i perill també al litoral sud valencià.