La Policia busca un jove per masturbar-se davant de diverses dones a la Vall d’Uixó

 

Un jove exhibicionista és buscat per la Policia Local després de l’alarma veïnal en la Vall d’Uixó. El jove és buscat per haver-se masturbat davant de diverses dones. Les xarxes socials han ajudat a donar visibilitat a aquest assetjador, que ha actuat en diverses ocasions en els últims dies. La notícia ha corregut com la pólvora i segons va confirmar ahir la Policia Local, un xic de 18 anys i de nacionalitat romanesa, ha sigut identificat i detingut fins a en dos ocasions per seguir a dones i masturbar-se davant d’elles a molt poca distància en plena via pública, inclús en zones molt cèntriques del poble.

El missatge que s’està difonent per xarxes per a avisar a totes les dones per tal que estiguen alerta és el següent: «M’acaba de cridar una amiga a la qual ahir li va passar una cosa molt desagradable. Un xic se li va apropar i es va masturbar, tacant-la tota». El text continua dient que la víctima ha denunciat el que va passar en l’Ajuntament i demana màxima cautela a les dones, alertant que l’assetjador pot ser violent. Segons la usuària «la meua pobre amiga no va saber ni com reaccionar i es va quedar paralitzada».

Aquestos missatges, sovint considerats falsos, són totalment verídics, ja que la situació s’ha denunciat davant les autoritats i la Policia Local de la Vall d’Uixó així ho confirmen, encara que precisen que totes les que han acudit per a informar sobre l’assetjador, se’ls ha remés a la caserna de la Guàrdia Civil, que és qui investiga aquestos tipus de delictes. Des de l’Ajuntament es confirma que coneixen a l’individu i que ja té antecedents. Tenint en compte el modus operandi i a la descripció aportada per les víctimes, no es dubta que l’individu siga el que les autoritats tenen ja identificat. 

Si més no, fonts municipals van dir desconéixer si el sospitós està sent investigat per la Guàrdia Civil o si ha sigut detingut, ja que ha comés diversos delictes contra la llibertat sexual així com d’exhibicionisme. Falta per saber si a més ha comés alguna agressió, després d’assenyalar almenys una víctima que, després de la masturbació, s’havia posat violent. Les autoritats demanen la col·laboració ciutadana i donar avís en cas de ser víctima o testimoni d’aquest assetjament.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.