10.9 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

La Policia deté a dos homes amb drogues al Pirata Rock de Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia en el primer dia de l'esdeveniment musical del festival Pirata Rock a dos homes de 30 i 32 anys, d'origen espanyol, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública, després de ser sorpresos amb diferents substà ncies estupefaents entre les seues robes. A més portaven 360 euros ocults en un pot de cervesa preparat per a l'ocultació.

 

Els fets van ocórrer sobre les 12 de la nit quan els agents que prestaven servei en la zona d'acampada del Parc Ausiàs March, on hi ha allotjats més de quatre mil assistents a l'esdeveniment, van observar a dos homes amb gorra que rondaven als grups de persones allí concentrats.

 

Els agents els van identificar i després de realitzar-los un escorcoll superficial els van localitzar ocultes entre les seues pertinences vuit borses de, pel que sembla, marihuana amb un pes de 45,55 grams; una borsa amb, pel que sembla, haixix amb un pes de 9,51 grams; una borsa amb, pel que sembla, cocaïna, amb un pes de 6,59 grams i 60 euros.

 

A més, un d'ells portava una llanda de cervesa amb una aparença normal però van descobrir que tenia una tapa roscada en la part superior amb 360 euros en el seu interior. Els policies els van detenir com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública i van intervenir les substàncies estupefaents i diners localitzats.

 

En el marc del dispositiu de seguretat establit per la comissaria de Gandia participen 20 efectius dedicats a labors de prevenció de la seguretat ciutadana distribuïts en patrulles uniformades i de paisà, amb la participació específica de l'equip de seguretat privada de la comissaria i el suport de dos equips de la Unitat de Prevenció i Reacció de València. 

 

L'esdeveniment musical festival Pirata Rock se celebra a Gandia els dies 19, 20 i 21 de juliol en la zona d'acampada del Parc Ausiàs March, on hi ha allotjats més de quatre mil assistents a l'esdeveniment. Els detinguts, sense antecedents policials, han passat en el matí d'avui a disposició judicial.

Últimes notícies

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.