14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

La Policia deté a dos homes amb drogues al Pirata Rock de Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia en el primer dia de l'esdeveniment musical del festival Pirata Rock a dos homes de 30 i 32 anys, d'origen espanyol, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública, després de ser sorpresos amb diferents substà ncies estupefaents entre les seues robes. A més portaven 360 euros ocults en un pot de cervesa preparat per a l'ocultació.

 

Els fets van ocórrer sobre les 12 de la nit quan els agents que prestaven servei en la zona d'acampada del Parc Ausiàs March, on hi ha allotjats més de quatre mil assistents a l'esdeveniment, van observar a dos homes amb gorra que rondaven als grups de persones allí concentrats.

 

Els agents els van identificar i després de realitzar-los un escorcoll superficial els van localitzar ocultes entre les seues pertinences vuit borses de, pel que sembla, marihuana amb un pes de 45,55 grams; una borsa amb, pel que sembla, haixix amb un pes de 9,51 grams; una borsa amb, pel que sembla, cocaïna, amb un pes de 6,59 grams i 60 euros.

 

A més, un d'ells portava una llanda de cervesa amb una aparença normal però van descobrir que tenia una tapa roscada en la part superior amb 360 euros en el seu interior. Els policies els van detenir com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública i van intervenir les substàncies estupefaents i diners localitzats.

 

En el marc del dispositiu de seguretat establit per la comissaria de Gandia participen 20 efectius dedicats a labors de prevenció de la seguretat ciutadana distribuïts en patrulles uniformades i de paisà, amb la participació específica de l'equip de seguretat privada de la comissaria i el suport de dos equips de la Unitat de Prevenció i Reacció de València. 

 

L'esdeveniment musical festival Pirata Rock se celebra a Gandia els dies 19, 20 i 21 de juliol en la zona d'acampada del Parc Ausiàs March, on hi ha allotjats més de quatre mil assistents a l'esdeveniment. Els detinguts, sense antecedents policials, han passat en el matí d'avui a disposició judicial.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.