22.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

La Policia deté a dos homes amb drogues al Pirata Rock de Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia en el primer dia de l'esdeveniment musical del festival Pirata Rock a dos homes de 30 i 32 anys, d'origen espanyol, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública, després de ser sorpresos amb diferents substà ncies estupefaents entre les seues robes. A més portaven 360 euros ocults en un pot de cervesa preparat per a l'ocultació.

 

Els fets van ocórrer sobre les 12 de la nit quan els agents que prestaven servei en la zona d'acampada del Parc Ausiàs March, on hi ha allotjats més de quatre mil assistents a l'esdeveniment, van observar a dos homes amb gorra que rondaven als grups de persones allí concentrats.

 

Els agents els van identificar i després de realitzar-los un escorcoll superficial els van localitzar ocultes entre les seues pertinences vuit borses de, pel que sembla, marihuana amb un pes de 45,55 grams; una borsa amb, pel que sembla, haixix amb un pes de 9,51 grams; una borsa amb, pel que sembla, cocaïna, amb un pes de 6,59 grams i 60 euros.

 

A més, un d'ells portava una llanda de cervesa amb una aparença normal però van descobrir que tenia una tapa roscada en la part superior amb 360 euros en el seu interior. Els policies els van detenir com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública i van intervenir les substàncies estupefaents i diners localitzats.

 

En el marc del dispositiu de seguretat establit per la comissaria de Gandia participen 20 efectius dedicats a labors de prevenció de la seguretat ciutadana distribuïts en patrulles uniformades i de paisà, amb la participació específica de l'equip de seguretat privada de la comissaria i el suport de dos equips de la Unitat de Prevenció i Reacció de València. 

 

L'esdeveniment musical festival Pirata Rock se celebra a Gandia els dies 19, 20 i 21 de juliol en la zona d'acampada del Parc Ausiàs March, on hi ha allotjats més de quatre mil assistents a l'esdeveniment. Els detinguts, sense antecedents policials, han passat en el matí d'avui a disposició judicial.

Últimes notícies

Espanya cau 2-4 davant Anglaterra i es va de buit de la Pro League de València

Espanya va perdre 2-4 amb Anglaterra en el tancament de la Pro League de València: va igualar un 0-2 amb doblet de Basterra, però va encaixar al final i marxa sense punts.

Marcelino complirà 200 partits en Primera amb el Vila-real davant un Getafe on no perd des de 2017

El Vila-real visita al Getafe amb Marcelino a un partit d'aconseguir els 200 en Primera amb el club. L'equip no perd en el Coliseum en Lliga des de 2017.

El PP atribuïx a Miguel Polo la responsabilitat política per les morts del barranc de Poio

El PP ha responsabilitzat políticament a Miguel Polo per les morts del barranc de Poio en la comissió d'investigació de la DANA al Senat. Polo ha replicat que la CHJ va facilitar tota la informació i ha assenyalat a la direcció del Cecopi.

Compromís plena València de cartells i acusa a Catalá del calvari del transport

Compromís ha llançat una campanya de cartells amb QR per a denunciar la deterioració del transport públic a València i acusa a Catalá. La formació denuncia un veto en Metrovalencia i alerta de costos per la ZBE no implantada.

L’Elx tanca la jornada 23 en la seua pitjor posició del curs: 15é

L'Elx ha tancat la jornada 23 en la quinzena plaça, la seua pitjor posició de la temporada, després de la derrota del dissabte. El marge sobre el descens s'ha estret.

Els davanters del Llevant, en sequera: només un gol en els últims dotze partits

Només Carlos Espí ha marcat per la davantera del Llevant en els últims dotze partits de Lliga; la resta de punts va arribar des de la segona línia i la defensa. Amb Luís Castro, Iván Romero va ser titular sense encert i Etta Eyong va perdre temps per la Copa Àfrica; així i tot l'equip suma 26 gols.

Un home es refugia en un traster després de ser acoltellat per la seua parella a València

La Policia Nacional va localitzar en Patraix a un home ferit per arma blanca ocult en un traster i va detindre a la seua parella després de seguir una reguera de sang en la vivenda.

Desarticulat un grup itinerant per robatoris en salons de joc d’Alacant i Múrcia

La Policia Nacional ha desarticulat un grup criminal itinerant que ha assaltat salons de joc a Múrcia i Alacant amb la tècnica 'stacker'. Quatre persones han sigut detingudes i la investigació ha quedat oberta per a altres fets similars.