La Policia deté a dos homes amb drogues al Pirata Rock de Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia en el primer dia de l'esdeveniment musical del festival Pirata Rock a dos homes de 30 i 32 anys, d'origen espanyol, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública, després de ser sorpresos amb diferents substà ncies estupefaents entre les seues robes. A més portaven 360 euros ocults en un pot de cervesa preparat per a l'ocultació.

 

Els fets van ocórrer sobre les 12 de la nit quan els agents que prestaven servei en la zona d'acampada del Parc Ausiàs March, on hi ha allotjats més de quatre mil assistents a l'esdeveniment, van observar a dos homes amb gorra que rondaven als grups de persones allí concentrats.

 

Els agents els van identificar i després de realitzar-los un escorcoll superficial els van localitzar ocultes entre les seues pertinences vuit borses de, pel que sembla, marihuana amb un pes de 45,55 grams; una borsa amb, pel que sembla, haixix amb un pes de 9,51 grams; una borsa amb, pel que sembla, cocaïna, amb un pes de 6,59 grams i 60 euros.

 

A més, un d'ells portava una llanda de cervesa amb una aparença normal però van descobrir que tenia una tapa roscada en la part superior amb 360 euros en el seu interior. Els policies els van detenir com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública i van intervenir les substàncies estupefaents i diners localitzats.

 

En el marc del dispositiu de seguretat establit per la comissaria de Gandia participen 20 efectius dedicats a labors de prevenció de la seguretat ciutadana distribuïts en patrulles uniformades i de paisà, amb la participació específica de l'equip de seguretat privada de la comissaria i el suport de dos equips de la Unitat de Prevenció i Reacció de València. 

 

L'esdeveniment musical festival Pirata Rock se celebra a Gandia els dies 19, 20 i 21 de juliol en la zona d'acampada del Parc Ausiàs March, on hi ha allotjats més de quatre mil assistents a l'esdeveniment. Els detinguts, sense antecedents policials, han passat en el matí d'avui a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cinc dels sis tècnics citats no acudixen a la comissió per les vivendes públiques d’Alacant

Cinc dels sis tècnics municipals citats a la comissió que investiga l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan no han comparegut, generant crítiques de l'oposició per falta de transparència i accés a la documentació.

PHotoESPAÑA 2026 aposta per una mirada femenina i experimental amb més de 300 artistes

PHotoESPAÑA 2026 reunix l'obra de més de 300 artistes en prop de cent exposicions amb una marcada perspectiva femenina i una forta vocació experimental. Madrid és l'epicentre d'un festival que s'estén per altres ciutats espanyoles i arriba fins a Asunción.

Bernabé vincula la investigació al Consorci València 2007 amb la mala gestió que, assegura, torna amb el PP

Pilar Bernabé recorda el rescat del Consorci València 2007 i la condonació de 400 milions mentres lamenta que la Fiscalia investigue de nou possibles irregularitats en la gestió sota l'actual govern municipal.

La Comunitat Valenciana consolida el seu lideratge en trasplantaments de cor gràcies a la donació i a l’excel·lència mèdica

La Comunitat Valenciana encapçala els trasplantaments de cor a Espanya, amb rècord històric a l'Hospital La Fe, i testimoniatges com els de Cova i María que exemplifiquen una autèntica segona vida.

Sergio García afronta el seu moment més delicat i obri dubtes sobre el seu futur

Sergio García travessa als 46 anys una crisi profunda de joc i confiança, que li fa plantejar-se el seu futur després d'un Masters d'Augusta ple de dubtes i frustració.

Els embassaments del Xúquer se situen en el 68,1% i els del Segura pugen al 56,6% de la seua capacitat

Els embassaments de la conca del Xúquer aconseguixen el 68,1% de la seua capacitat i els del Segura el 56,6%, amb increments respecte a l'última setmana i a la mitjana de l'última dècada, en un context de reserves hídriques estatals al 83,7%.

L’alcalde d’Alcoi perd la moció de confiança i s’obri la porta a una censura

L'alcalde d'Alcoi, Toni Frances, no aconseguix superar la mocion de confiança vinculada als pressupostos de 2026 i s'obri un mes per a registrar una possible mocion de censura.

Colin Jackson veu a Quique Llopis preparat per a aconseguir una medalla olímpica en 110 tanques

Colin Jackson, llegenda dels 110 metres tanques, destaca el talent i la constància de Quique Llopis i creu que pot aconseguir una medalla olímpica si manté la seua progressió.