La Policia dissol la gravació d’un videoclip de rap en el pàrquing d’un concessionari en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han dissolt i sancionat en la ciutat d’Alacant este cap de setmana a un grup de 12 de jóvens que es trobaven dins del pàrquing d’un concessionari de cotxes d’alta gamma gravant un videoclip de música rap.

 

La intervenció es va dur a terme a causa d’un avís de la central d’alarmes en el que es comunicava que, a través de les càmeres de videovigilància, s’observava a un grup de persones a l’interior del concessionari. Va ser en eixe moment quan una dotació policial va acudir al lloc i va trobar a dotze xics en el pàrquing, que van argumentar que formaven part d’un grup de música i que havien entrat a gravar part d’un videoclip.

 

Després de fer una inspecció del lloc per a corroborar que era cert, els agents van sancionar a estes persones per saltarse les mesures sanitàries pel coronavirus al no respectar la limitació de la permanència de grups de persones en espais públics i privats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat impulsa un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

La Generalitat va plantejar un Pla 2030 d'investigació per a donar estabilitat a l'I+D+i valencià, atraure talent i consolidar inversions estratègiques, amb coordinació entre Sanitat i Educació.

L’IVAM ha adquirit en ARC 30 obres de 23 artistes per a reforçar la seua col·lecció

El museu ha comprat 30 obres en ARC 2026, amb majoria d'autoria femenina, per a cobrir llacunes i consolidar línies d'investigació. L'operació va ser aprovada pel seu Consell Rector.

Reobri el pont de la Lloma a Loriguilla després de la DANA amb més seguretat i capacitat

La Generalitat ha posat en servici el pont de la Lloma a Loriguilla, arrasat per la DANA, amb major secció hidràulica, dos carrils i pas per als vianants. L'actuació culmina la reconstrucció en el Pozalet i incorpora millores de seguretat i neteja entre els dos ponts.

Bernabé agraïx al Consell la coordinació per a repatriar a valencians d’Orient Mitjà

Pilar Bernabé ha valorat la bona disposició del Consell en la repatriació de valencians des d'Orient Mitjà i ha remarcat la coordinació amb Exteriors. No ha oferit xifres, però ha apuntat a un operatiu ampli a nivell estatal.

València reforça un ús més segur i respectuós de la pirotècnia fallera amb horaris de calma i 600 kits sensorials

L'Ajuntament de València, AEPIRO i les fundacions Mira'm i Plena Inclusió renoven la seua aliança per a unes Falles inclusives amb la campanya Pirotècnia i Respecte i el repartiment gratuït de 600 Kit Sensorial.

La marxa del 8M a València s’avança a les 17.30 per l’espectacle pirotècnic

La manifestació del 8M a València començarà a les 17.30 per a compatibilitzar el pas per la plaça de l'Ajuntament amb un espectacle pirotècnic que es retarda a les 21.00. La Coordinadora Feminista accepta l'ajust i manté el recorregut previst.

Transports adjudica 23,9 milions en materials de via per a l’ample estàndard entre L’Alzina i Alacant

Transports ha adjudicat 23,9 milions per a transportar i subministrar materials de via en el tram L'Alzina-Bifurcació d'Alacant. L'actuació avança la implantació de l'ample estàndard del Corredor Mediterrani en 75 quilòmetres orientats al trànsit de mercaderies.

Una exposició reivindica la radicalitat i vigència de les últimes obres d’Antoni Tàpies

La Fundació Bancaixa presenta 'Tàpies. Última dècada (2002-2012)' amb 22 peces de gran format, diverses inèdites, que subratllen la seua radicalitat i plena actualitat.