La Policia dissol la gravació d’un videoclip de rap en el pàrquing d’un concessionari en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han dissolt i sancionat en la ciutat d’Alacant este cap de setmana a un grup de 12 de jóvens que es trobaven dins del pàrquing d’un concessionari de cotxes d’alta gamma gravant un videoclip de música rap.

 

La intervenció es va dur a terme a causa d’un avís de la central d’alarmes en el que es comunicava que, a través de les càmeres de videovigilància, s’observava a un grup de persones a l’interior del concessionari. Va ser en eixe moment quan una dotació policial va acudir al lloc i va trobar a dotze xics en el pàrquing, que van argumentar que formaven part d’un grup de música i que havien entrat a gravar part d’un videoclip.

 

Després de fer una inspecció del lloc per a corroborar que era cert, els agents van sancionar a estes persones per saltar–se les mesures sanitàries pel coronavirus al no respectar la limitació de la permanència de grups de persones en espais públics i privats.

Últimes notícies

Pérez Llorca retreu que Sánchez no acompanye els reis en el viatge a Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha dit a Alacant que li sorprén que Pedro Sánchez no acompanye els reis a Ceuta i Melilla després de la crisi migratòria de l’estiu, i ha defensat que la visita és molt necessària per als veïns de la ciutat autònoma.

Deu morts en carretera durant el pont del Pilar, un d’ells a Vinaròs

Deu persones han perdut la vida en deu accidents de trànsit durant el pont del Pilar, un d’ells a Vinaròs, i set víctimes eren usuaris vulnerables. La majoria de sinistres s’han produït en vies convencionals segons la DGT.

Rutes en bici i activitats socials per a sanar l’alumnat afectat per la dana

FAMPA-València i l’Associació de Víctimes de la dana 29 d’Octubre de 2024 impulsen el projecte 'Vull ser una persona gira-sol' per a promoure hàbits saludables i la recuperació emocional de l’alumnat dels municipis afectats. Les activitats inclouen rutes en bicicleta, eixides a entorns naturals i propostes de convivència i participació.

Detingut a Torrent un fugitiu buscat des de fa més de dos anys

Agents de la Policia Nacional han arrestat a Torrent un home amb quatre reclamacions judicials i a la seua dona, acusats de trafic de drogues des del seu domicili, on presumptament venien cocaïna.

Setembre registra el major calor en 76 anys i resulta el més sec des de 2020

Setembre ha sigut el més càlid a la Comunitat Valenciana des de, com a mínim, 1950 i el més sec des de 2020, amb una temperatura mitjana de 23,2 graus i un dèficit de pluja del 44 %.

L’incendi de Bejís va contaminar més que València ciutat durant tot un any

Un estudi de la UPV calcula que l’incendi de Bejís de 2022 va alliberar 626.000 tones de CO₂, més que totes les emissions anuals de la ciutat de València i un 0,22 % de les emissions anuals d’Espanya.

Així canviarà l’oratge este cap de setmana a la Comunitat Valenciana

Este cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana una massa d’aire fred del nord-est d’Europa que provocarà un fort descens de les temperatures i augmentarà el risc de pluges. Fins divendres es mantindran valors molt suaus, per damunt del normal per a mitjan octubre.

Dos sanitaris de Tanzània es formen a València per millorar l’atenció al seu hospital

El doctor Paul Baraka i l’infermera Vicky Kangallah passen tres mesos al Vithas València 9 d’Octubre per formar-se en cirurgia, urologia i ginecologia i aplicar estes competències al Kibara St Mary's Hospital de Tanzània.