La Policia investiga un tiroteig entre clans a Torrent

Una nova disputa entre clans s'ha produït aquesta vegada amb tirs de per mig a Torrent, a l'Horta Oest. L'incident ha ocorregut en el barri de Xenillet d'esta localitat, on no s'ha hagut de lamentar ferits. Segons ha avançat 'Levante EMV' darrere d'aquest tiroteig, produït dijous pel matí es troben, segons sembla, dos clans familiars que ja es van enfrontar en febrer de 2016 en un tiroteig que va acabar amb dos ferits greus per ferida de bala. Aquesta baralla va ser jutjada recentment per l'Audiència Provincial de València i va quedar sense castic al ser absolts els tres acusats. El tiroteig produït despús-ahir si bé podria tindre els mateixos autors, es desconeix si responen a un intent de venjança dels familiars de la víctima o a altres motius aliens.

La Policia Nacional tracta de localitzar testimonis de l'enfrontament, però en el barri de Xenillet no van trobar ningú que volguera parlar sobre la baralla. Els agents van trobar en el lloc dels fets almenys un casquet de bala, però els veïns van escoltar diverses detonacions. Els tirs es van produir dijous al matí al voltant de les 10.00 hores, quan la policia va rebre un avís que alertava d'un tiroteig entre els carrers Albades i Malva-rosa de Torrent. A aquesta zona va acudir ràpidament diverses patrulles de la Policia Local de Torrent i la Policia Nacional.

Així mateix, els agents van trobar restes de sang i, a pesar de l'interrogatori a possibles testimonis, ningú proper al clan deia haver presenciat els fets. Agents del grup de la policia científica es van fer càrrec d'un casquet de bala trobat en la calçada i diverses patrulles es van quedar en la zona per evitar possibles enfrontaments. Entre els testimonis entrevistats es tracta d'investigar si darrere d'este nou incident estan darrere els dos clans que des de fa anys conviuen en la zona. En la baralla anterior, un pare i un fill resultaren ferits de bala segons sembla, per una discussió sobre una qüestió banal, però la policia investiga que es tracte en realitat d'un assumpte relacionat am les drogues.

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.