Mastodon
29.5 C
València
Dissabte, 13 setembre, 2025

La Policia investiga un tiroteig entre clans a Torrent

Una nova disputa entre clans s'ha produït aquesta vegada amb tirs de per mig a Torrent, a l'Horta Oest. L'incident ha ocorregut en el barri de Xenillet d'esta localitat, on no s'ha hagut de lamentar ferits. Segons ha avançat 'Levante EMV' darrere d'aquest tiroteig, produït dijous pel matí es troben, segons sembla, dos clans familiars que ja es van enfrontar en febrer de 2016 en un tiroteig que va acabar amb dos ferits greus per ferida de bala. Aquesta baralla va ser jutjada recentment per l'Audiència Provincial de València i va quedar sense castic al ser absolts els tres acusats. El tiroteig produït despús-ahir si bé podria tindre els mateixos autors, es desconeix si responen a un intent de venjança dels familiars de la víctima o a altres motius aliens.

La Policia Nacional tracta de localitzar testimonis de l'enfrontament, però en el barri de Xenillet no van trobar ningú que volguera parlar sobre la baralla. Els agents van trobar en el lloc dels fets almenys un casquet de bala, però els veïns van escoltar diverses detonacions. Els tirs es van produir dijous al matí al voltant de les 10.00 hores, quan la policia va rebre un avís que alertava d'un tiroteig entre els carrers Albades i Malva-rosa de Torrent. A aquesta zona va acudir ràpidament diverses patrulles de la Policia Local de Torrent i la Policia Nacional.

Així mateix, els agents van trobar restes de sang i, a pesar de l'interrogatori a possibles testimonis, ningú proper al clan deia haver presenciat els fets. Agents del grup de la policia científica es van fer càrrec d'un casquet de bala trobat en la calçada i diverses patrulles es van quedar en la zona per evitar possibles enfrontaments. Entre els testimonis entrevistats es tracta d'investigar si darrere d'este nou incident estan darrere els dos clans que des de fa anys conviuen en la zona. En la baralla anterior, un pare i un fill resultaren ferits de bala segons sembla, per una discussió sobre una qüestió banal, però la policia investiga que es tracte en realitat d'un assumpte relacionat am les drogues.

Últimes notícies

Barcelona-València: baixa de Lamine Yamal i estrena en l’Estadi Johan Cruyff

El Barça tanca la quarta jornada davant el València sense Lamine Yamal i en un escenari inèdit: l'Estadi Johan Cruyff, amb aforament reduït i horari de 21.00 CET.

Les cendres de Camilo Sesto ja reposen en el seu mausoleu d’Alcoi

Les cendres de Camilo Sesto han sigut traslladades en un acte íntim al seu mausoleu d'Alcoi, al costat de les restes dels seus pares. L'homenatge es completa amb una estàtua en el futur museu dedicat a l'artista.

Mor un motorista a València després d’invadir el sentit contrari i ser atropellat per una furgoneta

Un motorista de 51 anys va morir en la zona de Serradora després de creuar al carril oposat i ser envestit per una furgoneta. El SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit.

Flic confirma la baixa de Lamine Yamal i critica la gestió de De la Font

Hansi Flic va confirmar que Lamine Yamal no estarà davant el València i és dubte per al Newcastle per molèsties en el pubis. El tècnic va qüestionar la gestió de la selecció.

Calero avisa abans del Llevant-Betis: cal donar la millor versió o t’esclafen

El tècnic del Llevant reclama competitivitat màxima davant un Betis a l'alça per a tallar tres derrotes seguides. Confia a canviar l'ànim amb una victòria.

Denuncien a diverses embarcacions per fondejar sobre posidònia en la badia de Xàbia

Un control marítim en la badia de Xàbia va culminar amb 11 denúncies, quatre d'elles per fondejar sobre prades de posidònia. Es van detectar a més diverses irregularitats documentals.

Ingressa a la presó un fugitiu condemnat a 15 anys per abusar de la filla menor de la seua parella

Un home de 46 anys, condemnat per abús sexual continuat de la filla menor de la seua parella en 2019, ha sigut detingut a Borriana després de mesos escapolit i ingressa a la presó. L'Audiència Provincial de València va activar la seua busca per risc de fugida en intentar aconseguir un passaport malgrat tindre retirat el seu.

Les entitats que exigixen la dimissió de Mazón decidiran el dilluns noves protestes per la DANA

Més de dos-centes entitats fixaran el dilluns el pla de noves mobilitzacions per a octubre, amb el 29-O en el focus. Les associacions de víctimes reclamen una reconstrucció lenta, segura i respectuosa amb l'entorn.