La Policia investiga un tiroteig entre clans a Torrent

Una nova disputa entre clans s'ha produït aquesta vegada amb tirs de per mig a Torrent, a l'Horta Oest. L'incident ha ocorregut en el barri de Xenillet d'esta localitat, on no s'ha hagut de lamentar ferits. Segons ha avançat 'Levante EMV' darrere d'aquest tiroteig, produït dijous pel matí es troben, segons sembla, dos clans familiars que ja es van enfrontar en febrer de 2016 en un tiroteig que va acabar amb dos ferits greus per ferida de bala. Aquesta baralla va ser jutjada recentment per l'Audiència Provincial de València i va quedar sense castic al ser absolts els tres acusats. El tiroteig produït despús-ahir si bé podria tindre els mateixos autors, es desconeix si responen a un intent de venjança dels familiars de la víctima o a altres motius aliens.

La Policia Nacional tracta de localitzar testimonis de l'enfrontament, però en el barri de Xenillet no van trobar ningú que volguera parlar sobre la baralla. Els agents van trobar en el lloc dels fets almenys un casquet de bala, però els veïns van escoltar diverses detonacions. Els tirs es van produir dijous al matí al voltant de les 10.00 hores, quan la policia va rebre un avís que alertava d'un tiroteig entre els carrers Albades i Malva-rosa de Torrent. A aquesta zona va acudir ràpidament diverses patrulles de la Policia Local de Torrent i la Policia Nacional.

Així mateix, els agents van trobar restes de sang i, a pesar de l'interrogatori a possibles testimonis, ningú proper al clan deia haver presenciat els fets. Agents del grup de la policia científica es van fer càrrec d'un casquet de bala trobat en la calçada i diverses patrulles es van quedar en la zona per evitar possibles enfrontaments. Entre els testimonis entrevistats es tracta d'investigar si darrere d'este nou incident estan darrere els dos clans que des de fa anys conviuen en la zona. En la baralla anterior, un pare i un fill resultaren ferits de bala segons sembla, per una discussió sobre una qüestió banal, però la policia investiga que es tracte en realitat d'un assumpte relacionat am les drogues.

Últimes notícies

PP i Vox tomben les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament

La majoria de PP i Vox en Les Corts ha rebutjat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, en un debat marcat per les acusacions creuades sobre la “prioritat nacional” i el model fiscal.

La plantilla de Lladró manté els paros contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores per oposar-se al descuelgue de la part econòmica del conveni i advertixen que les mobilitzacions seguiran si no es garantixen els drets salarials.

La plantilla de Lladró manté les aturades contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores en protesta pel descuelgue del conveni en la part econòmica i advertixen que les mobilitzacions continuaran si no es garantixen els seus drets salarials.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.

Multes a Vila-real per usar targetes de discapacitat de persones mortes per aparcar

La Policia Local de Vila-real ha detectat en els últims quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i targetes de persones mortes.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar al CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ona de calor per a persones sense llar, amb 55 usuaris atesos al CAUS i controls reforçats als col·lectius més vulnerables.

Detecten a Vila-real l’ús de targetes de difunts per aparcar en places de mobilitat reduïda

La Policia Local de Vila-real ha descobert en quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes de mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i documents de persones difuntes.

Set milions de productes falsos requisats en 2025, amb la Comunitat Valenciana entre les més afectades

Les forces de seguretat han intervingut 7,3 milions de productes falsificats valorats en 694 milions d’euros, amb la Comunitat Valenciana entre les autonomies amb més incautacions. També s’han bloquejat més de cent webs que vulneraven la propietat intel·lectual.