18.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

La Policia investiga un tiroteig entre clans a Torrent

Una nova disputa entre clans s'ha produït aquesta vegada amb tirs de per mig a Torrent, a l'Horta Oest. L'incident ha ocorregut en el barri de Xenillet d'esta localitat, on no s'ha hagut de lamentar ferits. Segons ha avançat 'Levante EMV' darrere d'aquest tiroteig, produït dijous pel matí es troben, segons sembla, dos clans familiars que ja es van enfrontar en febrer de 2016 en un tiroteig que va acabar amb dos ferits greus per ferida de bala. Aquesta baralla va ser jutjada recentment per l'Audiència Provincial de València i va quedar sense castic al ser absolts els tres acusats. El tiroteig produït despús-ahir si bé podria tindre els mateixos autors, es desconeix si responen a un intent de venjança dels familiars de la víctima o a altres motius aliens.

La Policia Nacional tracta de localitzar testimonis de l'enfrontament, però en el barri de Xenillet no van trobar ningú que volguera parlar sobre la baralla. Els agents van trobar en el lloc dels fets almenys un casquet de bala, però els veïns van escoltar diverses detonacions. Els tirs es van produir dijous al matí al voltant de les 10.00 hores, quan la policia va rebre un avís que alertava d'un tiroteig entre els carrers Albades i Malva-rosa de Torrent. A aquesta zona va acudir ràpidament diverses patrulles de la Policia Local de Torrent i la Policia Nacional.

Així mateix, els agents van trobar restes de sang i, a pesar de l'interrogatori a possibles testimonis, ningú proper al clan deia haver presenciat els fets. Agents del grup de la policia científica es van fer càrrec d'un casquet de bala trobat en la calçada i diverses patrulles es van quedar en la zona per evitar possibles enfrontaments. Entre els testimonis entrevistats es tracta d'investigar si darrere d'este nou incident estan darrere els dos clans que des de fa anys conviuen en la zona. En la baralla anterior, un pare i un fill resultaren ferits de bala segons sembla, per una discussió sobre una qüestió banal, però la policia investiga que es tracte en realitat d'un assumpte relacionat am les drogues.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La pólvora i la música tornen a València en la Crida que obri les Falles 2026

La Crida marcarà l'inici oficial de les Falles 2026 amb milers de fallers davant les Torres de Serrans. La jornada inclou despertà, bandes i la primera mascletà.

Catalá demana canvis en el Codi Tècnic de l’Edificació per a evitar incendis com el de Campanar

Catalá ha reclamat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat després de l'incendi de Campanar. València ha activat una fitxa per a bombers i bonifica el 95% del ICIO, amb 68 sol·licituds en tràmit.

Kipngeno i Hariso dominen la Marató bp Castelló amb victòries en solitari

Els kenians Leonard Kipngeno i Keleitu Kayamo Hariso es van imposar amb autoritat en la Marató bp Castelló. Cap va batre el rècord, però van firmar àmplies victòries.

Pérez Llorca subratlla l’hospitalitat com a nexe entre valencians i andalusos

Pérez Llorca ha reivindicat l'hospitalitat, l'enteniment i l'alegria com a trets compartits per valencians i andalusos. Ho ha fet a Burjassot, en l'acte del Dia d'Andalusia organitzat per FECACV, que enguany ret homenatge a Huelva.

Catalá demana revisar el Codi Tècnic per a evitar incendis com el de Campanar

L'alcaldessa de València ha demanat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat i evitar materials que agreugen incendis. Ha detallat mesures locals i ajudes fiscals ja en marxa i l'avanç en 68 sol·licituds.

Cepeda va assegurar que l’Elx està capacitat i apunta a l’Espanyol per a frenar la mala ratxa

El xilé va defendre que l'equip està preparat per a revertir la mala dinàmica i va demanar passar pàgina després de la derrota a Bilbao. Va assenyalar el dol a casa davant l'Espanyol com a opció immediata per a sumar i allunyar el descens.

Harbert Kibet firma la millor marca mundial de 2026 en el 10K de Castelló; Schrub i Keith, rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any. Yann Schrub (26:43) i Megan Keith (30:07) van batre els rècords d'Europa. Caroline Makandi va guanyar en dones amb 29:34.

Tres detinguts a Almoradí per robatoris amb violència i furts en vehicles

Guàrdia Civil i Policia Local han arrestat a tres hòmens d'entre 19 i 29 anys per una sèrie de robatoris amb violència, robatoris amb força i furts a la Vega Baixa. Els fets, vinculats mitjançant cambres i testimonis, van derivar en detencions el 7 i 8 de febrer; els sospitosos van quedar en llibertat amb mesures cautelars.