La Policia Local d’Alacant dissol dos botellons i 5 festes en cases

 

La Policia Local d’Alacant ha posat 83 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma en la jornada del dissabte al diumenge, en la seua major part, relatives a no portar mascaretes, estar en grups i sense guardar distàncies i incomplir el toc de queda, i han dissolt cinc festes en cases i dos botellons dins de l’operatiu policial per a fer front al Covid-19.

 

Els agents de la Policia Local durant tot el dia, en les vigilàncies amb controls de trànsit i patrulles per la ciutat, han alçat 27 actes a persones que no portaven l’obligatòria mascareta. En el dispositiu policial de la vesprada es van trobar diferents grups que van ser denunciats imposant 14 actes per no guardar les distancia de seguretat en la via pública i excedir el màxim de persones permés.

 

A demés, els agents van establir un control anit en l’avinguda de Dénia en amos sentits, a on es van alçar 15 actes de denúncies, a persones que han incomplit el toc de queda. I en l’operatiu de la ciutat per a evitar nous brots, la Policia va localitzar dos grups fent botellons que van ser dissolts, i l’actuació s’ha saldat amb sis propostes de sanció per consum d’alcohol en la via pública i es van decomissar les begudes.

 

Per la seua part, diferents patrulles policials van intervindre en cinc festes en cases, que estaven a les 02.00 hores de matinada, a on han posat 5 denúncies per incomplir el toc de queda i estar sense mascaretes, i que generaven molèsties i sorolls als veïns.

Últimes notícies

Nou detinguts a València i Saragossa per un entramat de tràfic amb 11 quilos de cocaïna

La Policia Nacional ha desarticulat una presumpta organització de tràfic de cocaïna entre València i Saragossa, amb nou detinguts i més d’11 quilos de droga intervinguts.

Benavent defensa que la prioritat és ajudar les persones vulnerables sense distingir raça

L’arquebisbe de València, Enrique Benavent, remarca que per als cristians compta sobretot la vulnerabilitat de les persones, sense diferenciar raça, origen o religió, i destaca el paper del valencià, les dones, Càritas i l’educació en l’Església actual.

Retirat un bidó contaminant que vagava a la deriva davant la costa d’Altea

La Creu Roja i Salvament Marítim han retirat un bidó contaminant que flotava a la deriva davant Cap Negret, al terme d’Altea, i l’han traslladat al port per al tractament adequat.

Set anys de presó per a un nebot de l’exconseller Blasco per amañar contractes sanitaris

L’exgerent del Consorci Hospital General Universitari de València Sergio Blasco ha sigut condemnat a set anys de presó i a més de dos milions d’euros en multes per amañar contractes sanitaris, cobrar comissions il·lícites i blanquejar capitals, en el conegut com a cas Osvaldos.

Detinguda a Gavarda una parella que robava a majors amb el mètode de labraç a Càrcer

La Guàrdia Civil ha detingut a Gavarda un home i una dona, de 19 i 20 anys i nacionalitat romanesa, acusats de robar una joia a un veí dedad avançada de Càrcer amb el mètode de labraç i relacionats amb dos assalts més a Jaén i Almería.

Huit morts atribuïts a la calor extrema en la Comunitat Valenciana en només tres dies

La calor extrema ha deixat huit morts en tres dies a la Comunitat Valenciana, totes persones majors excepte una, enmig d’una onada amb valors pròxims o superiors als 40 graus.

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.