La Policia Local d’Alacant dissol dos botellons i 5 festes en cases

 

La Policia Local d’Alacant ha posat 83 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma en la jornada del dissabte al diumenge, en la seua major part, relatives a no portar mascaretes, estar en grups i sense guardar distàncies i incomplir el toc de queda, i han dissolt cinc festes en cases i dos botellons dins de l’operatiu policial per a fer front al Covid-19.

 

Els agents de la Policia Local durant tot el dia, en les vigilàncies amb controls de trànsit i patrulles per la ciutat, han alçat 27 actes a persones que no portaven l’obligatòria mascareta. En el dispositiu policial de la vesprada es van trobar diferents grups que van ser denunciats imposant 14 actes per no guardar les distancia de seguretat en la via pública i excedir el màxim de persones permés.

 

A demés, els agents van establir un control anit en l’avinguda de Dénia en amos sentits, a on es van alçar 15 actes de denúncies, a persones que han incomplit el toc de queda. I en l’operatiu de la ciutat per a evitar nous brots, la Policia va localitzar dos grups fent botellons que van ser dissolts, i l’actuació s’ha saldat amb sis propostes de sanció per consum d’alcohol en la via pública i es van decomissar les begudes.

 

Per la seua part, diferents patrulles policials van intervindre en cinc festes en cases, que estaven a les 02.00 hores de matinada, a on han posat 5 denúncies per incomplir el toc de queda i estar sense mascaretes, i que generaven molèsties i sorolls als veïns.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig