La Policia Local d’Alacant dissol dos botellons i 5 festes en cases

 

La Policia Local d’Alacant ha posat 83 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma en la jornada del dissabte al diumenge, en la seua major part, relatives a no portar mascaretes, estar en grups i sense guardar distàncies i incomplir el toc de queda, i han dissolt cinc festes en cases i dos botellons dins de l’operatiu policial per a fer front al Covid-19.

 

Els agents de la Policia Local durant tot el dia, en les vigilàncies amb controls de trànsit i patrulles per la ciutat, han alçat 27 actes a persones que no portaven l’obligatòria mascareta. En el dispositiu policial de la vesprada es van trobar diferents grups que van ser denunciats imposant 14 actes per no guardar les distancia de seguretat en la via pública i excedir el màxim de persones permés.

 

A demés, els agents van establir un control anit en l’avinguda de Dénia en amos sentits, a on es van alçar 15 actes de denúncies, a persones que han incomplit el toc de queda. I en l’operatiu de la ciutat per a evitar nous brots, la Policia va localitzar dos grups fent botellons que van ser dissolts, i l’actuació s’ha saldat amb sis propostes de sanció per consum d’alcohol en la via pública i es van decomissar les begudes.

 

Per la seua part, diferents patrulles policials van intervindre en cinc festes en cases, que estaven a les 02.00 hores de matinada, a on han posat 5 denúncies per incomplir el toc de queda i estar sense mascaretes, i que generaven molèsties i sorolls als veïns.

Últimes notícies

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.

El Último de la Fila s’acomiada a València amb un últim concert ple d’emoció

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn després de quasi trenta anys, amb un concert emotiu, records als fans i un missatge final d’agraïment.

García carrega contra les autonomies per “fer l’estruç” davant el malestar sanitari

La ministra de Sanitat acusa diverses comunitats d’eludir responsabilitats davant la precarietat del personal mèdic i defensa el nou estatut marc com la reforma laboral sanitària més ambiciosa en 23 anys.

Desmantellada una trama que ha estafat més d’un milió amb mòbils de gamma alta

Dotze persones han sigut detingudes en una operació policial a Barcelona, València, Saragossa i Madrid per una estafa massiva de mòbils de gamma alta que ha afectat centenars de clients d’una operadora.

Catalá reclama que es demanen també els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi

L’alcaldessa de València, María José Catalá, lamenta la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA, es declara indefensa i demana que es requerisquen igualment els missatges dels membres del Govern que estaven en el Cecopi.

Catalá reclama els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi pel cas de la DANA

L'alcaldessa de València, María José Catalá, ha denunciat indefensió per la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA i reclama que també s'arrepleguen els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi.