La Policia Local d’Aldaia salva la vida a una dona que s’asfixiava

 

Una veïna del barri del Crist d’Aldaia, en l’Horta (València), que s’asfixiava en sa casa ha sigut rescatada i auxiliada este dimarts gràcies a l’auxili que ha rebut per part d’una patrulla de la Policia Local de la localitat que en eixe precís instant feia faenes de vigilància per la zona, i que ha anat ràpidament a la crida d’un familiar.

 

En arribar al lloc, han trobat a l’afectada amb només un fil de respiració, sense poder expulsar el menjar i intentant tossir sense èxit. En eixe instant, l’agent ha decidit fer-li la maniobra d’Heimlich, un procediment de primers auxilis amb compressions abdominals.

 

Al minut, la persona afectada ha expulsat un tros de carn que li havia sigut impossible engolir i li havia provocat l’asfíxia. La ràpida intervenció de la Policia Local d’Aldaia ha evitat que un simple sopar acabara derivant en tragèdia. Poc després ha arribat l’ambulància del Servicid d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i ha traslladat a la víctima fins a l’Hospital de Manises.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.