La Policia Local d’Aldaia salva la vida a una dona que s’asfixiava

 

Una veïna del barri del Crist d’Aldaia, en l’Horta (València), que s’asfixiava en sa casa ha sigut rescatada i auxiliada este dimarts gràcies a l’auxili que ha rebut per part d’una patrulla de la Policia Local de la localitat que en eixe precís instant feia faenes de vigilància per la zona, i que ha anat ràpidament a la crida d’un familiar.

 

En arribar al lloc, han trobat a l’afectada amb només un fil de respiració, sense poder expulsar el menjar i intentant tossir sense èxit. En eixe instant, l’agent ha decidit fer-li la maniobra d’Heimlich, un procediment de primers auxilis amb compressions abdominals.

 

Al minut, la persona afectada ha expulsat un tros de carn que li havia sigut impossible engolir i li havia provocat l’asfíxia. La ràpida intervenció de la Policia Local d’Aldaia ha evitat que un simple sopar acabara derivant en tragèdia. Poc després ha arribat l’ambulància del Servicid d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i ha traslladat a la víctima fins a l’Hospital de Manises.

Últimes notícies

Un banc de meduses obliga a extremar les precaucions a la platja de la Goleta

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta, a Tavernes de la Valldigna, i ha obligat a hissar bandera groga i avís específic de meduses.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.