10.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

La Policia Nacional deté a dos homes després d’un accident i fugir

Agents de la Policia Nacional han detingut en un descampat del districte de Trànsits de València a dos homes de 20 i 37 anys, d'origen colombià, com a presumptes autors d'un delicte contra la seguretat vial, després de provocar un accident i fugir. En la fugida van col·lisionar amb altres vehicles. Després de l'accident, els ocupants del cotxe es van canviar de seients. El cotxe mancava de segur obligatori i de la ITV, i ells no tenien el permís de conducció.. Un dels ara detinguts va donar positiu en el test d'alcoholèmia.

 

 

  

  

Els fets van ocórrer el diumenge per la vesprada quan els agents van tenir coneixement a través de la Sala del 091 que un cotxe de la marca Opel model Astra pel que sembla havia provocat un accident de trànsit en l'encreuament de l'avinguda Peris i Valero amb Ausias March i s'havia donat a la fugida. En la fugida, pel que sembla, havia col·lisionat contra diversos cotxes que estaven estacionats.

 

 

 

  

Els policies van ser alertats per la Sala del 091 que un testimoni els anava facilitant l'itinerari. Moments després la sala comunicava que els ocupants del cotxe l'havien estacionat en un descampat pels voltants de l'avinguda General Avilés, així com els van proporcionar les característiques del conductor del vehicle.

  

  

 

 

Immediatament, els agents es van presentar en el lloc i en els voltants van observar a un home que coincidia amb les característiques físiques aportades, al mateix temps que van ser requerits per un ciutadà que els indicava que aqueixos dos acabaven de deixar un cotxe amb danys en un descampat.

 

  

  

Els policies van sol·licitar al sospitós el permís de conduir, no mostrant-lo, per la qual cosa després de realitzar les comprovacions oportunes van esbrinar que mancava del mateix, així com del segur obligatori i que el vehicle no tenia la ITV passada, al mateix temps que van observar que presentava signes d'ingesta de begudes alcohòliques, per la qual cosa, després de sol·licitar la col·laboració de la Policia Local, li van realitzar una prova de mostreig, donant positiu.

 

 

A més d'immobilitzar i retenir el cotxe, els agents el van detenir com a presumpte autor de tres delictes contra la seguretat vial. 

  

 

Al costat de l'ara detingut anava un amic, qui els agents van esbrinar era el primer conductor i va ser el que sembla que va provocar l'accident de trànsit contra l'altre cotxe, per a a continuació canviar-se de seients i fugir. Els policies van esbrinar que també mancava de permís de conducció, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat vial. 

 

  

Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.