15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

La Policia Nacional deté a dos homes després d’un accident i fugir

Agents de la Policia Nacional han detingut en un descampat del districte de Trànsits de València a dos homes de 20 i 37 anys, d'origen colombià, com a presumptes autors d'un delicte contra la seguretat vial, després de provocar un accident i fugir. En la fugida van col·lisionar amb altres vehicles. Després de l'accident, els ocupants del cotxe es van canviar de seients. El cotxe mancava de segur obligatori i de la ITV, i ells no tenien el permís de conducció.. Un dels ara detinguts va donar positiu en el test d'alcoholèmia.

 

 

  

  

Els fets van ocórrer el diumenge per la vesprada quan els agents van tenir coneixement a través de la Sala del 091 que un cotxe de la marca Opel model Astra pel que sembla havia provocat un accident de trànsit en l'encreuament de l'avinguda Peris i Valero amb Ausias March i s'havia donat a la fugida. En la fugida, pel que sembla, havia col·lisionat contra diversos cotxes que estaven estacionats.

 

 

 

  

Els policies van ser alertats per la Sala del 091 que un testimoni els anava facilitant l'itinerari. Moments després la sala comunicava que els ocupants del cotxe l'havien estacionat en un descampat pels voltants de l'avinguda General Avilés, així com els van proporcionar les característiques del conductor del vehicle.

  

  

 

 

Immediatament, els agents es van presentar en el lloc i en els voltants van observar a un home que coincidia amb les característiques físiques aportades, al mateix temps que van ser requerits per un ciutadà que els indicava que aqueixos dos acabaven de deixar un cotxe amb danys en un descampat.

 

  

  

Els policies van sol·licitar al sospitós el permís de conduir, no mostrant-lo, per la qual cosa després de realitzar les comprovacions oportunes van esbrinar que mancava del mateix, així com del segur obligatori i que el vehicle no tenia la ITV passada, al mateix temps que van observar que presentava signes d'ingesta de begudes alcohòliques, per la qual cosa, després de sol·licitar la col·laboració de la Policia Local, li van realitzar una prova de mostreig, donant positiu.

 

 

A més d'immobilitzar i retenir el cotxe, els agents el van detenir com a presumpte autor de tres delictes contra la seguretat vial. 

  

 

Al costat de l'ara detingut anava un amic, qui els agents van esbrinar era el primer conductor i va ser el que sembla que va provocar l'accident de trànsit contra l'altre cotxe, per a a continuació canviar-se de seients i fugir. Els policies van esbrinar que també mancava de permís de conducció, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat vial. 

 

  

Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.