La Policia Nacional deté a dos homes després d’un accident i fugir

Agents de la Policia Nacional han detingut en un descampat del districte de Trànsits de València a dos homes de 20 i 37 anys, d'origen colombià, com a presumptes autors d'un delicte contra la seguretat vial, després de provocar un accident i fugir. En la fugida van col·lisionar amb altres vehicles. Després de l'accident, els ocupants del cotxe es van canviar de seients. El cotxe mancava de segur obligatori i de la ITV, i ells no tenien el permís de conducció.. Un dels ara detinguts va donar positiu en el test d'alcoholèmia.

 

 

  

  

Els fets van ocórrer el diumenge per la vesprada quan els agents van tenir coneixement a través de la Sala del 091 que un cotxe de la marca Opel model Astra pel que sembla havia provocat un accident de trànsit en l'encreuament de l'avinguda Peris i Valero amb Ausias March i s'havia donat a la fugida. En la fugida, pel que sembla, havia col·lisionat contra diversos cotxes que estaven estacionats.

 

 

 

  

Els policies van ser alertats per la Sala del 091 que un testimoni els anava facilitant l'itinerari. Moments després la sala comunicava que els ocupants del cotxe l'havien estacionat en un descampat pels voltants de l'avinguda General Avilés, així com els van proporcionar les característiques del conductor del vehicle.

  

  

 

 

Immediatament, els agents es van presentar en el lloc i en els voltants van observar a un home que coincidia amb les característiques físiques aportades, al mateix temps que van ser requerits per un ciutadà que els indicava que aqueixos dos acabaven de deixar un cotxe amb danys en un descampat.

 

  

  

Els policies van sol·licitar al sospitós el permís de conduir, no mostrant-lo, per la qual cosa després de realitzar les comprovacions oportunes van esbrinar que mancava del mateix, així com del segur obligatori i que el vehicle no tenia la ITV passada, al mateix temps que van observar que presentava signes d'ingesta de begudes alcohòliques, per la qual cosa, després de sol·licitar la col·laboració de la Policia Local, li van realitzar una prova de mostreig, donant positiu.

 

 

A més d'immobilitzar i retenir el cotxe, els agents el van detenir com a presumpte autor de tres delictes contra la seguretat vial. 

  

 

Al costat de l'ara detingut anava un amic, qui els agents van esbrinar era el primer conductor i va ser el que sembla que va provocar l'accident de trànsit contra l'altre cotxe, per a a continuació canviar-se de seients i fugir. Els policies van esbrinar que també mancava de permís de conducció, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat vial. 

 

  

Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig