La Policia Nacional deté a dos homes després d’un accident i fugir

Agents de la Policia Nacional han detingut en un descampat del districte de Trànsits de València a dos homes de 20 i 37 anys, d'origen colombià, com a presumptes autors d'un delicte contra la seguretat vial, després de provocar un accident i fugir. En la fugida van col·lisionar amb altres vehicles. Després de l'accident, els ocupants del cotxe es van canviar de seients. El cotxe mancava de segur obligatori i de la ITV, i ells no tenien el permís de conducció.. Un dels ara detinguts va donar positiu en el test d'alcoholèmia.

 

 

  

  

Els fets van ocórrer el diumenge per la vesprada quan els agents van tenir coneixement a través de la Sala del 091 que un cotxe de la marca Opel model Astra pel que sembla havia provocat un accident de trànsit en l'encreuament de l'avinguda Peris i Valero amb Ausias March i s'havia donat a la fugida. En la fugida, pel que sembla, havia col·lisionat contra diversos cotxes que estaven estacionats.

 

 

 

  

Els policies van ser alertats per la Sala del 091 que un testimoni els anava facilitant l'itinerari. Moments després la sala comunicava que els ocupants del cotxe l'havien estacionat en un descampat pels voltants de l'avinguda General Avilés, així com els van proporcionar les característiques del conductor del vehicle.

  

  

 

 

Immediatament, els agents es van presentar en el lloc i en els voltants van observar a un home que coincidia amb les característiques físiques aportades, al mateix temps que van ser requerits per un ciutadà que els indicava que aqueixos dos acabaven de deixar un cotxe amb danys en un descampat.

 

  

  

Els policies van sol·licitar al sospitós el permís de conduir, no mostrant-lo, per la qual cosa després de realitzar les comprovacions oportunes van esbrinar que mancava del mateix, així com del segur obligatori i que el vehicle no tenia la ITV passada, al mateix temps que van observar que presentava signes d'ingesta de begudes alcohòliques, per la qual cosa, després de sol·licitar la col·laboració de la Policia Local, li van realitzar una prova de mostreig, donant positiu.

 

 

A més d'immobilitzar i retenir el cotxe, els agents el van detenir com a presumpte autor de tres delictes contra la seguretat vial. 

  

 

Al costat de l'ara detingut anava un amic, qui els agents van esbrinar era el primer conductor i va ser el que sembla que va provocar l'accident de trànsit contra l'altre cotxe, per a a continuació canviar-se de seients i fugir. Els policies van esbrinar que també mancava de permís de conducció, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat vial. 

 

  

Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.