La Policia Nacional deté a dos homes després d’un accident i fugir

Agents de la Policia Nacional han detingut en un descampat del districte de Trànsits de València a dos homes de 20 i 37 anys, d'origen colombià, com a presumptes autors d'un delicte contra la seguretat vial, després de provocar un accident i fugir. En la fugida van col·lisionar amb altres vehicles. Després de l'accident, els ocupants del cotxe es van canviar de seients. El cotxe mancava de segur obligatori i de la ITV, i ells no tenien el permís de conducció.. Un dels ara detinguts va donar positiu en el test d'alcoholèmia.

 

 

  

  

Els fets van ocórrer el diumenge per la vesprada quan els agents van tenir coneixement a través de la Sala del 091 que un cotxe de la marca Opel model Astra pel que sembla havia provocat un accident de trànsit en l'encreuament de l'avinguda Peris i Valero amb Ausias March i s'havia donat a la fugida. En la fugida, pel que sembla, havia col·lisionat contra diversos cotxes que estaven estacionats.

 

 

 

  

Els policies van ser alertats per la Sala del 091 que un testimoni els anava facilitant l'itinerari. Moments després la sala comunicava que els ocupants del cotxe l'havien estacionat en un descampat pels voltants de l'avinguda General Avilés, així com els van proporcionar les característiques del conductor del vehicle.

  

  

 

 

Immediatament, els agents es van presentar en el lloc i en els voltants van observar a un home que coincidia amb les característiques físiques aportades, al mateix temps que van ser requerits per un ciutadà que els indicava que aqueixos dos acabaven de deixar un cotxe amb danys en un descampat.

 

  

  

Els policies van sol·licitar al sospitós el permís de conduir, no mostrant-lo, per la qual cosa després de realitzar les comprovacions oportunes van esbrinar que mancava del mateix, així com del segur obligatori i que el vehicle no tenia la ITV passada, al mateix temps que van observar que presentava signes d'ingesta de begudes alcohòliques, per la qual cosa, després de sol·licitar la col·laboració de la Policia Local, li van realitzar una prova de mostreig, donant positiu.

 

 

A més d'immobilitzar i retenir el cotxe, els agents el van detenir com a presumpte autor de tres delictes contra la seguretat vial. 

  

 

Al costat de l'ara detingut anava un amic, qui els agents van esbrinar era el primer conductor i va ser el que sembla que va provocar l'accident de trànsit contra l'altre cotxe, per a a continuació canviar-se de seients i fugir. Els policies van esbrinar que també mancava de permís de conducció, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat vial. 

 

  

Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.