La Policia Nacional deté a un home de 44 anys per masturbar-se mirant a un menor en una plaça de València

 

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a València a un home de 44 anys, d’origen búlgar, com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme, després de, pel que sembla, començar a masturbarse quan va observar que un jove s’asseia al costat d’una senyora en un banc pròxim al seu.

 

Els fets van ocórrer sobre les 13 hores d’ahir quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una plaça del districte de Trànsits, on pel que sembla un home s’estava masturbant en la via pública.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc on van esbrinar que, moments abans, un jove de 17 anys, en passar per la plaça, es va asseure en un banc al costat d’una dona, observant que en el banc del costat hi havia tres homes i un va començar a masturbarse. Mentre ho feia no li llevava ull, per la qual cosa va avisar a la policia.

Va ocórrer ahir al migdia en el districte de Trànsits

Instants després, una amiga del menor va arribar a la plaça, i al percatar-se de l’escena, li va recriminar l’actitud al sospitós, moment en què este va començar a cridar-los i insultar-los, per la qual cosa tots dos se’n van anar fins a l’arribada dels agents.

 

Finalment, els agents el van detenir com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.

Així era la càmera blindada que guardava el Tresor de Villena abans del robatori

El Tresor de Villena estava custodiat al MUVI dins d'una càmera acorassada amb vidres de seguretat, xapes blindades i alarma de cinc anells quan ha sigut robat de matinada. El museu roman tancat sense data de reobertura mentres la Guàrdia Civil continua la investigació.