12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

La Policia Nacional deté a un home de 44 anys per masturbar-se mirant a un menor en una plaça de València

 

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a València a un home de 44 anys, d’origen búlgar, com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme, després de, pel que sembla, començar a masturbarse quan va observar que un jove s’asseia al costat d’una senyora en un banc pròxim al seu.

 

Els fets van ocórrer sobre les 13 hores d’ahir quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una plaça del districte de Trànsits, on pel que sembla un home s’estava masturbant en la via pública.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc on van esbrinar que, moments abans, un jove de 17 anys, en passar per la plaça, es va asseure en un banc al costat d’una dona, observant que en el banc del costat hi havia tres homes i un va començar a masturbarse. Mentre ho feia no li llevava ull, per la qual cosa va avisar a la policia.

Va ocórrer ahir al migdia en el districte de Trànsits

Instants després, una amiga del menor va arribar a la plaça, i al percatar-se de l’escena, li va recriminar l’actitud al sospitós, moment en què este va començar a cridar-los i insultar-los, per la qual cosa tots dos se’n van anar fins a l’arribada dels agents.

 

Finalment, els agents el van detenir com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Localitzen a la jove desapareguda a Favara i l’evacuen en helicòpter des d’un barranc

Els bombers han trobat a la jove en una zona de barranc i han iniciat la seua evacuació aèria per a transferir-la als medis sanitaris. La troballa s'ha produït a les 16.19 després d'una busca guiada per indicis.

El camp manté les protestes malgrat la paralització de l’acord UE-Mercosur

Les organitzacions agràries han decidit continuar mobilitzant-se encara que l'Eurocambra ha enviat el pacte UE-Mercosur al TJUE. Reclamen evitar la seua aplicació provisional.

Troben roba i calçat de la desapareguda a Favara i creuen que pot haver-se refugiat a prop

Els equips han localitzat un abric i el calçat de la dona i orienten el rastreig al seu entorn immediat. Després d'una nit de fred i pluja, les previsions són optimistes.

València, premiada en Fitur pels seus avanços en turisme inclusiu i sostenible

València ha rebut en Fitur els premis FITUR4all i FITURNext per integrar accessibilitat i sostenibilitat en el seu model turístic. Els guardons destaquen la gestió de l'aigua i la millora de l'experiència per a totes les persones.

La Guàrdia Civil coordina la busca d’una dona desapareguda en un barranc de Favara (València)

Guàrdia Civil i bombers han activat un ampli operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en un barranc de Favara. En el dispositiu intervenen equips terrestres, canins, drons i suport aeri.

Adif limita a 160 km/h un tram de l’AVE Madrid-València després d’avisos d’un maquinista

Adif ha limitat temporalment a 160 km/h un tram de 1,8 km de l'AVE Madrid-València després d'avisos d'un maquinista. La resta de la línia manté la velocitat habitual.

Un jutge ordena a Benidorm complir el pagament de 350 milions pels terrenys de Serra Gelada

El jutjat ha instat l'Ajuntament de Benidorm a executar la sentència del TSJCV pel APR-7 de Serra Gelada i a articular el pagament d'uns 350 milions.

Madrid i la Comunitat Valenciana pacten impulsar junts el seu turisme amb un conveni estratègic

Madrid i la Comunitat Valenciana han firmat un conveni per a coordinar la seua promoció turística i guanyar projecció internacional. L'acord es recolza en innovació, dades i formació per a atraure més visitants.