La Policia Nacional deté a un home de 44 anys per masturbar-se mirant a un menor en una plaça de València

 

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a València a un home de 44 anys, d’origen búlgar, com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme, després de, pel que sembla, començar a masturbarse quan va observar que un jove s’asseia al costat d’una senyora en un banc pròxim al seu.

 

Els fets van ocórrer sobre les 13 hores d’ahir quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una plaça del districte de Trànsits, on pel que sembla un home s’estava masturbant en la via pública.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc on van esbrinar que, moments abans, un jove de 17 anys, en passar per la plaça, es va asseure en un banc al costat d’una dona, observant que en el banc del costat hi havia tres homes i un va començar a masturbarse. Mentre ho feia no li llevava ull, per la qual cosa va avisar a la policia.

Va ocórrer ahir al migdia en el districte de Trànsits

Instants després, una amiga del menor va arribar a la plaça, i al percatar-se de l’escena, li va recriminar l’actitud al sospitós, moment en què este va començar a cridar-los i insultar-los, per la qual cosa tots dos se’n van anar fins a l’arribada dels agents.

 

Finalment, els agents el van detenir com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Justícia manté el mateix reforç en el jutjat de Catarroja malgrat les crítiques de l’oposició

La consellera de Justícia defén que el jutjat de Catarroja continuarà comptant amb el mateix nombre d'efectius de reforç i sosté que el procés de canvi de personal ha sigut transparent i basat en criteris objectius.

Felipe González defén eleccions generals enguany i reivindica un lideratge no mercenari

Felipe González considera que hauria d'haver-hi eleccions generals este 2026 i vincula la crisi oberta pel cas Plus ultra amb la necessitat d'un lideratge no mercenari, centrat en el benefici de la població.

Bernabé es declara sorpresa i avergonyida pel tancament de la Conselleria al professorat en vaga

Pilar Bernabé retrau a la Generalitat que mantinguera tancades les portes de la Conselleria d'Educació durant la nova jornada de vaga docent i després de setmanes de protestes pacífiques.

Pérez Llorca urgix al PSOE a convocar eleccions generals si vol parlar de moralitat

Juanfran Pérez Llorca considera molt lletja i molt trista la investigació judicial sobre José Luis Rodríguez Zapatero i reclama al PSOE que convoque eleccions generals si vol parlar de moralitat.

Hugo Duro entra en el club històric de golejadors del València després de tres Lligues seguides al capdavant

Hugo Duro tanca la temporada com a màxim golejador del València per tercera Lliga consecutiva i s'unix a una llista reduïda de llegendes que van dominar la taula anotadora del club.

El València Basket posa a prova la ressaca europea a Saragossa per a afermar-se com a segon de l’ACB

El València Basket visita a un Casademont Zaragoza en dificultats en un partit ajornat clau per a consolidar la segona plaça de la Lliga Endesa i comprovar l'efecte del seu recent Final Four de l'Eurolliga.

El capità del vaixell afonat en Komodo amb una família valenciana va comprar la seua llicència, segons la cort

Un tribunal indonesi condemna a 3,5 anys de presó al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, després de concloure que va comprar la seua llicència sense formació i va actuar amb negligència conscient.

Pérez Llorca acusa el Govern de desemparar als regants alacantins per les retallades del Tajo-Segura

Juanfran Pérez Llorca retrau al Govern central una situació de desemparament prolongat cap als regants valencians per la reducció de cabals del transvasament Tajo-Segura i reclama un gran pacte nacional de l'aigua.