La Policia Nacional deté a un home de 44 anys per masturbar-se mirant a un menor en una plaça de València

 

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a València a un home de 44 anys, d’origen búlgar, com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme, després de, pel que sembla, començar a masturbarse quan va observar que un jove s’asseia al costat d’una senyora en un banc pròxim al seu.

 

Els fets van ocórrer sobre les 13 hores d’ahir quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una plaça del districte de Trànsits, on pel que sembla un home s’estava masturbant en la via pública.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc on van esbrinar que, moments abans, un jove de 17 anys, en passar per la plaça, es va asseure en un banc al costat d’una dona, observant que en el banc del costat hi havia tres homes i un va començar a masturbarse. Mentre ho feia no li llevava ull, per la qual cosa va avisar a la policia.

Va ocórrer ahir al migdia en el districte de Trànsits

Instants després, una amiga del menor va arribar a la plaça, i al percatar-se de l’escena, li va recriminar l’actitud al sospitós, moment en què este va començar a cridar-los i insultar-los, per la qual cosa tots dos se’n van anar fins a l’arribada dels agents.

 

Finalment, els agents el van detenir com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.

La calor ofegant dispara la sensació tèrmica fins als 49 graus a Sumacàrcer

La Comunitat Valenciana ha patit fins primera hora de la vesprada màximes pròximes als 39 graus i sensacions tèrmiques de fins a 49 per la combinació de calor i una humitat que ha fregat el 90 % en diversos punts del territori.