La Policia Nacional deté a un home de 44 anys per masturbar-se mirant a un menor en una plaça de València

 

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a València a un home de 44 anys, d’origen búlgar, com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme, després de, pel que sembla, començar a masturbarse quan va observar que un jove s’asseia al costat d’una senyora en un banc pròxim al seu.

 

Els fets van ocórrer sobre les 13 hores d’ahir quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una plaça del districte de Trànsits, on pel que sembla un home s’estava masturbant en la via pública.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc on van esbrinar que, moments abans, un jove de 17 anys, en passar per la plaça, es va asseure en un banc al costat d’una dona, observant que en el banc del costat hi havia tres homes i un va començar a masturbarse. Mentre ho feia no li llevava ull, per la qual cosa va avisar a la policia.

Va ocórrer ahir al migdia en el districte de Trànsits

Instants després, una amiga del menor va arribar a la plaça, i al percatar-se de l’escena, li va recriminar l’actitud al sospitós, moment en què este va començar a cridar-los i insultar-los, per la qual cosa tots dos se’n van anar fins a l’arribada dels agents.

 

Finalment, els agents el van detenir com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca resta importància a quan triarà el PP el candidat a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca afirma que no està gens preocupat per quan designarà el PP el candidat a la presidència de la Generalitat i defensa que el que importa és continuar aplicant els pressupostos i les inversions en sanitat i polítiques socials a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca assegura que cap professor serà perseguit a la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca garanteix que cap docent serà perseguit a la Comunitat Valenciana i defensa un model de llibertat educativa i de pensament. El president rebutja les crítiques a la Inspecció educativa i apel·la a millorar el sistema sense generar polèmiques.

Pérez Llorca alerta que els centres de menors estan al 200 % i veu difícil assumir més xiquets migrants

Juanfran Pérez Llorca adverteix que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan saturats, amb ocupacions del 200 %, i veu molt difícil acollir més xiquets migrants mentre no hi haja més espai i personal.

Els fills del matrimoni irlandés mort a Cullera ja estan amb familiars

Els dos fills del matrimoni irlandés trobat mort en un xalet de Cullera, de 14 i 15 anys i amb necessitats especials, ja estan sota la cura de tres familiars desplaçats des d’Irlanda aquesta matinada. L’Ajuntament ha mobilitzat suport psicològic i social des del moment en què els adolescents van trobar els cossos dels seus pares.

Buñol es tenyeix de roig amb 22.000 persones en una Tomatina de rècord

Buñol ha donat inici a la Tomatina 2026 amb l’aforament complet, 22.000 participants i 150 tones de tomata pera llançades pels carrers del municipi.

El Palau de Congressos incorpora realitat augmentada sense ulleres en un pla pilot

El Palau de Congressos de València ha posat en marxa un projecte pilot de realitat augmentada sense ulleres per a convertir conferències i presentacions en experiències immersives durant nou mesos de proves.

Deting el gerent d’una empresa per simular un robatori violent de 6.500 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alacant el gerent d’una empresa nacional acusat de simular un robatori violent de 6.500 euros i de quedar-se amb diners de la mercantil. Les lesions que presentava eren superficials i compatibles amb autolesions, i ja s’havia produït un altre furt de 2.450 euros en la mateixa empresa.

Un detingut a Monòver per robar quatre motos i diversos objectes en una casa de camp

La Guàrdia Civil ha detingut un home a Monòver acusat de robar amb força quatre motocicletes i diversos objectes en una casa de camp. Tres de les motos i part del material sostret s’han recuperat i s’han tornat al propietari.