La Policia Nacional deté a un home per amenaçar amb un ganivet a un altre

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a València a un home de 52 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d'amenaces i trencament de condemna, després d'amenaçar amb un ganivet a un altre. L'ara arrestat tenia en vigor una prohibició de portar armes. S'ha intervingut un ganivet platejat d'uns 30 centímetres de longitud i 20 centímetres de fulla.

 

  

  

Els agents que es trobaven realitzant labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del Marítim de València on, pel que sembla, dos homes s'estaven barallant.

 

 

Una vegada en el lloc, els policies van observar a un home corrent cap a un descampat, sent perseguit per un altre amb un ganivet platejat. Els agents els van donar l'alt, parant els dos de córrer, moment en què l'home que portava el ganivet es va dirigir a un agent mirant-lo fixament sense soltar el ganivet.

Per un "tema sentimental"

Els policies van haver de repetir-li diverses vegades que soltara el ganivet, fent cas omís a les ordres, per la qual cosa van haver de desenfundar l'arma, fins que transcorreguts uns minuts, va llançar el ganivet a uns matolls.

 

Els agents van esbrinar que el sospitós l'havia amenaçat a l'interior d'un bar, pel que sembla per un tema sentimental, i que hauria utilitzat el ganivet per a donar-li un xicotet esglai. 

  

 

Els policies van esbrinar que el sospitós tenia en vigor d'un jutjat penal de València una prohibició de portar armes, per la qual cosa el van detenir com a presumpte autor dels delictes d'amenaces i trencament de condemna, així com van intervenir el ganivet de 20 centímetres de fulla.

Durant el trasllat i una vegada en dependències policials, va continuar amb una actitud desafianti agressiva, arribant a espentar a l'agent encarregada de prendre-li les petjades i fent cas omís a les indicacions dels policies, així com proferir insults constantment. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor una jove de 17 anys a Dénia amb un quadre compatible amb meningitis

Una jove de 17 anys ha mort a l'hospital de Dénia amb símptomes compatibles amb meningitis i Sanitat ha activat el protocol de Salut Pública per als seus contactes pròxims.

Ferit un home de 44 anys en l’incendi d’una vivenda a Cabanes

Un incendi en el primer pis d'un edifici de sis altures a Cabanes ha causat ferides per cremades i inhalació de fum a un home de 44 anys, que va ser traslladat a l'Hospital General de Castelló.

El Suprem recolza definitivament la ZAL del port de València i tanca 20 anys de litigis

El Tribunal Suprem ha rebutjat l'últim recurs de l'associació Per l'Horta contra el pla especial de la ZAL del port de València, consolidant definitivament el projecte després de més de vint anys de batalla judicial i protesta social.

Tercer dia de busca d’un home desaparegut en un llogaret de Requena

El dispositiu per a localitzar a un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb un ampli desplegament de mitjans autonòmics i estatals, al qual s'han sumat hui efectius de Castella-la Manxa.

La comunitat educativa manté la vaga i tatxa de burla el decàleg d’Educació

La comunitat educativa valenciana manté la vaga del 31 de març i considera una burla el decàleg remés per Educació als sindicats per a la Taula Sectorial.

La compravenda de vivendes baixa un 7,4% en la Comunitat Valenciana al gener, més que la mitjana estatal

La compravenda de vivendes va descendir al gener un 7,4% en la Comunitat Valenciana respecte a l'any anterior, un retrocés superior a la caiguda mitjana nacional del 5%, en un context d'escassetat d'oferta i preus a l'alça.

Detingut a Castelló un fugitiu condemnat per un homicidi a Colòmbia

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un fugitiu de 36 anys, considerat d'alta perillositat i condemnat a més de 17 anys de presó per un homicidi dolós comés a Colòmbia en 2009.

Sagunt demana a la confraria de la Puríssima Sang canvis per a incloure a les dones per Setmana Santa

L'Ajuntament de Sagunt manté el seu suport a la Setmana Santa de 2026 però exigix a la Confraria de la Puríssima Sang adaptar les seues normes per a permetre la participació de les dones i complir la legalitat.