La Policia Nacional deté a un home per amenaçar amb un ganivet a un altre

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a València a un home de 52 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d'amenaces i trencament de condemna, després d'amenaçar amb un ganivet a un altre. L'ara arrestat tenia en vigor una prohibició de portar armes. S'ha intervingut un ganivet platejat d'uns 30 centímetres de longitud i 20 centímetres de fulla.

 

  

  

Els agents que es trobaven realitzant labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del Marítim de València on, pel que sembla, dos homes s'estaven barallant.

 

 

Una vegada en el lloc, els policies van observar a un home corrent cap a un descampat, sent perseguit per un altre amb un ganivet platejat. Els agents els van donar l'alt, parant els dos de córrer, moment en què l'home que portava el ganivet es va dirigir a un agent mirant-lo fixament sense soltar el ganivet.

Per un "tema sentimental"

Els policies van haver de repetir-li diverses vegades que soltara el ganivet, fent cas omís a les ordres, per la qual cosa van haver de desenfundar l'arma, fins que transcorreguts uns minuts, va llançar el ganivet a uns matolls.

 

Els agents van esbrinar que el sospitós l'havia amenaçat a l'interior d'un bar, pel que sembla per un tema sentimental, i que hauria utilitzat el ganivet per a donar-li un xicotet esglai. 

  

 

Els policies van esbrinar que el sospitós tenia en vigor d'un jutjat penal de València una prohibició de portar armes, per la qual cosa el van detenir com a presumpte autor dels delictes d'amenaces i trencament de condemna, així com van intervenir el ganivet de 20 centímetres de fulla.

Durant el trasllat i una vegada en dependències policials, va continuar amb una actitud desafianti agressiva, arribant a espentar a l'agent encarregada de prendre-li les petjades i fent cas omís a les indicacions dels policies, així com proferir insults constantment. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renfe confirma que els Rodalia no arribaran hui a l’Estació del Nord durant la mascletà

Renfe aplicarà entre el 13 i el 19 de març un tall diari de 13.00 a 15.00 en l'Estació del Nord per aglomeracions. Recomana avançar els viatges i usar alternatives.

Sis detinguts a Manises pel robatori de cablejat municipal valorat en 200.000 euros

La Policia Local de Manises ha detingut a sis persones d'una presumpta banda que sostreia cablejat municipal en diferents ajuntaments. L'operació, coordinada amb la Guàrdia Civil, es va saldar amb material i vehicles intervinguts.

Ingressada una xiqueta d’11 anys amb símptomes d’ofegament després de ser rescatada de la piscina d’un hotel a Benidorm

Una xiqueta d'11 anys ha sigut ingressada amb símptomes d'ofegament després de ser rescatada de la piscina d'un hotel a Benidorm. El SAMU la va estabilitzar i la va traslladar a l'hospital de la Marina Baixa.

Metrovalencia tancarà Xàtiva i Colón i el passe a Alacant durant les mascletaes

Metrovalencia tancarà els accessos de Xàtiva i Colón i el pas Xàtiva–Alacant durant les mascletaes, amb horaris per a evitar aglomeracions. Hi haurà alternatives i ajustos pels castells des de la Ciutat de les Arts i de les Ciències

Els preus van pujar un 0,5% al febrer en la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana

L'IPC va augmentar un 0,5% al febrer en la Comunitat Valenciana, una dècima més que la mitjana. La taxa anual va aconseguir el 2,6% i l'acumulat de l'any va quedar en el 0,2%.

Detinguda una dona per calar foc a la seua parella a Chiva; la víctima està molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda a Chiva per, presumptament, calar foc a la seua parella. L'home, de 49, roman molt greu en la Unitat de Cremats de La Fe.

Superem la controvèrsia sobre l’accent, i sobretot, la del patró lingüístic

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del debat sobre l’accent de 'València/Valéncia' i, sobretot, d’una qüestió més ampla: quin model de valencià escrit s’hauria de prioritzar

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per calar foc a la seua parella, un home de 49, a Chiva (València). El cas s'investiga com a violència domèstica.