La Policia Nacional deté a un home per amenaçar amb un ganivet a un altre

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a València a un home de 52 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d'amenaces i trencament de condemna, després d'amenaçar amb un ganivet a un altre. L'ara arrestat tenia en vigor una prohibició de portar armes. S'ha intervingut un ganivet platejat d'uns 30 centímetres de longitud i 20 centímetres de fulla.

 

  

  

Els agents que es trobaven realitzant labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del Marítim de València on, pel que sembla, dos homes s'estaven barallant.

 

 

Una vegada en el lloc, els policies van observar a un home corrent cap a un descampat, sent perseguit per un altre amb un ganivet platejat. Els agents els van donar l'alt, parant els dos de córrer, moment en què l'home que portava el ganivet es va dirigir a un agent mirant-lo fixament sense soltar el ganivet.

Per un "tema sentimental"

Els policies van haver de repetir-li diverses vegades que soltara el ganivet, fent cas omís a les ordres, per la qual cosa van haver de desenfundar l'arma, fins que transcorreguts uns minuts, va llançar el ganivet a uns matolls.

 

Els agents van esbrinar que el sospitós l'havia amenaçat a l'interior d'un bar, pel que sembla per un tema sentimental, i que hauria utilitzat el ganivet per a donar-li un xicotet esglai. 

  

 

Els policies van esbrinar que el sospitós tenia en vigor d'un jutjat penal de València una prohibició de portar armes, per la qual cosa el van detenir com a presumpte autor dels delictes d'amenaces i trencament de condemna, així com van intervenir el ganivet de 20 centímetres de fulla.

Durant el trasllat i una vegada en dependències policials, va continuar amb una actitud desafianti agressiva, arribant a espentar a l'agent encarregada de prendre-li les petjades i fent cas omís a les indicacions dels policies, així com proferir insults constantment. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.

El vent posa en dubte l’obertura del festival SanSan a Benicàssim

El fort vent i l'alerta groga a Castelló podrien retardar l'obertura del festival SanSan a Benicàssim, malgrat que tot està preparat per a rebre a uns 15.000 assistents diaris.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmuntat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o càrregues, revendre'ls a Espanya i Europa i estafar a particulars i entitats financeres.