10.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

La Policia Nacional deté a un home per amenaçar amb un ganivet a un altre

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a València a un home de 52 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d'amenaces i trencament de condemna, després d'amenaçar amb un ganivet a un altre. L'ara arrestat tenia en vigor una prohibició de portar armes. S'ha intervingut un ganivet platejat d'uns 30 centímetres de longitud i 20 centímetres de fulla.

 

  

  

Els agents que es trobaven realitzant labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del Marítim de València on, pel que sembla, dos homes s'estaven barallant.

 

 

Una vegada en el lloc, els policies van observar a un home corrent cap a un descampat, sent perseguit per un altre amb un ganivet platejat. Els agents els van donar l'alt, parant els dos de córrer, moment en què l'home que portava el ganivet es va dirigir a un agent mirant-lo fixament sense soltar el ganivet.

Per un "tema sentimental"

Els policies van haver de repetir-li diverses vegades que soltara el ganivet, fent cas omís a les ordres, per la qual cosa van haver de desenfundar l'arma, fins que transcorreguts uns minuts, va llançar el ganivet a uns matolls.

 

Els agents van esbrinar que el sospitós l'havia amenaçat a l'interior d'un bar, pel que sembla per un tema sentimental, i que hauria utilitzat el ganivet per a donar-li un xicotet esglai. 

  

 

Els policies van esbrinar que el sospitós tenia en vigor d'un jutjat penal de València una prohibició de portar armes, per la qual cosa el van detenir com a presumpte autor dels delictes d'amenaces i trencament de condemna, així com van intervenir el ganivet de 20 centímetres de fulla.

Durant el trasllat i una vegada en dependències policials, va continuar amb una actitud desafianti agressiva, arribant a espentar a l'agent encarregada de prendre-li les petjades i fent cas omís a les indicacions dels policies, així com proferir insults constantment. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El València afronta cinc partits al gener amb l’objectiu d’allunyar-se del descens

L'equip encara un gener amb quatre cites de Lliga i els octaus de la Copa del Rei, a només un punt de la zona de descens. Buscarà el seu primer triomf de lliga fora.

Desallotjat un centre de diàlisi per l’incendi en una empresa de mobles de La Vall d’Uixò

L'incendi en una empresa de mobles de La Vall d'Uixò ha obligat al desallotjament preventiu d'un centre de diàlisi confrontant. Els bombers actuen des de l'exterior amb set dotacions i un camió nodrissa de 35.000 litres.

Gener exigent per al Vila-real en Lliga i tràmit econòmic en Champions

El Vila-real afronta un gener amb quatre partits de Lliga i dos de Champions. En el torneig domèstic es juga la zona Champions; a Europa, premis i honra.

Recuperen el cadàver d’una de les quatre persones espanyoles desaparegudes a Indonèsia

Els rescatistas van trobar el cos d'una menor, filla d'Andrea Ortuño, després del naufragi d'un vaixell turístic. Seguixen desapareguts Fernando Martín i dos menors.

Alacant aprova inicialment el pressupost de 2026 amb els vots de PP i Vox

El ple municipal ha aprovat inicialment un pressupost de 367,3 milions, un 5,8% més. PP i Vox han sumat suports i l'oposició ha votat en contra.

L’alcalde d’Almussafes declararà el divendres davant el PSOE per denúncies d’assetjament

Toni González, expulsat del PSPV-PSOE després d'acusacions d'assetjament sexual i laboral, declararà davant el CADE el divendres 2 de gener en una cita telemàtica.

El Roig Arena acollirà a l’abril un concert homenatge a David Bowie amb huit músics valencians

Huit músics de l'escena valenciana s'uniran el 30 d'abril en el Roig Arena per a rendir tribut a David Bowie amb un repertori de clàssics. El recital commemora els deu anys de la seua defunció.

La Guàrdia Civil ha intervingut 3.520 paquets de tabac de contraban en el port d’Alacant

La Guàrdia Civil ha confiscat 3.520 paquets ocults en el doble fons d'una furgoneta arribada des d'Algèria i ha detingut al conductor. La troballa es va produir després de l'alerta del gos Aisa durant un control duaner en el port d'Alacant.