La Policia Nacional deté a un home per amenaçar amb un ganivet a un altre

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a València a un home de 52 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d'amenaces i trencament de condemna, després d'amenaçar amb un ganivet a un altre. L'ara arrestat tenia en vigor una prohibició de portar armes. S'ha intervingut un ganivet platejat d'uns 30 centímetres de longitud i 20 centímetres de fulla.

 

  

  

Els agents que es trobaven realitzant labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del Marítim de València on, pel que sembla, dos homes s'estaven barallant.

 

 

Una vegada en el lloc, els policies van observar a un home corrent cap a un descampat, sent perseguit per un altre amb un ganivet platejat. Els agents els van donar l'alt, parant els dos de córrer, moment en què l'home que portava el ganivet es va dirigir a un agent mirant-lo fixament sense soltar el ganivet.

Per un "tema sentimental"

Els policies van haver de repetir-li diverses vegades que soltara el ganivet, fent cas omís a les ordres, per la qual cosa van haver de desenfundar l'arma, fins que transcorreguts uns minuts, va llançar el ganivet a uns matolls.

 

Els agents van esbrinar que el sospitós l'havia amenaçat a l'interior d'un bar, pel que sembla per un tema sentimental, i que hauria utilitzat el ganivet per a donar-li un xicotet esglai. 

  

 

Els policies van esbrinar que el sospitós tenia en vigor d'un jutjat penal de València una prohibició de portar armes, per la qual cosa el van detenir com a presumpte autor dels delictes d'amenaces i trencament de condemna, així com van intervenir el ganivet de 20 centímetres de fulla.

Durant el trasllat i una vegada en dependències policials, va continuar amb una actitud desafianti agressiva, arribant a espentar a l'agent encarregada de prendre-li les petjades i fent cas omís a les indicacions dels policies, així com proferir insults constantment. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.

Brugué resta importància a la derrota del Llevant i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha valorat la pretemporada del Levante UD després de la derrota contra el Sheffield United i ha destacat que, per damunt del resultat i del seu gol, el més important són les sensacions de l’equip.

Brugué relativitza la derrota del Levante i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha restat importància a la derrota del Levante UD contra el Sheffield United en pretemporada i ha insistit que el més important són les sensacions positives i la bona dinàmica del grup.

Rescaten amb helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat amb helicòpter després de patir un colp de calor mentre feia senderisme a la Creu de la Muela, en el terme municipal d’Oriola, i ha sigut traslladat a l’Hospital Vega Baja.

Rescaten en helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat en helicòpter a la Creu de la Muela, a Oriola, després de patir un colp de calor mentres feia senderisme.

Dani Requena reforça el mig del camp del Llevant cedit pel Villarreal

El migcampista granadí Dani Requena, de 22 anys, jugarà esta temporada al Llevant UD cedit pel Villarreal CF i s’incorporarà dilluns als entrenaments a les ordres de Luís Castro.

M. Àngels Francés assumirà la presidència de l’AVL amb una nova Junta de Govern renovada

El ple de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua ha elegit M. Àngels Francés com a nova presidenta, al capdavant d’una Junta de Govern renovada amb Rosa Agost, Immaculada Cerdà, Vicenta Tasa i Carles Segura.