La Policia Nacional deté a un home per estafa i recupera un gravat de Ripollés

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 32 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després d’apoderar-se mitjançant engany d’un gravat atribuït a l’artista Ripollés. Els policies han recuperat l’obra d’art, que ja ha estat retornada a la seua legítima propietària.

Els investigadors van poder saber que la propietària del gravat havia anunciat la seua venda a través d’una coneguda aplicació de compra-venda. El sospitós va contactar amb ella, presumptament utilitzant un nom fals, i va concertar una trobada en el qual li hauria mostrat una captura de pantalla segons la qual havia fet una transferència al compte de la venedora pel valor de compra pactat. D’esta manera, la propietària li va lliurar l’obra d’art, creient que aviat rebria el pagament, que mai va arribar.

Els agents van realitzar les recerques pertinents fins a aconseguir localitzar al sospitós, que ha estat detingut com a presumpte autor d’un delicte d’estafa. Els policies han recuperat el gravat, lliurat pel propi arrestat juntament amb el seu certificat d’autenticitat en la Comissaria de districte Centre, el qual ja ha estat retornat a la seua legítima propietària.

El detingut, sense antecedents policials, ha estat posat en llibertat una vegada sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació legal de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fos requerit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.