19.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

La Policia Nacional deté a un home per estafa i recupera un gravat de Ripollés

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 32 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després d’apoderar-se mitjançant engany d’un gravat atribuït a l’artista Ripollés. Els policies han recuperat l’obra d’art, que ja ha estat retornada a la seua legítima propietària.

Els investigadors van poder saber que la propietària del gravat havia anunciat la seua venda a través d’una coneguda aplicació de compra-venda. El sospitós va contactar amb ella, presumptament utilitzant un nom fals, i va concertar una trobada en el qual li hauria mostrat una captura de pantalla segons la qual havia fet una transferència al compte de la venedora pel valor de compra pactat. D’esta manera, la propietària li va lliurar l’obra d’art, creient que aviat rebria el pagament, que mai va arribar.

Els agents van realitzar les recerques pertinents fins a aconseguir localitzar al sospitós, que ha estat detingut com a presumpte autor d’un delicte d’estafa. Els policies han recuperat el gravat, lliurat pel propi arrestat juntament amb el seu certificat d’autenticitat en la Comissaria de districte Centre, el qual ja ha estat retornat a la seua legítima propietària.

El detingut, sense antecedents policials, ha estat posat en llibertat una vegada sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació legal de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fos requerit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La pólvora i la música tornen a València en la Crida que obri les Falles 2026

La Crida marcarà l'inici oficial de les Falles 2026 amb milers de fallers davant les Torres de Serrans. La jornada inclou despertà, bandes i la primera mascletà.

Catalá demana canvis en el Codi Tècnic de l’Edificació per a evitar incendis com el de Campanar

Catalá ha reclamat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat després de l'incendi de Campanar. València ha activat una fitxa per a bombers i bonifica el 95% del ICIO, amb 68 sol·licituds en tràmit.

Kipngeno i Hariso dominen la Marató bp Castelló amb victòries en solitari

Els kenians Leonard Kipngeno i Keleitu Kayamo Hariso es van imposar amb autoritat en la Marató bp Castelló. Cap va batre el rècord, però van firmar àmplies victòries.

Pérez Llorca subratlla l’hospitalitat com a nexe entre valencians i andalusos

Pérez Llorca ha reivindicat l'hospitalitat, l'enteniment i l'alegria com a trets compartits per valencians i andalusos. Ho ha fet a Burjassot, en l'acte del Dia d'Andalusia organitzat per FECACV, que enguany ret homenatge a Huelva.

Catalá demana revisar el Codi Tècnic per a evitar incendis com el de Campanar

L'alcaldessa de València ha demanat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat i evitar materials que agreugen incendis. Ha detallat mesures locals i ajudes fiscals ja en marxa i l'avanç en 68 sol·licituds.

Cepeda va assegurar que l’Elx està capacitat i apunta a l’Espanyol per a frenar la mala ratxa

El xilé va defendre que l'equip està preparat per a revertir la mala dinàmica i va demanar passar pàgina després de la derrota a Bilbao. Va assenyalar el dol a casa davant l'Espanyol com a opció immediata per a sumar i allunyar el descens.

Harbert Kibet firma la millor marca mundial de 2026 en el 10K de Castelló; Schrub i Keith, rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any. Yann Schrub (26:43) i Megan Keith (30:07) van batre els rècords d'Europa. Caroline Makandi va guanyar en dones amb 29:34.

Tres detinguts a Almoradí per robatoris amb violència i furts en vehicles

Guàrdia Civil i Policia Local han arrestat a tres hòmens d'entre 19 i 29 anys per una sèrie de robatoris amb violència, robatoris amb força i furts a la Vega Baixa. Els fets, vinculats mitjançant cambres i testimonis, van derivar en detencions el 7 i 8 de febrer; els sospitosos van quedar en llibertat amb mesures cautelars.