La Policia Nacional deté a un home per estafa i recupera un gravat de Ripollés

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 32 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després d’apoderar-se mitjançant engany d’un gravat atribuït a l’artista Ripollés. Els policies han recuperat l’obra d’art, que ja ha estat retornada a la seua legítima propietària.

Els investigadors van poder saber que la propietària del gravat havia anunciat la seua venda a través d’una coneguda aplicació de compra-venda. El sospitós va contactar amb ella, presumptament utilitzant un nom fals, i va concertar una trobada en el qual li hauria mostrat una captura de pantalla segons la qual havia fet una transferència al compte de la venedora pel valor de compra pactat. D’esta manera, la propietària li va lliurar l’obra d’art, creient que aviat rebria el pagament, que mai va arribar.

Els agents van realitzar les recerques pertinents fins a aconseguir localitzar al sospitós, que ha estat detingut com a presumpte autor d’un delicte d’estafa. Els policies han recuperat el gravat, lliurat pel propi arrestat juntament amb el seu certificat d’autenticitat en la Comissaria de districte Centre, el qual ja ha estat retornat a la seua legítima propietària.

El detingut, sense antecedents policials, ha estat posat en llibertat una vegada sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació legal de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fos requerit.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.