La Policia Local de València deté a un home per agredir a la seua dona en ple carrer

 

Agents de la Primera Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un xic de 27 anys per presumptament agredir a la seua parella, una dona de 31, a la que li ha pegat puntades en ple carrer.

 

Els fets s’han produït cap a les 03.50 hores de la matinada d’este dimarts, quan els policies han rebut un avís perquè un home havia agredit a una dona en la zona del carrer de la Pau i li estava pegant puntades.

 

Quan han arribat al lloc, els agents s’han entrevistat amb una testimoni dels fets, que ha manifestat que ha vist a la parella mentres caminava pel carrer i que la dona havia caigut a terra semiinconscient per estar, presumptament, baix els efectes de l’alcohol.

 

En este sentit, la testimoni els ha explicat als agents que, en eixe moment, l’home li ha pegat una forta puntada en la cama a la dona al mateix temps que li cridava.

 

Més tard, els policies han identificat a l’home, que ha assegurat que la dona és la seua esposa i ha negat haver-la agredit. Quant a la dona, els agents no han conseguit entrevistar-se amb ella a causa de l’estat en el que es trobava, pel que han sol·licitat una ambulància, que l’ha traslladada a l’hospital. Finalment, han detingut a l’home.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.