16.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

La Policia Local de València deté a un home per agredir a la seua dona en ple carrer

 

Agents de la Primera Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un xic de 27 anys per presumptament agredir a la seua parella, una dona de 31, a la que li ha pegat puntades en ple carrer.

 

Els fets s’han produït cap a les 03.50 hores de la matinada d’este dimarts, quan els policies han rebut un avís perquè un home havia agredit a una dona en la zona del carrer de la Pau i li estava pegant puntades.

 

Quan han arribat al lloc, els agents s’han entrevistat amb una testimoni dels fets, que ha manifestat que ha vist a la parella mentres caminava pel carrer i que la dona havia caigut a terra semiinconscient per estar, presumptament, baix els efectes de l’alcohol.

 

En este sentit, la testimoni els ha explicat als agents que, en eixe moment, l’home li ha pegat una forta puntada en la cama a la dona al mateix temps que li cridava.

 

Més tard, els policies han identificat a l’home, que ha assegurat que la dona és la seua esposa i ha negat haver-la agredit. Quant a la dona, els agents no han conseguit entrevistar-se amb ella a causa de l’estat en el que es trobava, pel que han sol·licitat una ambulància, que l’ha traslladada a l’hospital. Finalment, han detingut a l’home.

Últimes notícies

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i dades de delinqüència transparents

En la seua investidura, Pérez Llorca ha defés ordenar la immigració amb sentit comú i ha plantejat el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen. Ha reclamat dades transparents sobre delinqüència, controls d'edat i cooperació estatal i europea per a combatre màfies i reforçar la vigilància.

Pérez Llorca veu el Pacte Verd Europeu com la major amenaça per al camp i recolza Cofrentes

En la seua investidura en Les Corts, Juanfran Pérez Llorca ha denunciat que el Pacte Verd Europeu imposa costos i burocràcia i ha demanat igualtat enfront d'importacions de tercers països. També ha defés mantindre oberta la central de Cofrentes

Pérez Llorca apel·la a l’estabilitat en la seua investidura mentres Vox espera el seu discurs

El candidat del PP ha defés que la Comunitat Valenciana necessita 'moltíssima estabilitat' i ha evitat confirmar un pacte amb Vox, els vots del qual són decisius. El ple arranca a les 11 amb el seu discurs i Vox decidirà llavors el sentit del seu vot.