La Policia Local de València deté a un home per agredir a la seua dona en ple carrer

 

Agents de la Primera Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un xic de 27 anys per presumptament agredir a la seua parella, una dona de 31, a la que li ha pegat puntades en ple carrer.

 

Els fets s’han produït cap a les 03.50 hores de la matinada d’este dimarts, quan els policies han rebut un avís perquè un home havia agredit a una dona en la zona del carrer de la Pau i li estava pegant puntades.

 

Quan han arribat al lloc, els agents s’han entrevistat amb una testimoni dels fets, que ha manifestat que ha vist a la parella mentres caminava pel carrer i que la dona havia caigut a terra semiinconscient per estar, presumptament, baix els efectes de l’alcohol.

 

En este sentit, la testimoni els ha explicat als agents que, en eixe moment, l’home li ha pegat una forta puntada en la cama a la dona al mateix temps que li cridava.

 

Més tard, els policies han identificat a l’home, que ha assegurat que la dona és la seua esposa i ha negat haver-la agredit. Quant a la dona, els agents no han conseguit entrevistar-se amb ella a causa de l’estat en el que es trobava, pel que han sol·licitat una ambulància, que l’ha traslladada a l’hospital. Finalment, han detingut a l’home.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell impulsa el cotxe compartit en sis zones clau de València

La Generalitat ha posat en marxa 'València Compartix Cotxe' per a connectar conductors i passatgers en sis focus d'alta demanda i reduir trànsit i emissions. L'app verifica usuaris, mesura impactes i oferix incentius econòmics per trajecte compartit.

Morant afirma que el gerent del CNIO ha d’anar-se per una conducta reprovable

La ministra de Ciència ha sostingut que el gerent del CNIO ha d'abandonar el seu càrrec per una conducta reprovable vinculada a un cas de presumpte assetjament. El centre va activar el protocol intern des del primer minut, mentres part de la plantilla ha mostrat el seu suport al directiu.

La mort, els incendis i el Riu Brau, entre els Premis Rei d’Espanya de Periodisme

Un pòdcast sobre la mort, un altre sobre els incendis a Portugal, una investigació sobre el Riu Brau, una foto de la dana, la revista Contracultura i Aos Fatos han sigut premiats.

El litoral encara la Setmana Santa amb necessitat de quilòmetres de passarel·les i un milió de m³ d’arena

Els temporals han erosionat platges i danyat passejos i equipaments. Municipis i administracions acceleren aportacions d'arena i reparacions abans de Setmana Santa.

El València inscriu a Renzo Saravia i accelera la seua integració tàctica

El València ha inscrit a Renzo Saravia en LaLiga. El lateral argentí ja va fer treball tàctic amb el grup i podria entrar en la llista davant Osasuna.

La Copa del Rei de Voleibol deixarà a València 1,1 milions i aspira a 1,5

La Copa del Rei de Voleibol deixarà a València 1,1 milions d'euros, amb previsió d'aconseguir fins a 1,5 milions si es prolonguen les estades, impulsada per 4.000 aficionats.

El cap de setmana portarà un descens tèrmic després de la calor anòmala

Després de diversos dies de calor inusual, un front i una massa d'aire més fred retornaran les temperatures a valors propis de l'època, amb pluges en el nord-oest i l'est. Canàries afrontarà calitja intensa, vent i mala mar, i l'inici de la setmana vinent serà més inestable per una DANA poc intensa.

El Saló del Còmic de València obri amb diversitat: quasi cent autors i focus a Àsia, Àfrica i Palestina

Fira València celebra del divendres al diumenge una nova edició amb prop de cent autors i un programa que unix còmic, mànega, anime i oci familiar. La cita reforça la mirada internacional amb presència d'Àsia, Àfrica i Palestina i activitats per a públic infantil i juvenil.