20.8 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

La Policia Local de València deté a un home per agredir a la seua dona en ple carrer

 

Agents de la Primera Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un xic de 27 anys per presumptament agredir a la seua parella, una dona de 31, a la que li ha pegat puntades en ple carrer.

 

Els fets s’han produït cap a les 03.50 hores de la matinada d’este dimarts, quan els policies han rebut un avís perquè un home havia agredit a una dona en la zona del carrer de la Pau i li estava pegant puntades.

 

Quan han arribat al lloc, els agents s’han entrevistat amb una testimoni dels fets, que ha manifestat que ha vist a la parella mentres caminava pel carrer i que la dona havia caigut a terra semiinconscient per estar, presumptament, baix els efectes de l’alcohol.

 

En este sentit, la testimoni els ha explicat als agents que, en eixe moment, l’home li ha pegat una forta puntada en la cama a la dona al mateix temps que li cridava.

 

Més tard, els policies han identificat a l’home, que ha assegurat que la dona és la seua esposa i ha negat haver-la agredit. Quant a la dona, els agents no han conseguit entrevistar-se amb ella a causa de l’estat en el que es trobava, pel que han sol·licitat una ambulància, que l’ha traslladada a l’hospital. Finalment, han detingut a l’home.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.