La Policia Local de València deté a un home per agredir a la seua dona en ple carrer

 

Agents de la Primera Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un xic de 27 anys per presumptament agredir a la seua parella, una dona de 31, a la que li ha pegat puntades en ple carrer.

 

Els fets s’han produït cap a les 03.50 hores de la matinada d’este dimarts, quan els policies han rebut un avís perquè un home havia agredit a una dona en la zona del carrer de la Pau i li estava pegant puntades.

 

Quan han arribat al lloc, els agents s’han entrevistat amb una testimoni dels fets, que ha manifestat que ha vist a la parella mentres caminava pel carrer i que la dona havia caigut a terra semiinconscient per estar, presumptament, baix els efectes de l’alcohol.

 

En este sentit, la testimoni els ha explicat als agents que, en eixe moment, l’home li ha pegat una forta puntada en la cama a la dona al mateix temps que li cridava.

 

Més tard, els policies han identificat a l’home, que ha assegurat que la dona és la seua esposa i ha negat haver-la agredit. Quant a la dona, els agents no han conseguit entrevistar-se amb ella a causa de l’estat en el que es trobava, pel que han sol·licitat una ambulància, que l’ha traslladada a l’hospital. Finalment, han detingut a l’home.

Últimes notícies

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.

Barrachina viatja a Brussel·les per a defensar el regadiu valencià davant la Unió Europea

El conseller Miguel Barrachina viatjarà dilluns i dimarts a Brussel·les junt amb Fecoreva per a defensar el paper clau del regadiu mediterrani en la seguretat alimentària, la competitivitat agrària i l equilibri territorial. La delegació es reunirà amb institucions europees i participarà en una mesa redona al Parlament Europeu.

Els equips de rescat d’USAR13 aconseguixen vol per a viatjar a Veneçuela hui mateix

L’ONG USAR13, amb seu en la Nucia, ha aconseguit finalment un vol especial des de Madrid per a desplaçar el seu equip de rescat a Veneçuela després del doble terratrémol i d’un primer intent frustrat el cap de setmana passat.

Les Urgències de l’Hospital General de València entren en l’última fase de la gran reforma

El servei d’Urgències de l’Hospital General de València afronta l’última fase d’una reforma integral de 4,8 milions que modernitzarà més de 2.000 metres quadrats i augmentarà la capacitat assistencial.

Un capellà d’Alacant perd l’estat clerical per negar l’autoritat del Papa

El Papa León XIV ha ordenat l’expulsió de l’estat clerical del sacerdot alacantí Francisco José Vegara Cerezo per la seua negativa reiterada a reconéixer l’autoritat del papa Francesc i de l’actual pontífex.

Les 156 esmenes del PP als pressupostos busquen més ajudes socials i previndre catàstrofes

El PP ha registrat 156 esmenes als Pressupostos de la Generalitat per a 2026 per reforçar la despesa social, ampliar ajudes a llogaters i propietaris en risc de desnonament i invertir en sistemes d’alerta en barrancs.

Sara Sorribes se planta en segona ronda de Wimbledon i iguala el seu millor resultat

La tennista de la Vall d'Uixó, número 252 del rànquing WTA, ha debutat a Wimbledon amb una victòria clara davant l'andorrana Victoria Jiménez Kasintseva i s'ha classificat per a segona ronda, on es veurà les cares amb la número 4 mundial, Jessica Pegula.