Altre positiu per coronavirus en una escola de Rafelunyol confina una classe d’Infantil

 

Una aula d’Infantil del col·legi Els Germanells de Rafelbunyol, en l’Horta Nord (València), ha sigut aïllada seguint el protocol sanitari després del positiu per Covid-19 d’un dels seus alumnes, familiar de la xiqueta que ja va donar positiu este dimarts i va obligar a prendre la mateixa mesura, l’endemà, en la seua classe de Primària.

 

L’alcalde de la localitat, Fran López, ha explicat a EFE que a última hora d’este dijous, Salut Pública va tindre coneixement del positiu deixe alumne d’Infantil i, posteriorment, la directora del centre va cridar de seguida als pares dels companys de la seua classe per a comunicar-ho, després del que es va decidir aïllar l’aula, que compta amb una vintena de xiquets.

 

Segons l’alcalde, s’estan aplicant tots els protocols sanitaris i en la resta del col·legi, a on estudien uns 400 escolars, no hi ha cap problema i seguixen les classes amb normalitat. Durant este divendres se sotmetrà als dos alumnes amb Covid-19 a proves serològiques perquè, pel que pareix, la seua càrrega vírica és molt baixa.

 

Al mateix temps, s’està encara a l’espera de conéixer el resultat de les proves PCR a les que s’ha sotmés la vintena d’alumnes i la professora de l’aula de Primària aïllada des del dimecres. López ha llançat de nou un missatge de tranquil·litat als pares i ha assegurat que treballen en col·laboració i coordinació amb les autoritats sanitàries i educatives per a garantir aules segures.

Últimes notícies

L’incendi de Bejís va contaminar més que València ciutat durant tot un any

Un estudi de la UPV calcula que l’incendi de Bejís de 2022 va alliberar 626.000 tones de CO₂, més que totes les emissions anuals de la ciutat de València i un 0,22 % de les emissions anuals d’Espanya.

Així canviarà l’oratge este cap de setmana a la Comunitat Valenciana

Este cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana una massa d’aire fred del nord-est d’Europa que provocarà un fort descens de les temperatures i augmentarà el risc de pluges. Fins divendres es mantindran valors molt suaus, per damunt del normal per a mitjan octubre.

Dos sanitaris de Tanzània es formen a València per millorar l’atenció al seu hospital

El doctor Paul Baraka i l’infermera Vicky Kangallah passen tres mesos al Vithas València 9 d’Octubre per formar-se en cirurgia, urologia i ginecologia i aplicar estes competències al Kibara St Mary's Hospital de Tanzània.

Quatre detinguts a Alacant per 41 estafes de falsos lloguers amb 53.000 euros defraudats

La Policia Nacional ha detingut a Alacant quatre persones acusades de 41 estafes de falsos lloguers, amb un perjudici de quasi 53.000 euros. Els arrestats, de 28 a 32 anys, també afronten càrrecs per blanqueig i grup criminal.

L’àrbitre del Levante-Sevilla denúncia el llançament massiu d’objectes al camp

L’àrbitre del Levante-Sevilla ha deixat constància en l’acta del llançament de moltes botelles, gots i altres objectes des de la grada local després del tercer gol sevillista en el minut 95. Les imatges mostren impactes sobre jugadors i el tècnic andalús, en una jornada ja marcada per una greu baralla d’ultres.

La Comunitat Valenciana sumarà 53 de les 500 noves places de jutges fins a 2027

El Govern ha aprovat la tramitació urgent de dos reials decrets per crear 500 places de jutges i 200 de fiscals fins a 2027, de les quals 53 places judicials aniran a la Comunitat Valenciana.

Així queda el calendari laboral de 2027: 12 festius i nou de comuns a tot l’Estat

L’any 2027 tindrà dotze festius nacionals a Espanya, dels quals nou seran comuns a totes les autonomies, inclosa la Comunitat Valenciana.

Arresten un home i una dona per un robatori amb força en una vivenda de la Vall d’Uixó

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 40 anys i una dona de 41 anys per un presumpte robatori amb força en una vivenda de la Vall d’Uixó, on haurien forçat la tanca per a entrar.