Altre positiu per coronavirus en una escola de Rafelunyol confina una classe d’Infantil

 

Una aula d’Infantil del col·legi Els Germanells de Rafelbunyol, en l’Horta Nord (València), ha sigut aïllada seguint el protocol sanitari després del positiu per Covid-19 d’un dels seus alumnes, familiar de la xiqueta que ja va donar positiu este dimarts i va obligar a prendre la mateixa mesura, l’endemà, en la seua classe de Primària.

 

L’alcalde de la localitat, Fran López, ha explicat a EFE que a última hora d’este dijous, Salut Pública va tindre coneixement del positiu deixe alumne d’Infantil i, posteriorment, la directora del centre va cridar de seguida als pares dels companys de la seua classe per a comunicar-ho, després del que es va decidir aïllar l’aula, que compta amb una vintena de xiquets.

 

Segons l’alcalde, s’estan aplicant tots els protocols sanitaris i en la resta del col·legi, a on estudien uns 400 escolars, no hi ha cap problema i seguixen les classes amb normalitat. Durant este divendres se sotmetrà als dos alumnes amb Covid-19 a proves serològiques perquè, pel que pareix, la seua càrrega vírica és molt baixa.

 

Al mateix temps, s’està encara a l’espera de conéixer el resultat de les proves PCR a les que s’ha sotmés la vintena d’alumnes i la professora de l’aula de Primària aïllada des del dimecres. López ha llançat de nou un missatge de tranquil·litat als pares i ha assegurat que treballen en col·laboració i coordinació amb les autoritats sanitàries i educatives per a garantir aules segures.

Últimes notícies

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.