Altre positiu per coronavirus en una escola de Rafelunyol confina una classe d’Infantil

 

Una aula d’Infantil del col·legi Els Germanells de Rafelbunyol, en l’Horta Nord (València), ha sigut aïllada seguint el protocol sanitari després del positiu per Covid-19 d’un dels seus alumnes, familiar de la xiqueta que ja va donar positiu este dimarts i va obligar a prendre la mateixa mesura, l’endemà, en la seua classe de Primària.

 

L’alcalde de la localitat, Fran López, ha explicat a EFE que a última hora d’este dijous, Salut Pública va tindre coneixement del positiu deixe alumne d’Infantil i, posteriorment, la directora del centre va cridar de seguida als pares dels companys de la seua classe per a comunicar-ho, després del que es va decidir aïllar l’aula, que compta amb una vintena de xiquets.

 

Segons l’alcalde, s’estan aplicant tots els protocols sanitaris i en la resta del col·legi, a on estudien uns 400 escolars, no hi ha cap problema i seguixen les classes amb normalitat. Durant este divendres se sotmetrà als dos alumnes amb Covid-19 a proves serològiques perquè, pel que pareix, la seua càrrega vírica és molt baixa.

 

Al mateix temps, s’està encara a l’espera de conéixer el resultat de les proves PCR a les que s’ha sotmés la vintena d’alumnes i la professora de l’aula de Primària aïllada des del dimecres. López ha llançat de nou un missatge de tranquil·litat als pares i ha assegurat que treballen en col·laboració i coordinació amb les autoritats sanitàries i educatives per a garantir aules segures.

Últimes notícies

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.

Brugué resta importància a la derrota del Llevant i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha valorat la pretemporada del Levante UD després de la derrota contra el Sheffield United i ha destacat que, per damunt del resultat i del seu gol, el més important són les sensacions de l’equip.