Altre positiu per coronavirus en una escola de Rafelunyol confina una classe d’Infantil

 

Una aula d’Infantil del col·legi Els Germanells de Rafelbunyol, en l’Horta Nord (València), ha sigut aïllada seguint el protocol sanitari després del positiu per Covid-19 d’un dels seus alumnes, familiar de la xiqueta que ja va donar positiu este dimarts i va obligar a prendre la mateixa mesura, l’endemà, en la seua classe de Primària.

 

L’alcalde de la localitat, Fran López, ha explicat a EFE que a última hora d’este dijous, Salut Pública va tindre coneixement del positiu deixe alumne d’Infantil i, posteriorment, la directora del centre va cridar de seguida als pares dels companys de la seua classe per a comunicar-ho, després del que es va decidir aïllar l’aula, que compta amb una vintena de xiquets.

 

Segons l’alcalde, s’estan aplicant tots els protocols sanitaris i en la resta del col·legi, a on estudien uns 400 escolars, no hi ha cap problema i seguixen les classes amb normalitat. Durant este divendres se sotmetrà als dos alumnes amb Covid-19 a proves serològiques perquè, pel que pareix, la seua càrrega vírica és molt baixa.

 

Al mateix temps, s’està encara a l’espera de conéixer el resultat de les proves PCR a les que s’ha sotmés la vintena d’alumnes i la professora de l’aula de Primària aïllada des del dimecres. López ha llançat de nou un missatge de tranquil·litat als pares i ha assegurat que treballen en col·laboració i coordinació amb les autoritats sanitàries i educatives per a garantir aules segures.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.

Rescatada una embarassada a terme en una pastera amb 15 migrants enfront d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat enfront d'Alacant a una dona embarassada a terme que viatjava en una pastera amb altres 14 persones. Per protocol mèdic ha sigut traslladada a l'hospital i és la segona pastera en poc més de 24 hores.

València reunirà l’elit del Optimist en la Optiorange 2026

La Optiorange 2026 se celebrarà en el Real Club Nàutic de València amb 412 regatistes de 30 països i quatre jornades que decidiran la Optimist Excellence Cup.

Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

Carlos Espí va assegurar que el Llevant, penúltim a set punts de la permanència, es juga quatre finals, tres d'elles a casa. Va valorar la seua renovació fins a 2028 i va demanar el suport de l'afició.