Presó per agredir amb un ganivet a un veí mentres discutien en Aldaia

Una persona amb un ganivet a la mà

Imatge d’arxiu | València Digital

 

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a quatre anys de presó per un delicte de lesions amb instrument perillós a un home que va agredir amb un ganivet en repetides ocasions al seu veí de finca en Aldaia, en la comarca de l’Horta (València), durant una discussió. La Sala l’obliga, a demés, a pagar una indemnització de 6.100 euros per les lesions i per les seqüeles que va patir la víctima.

 

La sentència, dictada després de què els dos veïns conseguiren una conformitat sobre els fets i es mostraren d’acord amb les penes, també condemna a la víctima a sis mesos de presó, igualment per un delicte de lesions, i a indemnitzar, al seu torn, a l’altre acusat amb 900 euros.

 

Els fets van passar el 14 d’agost de 2017 en una finca d’Aldaia en la que viuen els dos acusats, quan el principal condemnat es trobava en sa casa i va iniciar una discussió amb el seu veí, qui, des del carrer, li va increpar i li va dir: «Si tens collons, baixa».  L’agressor va agafar un ganivet de 20 centímetres de fulla de la cuina de sa casa, el va guardar en els pantalons i va baixar a la via pública. 

 

Una volta en el carrer, els dos van reprendre la discussió. Un dels acusats va pegar amb una cadira a l’altre, qui va traure per la seua part el ganivet que portava amagat i li’l va clavar al seu veí diferents voltes en la part esquerra del cos. L’agredit va necessitar tractament urgent mèdic i quirúrgic per a les ferides que va patir, que li van deixar algunes cicatrius. Per part seua, el principal condemnat va patir un traumatisme i hematomes dels que va tardar set dies en curar-se.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.