12.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Presó per agredir amb un ganivet a un veí mentres discutien en Aldaia

Una persona amb un ganivet a la mà

Imatge d’arxiu | València Digital

 

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a quatre anys de presó per un delicte de lesions amb instrument perillós a un home que va agredir amb un ganivet en repetides ocasions al seu veí de finca en Aldaia, en la comarca de l’Horta (València), durant una discussió. La Sala l’obliga, a demés, a pagar una indemnització de 6.100 euros per les lesions i per les seqüeles que va patir la víctima.

 

La sentència, dictada després de què els dos veïns conseguiren una conformitat sobre els fets i es mostraren d’acord amb les penes, també condemna a la víctima a sis mesos de presó, igualment per un delicte de lesions, i a indemnitzar, al seu torn, a l’altre acusat amb 900 euros.

 

Els fets van passar el 14 d’agost de 2017 en una finca d’Aldaia en la que viuen els dos acusats, quan el principal condemnat es trobava en sa casa i va iniciar una discussió amb el seu veí, qui, des del carrer, li va increpar i li va dir: «Si tens collons, baixa».  L’agressor va agafar un ganivet de 20 centímetres de fulla de la cuina de sa casa, el va guardar en els pantalons i va baixar a la via pública. 

 

Una volta en el carrer, els dos van reprendre la discussió. Un dels acusats va pegar amb una cadira a l’altre, qui va traure per la seua part el ganivet que portava amagat i li’l va clavar al seu veí diferents voltes en la part esquerra del cos. L’agredit va necessitar tractament urgent mèdic i quirúrgic per a les ferides que va patir, que li van deixar algunes cicatrius. Per part seua, el principal condemnat va patir un traumatisme i hematomes dels que va tardar set dies en curar-se.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.