12.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Presó per agredir amb un ganivet a un veí mentres discutien en Aldaia

Una persona amb un ganivet a la mà

Imatge d’arxiu | València Digital

 

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a quatre anys de presó per un delicte de lesions amb instrument perillós a un home que va agredir amb un ganivet en repetides ocasions al seu veí de finca en Aldaia, en la comarca de l’Horta (València), durant una discussió. La Sala l’obliga, a demés, a pagar una indemnització de 6.100 euros per les lesions i per les seqüeles que va patir la víctima.

 

La sentència, dictada després de què els dos veïns conseguiren una conformitat sobre els fets i es mostraren d’acord amb les penes, també condemna a la víctima a sis mesos de presó, igualment per un delicte de lesions, i a indemnitzar, al seu torn, a l’altre acusat amb 900 euros.

 

Els fets van passar el 14 d’agost de 2017 en una finca d’Aldaia en la que viuen els dos acusats, quan el principal condemnat es trobava en sa casa i va iniciar una discussió amb el seu veí, qui, des del carrer, li va increpar i li va dir: «Si tens collons, baixa».  L’agressor va agafar un ganivet de 20 centímetres de fulla de la cuina de sa casa, el va guardar en els pantalons i va baixar a la via pública. 

 

Una volta en el carrer, els dos van reprendre la discussió. Un dels acusats va pegar amb una cadira a l’altre, qui va traure per la seua part el ganivet que portava amagat i li’l va clavar al seu veí diferents voltes en la part esquerra del cos. L’agredit va necessitar tractament urgent mèdic i quirúrgic per a les ferides que va patir, que li van deixar algunes cicatrius. Per part seua, el principal condemnat va patir un traumatisme i hematomes dels que va tardar set dies en curar-se.

Últimes notícies

Alacant ha aconseguit la seua millor dada històrica en 2025 amb un 79% d’ocupació, segons APHA

Alacant ha aconseguit un 79% d'ocupació mitjana en 2025, el seu millor registre, amb un desembre al 60% i Nit de cap d'any per damunt del 90%. L'estirada de Nadal i la capitalitat gastronòmica ha afavorit la desestacionalització.

Gran campanya nadalenca dona pas a les rebaixes d’hivern amb moda i llar al capdavant

Les grans superfícies enllacen un Nadal sòlid, amb augments del 3-4%, amb les rebaixes fins al 28 de febrer i descomptes inicials del 50%. El gasto mig previst és de 125 euros i s'esperen 15.000 ocupacions temporals.

Ucraïna consolida el seu lideratge com a principal comunitat estrangera a Torrevieja

Torrevieja arranca 2026 amb 110.500 habitants, 4.150 més que un any abans. Ucraïna aconseguix 10.074 empadronats i es manté com la comunitat estrangera més nombrosa.

El Govern destina 43 milions per a recuperar la fisonomia dels anys 50 a les platges de Cullera

L'Executiu regenerarà les platges del sud de Cullera amb aportacions massives d'arena i obres de protecció. Els treballs arranquen el 16 de gener i preveuen finalitzar al juny.

València Basket i AS Mònaco xoquen en la zona alta de l’Eurolliga amb estils oposats en atac

Dos equips en ratxa s'enfronten este dijous en el Roig Arena, separats per un triomf, per a mesurar dos atacs molt productius i oposats. La pintura i el triple es perfilen com a claus en un partit amb impacte directe en la classificació.

La jutgessa de la dana cita a tres testimonis per contradiccions sobre el confinament

La magistrada que investiga la gestió de la dana ha citat al subsecretari de Justícia i a dos advocats per les contradiccions entre un informe i una versió prèvia. El jutjat afig a la causa l'informe de l'Advocacia i els wasaps Feijoo-Mazon amb acta notarial.

El València encarrila el fitxatge de Sadiq Umar després del seu comiat en Zubieta

El València veu encaminada l'arribada de Sadiq Umar i el davanter s'ha acomiadat dels seus companys en Zubieta. Els clubs negocien un traspàs definitiu.

El PP insta el PSPV a publicar les seues comunicacions de la dana i reclama transparència

Fernando Pastor ha reclamat al PSPV que faça públiques les seues comunicacions del 29 d'octubre de 2024, com ja ha fet el PP. També ha anomenat a consensos en Les Corts i ha alertat de riscos per a la Comunitat davant la reunió Sánchez-ERC.