Presó per agredir amb un ganivet a un veí mentres discutien en Aldaia

Una persona amb un ganivet a la mà

Imatge d’arxiu | València Digital

 

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a quatre anys de presó per un delicte de lesions amb instrument perillós a un home que va agredir amb un ganivet en repetides ocasions al seu veí de finca en Aldaia, en la comarca de l’Horta (València), durant una discussió. La Sala l’obliga, a demés, a pagar una indemnització de 6.100 euros per les lesions i per les seqüeles que va patir la víctima.

 

La sentència, dictada després de què els dos veïns conseguiren una conformitat sobre els fets i es mostraren d’acord amb les penes, també condemna a la víctima a sis mesos de presó, igualment per un delicte de lesions, i a indemnitzar, al seu torn, a l’altre acusat amb 900 euros.

 

Els fets van passar el 14 d’agost de 2017 en una finca d’Aldaia en la que viuen els dos acusats, quan el principal condemnat es trobava en sa casa i va iniciar una discussió amb el seu veí, qui, des del carrer, li va increpar i li va dir: «Si tens collons, baixa».  L’agressor va agafar un ganivet de 20 centímetres de fulla de la cuina de sa casa, el va guardar en els pantalons i va baixar a la via pública. 

 

Una volta en el carrer, els dos van reprendre la discussió. Un dels acusats va pegar amb una cadira a l’altre, qui va traure per la seua part el ganivet que portava amagat i li’l va clavar al seu veí diferents voltes en la part esquerra del cos. L’agredit va necessitar tractament urgent mèdic i quirúrgic per a les ferides que va patir, que li van deixar algunes cicatrius. Per part seua, el principal condemnat va patir un traumatisme i hematomes dels que va tardar set dies en curar-se.

Últimes notícies

La Policia Nacional obri expedient disciplinari a l’agent que va colpejar per l’esquena a una docent a València

La Policia Nacional ha iniciat el procediment per a sancionar a l'agent que va espentar per l'esquena a una docent durant una protesta per la vaga indefinida del professorat a València. La dona ha denunciat els fets, que van quedar gravats en diversos vídeos difosos en xarxes socials.

Avís groc per calor en el litoral sud d’Alacant este dimarts per màximes de més de 38 graus

La Aemet activa per a este dimarts el nivell groc per calor en el litoral sud d'Alacant, amb màximes que podrien superar els 38 i fins i tot fregar els 39 graus en la zona d'Orihuela.

La UV i l’UJI recolzen a la docent agredida i reclamen avanços per a tancar la vaga

La Universitat de València i la Universitat Jaume I expressen el seu suport a la docent agredida durant una protesta davant Educació i urgixen a desbloquejar la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dos Nobel demanen copiar el model de la NASA per a acostar la ciència al gran públic

Gary Ruvkun i Benjamín List reclamen aprendre de la NASA per a comunicar millor la biologia molecular i la química, i advertixen sobre els riscos de la IA i les xarxes socials.

Detingut un jove per extorquir a usuaris de webs de contactes amb amenaces econòmiques

La Guàrdia Civil ha detingut a un jove de 24 anys acusat d'extorquir a usuaris de pàgines de contactes, als quals reclamava diners mitjançant amenaces i intimidacions.

Xàbia concedix la medalla de la ciutat a Gerson Andrés Rincón per la seua actuació heroica en un incendi

L'Ajuntament de Xàbia ha atorgat a títol pòstum la seua màxima distinció a Gerson Andrés Rincón Murillo, veí colombià que va morir en avisar porta a porta als seus veïns durant un incendi en el seu edifici al febrer de 2026.

Set detinguts per una xarxa que introduïa migrants en pasteres taxi entre Espanya i França

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil han desarticulat una xarxa internacional que introduïa migrants en pasteres taxi per les costes d'Alacant, Múrcia i Almeria, amb set detinguts a Espanya i França.

Les famílies exigixen explicacions per l’agressió policial a una docent enfront d’Educació

Les federacions de famílies de l'escola pública condemnen l'agressió policial patida per una professora durant una protesta enfront de la Conselleria d'Educació i reclamen una negociació ràpida per a tancar el curs amb garanties.