Demanen 50 anys de presó per a Ricky  Martin per incest

El cantant porto-riqueny Ricky Martin, no està travessant el seu millor moment personal. I és que, fa unes setmanes es va saber que el cantant ha sigut demandat per violència domèstica. L’artista, que va negar els fets, s’enfronta a 50 anys de presó, la pena màxima, si es demostra la seua culpabilitat. Fins al moment, no se sabia la identitat del denunciant, ara s’ha sabut que la persona que ha demandat a Martin és el seu nebot, Dennis Yadiel Sánchez. Aquest assegura que va mantindre una relació sentimental amb el cantant que va durar set mesos.

En tractar-se d’una demanda de violència domèstica, a Puerto Rico les lleis per incest permeten una sentència de fins a mig segle si és provada.

De fet, la demanda és per violència domèstica i a Puerto Rico, on les lleis per incest permeten una sentència de fins a mig segle si és provada. El pròxim 21 de juliol tindrà lloc la primera audiència del judici i en ella el fill de Vanessa Martin, la germana de l’artista haurà de demostrar la denúncia que li va interposar, la qual implica una relació entre parents consanguinis, segons informa ’20 minutos’.

El nebot de l’artista de 50 anys assegura en la demanda que Ricky Martin consumia drogues i alcohol i que va ser ell qui va decidir fer el pas de trencar la relació, alguna cosa que no va asseure bé al seu oncle, qui va començar a cridar-ho amb insistència i a perseguir-ho. La jutgessa Raiza Cajigas Campbell, del Tribunal de Primera Instància de Sant Joan, va emetre una ordre de protecció contra el cantant.

Est, que ha insistit que les al·legacions són «totalment falses«, està passant una molt mala ratxa: d’una banda els seus ex compnays del grup Quin han denunciat públicament els abusos sexuals que van rebre per part del mánager de la boyband i, per un altre, ha sigut demandat pel seu ex mà dreta, Rebecca Drucker, que li reclama 3 milions d’euros, assegurant que li ha salvat en diverses ocasions de destruir la seua reputació i ha arribat a assegurar que Ricky va voler silenciar-la amb extorsions.

El nom de Dennis, a pesar que el seu anonimat estava salvaguardat per la Llei 54, que protegeix les víctimes de violència domèstica, el va traure a la llum Eric Martin, un altre germà del cantant, qui a més va assegurar que el jove té problemes mentals. Així mateix, l’historial negatiu del jove de 21 anys envers la justícia juga en contra seua: recentment una dona, la identitat de la qual no ha sigut revelada, ho denunciava a ell per assetjament després que aquest l’amenaçara de destruir la seua vida.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.