14.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Demanen 50 anys de presó per a Ricky  Martin per incest

El cantant porto-riqueny Ricky Martin, no està travessant el seu millor moment personal. I és que, fa unes setmanes es va saber que el cantant ha sigut demandat per violència domèstica. L’artista, que va negar els fets, s’enfronta a 50 anys de presó, la pena màxima, si es demostra la seua culpabilitat. Fins al moment, no se sabia la identitat del denunciant, ara s’ha sabut que la persona que ha demandat a Martin és el seu nebot, Dennis Yadiel Sánchez. Aquest assegura que va mantindre una relació sentimental amb el cantant que va durar set mesos.

En tractar-se d’una demanda de violència domèstica, a Puerto Rico les lleis per incest permeten una sentència de fins a mig segle si és provada.

De fet, la demanda és per violència domèstica i a Puerto Rico, on les lleis per incest permeten una sentència de fins a mig segle si és provada. El pròxim 21 de juliol tindrà lloc la primera audiència del judici i en ella el fill de Vanessa Martin, la germana de l’artista haurà de demostrar la denúncia que li va interposar, la qual implica una relació entre parents consanguinis, segons informa ’20 minutos’.

El nebot de l’artista de 50 anys assegura en la demanda que Ricky Martin consumia drogues i alcohol i que va ser ell qui va decidir fer el pas de trencar la relació, alguna cosa que no va asseure bé al seu oncle, qui va començar a cridar-ho amb insistència i a perseguir-ho. La jutgessa Raiza Cajigas Campbell, del Tribunal de Primera Instància de Sant Joan, va emetre una ordre de protecció contra el cantant.

Est, que ha insistit que les al·legacions són “totalment falses“, està passant una molt mala ratxa: d’una banda els seus ex compnays del grup Quin han denunciat públicament els abusos sexuals que van rebre per part del mánager de la boyband i, per un altre, ha sigut demandat pel seu ex mà dreta, Rebecca Drucker, que li reclama 3 milions d’euros, assegurant que li ha salvat en diverses ocasions de destruir la seua reputació i ha arribat a assegurar que Ricky va voler silenciar-la amb extorsions.

El nom de Dennis, a pesar que el seu anonimat estava salvaguardat per la Llei 54, que protegeix les víctimes de violència domèstica, el va traure a la llum Eric Martin, un altre germà del cantant, qui a més va assegurar que el jove té problemes mentals. Així mateix, l’historial negatiu del jove de 21 anys envers la justícia juga en contra seua: recentment una dona, la identitat de la qual no ha sigut revelada, ho denunciava a ell per assetjament després que aquest l’amenaçara de destruir la seua vida.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.