Demanen 50 anys de presó per a Ricky  Martin per incest

El cantant porto-riqueny Ricky Martin, no està travessant el seu millor moment personal. I és que, fa unes setmanes es va saber que el cantant ha sigut demandat per violència domèstica. L’artista, que va negar els fets, s’enfronta a 50 anys de presó, la pena màxima, si es demostra la seua culpabilitat. Fins al moment, no se sabia la identitat del denunciant, ara s’ha sabut que la persona que ha demandat a Martin és el seu nebot, Dennis Yadiel Sánchez. Aquest assegura que va mantindre una relació sentimental amb el cantant que va durar set mesos.

En tractar-se d’una demanda de violència domèstica, a Puerto Rico les lleis per incest permeten una sentència de fins a mig segle si és provada.

De fet, la demanda és per violència domèstica i a Puerto Rico, on les lleis per incest permeten una sentència de fins a mig segle si és provada. El pròxim 21 de juliol tindrà lloc la primera audiència del judici i en ella el fill de Vanessa Martin, la germana de l’artista haurà de demostrar la denúncia que li va interposar, la qual implica una relació entre parents consanguinis, segons informa ’20 minutos’.

El nebot de l’artista de 50 anys assegura en la demanda que Ricky Martin consumia drogues i alcohol i que va ser ell qui va decidir fer el pas de trencar la relació, alguna cosa que no va asseure bé al seu oncle, qui va començar a cridar-ho amb insistència i a perseguir-ho. La jutgessa Raiza Cajigas Campbell, del Tribunal de Primera Instància de Sant Joan, va emetre una ordre de protecció contra el cantant.

Est, que ha insistit que les al·legacions són “totalment falses“, està passant una molt mala ratxa: d’una banda els seus ex compnays del grup Quin han denunciat públicament els abusos sexuals que van rebre per part del mánager de la boyband i, per un altre, ha sigut demandat pel seu ex mà dreta, Rebecca Drucker, que li reclama 3 milions d’euros, assegurant que li ha salvat en diverses ocasions de destruir la seua reputació i ha arribat a assegurar que Ricky va voler silenciar-la amb extorsions.

El nom de Dennis, a pesar que el seu anonimat estava salvaguardat per la Llei 54, que protegeix les víctimes de violència domèstica, el va traure a la llum Eric Martin, un altre germà del cantant, qui a més va assegurar que el jove té problemes mentals. Així mateix, l’historial negatiu del jove de 21 anys envers la justícia juga en contra seua: recentment una dona, la identitat de la qual no ha sigut revelada, ho denunciava a ell per assetjament després que aquest l’amenaçara de destruir la seua vida.

Últimes notícies

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.

La exconcejal d’Urbanisme d’Alacant declara per l’adjudicació d’una vivenda pública a la Platja de Sant Joan

La exconcejal d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez declara com investigada per l'adjudicació d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan, en una jornada clau del cas Els Naus que implica diversos càrrecs municipals i autonòmics.

La Hispanic Society mostra tres grans Sorollas en la seu de Sotheby’s a Nova York

La Hispanic Society Museum & Library exhibix fins a l'1 de juny tres grans llenços de Joaquín Sorolla en la seu de Sotheby's a Nova York, dins del programa In residence. La mostra s'emmarca en l'estratègia internacional del museu i en la celebració del centenari del mural Vision d'Espanya.

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.