Demanen 50 anys de presó per a Ricky  Martin per incest

El cantant porto-riqueny Ricky Martin, no està travessant el seu millor moment personal. I és que, fa unes setmanes es va saber que el cantant ha sigut demandat per violència domèstica. L’artista, que va negar els fets, s’enfronta a 50 anys de presó, la pena màxima, si es demostra la seua culpabilitat. Fins al moment, no se sabia la identitat del denunciant, ara s’ha sabut que la persona que ha demandat a Martin és el seu nebot, Dennis Yadiel Sánchez. Aquest assegura que va mantindre una relació sentimental amb el cantant que va durar set mesos.

En tractar-se d’una demanda de violència domèstica, a Puerto Rico les lleis per incest permeten una sentència de fins a mig segle si és provada.

De fet, la demanda és per violència domèstica i a Puerto Rico, on les lleis per incest permeten una sentència de fins a mig segle si és provada. El pròxim 21 de juliol tindrà lloc la primera audiència del judici i en ella el fill de Vanessa Martin, la germana de l’artista haurà de demostrar la denúncia que li va interposar, la qual implica una relació entre parents consanguinis, segons informa ’20 minutos’.

El nebot de l’artista de 50 anys assegura en la demanda que Ricky Martin consumia drogues i alcohol i que va ser ell qui va decidir fer el pas de trencar la relació, alguna cosa que no va asseure bé al seu oncle, qui va començar a cridar-ho amb insistència i a perseguir-ho. La jutgessa Raiza Cajigas Campbell, del Tribunal de Primera Instància de Sant Joan, va emetre una ordre de protecció contra el cantant.

Est, que ha insistit que les al·legacions són «totalment falses«, està passant una molt mala ratxa: d’una banda els seus ex compnays del grup Quin han denunciat públicament els abusos sexuals que van rebre per part del mánager de la boyband i, per un altre, ha sigut demandat pel seu ex mà dreta, Rebecca Drucker, que li reclama 3 milions d’euros, assegurant que li ha salvat en diverses ocasions de destruir la seua reputació i ha arribat a assegurar que Ricky va voler silenciar-la amb extorsions.

El nom de Dennis, a pesar que el seu anonimat estava salvaguardat per la Llei 54, que protegeix les víctimes de violència domèstica, el va traure a la llum Eric Martin, un altre germà del cantant, qui a més va assegurar que el jove té problemes mentals. Així mateix, l’historial negatiu del jove de 21 anys envers la justícia juga en contra seua: recentment una dona, la identitat de la qual no ha sigut revelada, ho denunciava a ell per assetjament després que aquest l’amenaçara de destruir la seua vida.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.