Demanen 50 anys de presó per a Ricky  Martin per incest

El cantant porto-riqueny Ricky Martin, no està travessant el seu millor moment personal. I és que, fa unes setmanes es va saber que el cantant ha sigut demandat per violència domèstica. L’artista, que va negar els fets, s’enfronta a 50 anys de presó, la pena màxima, si es demostra la seua culpabilitat. Fins al moment, no se sabia la identitat del denunciant, ara s’ha sabut que la persona que ha demandat a Martin és el seu nebot, Dennis Yadiel Sánchez. Aquest assegura que va mantindre una relació sentimental amb el cantant que va durar set mesos.

En tractar-se d’una demanda de violència domèstica, a Puerto Rico les lleis per incest permeten una sentència de fins a mig segle si és provada.

De fet, la demanda és per violència domèstica i a Puerto Rico, on les lleis per incest permeten una sentència de fins a mig segle si és provada. El pròxim 21 de juliol tindrà lloc la primera audiència del judici i en ella el fill de Vanessa Martin, la germana de l’artista haurà de demostrar la denúncia que li va interposar, la qual implica una relació entre parents consanguinis, segons informa ’20 minutos’.

El nebot de l’artista de 50 anys assegura en la demanda que Ricky Martin consumia drogues i alcohol i que va ser ell qui va decidir fer el pas de trencar la relació, alguna cosa que no va asseure bé al seu oncle, qui va començar a cridar-ho amb insistència i a perseguir-ho. La jutgessa Raiza Cajigas Campbell, del Tribunal de Primera Instància de Sant Joan, va emetre una ordre de protecció contra el cantant.

Est, que ha insistit que les al·legacions són “totalment falses“, està passant una molt mala ratxa: d’una banda els seus ex compnays del grup Quin han denunciat públicament els abusos sexuals que van rebre per part del mánager de la boyband i, per un altre, ha sigut demandat pel seu ex mà dreta, Rebecca Drucker, que li reclama 3 milions d’euros, assegurant que li ha salvat en diverses ocasions de destruir la seua reputació i ha arribat a assegurar que Ricky va voler silenciar-la amb extorsions.

El nom de Dennis, a pesar que el seu anonimat estava salvaguardat per la Llei 54, que protegeix les víctimes de violència domèstica, el va traure a la llum Eric Martin, un altre germà del cantant, qui a més va assegurar que el jove té problemes mentals. Així mateix, l’historial negatiu del jove de 21 anys envers la justícia juga en contra seua: recentment una dona, la identitat de la qual no ha sigut revelada, ho denunciava a ell per assetjament després que aquest l’amenaçara de destruir la seua vida.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.