La jutgessa ordena el processament de ‘La Manada’ de Callosa d’En Sarrià

 

La titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 de la Vila Joiosa ha processat als quatre xics investigats per violar en grup a una xica en Callosa d’en Sarrià, en la Marina Baixa (Alacant), l’1 de gener de l’any passat, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

La instructora considera els fets com un presumpte delicte d’agressió sexual comesa per cada processat. A demés, cada un d’ells seria cooperador necessari dels presumptes delictes comesos pels altres tres.

 

La jutgessa ha decidit mantindre la situació de presó provisional dels quatre processats i els ha requerit per a que cada un pague una fiança de 15.000 euros per a cobrir les possibles responsabilitats civils. Igualment, els ha citat per al pròxim 24 de juliol per videoconferència des dels centres penitenciaris a on es troben presos.

 

L’ordre de processament, notificada ahir a les parts i contra la que cap recurs de reforma, enumera els indicis racionals de criminalitat recaptats durant la instrucció de la causa.

 

Gravacions de l’agressió sexual «degradant, denigrant i ultrajant»

A demés de les manifestacions de la perjudicada i d’altres testimonis, existixen gravacions de la presumpta agressió sexual fetes pels mateixos acusats amb els seus telèfons mòbils d’«un caràcter degradant, denigrant i ultratjant», segons la jutgessa.

 

En elles s’aprecia que la víctima «no té cap control sobre si mateixa» i «no és capaç de moure’s o d’alçar si més no el cap», només emet alguna «queixa ofegada» i conseguix dir que no en diverses ocasions. D’altra banda, l’acte detalla que eixes gravacions mostren com els quatre acusats l’agredixen sexualment mentres parlen i s’escolta fins i tot algun riure.

  

Existixen també altres imàtgens a on s’observa a la perjudicada amb diversos dels investigats dins del vehicle des del que es van desplaçar des de Benidorm a Callosa d’en Sarrià, bevent un xopet que li donen i sent «dirigida» per ells en tot moment. «No hi ha dubtes de l’absoluta falta de control de la víctima sobre la seua mateixa persona», resumix la instructora.

 

Els mateixos familiars els van sorprendre i avisaren a la Policia

La presumpta agressió sexual es va produir en un baix o local propietat de la família d’un dels investigats. De fet, eixos mateixos familiars van sorprendre al grup en eixa situació i van avisar a la Policia.

 

Els agents de la Policia Local i de la Guàrdia Civil que van acudir al lloc dels fets van trobar a la xica nua de cintura cap avall i van comprovar que no era capaç d’alçar-se ni pràcticament d’articular paraula, segons arreplega l’acte.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.