Una protectora demana ajuda per a acollir als animals després de la inundació del refugi de Benimàmet

 

La protectora Modepran València ha demanat ajuda per a acollir als animals del refugi de la pedania de Benimàmet (València) després que les fortes pluges hagen provocat la inundació del centre. 

En un missatge en el seu mur de Facebook, l’organització ha sol·licitat el “acolliment urgent” dels gossos del refugi i ha compartit una sèrie d’imatges de les instal·lacions anegadas per l’aigua i els gossos amb fang en els seus habitacles. 

A més de l’acolliment dels animals, Modepran ha recordat en la publicació la necessitat de llits de plàstic, palés, casetes i materials per a fer als sostres de les casetes.

“Qualsevol ajuda és benvinguda, són dies molt durs i els nostres animals ens necessiten mes que mai”, ha manifestat la protectora, per a assegurar que estan “desbordats” i emplaçar als interessats a col·laborar a acudir a les protectores de València i la localitat valenciana de Paterna. 

  

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.