16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Publiquen el vídeo on Ana Julia confessa com va matar el xicotet Gabriel

Ana Julia Quezada sale de dependencias policiales en su proceso de detención por la muerte del niño Gabriel Cruz.

Ana Julia Quezada ix de les dependències policials després de confessar que va matar el xicotet Gabriel | València Diari
 

Ana Julia Quezada torna a estar en boca de tots. Després que el passat mes de març es tancara el relat amb Ana Julia confessant haver assassinat el xiquet de Níjar, a Almeria, ara ‘Espejo Público’ ha tret a la llum el vídeo on aquesta revelava els fets. Al vídeo, així mateix, s’hi pot veure una assassina notablement afectada i explicant, entre llàgrimes i fil per randa, com es va desfer del cadàver del xiquet.

 

Ana Julia Quezada i la seua confessió 

El que més crida l’atenció de tot, però, és la relació existent entre Ana Julia i el duríssim succés de Diana Quer. I és que la Unitat Central Operativa (UCO) ha tornat a eixir a la palestra en ser l’equip especial escollit per dur a terme la investigació de proves de la mort del menut Gabriel. 

 

 

 

Investigacions i equips de recerca a banda, el vídeo és d’allò més revelador. La dona, que va confessar durant més de dos hores després de ser detinguda, s’emocionava i confessava entre llàgrimes com s’havia desfet del menut. «El vaig veure allà jugant amb un pal i li vaig dir: ‘Vine!. Puja al cotxe i vine amb mi a Rodalquilar, que vaig a pintar i et porte’», confessava Ana Julia Quezada que li havia dit al menut el dia de la seua mort mentre al·legava: «Aleshores vam anar a Rodalquilar».

 

És en aquest mateix punt on, de fet, Ana Julia pateix un recés important i es seca les llàgrimes. Finalment, la parella del pare del xiquet Gabriel Cruz acaba explicant què va passar i admet que va ser ella qui va matar el menut.                   

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA demana a Emergències concretar si La Torre recibio el segon És-Alert

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha reclamat a Emergències detallar que zones van rebre l'És-Alert de les 20.57 i si incluia La Torre. Tambien exigix precisar les areas de l'Horta Sud afectades, després d'un primer llistat amb codigos postals considerat insuficient.

Assalten el club de colombicultura de Beniarjó: maten 9 coloms i desapareixen 12

L'Ajuntament condemna l'atac al Club Santa Teresa de Jesús, amb 9 coloms morts i 12 desapareguts. El cas s'ha denunciat i demanen col·laboració.

Catalá acusa a Sánchez de generar expectatives als immigrants sense informació

L'alcaldessa de València ha retret a Pedro Sánchez anunciar una regularització sense detallar el procés. El consistori ha detectat cues i remet a Estrangeria per falta d'instruccions.

Mestalla decidix un passe a semifinals entre València i Athletic

València i Athletic es juguen a partit únic el passe a semifinals a Mestalla, amb baixes sensibles i l'equip local aferrat a la Copa. Corberán ho afronta com una final.

El Govern aprova la Comissió Mixta per a la recuperació per la DANA en la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat la creació d'una Comissió Mixta per a coordinar la recuperació després de la DANA del 29 d'octubre en la Comunitat Valenciana. La primera sessió s'anunciarà en breu i partirà de propostes municipals.

El PP afirma que les víctimes de la DANA compareixeran en la quinta sessió de la comissió

El síndic del PP en Les Corts ha assegurat que les associacions de víctimes de la DANA declararan en la quinta sessió de la comissió autonòmica. Ha comparat el calendari amb el cas del metre i ha acusat l'oposició d'hipocresia, a més de criticar l''espectacle' en el Congrés

Delegats de CCOO en CaixaBank demanen a València millorar el clima laboral i repartir beneficis

Delegats de CCOO s'han concentrat davant la seu social de CaixaBank a València per a reclamar millores en el clima laboral i que els beneficis arriben a la plantilla. Demanen obrir immediatament una taula de diàleg i revisar objectius i retribució variable.

Compromís demana a Barcala enviar a la Policia per a verificar l’ús de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Compromís ha instat l'alcalde Luis Barcala a enviar a la Policia a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan per a comprovar si les ocupen els seus adjudicataris. El grup exigix a més un ple extraordinari i transparència sobre 6,6 milions d'euros vinculats a la promoció.