Publiquen el vídeo on Ana Julia confessa com va matar el xicotet Gabriel

Ana Julia Quezada sale de dependencias policiales en su proceso de detención por la muerte del niño Gabriel Cruz.

Ana Julia Quezada ix de les dependències policials després de confessar que va matar el xicotet Gabriel | València Diari
 

Ana Julia Quezada torna a estar en boca de tots. Després que el passat mes de març es tancara el relat amb Ana Julia confessant haver assassinat el xiquet de Níjar, a Almeria, ara ‘Espejo Público’ ha tret a la llum el vídeo on aquesta revelava els fets. Al vídeo, així mateix, s’hi pot veure una assassina notablement afectada i explicant, entre llàgrimes i fil per randa, com es va desfer del cadàver del xiquet.

 

Ana Julia Quezada i la seua confessió 

El que més crida l’atenció de tot, però, és la relació existent entre Ana Julia i el duríssim succés de Diana Quer. I és que la Unitat Central Operativa (UCO) ha tornat a eixir a la palestra en ser l’equip especial escollit per dur a terme la investigació de proves de la mort del menut Gabriel. 

 

 

 

Investigacions i equips de recerca a banda, el vídeo és d’allò més revelador. La dona, que va confessar durant més de dos hores després de ser detinguda, s’emocionava i confessava entre llàgrimes com s’havia desfet del menut. «El vaig veure allà jugant amb un pal i li vaig dir: ‘Vine!. Puja al cotxe i vine amb mi a Rodalquilar, que vaig a pintar i et porte’», confessava Ana Julia Quezada que li havia dit al menut el dia de la seua mort mentre al·legava: «Aleshores vam anar a Rodalquilar».

 

És en aquest mateix punt on, de fet, Ana Julia pateix un recés important i es seca les llàgrimes. Finalment, la parella del pare del xiquet Gabriel Cruz acaba explicant què va passar i admet que va ser ella qui va matar el menut.                   

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.