Publiquen el vídeo on Ana Julia confessa com va matar el xicotet Gabriel

Ana Julia Quezada sale de dependencias policiales en su proceso de detención por la muerte del niño Gabriel Cruz.

Ana Julia Quezada ix de les dependències policials després de confessar que va matar el xicotet Gabriel | València Diari
 

Ana Julia Quezada torna a estar en boca de tots. Després que el passat mes de març es tancara el relat amb Ana Julia confessant haver assassinat el xiquet de Níjar, a Almeria, ara ‘Espejo Público’ ha tret a la llum el vídeo on aquesta revelava els fets. Al vídeo, així mateix, s’hi pot veure una assassina notablement afectada i explicant, entre llàgrimes i fil per randa, com es va desfer del cadàver del xiquet.

 

Ana Julia Quezada i la seua confessió 

El que més crida l’atenció de tot, però, és la relació existent entre Ana Julia i el duríssim succés de Diana Quer. I és que la Unitat Central Operativa (UCO) ha tornat a eixir a la palestra en ser l’equip especial escollit per dur a terme la investigació de proves de la mort del menut Gabriel. 

 

 

 

Investigacions i equips de recerca a banda, el vídeo és d’allò més revelador. La dona, que va confessar durant més de dos hores després de ser detinguda, s’emocionava i confessava entre llàgrimes com s’havia desfet del menut. «El vaig veure allà jugant amb un pal i li vaig dir: ‘Vine!. Puja al cotxe i vine amb mi a Rodalquilar, que vaig a pintar i et porte’», confessava Ana Julia Quezada que li havia dit al menut el dia de la seua mort mentre al·legava: «Aleshores vam anar a Rodalquilar».

 

És en aquest mateix punt on, de fet, Ana Julia pateix un recés important i es seca les llàgrimes. Finalment, la parella del pare del xiquet Gabriel Cruz acaba explicant què va passar i admet que va ser ella qui va matar el menut.                   

Últimes notícies

El Valencia Basket frega la gesta davant l’Olympiacos però cau en una pròrroga cruel

El Valencia Basket ha arribat a dominar de quasi 30 punts el vigent campió de l’Euroliga, l’Olympiacos, però ha acabat perdent per 97-102 en una pròrroga decidida pel dominicà Jean Montero, antic ídol del Roig Arena.

El Villarreal remunta davant el Nàpols i trenca la seua mala ratxa europea

El Villarreal ha derrotat el Nàpols per 3-1 en Champions, trencant una llarga sèrie sense victòries en la competició europea.

El Tavernes de la Valldigna farà de local a Mestalla contra el València en Copa

El partit de primera ronda de la Copa del Rei entre el Tavernes de la Valldigna i el València es disputarà el 28 d’octubre a Mestalla, amb el conjunt vallero com a local administratiu davant els requisits federatius.

Ferit greu un home en rebre un tir per l’esquena prop del Palau de Congressos de València

Un home ha resultat ferit per arma de foc este dimarts a última hora de la vesprada, després de rebre un tir per l’esquena a la zona del Palau de Congressos de València. La Policia Nacional investiga els fets i el tirotejador encara no ha sigut detingut.

Ovació del Roig Arena a Jean Montero en la seua tornada com a rival

El Roig Arena s’ha posat en peu per ovacionar Jean Montero en la seua primera visita com a jugador de l’Olympiacos, després de liderar la històrica última temporada del Valencia Basket. El club taronja ha projectat un vídeo amb els seus èxits abans del partit d’Euroliga.

Luiz Júnior torna a la porteria del Villarreal en la visita del Nàpols

Luiz Júnior recupera la titularitat amb el Villarreal per la baixa d’última hora de Peter Gulacsi en el duel de Champions contra el Nàpols, amb Gerard Moreno i Mikautadze com a referents ofensius.

Beatriz Blanco, nova fallera major de València per a les Falles de 2027

Beatriz Blanco ha sigut triada fallera major de València per a l’exercici de 2027 i la xiqueta Julia Vizcayno representarà el món infantil. L’alcaldessa María José Catalá ho ha anunciat després del veredicte del jurat i de les tradicionals telefonades.

Atracament violent a la vivenda de Gulacsi mentre era amb la família

El porter del Villarreal Peter Gulacsi ha patit un robatori a mà armada esta matinada a la seua vivenda de Puçol mentre estava amb la família. El futbolista es perdrà el duel de Champions contra el Nàpols, encara que ni ell ni els seus familiars han resultat ferits.