À Punt presenta el seu model col·laboratiu amb els mitjans locals a les TDTs

La Directora General de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació (SAMC), Empar Marco i el president de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC), Enrique Soriano, han exposat als representants de 20 empreses TDTs valencianes el model de col·laboració entre À Punt i les TDTs. El document, que va ser aprovat pel Consell Rector de la CVMC el passat 9 de novembre, oferix als mitjans de proximitat una carta de diversos nivells de col·laboració, que inclou intercanvis de continguts de ràdio i televisió; producció i emissió coordinada d’informatius; producció i emissió coordinada d’esdeveniments i creació conjunta d’obres audiovisuals i continguts específics per a les webs. També obre la possibilitat que À Punt i les TDT puguen implementar sinèrgies de col·laboració mitjançant l’ús conjunt de recursos tecnològics i immobles.

 

Últimes notícies

Rebaixa de l’IRPF i ajudes a empreses familiars en la nova llei d’Acompanyament 2026

El Consell ha aprovat la llei d’Acompanyament als pressupostos de 2026, que inclou una rebaixa de l’IRPF autonòmic i canvis fiscals per a facilitar el relleu generacional en les empreses familiars.

Brancou Badio s’acosta a eixir del València Basket rumb al Panathinaikos

Brancou Badio té molt avançat el seu traspàs del València Basket al Panathinaikos, que estaria disposat a pagar la clàusula de rescissió. El club taronja també podria perdre altres peces com Jean Montero, Sergio De Larrea, Jaime Pradilla o Kam Taylor.

Arcadi España apuja la pressió a Pérez Llorca perquè negocie la nova financiació autonòmica

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, a asseure’s a negociar el nou model de financiació autonòmica i li ha demanat que no busque excuses. El ministre ha defensat que la proposta del Govern central oferix 3.669 milions a la Comunitat Valenciana, enfront dels 1.782 milions que reclama el Consell.

El Lucentum reforça el perímetre amb l’islandés Kristinn Pálsson

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta-aler islandés Kristinn Pálsson, internacional absolut, com a segon jugador confirmat per a la pròxima temporada en Primera FEB.

Arcadi Espanya reafirma la confiança en la Justícia tot i veure decisions poc comprensibles

El ministre d’Hisenda, Arcadi Espanya, defensa la seua confiança plena en la Justícia i en les forces de seguretat, però considera difícil d’entendre decisions com la retirada del passaport a Begoña Gómez i alerta del qüestionament del procés electoral.

Quasi 39.500 persones han passat per les Unitats de Conductes Addictives en 2025

Les 39 Unitats de Conductes Addictives de Sanitat han atés 39.418 persones i han fet 454.018 consultes en 2025. L’alcohol concentra el 38 % dels tractaments, seguit de la cocaïna i el cànnabis.

Temporada històrica del València Basket: quatre títols i nova vida al Roig Arena

El València Basket ha tancat una temporada irrepetible amb quatre títols entre els equips masculí i femení i un trasllat multitudinari al nou Roig Arena, que ha disparat la massa social del club.

Els pressupostos de 2027 seran els que necessita la societat, defensa Arcadi España

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha defensat a València que els Pressupostos Generals de l'Estat per a 2027 responen a les necessitats de la societat i no a la supervivència del Govern, i ha advertit sobre el risc que la polarització política acabe contagiant la ciutadania.