Quatre detinguts en ser sorpresos robant en un domicili a Xàtiva

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xativa a quatre homes d’entre 39 i 47 anys, d’origen georgià com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força en domicili en grau de temptativa.

Els fets van succeir sobre dos quarts de dues del divendres, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una direcció en la localitat de Xativa, on pel que sembla un veí havia vist a diversos homes intentar entrar en un portal mitjançant una maniobra estranya.

Diversos policies es van dirigir immediatament al lloc on van localitzar a l’interior d’un edifici a un home que en veure als agents va emprendre la fugida fent cas omís a les indicacions d’aquests, sent interceptat a pocs metres, oferint una gran resistència, per la qual cosa va ser detingut en aquest instant.

Al mateix temps altres agents van localitzar a un home en els voltants de l’edifici en actitud vigilant, que en veure’ls es va introduir ràpidament en un vehicle en la posició del copilot, intentant donar-se a la fugida, sent interceptat per la patrulla i localitzant a dos homes en el seu interior.

Posteriorment, es va donar una batuda per l’edifici, localitzant diversos habitatges amb una substància viscosa impregnada a l’interior del barret fort del pany, sense que aconseguiren accedir a cap d’elles i en l’última planta,

van localitzar a un home agotzonat, el qual va intentar fugir per l’ascensor en veure als policies, sent interceptat i detingut. En l’escorcoll se li va localitzar un kit d’espanyaportes, vaselina i fleixos per a obertura de posades mitjançant el mètode de la relliscada.

Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

València Basket debuta en una Final Four d’Eurolliga sense experiència prèvia a Atenes

València Basket afronta a Atenes la seua primera Final Four de l'Eurolliga sense experiència prèvia ni en el club, ni en la plantilla, ni en la banqueta, un escenari inèdit que només han viscut pocs equips com el Zalgiris.

Martínez i Scariolo reediten 36 anys després el seu primer gran dol europeu

Reial Madrid i València Basket es creuen en semifinals de l'Eurolliga en un enfrontament amb aroma vintage entre Sergio Scariolo i Pedro Martínez, rivals des de la Copa Korac de 1990.

Les Arts recupera ‘La noche de San Juan’, el ballet truncat per la Guerra Civil

El Palau de les Arts recupera este divendres un ballet inèdit de 1936 interromput per la Guerra Civil, ara revisitat pel coreògraf Antonio Ruz des d’una mirada contemporània.

València repetirà com a seu de la Copa del Rei de voleibol en 2027

La Fonteta acollirà de nou la Copa del Rei de voleibol del 4 al 7 de febrer de 2027 i estrenarà la MiniCopa amb equips cadets a Sedaví.

Pérez Llorca promet resoldre el conflicte educatiu i defén que seguirà la negociació amb els docents

Pérez Llorca assegura que el Consell resoldrà el conflicte educatiu que ha derivat en una vaga indefinida del professorat i defén que el diàleg amb sindicats i comunitat educativa continuarà en els pròxims dies.

Les estreles que arriben a la Final Four de l’Eurolliga a Atenes

Vezenkov, Baldwin IV, Hezonja i Montero lideren a Olympiacos, Fenerbahce, Reial Madrid i València Basket en una Final Four marcada pel seu pes ofensiu i el seu impacte en la temporada.

Gemma Martínez serà la nova directora d’El Periódico a partir de l’1 de juny

Premsa Ibèrica nomena a Gemma Martínez nova directora d'El Periódico a partir de l'1 de juny, en substitució d'Albert Sáez, i reforça així la seua aposta pel projecte digital i editorial del diari.

El València Basket perseguix a Atenes el seu gran somni europeu sense pressió i amb estil propi

El València Basket encara la Final Four de l'Eurolliga a Atenes com un repte històric, amb un joc recognoscible, poc pes de la pressió i sense tot just experiència en esta fase.