Quatre detinguts en ser sorpresos robant en un domicili a Xàtiva

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xativa a quatre homes d’entre 39 i 47 anys, d’origen georgià com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força en domicili en grau de temptativa.

Els fets van succeir sobre dos quarts de dues del divendres, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una direcció en la localitat de Xativa, on pel que sembla un veí havia vist a diversos homes intentar entrar en un portal mitjançant una maniobra estranya.

Diversos policies es van dirigir immediatament al lloc on van localitzar a l’interior d’un edifici a un home que en veure als agents va emprendre la fugida fent cas omís a les indicacions d’aquests, sent interceptat a pocs metres, oferint una gran resistència, per la qual cosa va ser detingut en aquest instant.

Al mateix temps altres agents van localitzar a un home en els voltants de l’edifici en actitud vigilant, que en veure’ls es va introduir ràpidament en un vehicle en la posició del copilot, intentant donar-se a la fugida, sent interceptat per la patrulla i localitzant a dos homes en el seu interior.

Posteriorment, es va donar una batuda per l’edifici, localitzant diversos habitatges amb una substància viscosa impregnada a l’interior del barret fort del pany, sense que aconseguiren accedir a cap d’elles i en l’última planta,

van localitzar a un home agotzonat, el qual va intentar fugir per l’ascensor en veure als policies, sent interceptat i detingut. En l’escorcoll se li va localitzar un kit d’espanyaportes, vaselina i fleixos per a obertura de posades mitjançant el mètode de la relliscada.

Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els cinc funcionaris citats planten la comissió de Les Naus a Alacant

Els tècnics citats no han comparegut en la segona sessió i l’oposició reclama més documentació sobre l’adjudicació de vivendes públiques

Detinguda a València una cuidadora per vendre droga en casa d’una anciana

La dona, de 32 anys, va ser sorpresa quan intentava desfer-se de substàncies estupefaents en la vivenda on treballava com a cuidadora d’una anciana

Immobilitzen a València un autobús turístic després de donar positiu en cocaïna el conductor

El xofer havia d’arreplegar 25 turistes al centre històric després d’haver-los deixat visitant la ciutat

Detinguts dos joves per agredir persones migrants a Aldaia

Els arrestats, de 18 i 20 anys, estan acusats de delictes d’odi, lesions i contra la seguretat vial després d’atacs gravats en vídeo

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.