Quatre detinguts en ser sorpresos robant en un domicili a Xàtiva

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xativa a quatre homes d’entre 39 i 47 anys, d’origen georgià com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força en domicili en grau de temptativa.

Els fets van succeir sobre dos quarts de dues del divendres, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una direcció en la localitat de Xativa, on pel que sembla un veí havia vist a diversos homes intentar entrar en un portal mitjançant una maniobra estranya.

Diversos policies es van dirigir immediatament al lloc on van localitzar a l’interior d’un edifici a un home que en veure als agents va emprendre la fugida fent cas omís a les indicacions d’aquests, sent interceptat a pocs metres, oferint una gran resistència, per la qual cosa va ser detingut en aquest instant.

Al mateix temps altres agents van localitzar a un home en els voltants de l’edifici en actitud vigilant, que en veure’ls es va introduir ràpidament en un vehicle en la posició del copilot, intentant donar-se a la fugida, sent interceptat per la patrulla i localitzant a dos homes en el seu interior.

Posteriorment, es va donar una batuda per l’edifici, localitzant diversos habitatges amb una substància viscosa impregnada a l’interior del barret fort del pany, sense que aconseguiren accedir a cap d’elles i en l’última planta,

van localitzar a un home agotzonat, el qual va intentar fugir per l’ascensor en veure als policies, sent interceptat i detingut. En l’escorcoll se li va localitzar un kit d’espanyaportes, vaselina i fleixos per a obertura de posades mitjançant el mètode de la relliscada.

Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.

Elx registra quasi 70 l/m² en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les intenses precipitacions d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a l'entorn del Martínez Valero i múltiples incidències a la ciutat. Tres centres educatius han suspés classes, s'han registrat talls de llum i problemes de trànsit per semàfors inactius.

Elx registra quasi 70 litres en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les pluges d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a Elx i han obligat a suspendre classes en tres centres. També s'han registrat talls elèctrics i problemes de trànsit.

Evacuen en helicòpter a un conductor després de caure la seua furgoneta per un barranc de 15 metres a Sot de Chera

Un home de 29 anys ha sigut rescatat i traslladat en helicòpter a l'Hospital La Fe després de caure la seua furgoneta per un barranc d'uns 15 metres en el Camí del Pla. Bombers del Consorci i el GERA el van excarcerar i el CICU va informar de politraumatisme.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts a València

La pluja va danyar el sistema elèctric i va obligar a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. La plaça va reobrir sobre les 15.30 després de retirar el material.

Díaz ha reclamat als empresaris contindre els preus i revisar màrgens

La vicepresidenta segona ha respost a Garamendi i a Juan Roig en defendre que el Govern no es lucra amb els impostos i demanar a les empreses que continguen preus. Ha advertit que una rebaixa generalitzada de l'IVA no assegura abaratir gasolina, ous o llet i ha instat a facilitar cistelles de la compra assequibles.