Quatre detinguts en ser sorpresos robant en un domicili a Xàtiva

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xativa a quatre homes d’entre 39 i 47 anys, d’origen georgià com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força en domicili en grau de temptativa.

Els fets van succeir sobre dos quarts de dues del divendres, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una direcció en la localitat de Xativa, on pel que sembla un veí havia vist a diversos homes intentar entrar en un portal mitjançant una maniobra estranya.

Diversos policies es van dirigir immediatament al lloc on van localitzar a l’interior d’un edifici a un home que en veure als agents va emprendre la fugida fent cas omís a les indicacions d’aquests, sent interceptat a pocs metres, oferint una gran resistència, per la qual cosa va ser detingut en aquest instant.

Al mateix temps altres agents van localitzar a un home en els voltants de l’edifici en actitud vigilant, que en veure’ls es va introduir ràpidament en un vehicle en la posició del copilot, intentant donar-se a la fugida, sent interceptat per la patrulla i localitzant a dos homes en el seu interior.

Posteriorment, es va donar una batuda per l’edifici, localitzant diversos habitatges amb una substància viscosa impregnada a l’interior del barret fort del pany, sense que aconseguiren accedir a cap d’elles i en l’última planta,

van localitzar a un home agotzonat, el qual va intentar fugir per l’ascensor en veure als policies, sent interceptat i detingut. En l’escorcoll se li va localitzar un kit d’espanyaportes, vaselina i fleixos per a obertura de posades mitjançant el mètode de la relliscada.

Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.

El Govern destina més de 49 milions a regenerar el litoral valencià abans de 2026

El Ministeri per a la Transició Ecològica executa més de 49 milions d'euros per a regenerar prop de 10 quilòmetres de costa en la Comunitat Valenciana, amb obres a Cullera, Sueca i Sagunt que hauran de concloure abans de juny de 2026.