Quatre detinguts pels delictes de detenció il·legal, extorsió i robatori amb violència

 

La Guàrdia Civil de Sueca i Cullera inicie l’operació “AFELINO” que va culminar amb la detenció de 4 homes, 2 de nacionalitat romanesa i 2 de nacionalitat espanyola, d’edats compreses entre els 17 a 23 anys pels delictes de detenció il·legal, extorsió i robatori amb violència.

La investigació va començar a la fi del mes de juny, quan un home de 28 anys va denunciar, en la Guàrdia Civil de Sueca, que havia sigut raptat i torturat sol·licitant-li grans quantitats de diners.

Els presumptes autors van emmanillar i van emmordassar a la víctima i ho van introduir en el maleter d’un cotxe, que posteriorment va ser traslladat a una zona aïllada, on va ser sotmés a tortures i maltractaments mitjançant un bat de beisbol i una arma de descàrregues elèctriques a fi d’intimidar-li.

Posteriorment, la mata va ser alliberada i els agressors li van donar el termini de dos setmanes per a abonar-los 50.000 euros, amenaçant-li que si no prendrien represàlies contra la seua família.

Després de les perquisicions realitzades, per part dels agents, es va poder determinar que els autors, que es feien passar per una organització criminal internacional, sotmetien a la víctima a una pressió extrema. Estos subjectes insistien mitjançant extorsions, coaccions i amenaces de mort dirigides tant a ell, com als seus familiars amb la intenció de condicionar-li al fet que reunira els diners que li és requerit.

Finalment, fruit dels esbrinaments realitzats per part de les agents, i després de diversos serveis establits es va aconseguir obtindre informació rellevant per a l’operació que va culminar en la localitat de Sueca i el Perelló, amb la detenció dels 4 homes, 2 de nacionalitat espanyola i 2 de nacionalitat romanesa, d’edats compreses entre 17 i 23 anys, per delictes de detenció il·legal, extorsió i robatori amb violència.

Gràcies a esta operació per part dels Equips de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Sueca i Cullera, s’ha aconseguit acabar amb este grup i evitar que continuaren extorquint i coaccionant a més ciutadans.

Les diligències i els detinguts han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 10 de València.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.