Quatre detinguts pels delictes de detenció il·legal, extorsió i robatori amb violència

 

La Guàrdia Civil de Sueca i Cullera inicie l’operació “AFELINO” que va culminar amb la detenció de 4 homes, 2 de nacionalitat romanesa i 2 de nacionalitat espanyola, d’edats compreses entre els 17 a 23 anys pels delictes de detenció il·legal, extorsió i robatori amb violència.

La investigació va començar a la fi del mes de juny, quan un home de 28 anys va denunciar, en la Guàrdia Civil de Sueca, que havia sigut raptat i torturat sol·licitant-li grans quantitats de diners.

Els presumptes autors van emmanillar i van emmordassar a la víctima i ho van introduir en el maleter d’un cotxe, que posteriorment va ser traslladat a una zona aïllada, on va ser sotmés a tortures i maltractaments mitjançant un bat de beisbol i una arma de descàrregues elèctriques a fi d’intimidar-li.

Posteriorment, la mata va ser alliberada i els agressors li van donar el termini de dos setmanes per a abonar-los 50.000 euros, amenaçant-li que si no prendrien represàlies contra la seua família.

Després de les perquisicions realitzades, per part dels agents, es va poder determinar que els autors, que es feien passar per una organització criminal internacional, sotmetien a la víctima a una pressió extrema. Estos subjectes insistien mitjançant extorsions, coaccions i amenaces de mort dirigides tant a ell, com als seus familiars amb la intenció de condicionar-li al fet que reunira els diners que li és requerit.

Finalment, fruit dels esbrinaments realitzats per part de les agents, i després de diversos serveis establits es va aconseguir obtindre informació rellevant per a l’operació que va culminar en la localitat de Sueca i el Perelló, amb la detenció dels 4 homes, 2 de nacionalitat espanyola i 2 de nacionalitat romanesa, d’edats compreses entre 17 i 23 anys, per delictes de detenció il·legal, extorsió i robatori amb violència.

Gràcies a esta operació per part dels Equips de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Sueca i Cullera, s’ha aconseguit acabar amb este grup i evitar que continuaren extorquint i coaccionant a més ciutadans.

Les diligències i els detinguts han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 10 de València.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.