Quatre detinguts pels delictes de detenció il·legal, extorsió i robatori amb violència

 

La Guàrdia Civil de Sueca i Cullera inicie l’operació “AFELINO” que va culminar amb la detenció de 4 homes, 2 de nacionalitat romanesa i 2 de nacionalitat espanyola, d’edats compreses entre els 17 a 23 anys pels delictes de detenció il·legal, extorsió i robatori amb violència.

La investigació va començar a la fi del mes de juny, quan un home de 28 anys va denunciar, en la Guàrdia Civil de Sueca, que havia sigut raptat i torturat sol·licitant-li grans quantitats de diners.

Els presumptes autors van emmanillar i van emmordassar a la víctima i ho van introduir en el maleter d’un cotxe, que posteriorment va ser traslladat a una zona aïllada, on va ser sotmés a tortures i maltractaments mitjançant un bat de beisbol i una arma de descàrregues elèctriques a fi d’intimidar-li.

Posteriorment, la mata va ser alliberada i els agressors li van donar el termini de dos setmanes per a abonar-los 50.000 euros, amenaçant-li que si no prendrien represàlies contra la seua família.

Després de les perquisicions realitzades, per part dels agents, es va poder determinar que els autors, que es feien passar per una organització criminal internacional, sotmetien a la víctima a una pressió extrema. Estos subjectes insistien mitjançant extorsions, coaccions i amenaces de mort dirigides tant a ell, com als seus familiars amb la intenció de condicionar-li al fet que reunira els diners que li és requerit.

Finalment, fruit dels esbrinaments realitzats per part de les agents, i després de diversos serveis establits es va aconseguir obtindre informació rellevant per a l’operació que va culminar en la localitat de Sueca i el Perelló, amb la detenció dels 4 homes, 2 de nacionalitat espanyola i 2 de nacionalitat romanesa, d’edats compreses entre 17 i 23 anys, per delictes de detenció il·legal, extorsió i robatori amb violència.

Gràcies a esta operació per part dels Equips de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Sueca i Cullera, s’ha aconseguit acabar amb este grup i evitar que continuaren extorquint i coaccionant a més ciutadans.

Les diligències i els detinguts han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 10 de València.

Últimes notícies

Un tiroteig entre dos clans a Alzira deixa un mort i tres ferits

Un tiroteig entre dos clans familiars al barri de l'Alquerieta, a Alzira, ha deixat un home mort i tres persones ferides de bala. La Policia Nacional ha detingut quatre membres d'una de les famílies implicades.

Diumenge amb més calor i possibles ruixats al litoral nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un dia bàsicament assolellat, amb màximes en lleuger ascens i possibilitat de ruixats al litoral nord d’Alacant fins al migdia.

Deting a Dénia un fugit fugitiu buscat a Rússia per coaccions i prostitució

La Policia Nacional ha detingut a Dénia un home de 33 anys reclamat per Rússia per coaccions i prostitució, vinculat a una xarxa de pornografia en línia. L’Audiència Nacional ha assumit el cas per a tramitar la seua possible extradició.

El Barça deixa fora el València Basket i jugarà la final de la Supercopa Endesa

El Barça ha derrotat el València Basket per 86-87 en la semifinal de la Supercopa Endesa a Badalona i es jugarà el títol contra l'Asisa Joventut.

Patxi López acusa el PP de tindre només ansietat de poder i augura una nova derrota

El portaveu socialista en el Congrés, Patxi López, acusa el PP de no tindre propostes ni alternatives i sosté que només busca el poder, però pronostica que els socialistes tornaran a guanyar. També critica el discurs sobre el vot exterior i la gestió dels menors migrants a Ceuta per part dels populars.

Arcadi España acusa el PP de desentendre’s de la finançació i de l’estat del benestar

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, acusa el PP de desentendre’s de la reforma de la finançació autonòmica i de l’estat del benestar, i insta Juanfran Pérez Llorca a acceptar els 3.669 milions oferits a la Comunitat Valenciana.

Rescatat un ciclista després de caure per un terraplè de 20 metres a Banyeres de Mariola

Bombers del Consorci de la província d’Alacant han rescatat un ciclista de muntanya que ha caigut per un terraplè d’uns 20 metres a La Fenassosa Bike Park, a Banyeres de Mariola. L’home presentava diversos traumatismes i estava desorientat quan han arribat els equips d’emergència.

Reprén força l’incendi de Tuéjar i activen tres mitjans aeris a l’embassament de Benagéber

El Centre de Coordinació d’Emergències ha mobilitzat tres mitjans aeris per una reproducció de l’incendi forestal de Tuéjar a la zona de l’embassament de Benagéber, estabilitzat des del 16 de setembre després de cremar 835 hectàrees.