Quatre detinguts pels delictes de detenció il·legal, extorsió i robatori amb violència

 

La Guàrdia Civil de Sueca i Cullera inicie l’operació “AFELINO” que va culminar amb la detenció de 4 homes, 2 de nacionalitat romanesa i 2 de nacionalitat espanyola, d’edats compreses entre els 17 a 23 anys pels delictes de detenció il·legal, extorsió i robatori amb violència.

La investigació va començar a la fi del mes de juny, quan un home de 28 anys va denunciar, en la Guàrdia Civil de Sueca, que havia sigut raptat i torturat sol·licitant-li grans quantitats de diners.

Els presumptes autors van emmanillar i van emmordassar a la víctima i ho van introduir en el maleter d’un cotxe, que posteriorment va ser traslladat a una zona aïllada, on va ser sotmés a tortures i maltractaments mitjançant un bat de beisbol i una arma de descàrregues elèctriques a fi d’intimidar-li.

Posteriorment, la mata va ser alliberada i els agressors li van donar el termini de dos setmanes per a abonar-los 50.000 euros, amenaçant-li que si no prendrien represàlies contra la seua família.

Després de les perquisicions realitzades, per part dels agents, es va poder determinar que els autors, que es feien passar per una organització criminal internacional, sotmetien a la víctima a una pressió extrema. Estos subjectes insistien mitjançant extorsions, coaccions i amenaces de mort dirigides tant a ell, com als seus familiars amb la intenció de condicionar-li al fet que reunira els diners que li és requerit.

Finalment, fruit dels esbrinaments realitzats per part de les agents, i després de diversos serveis establits es va aconseguir obtindre informació rellevant per a l’operació que va culminar en la localitat de Sueca i el Perelló, amb la detenció dels 4 homes, 2 de nacionalitat espanyola i 2 de nacionalitat romanesa, d’edats compreses entre 17 i 23 anys, per delictes de detenció il·legal, extorsió i robatori amb violència.

Gràcies a esta operació per part dels Equips de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Sueca i Cullera, s’ha aconseguit acabar amb este grup i evitar que continuaren extorquint i coaccionant a més ciutadans.

Les diligències i els detinguts han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 10 de València.

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.