Quatre ferits en un accident de trànsit a la N-340 a Vila-real

 

Aquest migdia s’ha produït un accident de trànsit entre dos cotxes a la carretera N-340, a l’altura del quilòmetre 967, en el terme municipal de Vila-real, a la comarca de la Plana Baixa, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Els fets han ocorregut al voltant de les 12.50 hores del migdia, en aquest punt quilomètric. Fins all lloc del sinistre s’han traslladat dos unitats del Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), així com una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els serveis mèdics han assistit a quatre ferits. Tres d’ells han sigut traslladats a l’Hospital Universitari de la Plana, a Vila-real. Es tracta d’un home de 22 anys amb contusió al tronc i cervicàlgia; una dona de 21 anys amb mal a l’esquena i cervicàlgia; i un home de 40 anys amb policontusions.

L’altre ferit, un home de 24 anys, ha sigut traslladat a l’Hospital General de Castelló de la Plana, per politraumatisme.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.