15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Quatre ferits i un menor mort en diversos tirotejos aquesta nit a Espanya

La nit del divendres al dissabte s’ha saldat amb diversos tirotejos a Espanya que han deixat a quatre persones ferides, i un menor de 15 anys que ha mort després de rebre un tir al cap. Els successos han ocorregut a Ceuta, Barcelona i Gran Canària.

La passada mitjanit un encaputxat sorprenia un menor de 15 anys a Ceuta i començava a disparar-li mentre aquest conduïa una motocicleta. Una de les bales va impactar al cap de la víctima que va caure a la carretera. El menor va ser traslladat en estat crític a l’UCI de l’Hospital Universitari. Finalment ha mort aquest matí per la ferida ocasionada. L’encaputxat es va donar a la fugida i està sent buscat per la Policia Nacional que intenta esclarir el motiu del succés.

D’altra banda, en el barri de la Barceloneta de la capital catalana es produïa aquest divendres a última hora de la vesprada un tiroteig que ha deixat ferits a un home i a un menor. El succés es va produir al carrer Sevilla quan dues persones amb moto perseguien un home al qual han disparat diverses vegades. Aquest ha sigut ferit en una cama i en el gluti. Durant el tiroteig també va resultar ferit lleu un menor que va rebre l’impacte en un turmell d’una bala que prèviament havia rebotat.

Finalment, en Gran Canària dues persones han resultat ferides, una d’elles greu, després d’un tiroteig en el municipi de Telde. El succés va tindre lloc a les nou de la nit al carrer Lomo de las Brujas, on diverses persones participaven en un tiroteig.

Un dels ferits, el de major gravetat, presenta una ferida amb arma de foc a l’esquena i membre inferior de caràcter greu. L’altre va ser ferit en un membre superior amb caràcter moderat. Tots dos van ser traslladats a diversos centres sanitaris.

Últimes notícies

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.

Els bombers han realitzat 12 intervencions pel vent a Alacant i es decreten tancaments preventius

El vent ha provocat 12 actuacions dels bombers des de les 7.50 hores i ha motivat tancaments de parcs, jardins i del Castell de Santa Bàrbara. Les autoritats mantenen l'alerta groga i demanen precaució en zones arbrades i costaneres.

Llevant i Elx, urgits per guanyar en el Ciutat

Llevant busca la seua primera victòria a casa i l'Elx el seu primer triomf fora en un dol marcat per la urgència i les baixes. El partit arranca a les 21.00.

Pérez Llorca ressalta l’abast mundial de The Ocean Race i la sexta eixida des d’Alacant en 2027

The Ocean Race eixirà per sexta vegada d'Alacant el 17 de gener de 2027 i enllaçarà amb Auckland en l'etapa més llarga de la seua història, de 13.800 milles nàutiques.

Dotze intervencions dels bombers pel vent a Alacant i tancaments preventius en diversos municipis

Els bombers han atés 12 avisos per ratxes de vent a la província sense ferits. Alacant, Elx i Dénia han tancat parcs i espais per precaució.

Copete es va incorporar a l’entrenament del València, però no va completar la sessió

Copete es va sumar al penúltim entrenament però va parar per precaució. Cömert va completar el treball per primera vegada en la setmana i Raba va seguir a mig fer.

Pape Gueye es reincorpora el dijous al Vila-real i podria ser titular davant el Reial Madrid

Marcelino comptarà des del dijous amb Pape Gueye després de proclamar-se campió de la Copa d'Àfrica amb un gol seu. La sanció de Comesaña obri l'opció que siga titular davant el Reial Madrid.