Quatre ferits i un menor mort en diversos tirotejos aquesta nit a Espanya

La nit del divendres al dissabte s’ha saldat amb diversos tirotejos a Espanya que han deixat a quatre persones ferides, i un menor de 15 anys que ha mort després de rebre un tir al cap. Els successos han ocorregut a Ceuta, Barcelona i Gran Canària.

La passada mitjanit un encaputxat sorprenia un menor de 15 anys a Ceuta i començava a disparar-li mentre aquest conduïa una motocicleta. Una de les bales va impactar al cap de la víctima que va caure a la carretera. El menor va ser traslladat en estat crític a l’UCI de l’Hospital Universitari. Finalment ha mort aquest matí per la ferida ocasionada. L’encaputxat es va donar a la fugida i està sent buscat per la Policia Nacional que intenta esclarir el motiu del succés.

D’altra banda, en el barri de la Barceloneta de la capital catalana es produïa aquest divendres a última hora de la vesprada un tiroteig que ha deixat ferits a un home i a un menor. El succés es va produir al carrer Sevilla quan dues persones amb moto perseguien un home al qual han disparat diverses vegades. Aquest ha sigut ferit en una cama i en el gluti. Durant el tiroteig també va resultar ferit lleu un menor que va rebre l’impacte en un turmell d’una bala que prèviament havia rebotat.

Finalment, en Gran Canària dues persones han resultat ferides, una d’elles greu, després d’un tiroteig en el municipi de Telde. El succés va tindre lloc a les nou de la nit al carrer Lomo de las Brujas, on diverses persones participaven en un tiroteig.

Un dels ferits, el de major gravetat, presenta una ferida amb arma de foc a l’esquena i membre inferior de caràcter greu. L’altre va ser ferit en un membre superior amb caràcter moderat. Tots dos van ser traslladats a diversos centres sanitaris.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vila-real i Elx arriben amb la mateixa urgència i objectius oposats en La Ceràmica

Vila-real i Elx es veuen les cares amb l'obligació de guanyar: els locals miren a la Champions i els visitants a la permanència. El dol arranca a les 14.00.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes: ‘en el PSOE no caben señoros ni puters’

Diana Morant ha recolzat l'expulsió del PSOE de Toni González i ha subratllat que el partit se situa del costat de les víctimes enfront de l'assetjament.

Morant reivindica més feminisme enfront del feixisme i defén els drets de les dones

Diana Morant ha reclamat més feminisme enfront del feixisme en un acte del 8M i ha advertit contra la violència digital i els retrocessos en la Comunitat.

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.