Quatre ferits i un menor mort en diversos tirotejos aquesta nit a Espanya

La nit del divendres al dissabte s’ha saldat amb diversos tirotejos a Espanya que han deixat a quatre persones ferides, i un menor de 15 anys que ha mort després de rebre un tir al cap. Els successos han ocorregut a Ceuta, Barcelona i Gran Canària.

La passada mitjanit un encaputxat sorprenia un menor de 15 anys a Ceuta i començava a disparar-li mentre aquest conduïa una motocicleta. Una de les bales va impactar al cap de la víctima que va caure a la carretera. El menor va ser traslladat en estat crític a l’UCI de l’Hospital Universitari. Finalment ha mort aquest matí per la ferida ocasionada. L’encaputxat es va donar a la fugida i està sent buscat per la Policia Nacional que intenta esclarir el motiu del succés.

D’altra banda, en el barri de la Barceloneta de la capital catalana es produïa aquest divendres a última hora de la vesprada un tiroteig que ha deixat ferits a un home i a un menor. El succés es va produir al carrer Sevilla quan dues persones amb moto perseguien un home al qual han disparat diverses vegades. Aquest ha sigut ferit en una cama i en el gluti. Durant el tiroteig també va resultar ferit lleu un menor que va rebre l’impacte en un turmell d’una bala que prèviament havia rebotat.

Finalment, en Gran Canària dues persones han resultat ferides, una d’elles greu, després d’un tiroteig en el municipi de Telde. El succés va tindre lloc a les nou de la nit al carrer Lomo de las Brujas, on diverses persones participaven en un tiroteig.

Un dels ferits, el de major gravetat, presenta una ferida amb arma de foc a l’esquena i membre inferior de caràcter greu. L’altre va ser ferit en un membre superior amb caràcter moderat. Tots dos van ser traslladats a diversos centres sanitaris.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.