Quatre ferits i un menor mort en diversos tirotejos aquesta nit a Espanya

La nit del divendres al dissabte s’ha saldat amb diversos tirotejos a Espanya que han deixat a quatre persones ferides, i un menor de 15 anys que ha mort després de rebre un tir al cap. Els successos han ocorregut a Ceuta, Barcelona i Gran Canària.

La passada mitjanit un encaputxat sorprenia un menor de 15 anys a Ceuta i començava a disparar-li mentre aquest conduïa una motocicleta. Una de les bales va impactar al cap de la víctima que va caure a la carretera. El menor va ser traslladat en estat crític a l’UCI de l’Hospital Universitari. Finalment ha mort aquest matí per la ferida ocasionada. L’encaputxat es va donar a la fugida i està sent buscat per la Policia Nacional que intenta esclarir el motiu del succés.

D’altra banda, en el barri de la Barceloneta de la capital catalana es produïa aquest divendres a última hora de la vesprada un tiroteig que ha deixat ferits a un home i a un menor. El succés es va produir al carrer Sevilla quan dues persones amb moto perseguien un home al qual han disparat diverses vegades. Aquest ha sigut ferit en una cama i en el gluti. Durant el tiroteig també va resultar ferit lleu un menor que va rebre l’impacte en un turmell d’una bala que prèviament havia rebotat.

Finalment, en Gran Canària dues persones han resultat ferides, una d’elles greu, després d’un tiroteig en el municipi de Telde. El succés va tindre lloc a les nou de la nit al carrer Lomo de las Brujas, on diverses persones participaven en un tiroteig.

Un dels ferits, el de major gravetat, presenta una ferida amb arma de foc a l’esquena i membre inferior de caràcter greu. L’altre va ser ferit en un membre superior amb caràcter moderat. Tots dos van ser traslladats a diversos centres sanitaris.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.