15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Quatre ferits i un menor mort en diversos tirotejos aquesta nit a Espanya

La nit del divendres al dissabte s’ha saldat amb diversos tirotejos a Espanya que han deixat a quatre persones ferides, i un menor de 15 anys que ha mort després de rebre un tir al cap. Els successos han ocorregut a Ceuta, Barcelona i Gran Canària.

La passada mitjanit un encaputxat sorprenia un menor de 15 anys a Ceuta i començava a disparar-li mentre aquest conduïa una motocicleta. Una de les bales va impactar al cap de la víctima que va caure a la carretera. El menor va ser traslladat en estat crític a l’UCI de l’Hospital Universitari. Finalment ha mort aquest matí per la ferida ocasionada. L’encaputxat es va donar a la fugida i està sent buscat per la Policia Nacional que intenta esclarir el motiu del succés.

D’altra banda, en el barri de la Barceloneta de la capital catalana es produïa aquest divendres a última hora de la vesprada un tiroteig que ha deixat ferits a un home i a un menor. El succés es va produir al carrer Sevilla quan dues persones amb moto perseguien un home al qual han disparat diverses vegades. Aquest ha sigut ferit en una cama i en el gluti. Durant el tiroteig també va resultar ferit lleu un menor que va rebre l’impacte en un turmell d’una bala que prèviament havia rebotat.

Finalment, en Gran Canària dues persones han resultat ferides, una d’elles greu, després d’un tiroteig en el municipi de Telde. El succés va tindre lloc a les nou de la nit al carrer Lomo de las Brujas, on diverses persones participaven en un tiroteig.

Un dels ferits, el de major gravetat, presenta una ferida amb arma de foc a l’esquena i membre inferior de caràcter greu. L’altre va ser ferit en un membre superior amb caràcter moderat. Tots dos van ser traslladats a diversos centres sanitaris.

Últimes notícies

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.