Atenen a quatre menors intoxicats amb monòxid de carboni a causa d’un escalfador de gas en València

 

Quatre xiquets han hagut de ser atesos este dijous en intoxicar-se per monòxid de carboni procedent, pel que pareix, d’un escalfador de gas en una casa de València, segons han indicat fonts del cos de bombers local.

 

El 112 ha rebut a última hora de la vesprada un avís que alertava d’una intoxicació per monòxid de carboni amb quatre persones afectades. Segons ha indicat el Centre d’Emergències en les seues xarxes socials, fins al lloc s’ha desplaçat la Policia de la Generalitat, dos vehicles de bombers locals, un SAMU i un SVB.

 

Fonts del cos municipal han precisat que dins de la casa, situada en el carrer de Paco Pierrà, han trobat a quatre menors que s’han sentit marejats i desconeixien la causa. En concret, es tracta de tres xiquetes de 4, 14 i 15 anys i un xiquet de 8 anys.

 

Els efectius desplaçats al lloc han detectat nivells alts de monòxid de carboni que procedien de l’escalfador de gas de la cuina. En estar la casa tancada, s’havia acumulat molt de gas dins. Davant esta situació, han sol·licitat assistència sanitària. Els menors es trobaven en bon estat i estaven acompanyats, segons les mateixes fonts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.

La Generalitat impulsa un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

La Generalitat va plantejar un Pla 2030 d'investigació per a donar estabilitat a l'I+D+i valencià, atraure talent i consolidar inversions estratègiques, amb coordinació entre Sanitat i Educació.

L’IVAM ha adquirit en ARC 30 obres de 23 artistes per a reforçar la seua col·lecció

El museu ha comprat 30 obres en ARC 2026, amb majoria d'autoria femenina, per a cobrir llacunes i consolidar línies d'investigació. L'operació va ser aprovada pel seu Consell Rector.