12.6 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Atenen a quatre menors intoxicats amb monòxid de carboni a causa d’un escalfador de gas en València

 

Quatre xiquets han hagut de ser atesos este dijous en intoxicar-se per monòxid de carboni procedent, pel que pareix, d’un escalfador de gas en una casa de València, segons han indicat fonts del cos de bombers local.

 

El 112 ha rebut a última hora de la vesprada un avís que alertava d’una intoxicació per monòxid de carboni amb quatre persones afectades. Segons ha indicat el Centre d’Emergències en les seues xarxes socials, fins al lloc s’ha desplaçat la Policia de la Generalitat, dos vehicles de bombers locals, un SAMU i un SVB.

 

Fonts del cos municipal han precisat que dins de la casa, situada en el carrer de Paco Pierrà, han trobat a quatre menors que s’han sentit marejats i desconeixien la causa. En concret, es tracta de tres xiquetes de 4, 14 i 15 anys i un xiquet de 8 anys.

 

Els efectius desplaçats al lloc han detectat nivells alts de monòxid de carboni que procedien de l’escalfador de gas de la cuina. En estar la casa tancada, s’havia acumulat molt de gas dins. Davant esta situació, han sol·licitat assistència sanitària. Els menors es trobaven en bon estat i estaven acompanyats, segons les mateixes fonts.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.