Atenen a quatre menors intoxicats amb monòxid de carboni a causa d’un escalfador de gas en València

 

Quatre xiquets han hagut de ser atesos este dijous en intoxicar-se per monòxid de carboni procedent, pel que pareix, d’un escalfador de gas en una casa de València, segons han indicat fonts del cos de bombers local.

 

El 112 ha rebut a última hora de la vesprada un avís que alertava d’una intoxicació per monòxid de carboni amb quatre persones afectades. Segons ha indicat el Centre d’Emergències en les seues xarxes socials, fins al lloc s’ha desplaçat la Policia de la Generalitat, dos vehicles de bombers locals, un SAMU i un SVB.

 

Fonts del cos municipal han precisat que dins de la casa, situada en el carrer de Paco Pierrà, han trobat a quatre menors que s’han sentit marejats i desconeixien la causa. En concret, es tracta de tres xiquetes de 4, 14 i 15 anys i un xiquet de 8 anys.

 

Els efectius desplaçats al lloc han detectat nivells alts de monòxid de carboni que procedien de l’escalfador de gas de la cuina. En estar la casa tancada, s’havia acumulat molt de gas dins. Davant esta situació, han sol·licitat assistència sanitària. Els menors es trobaven en bon estat i estaven acompanyats, segons les mateixes fonts.

Últimes notícies

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.