Atenen a quatre menors intoxicats amb monòxid de carboni a causa d’un escalfador de gas en València

 

Quatre xiquets han hagut de ser atesos este dijous en intoxicar-se per monòxid de carboni procedent, pel que pareix, d’un escalfador de gas en una casa de València, segons han indicat fonts del cos de bombers local.

 

El 112 ha rebut a última hora de la vesprada un avís que alertava d’una intoxicació per monòxid de carboni amb quatre persones afectades. Segons ha indicat el Centre d’Emergències en les seues xarxes socials, fins al lloc s’ha desplaçat la Policia de la Generalitat, dos vehicles de bombers locals, un SAMU i un SVB.

 

Fonts del cos municipal han precisat que dins de la casa, situada en el carrer de Paco Pierrà, han trobat a quatre menors que s’han sentit marejats i desconeixien la causa. En concret, es tracta de tres xiquetes de 4, 14 i 15 anys i un xiquet de 8 anys.

 

Els efectius desplaçats al lloc han detectat nivells alts de monòxid de carboni que procedien de l’escalfador de gas de la cuina. En estar la casa tancada, s’havia acumulat molt de gas dins. Davant esta situació, han sol·licitat assistència sanitària. Els menors es trobaven en bon estat i estaven acompanyats, segons les mateixes fonts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.