Investiguen si darrere de l’incendi amb cinc ferits en el Cabanyal és un cas de violència domèstica

 

Actualització 15/10/2020 a les 09.01 hores. La Policia Nacional ha obert dos investigacions sobre l’incendi registrat esta matinada de dimecres, 14 d’octubre, en una casa del carrer de Pescadors en el barri del Cabanyal de València en el que cinc persones, entre elles un xiquet de 6 anys, han acabat ferides.

 

Segons han informat fonts policials, una de les investigacions és per part de la Policia Científica per a determinar l’origen del foc i una altra per la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) per si darrere del que ha passat poguera haver un possible cas de violència domèstica, ja que el detingut pels fets té relació amb una de les persones residents a la casa.

 

Esta matinada de dimecres, la Policia Local de València han detingut a un home de 50 anys com a presumpte autor de l’incendi.

 

Cinc persones ferides, entre elles un menor, en un incendi d’una casa en València

Esta matinada de dimecres, cap a les 03.40 hores, s’ha produït un incendi en una casa del carrer dels Pescadors del barri del Cabanyal de València, en el que cinc persones han acabat ferides, entre elles un xiquet de 6 anys. Les altres quatre víctimes són un home de 53 anys, dos xics, de 26 i 27 anys, i una dona de 48 anys.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una altra del Suport Vital Bàsic (SVB), i una altra convencional del TNA.

 

Una volta allí, els servicis mèdics han assistit a l’home i a la dona per cremades de segon i tercer grau i, després d’estabilitzar-los, han sigut traslladats fins a l’hospital la Fe de València, a on a hores d’ara es desconeix el seu estat actual.

 

Per altra banda, el xic de 27 anys ha sigut atés per inhalació de fum i per una contusió en el turmell, mentres que l’altre jove ha sigut assistit per inhalació de fum i una contusió en el muscle. Ells dos, una volta estabilitzats, han sigut traslladats fins a l’hospital Clínic Universitari de València.

Últimes notícies

Sueca allarga dos hores el servici de socorrisme en les platges pel eclipsi solar del 12 d’agost

Sueca reforçarà el dispositiu de socorrisme en les seues platges el 12 d’agost, amb dues hores més de vigilància per l’eclipsi solar i la previsió d’una major afluència de banyistes i curiosos.

Puigdemont demana reservar-se la marca ‘Estat del Mon’ per a publicacions a la UE

Carles Puigdemont ha sol·licitat davant la EUIPO, amb seu a Alacant, reservar-se la marca 'Estat del Mon' per a servicis de publicació i periodisme en el mercat de la Unió Europea. La protecció, si s'aprova, abastaria una àmplia gamma d'activitats editorials i digitals durant 10 anys.

Bernabé defensa que els missatges de Miguel Polo en la DANA acrediten que va estar alerta

Pilar Bernabé assegura que els missatges aportats per Miguel Polo al jutjat sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024 demostren que el president de la CHJ va estar alerta i va atendre tots els requeriments, i critica la gestió del Consell i de Carlos Mazón.

Nou oli d’oliva de l’Espadà i la Calderona aconseguix la DOP europea

La Unió Europea ha reconegut amb la Denominació d’Origen Protegida l’oli d’oliva de 28 municipis de les serres d’Espadà i Calderona, a les províncies de Castelló i València.

Metrovalencia reduïx trens en agost i aplica horari de dissabte els laborables

Metrovalencia aplicarà en tot agost la freqüència de dissabte també entre setmana per la menor demanda estival, però mantindrà sense canvis els horaris de diumenges, festius i servici nocturn.

Carlos Espí, el davanter valencià disciplinat que salta al Real Madrid

Carlos Espí, davanter de Tavernes de la Valldigna de 21 anys i estudiant universitari, afronta el repte del Real Madrid després de garantir la permanència del Levante amb 11 gols en mitja temporada a Primera.

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per fortes tempestes amb pedra

Aemet ha activat este dissabte l’avís taronja al sud de la província de València per tempestes amb ratxes molt fortes de vent i granís, i manté alertes per calor extrema en l’interior valencià i punts d’Alacant i Castelló.

Més autobusos de l’EMT per a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost a València

L’EMT de València reforçarà el servici amb una trentena d’autobusos addicionals el 12 d’agost per l’eclipsi solar, sobretot cap a les platges i les pedanies del sud.
FILMOTECA D'ESTIU