Investiguen si darrere de l’incendi amb cinc ferits en el Cabanyal és un cas de violència domèstica

 

Actualització 15/10/2020 a les 09.01 hores. La Policia Nacional ha obert dos investigacions sobre l’incendi registrat esta matinada de dimecres, 14 d’octubre, en una casa del carrer de Pescadors en el barri del Cabanyal de València en el que cinc persones, entre elles un xiquet de 6 anys, han acabat ferides.

 

Segons han informat fonts policials, una de les investigacions és per part de la Policia Científica per a determinar l’origen del foc i una altra per la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) per si darrere del que ha passat poguera haver un possible cas de violència domèstica, ja que el detingut pels fets té relació amb una de les persones residents a la casa.

 

Esta matinada de dimecres, la Policia Local de València han detingut a un home de 50 anys com a presumpte autor de l’incendi.

 

Cinc persones ferides, entre elles un menor, en un incendi d’una casa en València

Esta matinada de dimecres, cap a les 03.40 hores, s’ha produït un incendi en una casa del carrer dels Pescadors del barri del Cabanyal de València, en el que cinc persones han acabat ferides, entre elles un xiquet de 6 anys. Les altres quatre víctimes són un home de 53 anys, dos xics, de 26 i 27 anys, i una dona de 48 anys.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una altra del Suport Vital Bàsic (SVB), i una altra convencional del TNA.

 

Una volta allí, els servicis mèdics han assistit a l’home i a la dona per cremades de segon i tercer grau i, després d’estabilitzar-los, han sigut traslladats fins a l’hospital la Fe de València, a on a hores d’ara es desconeix el seu estat actual.

 

Per altra banda, el xic de 27 anys ha sigut atés per inhalació de fum i per una contusió en el turmell, mentres que l’altre jove ha sigut assistit per inhalació de fum i una contusió en el muscle. Ells dos, una volta estabilitzats, han sigut traslladats fins a l’hospital Clínic Universitari de València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.