9.5 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Investiguen si darrere de l’incendi amb cinc ferits en el Cabanyal és un cas de violència domèstica

 

Actualització 15/10/2020 a les 09.01 hores. La Policia Nacional ha obert dos investigacions sobre l’incendi registrat esta matinada de dimecres, 14 d’octubre, en una casa del carrer de Pescadors en el barri del Cabanyal de València en el que cinc persones, entre elles un xiquet de 6 anys, han acabat ferides.

 

Segons han informat fonts policials, una de les investigacions és per part de la Policia Científica per a determinar l’origen del foc i una altra per la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) per si darrere del que ha passat poguera haver un possible cas de violència domèstica, ja que el detingut pels fets té relació amb una de les persones residents a la casa.

 

Esta matinada de dimecres, la Policia Local de València han detingut a un home de 50 anys com a presumpte autor de l’incendi.

 

Cinc persones ferides, entre elles un menor, en un incendi d’una casa en València

Esta matinada de dimecres, cap a les 03.40 hores, s’ha produït un incendi en una casa del carrer dels Pescadors del barri del Cabanyal de València, en el que cinc persones han acabat ferides, entre elles un xiquet de 6 anys. Les altres quatre víctimes són un home de 53 anys, dos xics, de 26 i 27 anys, i una dona de 48 anys.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una altra del Suport Vital Bàsic (SVB), i una altra convencional del TNA.

 

Una volta allí, els servicis mèdics han assistit a l’home i a la dona per cremades de segon i tercer grau i, després d’estabilitzar-los, han sigut traslladats fins a l’hospital la Fe de València, a on a hores d’ara es desconeix el seu estat actual.

 

Per altra banda, el xic de 27 anys ha sigut atés per inhalació de fum i per una contusió en el turmell, mentres que l’altre jove ha sigut assistit per inhalació de fum i una contusió en el muscle. Ells dos, una volta estabilitzats, han sigut traslladats fins a l’hospital Clínic Universitari de València.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.