Investiguen si darrere de l’incendi amb cinc ferits en el Cabanyal és un cas de violència domèstica

Ejemplo de shortcode con estilo
  Actualització 15/10/2020 a les 09.01 hores. La Policia Nacional ha obert dos investigacions sobre l’incendi registrat esta matinada de dimecres, 14 d’octubre, en una casa del carrer de Pescadors en el barri del Cabanyal de València en el que cinc persones, entre elles un xiquet de 6 anys, han acabat ferides.   Segons han informat fonts policials, una de les […]

 

Actualització 15/10/2020 a les 09.01 hores. La Policia Nacional ha obert dos investigacions sobre l’incendi registrat esta matinada de dimecres, 14 d’octubre, en una casa del carrer de Pescadors en el barri del Cabanyal de València en el que cinc persones, entre elles un xiquet de 6 anys, han acabat ferides.

 

Segons han informat fonts policials, una de les investigacions és per part de la Policia Científica per a determinar l’origen del foc i una altra per la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) per si darrere del que ha passat poguera haver un possible cas de violència domèstica, ja que el detingut pels fets té relació amb una de les persones residents a la casa.

 

Esta matinada de dimecres, la Policia Local de València han detingut a un home de 50 anys com a presumpte autor de l’incendi.

 

Cinc persones ferides, entre elles un menor, en un incendi d’una casa en València

Esta matinada de dimecres, cap a les 03.40 hores, s’ha produït un incendi en una casa del carrer dels Pescadors del barri del Cabanyal de València, en el que cinc persones han acabat ferides, entre elles un xiquet de 6 anys. Les altres quatre víctimes són un home de 53 anys, dos xics, de 26 i 27 anys, i una dona de 48 anys.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una altra del Suport Vital Bàsic (SVB), i una altra convencional del TNA.

 

Una volta allí, els servicis mèdics han assistit a l’home i a la dona per cremades de segon i tercer grau i, després d’estabilitzar-los, han sigut traslladats fins a l’hospital la Fe de València, a on a hores d’ara es desconeix el seu estat actual.

 

Per altra banda, el xic de 27 anys ha sigut atés per inhalació de fum i per una contusió en el turmell, mentres que l’altre jove ha sigut assistit per inhalació de fum i una contusió en el muscle. Ells dos, una volta estabilitzats, han sigut traslladats fins a l’hospital Clínic Universitari de València.

Últimes notícies

Novelda inicia la rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena

Novelda ha començat les obres de consolidació i rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena, tancat des de desembre de 2025 per les esquerdes de la torre est. Les obres duraran cinc mesos.

La jutgessa de la dana diu que era «exigible» vigilar els barrancs des del 28 d’octubre

La instructora de la causa per la gestió de la dana de 2024 considera que calia vigilar els barrancs des de la vespra. Ha demanat registres operatius als bombers.

El jutjat de Catarroja cita diversos alcaldes a declarar al desembre

Diversos alcaldes de localitats afectades per la dana de 2024 declararan al jutjat de Catarroja durant el pròxim mes de desembre.

Les institucions valencianes lamenten la mort de Fátima Báñez

Juanfran Pérez Llorca, María José Catalá, el PPCV i la CEV han expressat el seu condol per la mort de Fátima Báñez en l’accident ferroviari d’Urda.

València recorda les víctimes de la dana i acompanya les de l’accident ferroviari

L’Ajuntament de València ha commemorat el segon aniversari de la dana i ha expressat la seua solidaritat amb les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda.

Paiporta recorda les víctimes de la dana dos anys després

Paiporta ha commemorat el segon aniversari de la dana de 2024 amb un minut de silenci i un homenatge a les víctimes. L’alcalde ha reivindicat el suport a les famílies i la recuperació del municipi.

Catarroja homenatja les víctimes de la dana amb tres minuts de silenci i una ofrena floral

Catarroja ha homenatjat les víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 amb tres minuts de silenci, una ofrena floral i la Muixeranga.

Paterna conservarà la senyera de Paiporta en record de les víctimes de la dana

Paterna ha preservat la senyera tacada de fang de Paiporta i convoca cinc minuts de silenci pel segon aniversari de la dana de 2024.