Investiguen si darrere de l’incendi amb cinc ferits en el Cabanyal és un cas de violència domèstica

 

Actualització 15/10/2020 a les 09.01 hores. La Policia Nacional ha obert dos investigacions sobre l’incendi registrat esta matinada de dimecres, 14 d’octubre, en una casa del carrer de Pescadors en el barri del Cabanyal de València en el que cinc persones, entre elles un xiquet de 6 anys, han acabat ferides.

 

Segons han informat fonts policials, una de les investigacions és per part de la Policia Científica per a determinar l’origen del foc i una altra per la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) per si darrere del que ha passat poguera haver un possible cas de violència domèstica, ja que el detingut pels fets té relació amb una de les persones residents a la casa.

 

Esta matinada de dimecres, la Policia Local de València han detingut a un home de 50 anys com a presumpte autor de l’incendi.

 

Cinc persones ferides, entre elles un menor, en un incendi d’una casa en València

Esta matinada de dimecres, cap a les 03.40 hores, s’ha produït un incendi en una casa del carrer dels Pescadors del barri del Cabanyal de València, en el que cinc persones han acabat ferides, entre elles un xiquet de 6 anys. Les altres quatre víctimes són un home de 53 anys, dos xics, de 26 i 27 anys, i una dona de 48 anys.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una altra del Suport Vital Bàsic (SVB), i una altra convencional del TNA.

 

Una volta allí, els servicis mèdics han assistit a l’home i a la dona per cremades de segon i tercer grau i, després d’estabilitzar-los, han sigut traslladats fins a l’hospital la Fe de València, a on a hores d’ara es desconeix el seu estat actual.

 

Per altra banda, el xic de 27 anys ha sigut atés per inhalació de fum i per una contusió en el turmell, mentres que l’altre jove ha sigut assistit per inhalació de fum i una contusió en el muscle. Ells dos, una volta estabilitzats, han sigut traslladats fins a l’hospital Clínic Universitari de València.

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.