9.2 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Quatre xics detingut per barallar-se enmig del carrer en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de València a quatre xics, d’entre 21 i 31 anys, com a presumptes autors d’un delicte de participació en renyina tumultuària, després d’agredir-se entre ells amb pals i botelles.

 

Els fets han passat este dilluns, cap a les 18.00 hores de la vesprada, quan els agents van ser avusats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte valencià de Proveïments, a on hi havia una baralla entre un grup gran de persones.

 

Una volta en el lloc, els policies han trobat a dos dels ara detinguts, els que mantenien una forta discussió i tenien taques de sang a la roba. Els agents han sabut que la baralla entre els dos s’hauria originat en un bar i, posteriorment, s’haurien sumat altres dos xics.

 

Un dels detinguts té prohibit entrar en València

Els agents van aportar la descripció d’eixos dos individus a les altres patrulles policials, localitzant una d’elles en els voltants, els dos amb taques de sang i un d’ells amb un tall en el llavi i l’altre amb un hematoma en l’ull esquerre i un tall en el bescoll. 

 

Els policies van poder saber que l’agressió s’hauria produït amb pals i botelles i que, fins i tot, un dels presumptes autors li hauria clavat a un altre una botella de cristall trencada al braç, causant-li un tall profund. La baralla, que havia començat en un bar, es va traslladar fins a un descampat , participant en ella tant els sospitosos com un gran grup de persones que ja haurien fugit del lloc.

 

Per tot això, els agents van detindre als quatre xics com a presumptes autors d’un delicte de participació en renyina tumultuària. A un d’ells, a demés, se li va detindre també per un delicte de trencament de condemna, en constar-li una prohibició d’entrar i estar en la ciutat de València

Últimes notícies

Héctor Fort serà baixa a l’Elx després de ser operat del muscle

El lateral cedit pel Barcelona es perdrà els pròxims partits després d'una intervenció exitosa en el muscle esquerre. El termini dependrà de la seua evolució.

El temporal ha deixat almenys 23.000 hectàrees de cultiu afectades i 80 intervencions a València

La Diputació xifra de manera provisional més de 23.000 hectàrees de cultiu afectades i el Consorci de Bombers ha gestionat 306 avisos, amb 80 intervencions. Tretze de les 14 carreteres tallades ja han reobert i es preveu l'obertura de la CV-543 entre hui i demà.

El Consell exigix al Govern obres hidràuliques i anuncia mesures d’urgència després de les pluges

Els vicepresidents del Consell han recorregut municipis de València per a avaluar els efectes del temporal i reclamar infraestructures que reduïsquen els riscos. També han avançat actuacions transitòries mentres la CHJ definix solucions definitives.

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.

El Vila-real oficialitza l’eixida d’Adrià Altimira amb carta de llibertat

El lateral s'ha desvinculat del club i queda lliure per a firmar en el mercat hivernal després de tres temporades. Esta campanya només ha disputat tres partits de Copa i un de Lliga.

La Generalitat defén que la simplificació administrativa generarà ocupació i riquesa

El Consell ha defés el seu decret de simplificació per a accelerar projectes i atraure inversió, mentres Govern i Compromís alerten de menys controls i riscos ambientals. El debat s'ha intensificat malgrat que la norma encara no s'ha publicat oficialment.

El PSOE avisa que Feijóo oferirà racisme i masclisme institucional si governa

Diana Morant ha vinculat el projecte del PP als seus pactes amb Vox i ha denunciat exemples de 'racisme institucional' i 'masclisme institucional' en diverses autonomies. També ha acusat a Feijóo de mancar de projecte propi, de normalitzar a Vox i ha defés que el PSOE ha expulsat als qui van incórrer en conductes reprotxables.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres de protecció davant danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per urgència obres en llits i barrancs després de pluges que han superat els 200 l/m². Ha demanat agilitzar projectes com el Pedrís, la Saleta o el Magre i ha avançat un balanç de danys, amb la taronja afectada en plena temporada.