Quatre xics detingut per barallar-se enmig del carrer en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de València a quatre xics, d’entre 21 i 31 anys, com a presumptes autors d’un delicte de participació en renyina tumultuària, després d’agredir-se entre ells amb pals i botelles.

 

Els fets han passat este dilluns, cap a les 18.00 hores de la vesprada, quan els agents van ser avusats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte valencià de Proveïments, a on hi havia una baralla entre un grup gran de persones.

 

Una volta en el lloc, els policies han trobat a dos dels ara detinguts, els que mantenien una forta discussió i tenien taques de sang a la roba. Els agents han sabut que la baralla entre els dos s’hauria originat en un bar i, posteriorment, s’haurien sumat altres dos xics.

 

Un dels detinguts té prohibit entrar en València

Els agents van aportar la descripció d’eixos dos individus a les altres patrulles policials, localitzant una d’elles en els voltants, els dos amb taques de sang i un d’ells amb un tall en el llavi i l’altre amb un hematoma en l’ull esquerre i un tall en el bescoll. 

 

Els policies van poder saber que l’agressió s’hauria produït amb pals i botelles i que, fins i tot, un dels presumptes autors li hauria clavat a un altre una botella de cristall trencada al braç, causant-li un tall profund. La baralla, que havia començat en un bar, es va traslladar fins a un descampat , participant en ella tant els sospitosos com un gran grup de persones que ja haurien fugit del lloc.

 

Per tot això, els agents van detindre als quatre xics com a presumptes autors d’un delicte de participació en renyina tumultuària. A un d’ells, a demés, se li va detindre també per un delicte de trencament de condemna, en constar-li una prohibició d’entrar i estar en la ciutat de València

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig