9.9 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Quatre xics detingut per barallar-se enmig del carrer en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de València a quatre xics, d’entre 21 i 31 anys, com a presumptes autors d’un delicte de participació en renyina tumultuària, després d’agredir-se entre ells amb pals i botelles.

 

Els fets han passat este dilluns, cap a les 18.00 hores de la vesprada, quan els agents van ser avusats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte valencià de Proveïments, a on hi havia una baralla entre un grup gran de persones.

 

Una volta en el lloc, els policies han trobat a dos dels ara detinguts, els que mantenien una forta discussió i tenien taques de sang a la roba. Els agents han sabut que la baralla entre els dos s’hauria originat en un bar i, posteriorment, s’haurien sumat altres dos xics.

 

Un dels detinguts té prohibit entrar en València

Els agents van aportar la descripció d’eixos dos individus a les altres patrulles policials, localitzant una d’elles en els voltants, els dos amb taques de sang i un d’ells amb un tall en el llavi i l’altre amb un hematoma en l’ull esquerre i un tall en el bescoll. 

 

Els policies van poder saber que l’agressió s’hauria produït amb pals i botelles i que, fins i tot, un dels presumptes autors li hauria clavat a un altre una botella de cristall trencada al braç, causant-li un tall profund. La baralla, que havia començat en un bar, es va traslladar fins a un descampat , participant en ella tant els sospitosos com un gran grup de persones que ja haurien fugit del lloc.

 

Per tot això, els agents van detindre als quatre xics com a presumptes autors d’un delicte de participació en renyina tumultuària. A un d’ells, a demés, se li va detindre també per un delicte de trencament de condemna, en constar-li una prohibició d’entrar i estar en la ciutat de València

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.