13.7 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Quatre xics detingut per barallar-se enmig del carrer en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de València a quatre xics, d’entre 21 i 31 anys, com a presumptes autors d’un delicte de participació en renyina tumultuària, després d’agredir-se entre ells amb pals i botelles.

 

Els fets han passat este dilluns, cap a les 18.00 hores de la vesprada, quan els agents van ser avusats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte valencià de Proveïments, a on hi havia una baralla entre un grup gran de persones.

 

Una volta en el lloc, els policies han trobat a dos dels ara detinguts, els que mantenien una forta discussió i tenien taques de sang a la roba. Els agents han sabut que la baralla entre els dos s’hauria originat en un bar i, posteriorment, s’haurien sumat altres dos xics.

 

Un dels detinguts té prohibit entrar en València

Els agents van aportar la descripció d’eixos dos individus a les altres patrulles policials, localitzant una d’elles en els voltants, els dos amb taques de sang i un d’ells amb un tall en el llavi i l’altre amb un hematoma en l’ull esquerre i un tall en el bescoll. 

 

Els policies van poder saber que l’agressió s’hauria produït amb pals i botelles i que, fins i tot, un dels presumptes autors li hauria clavat a un altre una botella de cristall trencada al braç, causant-li un tall profund. La baralla, que havia començat en un bar, es va traslladar fins a un descampat , participant en ella tant els sospitosos com un gran grup de persones que ja haurien fugit del lloc.

 

Per tot això, els agents van detindre als quatre xics com a presumptes autors d’un delicte de participació en renyina tumultuària. A un d’ells, a demés, se li va detindre també per un delicte de trencament de condemna, en constar-li una prohibició d’entrar i estar en la ciutat de València

Últimes notícies

Una detenció a Alacant destapa a un líder de pornografia infantil arrestat a l’Argentina

La detenció d'un home a Alacant per emmagatzemar i compartir material d'abús infantil ha permés arrestar a l'Argentina a un presumpte líder d'una xarxa internacional. La investigació continua oberta.

València rebrà 2026 amb campanades infantils al matí i música, llums i focs a la nit

València acomiadarà 2025 amb campanades infantils de 10.30 a 13.00 amb Gisela i, a la nit, DJs, llums i focs artificials en la plaça de l'Ajuntament, amb controls d'accés i gots reciclats.

La Generalitat construirà 35 vivendes industrialitzades de protecció pública a Utiel per a afectats per la dana

La Generalitat ha posat en marxa la licitació per a alçar 35 vivendes de protecció pública industrialitzades a Utiel sobre un solar municipal. La inversió ascendix a 6,7 milions i s'emmarca en el Pla de Reconstrucció Local-Dana.

Coca-Cola s’unix a més de 50 ONG per a repartir 10.000 menjars per Nadal

La companyia s'ha unit a més de 50 ONG, bancs d'aliments i escoles d'hostaleria per a portar 10.000 menjars a famílies vulnerables del 16 al 24 de desembre en 19 ciutats. La campanya, en el seu quint any, mobilitza voluntariat per a embutxacar i distribuir els lots i ressalta el compromís 'continu' amb les comunitats.

La grip baixa però la covid puja en la Comunitat Valenciana i augmenten els ingressos

La incidència de grip descendix un 28,89% fins a 332,2 per 100.000, mentres la covid puja un 40,79% i el VRS repunta. L'activitat total i els ingressos per quadres greus augmenten i superen la mitjana nacional.

Finestrat reorganitza el govern local amb dos noves regidories

La nova alcaldessa, Nati Algado, ha reordenat l'equip de govern amb dos regidories inèdites i canvis d'àrees per a obrir una nova etapa de gestió.

Detinguts els dos atrinxerats a Elx després de matar a dos hòmens i deixar greu a un tercer

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens que s'havien atrinxerat en una vivenda d'Elx. Abans havien apallissat fins a la mort a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

Pérez Llorca subratlla el compromís del Consell amb Alacant i l’impuls a l’estació central del TRAM

El president ha reafirmat el suport de la Generalitat als projectes clau de la ciutat, amb l'estació central del TRAM com a eix intermodal. Via Parc fixa l'objectiu d'iniciar el seu desenrotllament l'any vinent després de resoldre's la titularitat dels sòls.