Quatre xics detingut per barallar-se enmig del carrer en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de València a quatre xics, d’entre 21 i 31 anys, com a presumptes autors d’un delicte de participació en renyina tumultuària, després d’agredir-se entre ells amb pals i botelles.

 

Els fets han passat este dilluns, cap a les 18.00 hores de la vesprada, quan els agents van ser avusats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte valencià de Proveïments, a on hi havia una baralla entre un grup gran de persones.

 

Una volta en el lloc, els policies han trobat a dos dels ara detinguts, els que mantenien una forta discussió i tenien taques de sang a la roba. Els agents han sabut que la baralla entre els dos s’hauria originat en un bar i, posteriorment, s’haurien sumat altres dos xics.

 

Un dels detinguts té prohibit entrar en València

Els agents van aportar la descripció d’eixos dos individus a les altres patrulles policials, localitzant una d’elles en els voltants, els dos amb taques de sang i un d’ells amb un tall en el llavi i l’altre amb un hematoma en l’ull esquerre i un tall en el bescoll. 

 

Els policies van poder saber que l’agressió s’hauria produït amb pals i botelles i que, fins i tot, un dels presumptes autors li hauria clavat a un altre una botella de cristall trencada al braç, causant-li un tall profund. La baralla, que havia començat en un bar, es va traslladar fins a un descampat , participant en ella tant els sospitosos com un gran grup de persones que ja haurien fugit del lloc.

 

Per tot això, els agents van detindre als quatre xics com a presumptes autors d’un delicte de participació en renyina tumultuària. A un d’ells, a demés, se li va detindre també per un delicte de trencament de condemna, en constar-li una prohibició d’entrar i estar en la ciutat de València

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.