L’assassí confés de la seua parella en Moraira la matà en la seua immobiliària

Immobiliaria d'Arthur K.

El crim es va produir en la immobiliària d’Arthur K. | Google Maps

ACTUALITZAT a les 14.10 hores. La policia judicial de la Guàrdia Civil ha registrat en Teulada Moraira, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), la immobiliària d’Arthur K., l’holandés de 59 anys, que ahir, dimarts, va confessar haver assassinat a la seua parella sentimental,  Alina Mocanu, romanesa de 36, abans de tirar-la a un contenidor.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, Arthur K. ha confessat haver-la matat en la immobiliària i ja ha sigut traslladat de nou als calabossos de la Comandància de la Guàrdia Civil d’Alacant. A demés, en eixir del local del seu negoci, veïns i curiosos l’esperaven en la porta al crit de «murder, murder», assassí en anglés.

 

Registre en presència de l’autor confés

En un cotxe camuflat de l’institut armat, a les 11.15 hores, el detingut ha arribat emmanillat i amb la cara tapada davall d’una jaqueta a la seua immobiliària, situada en el número 2 del carrer de Madrid de la localitat, per a que el registre es faça amb ell davant.

 

L’han custodiat agents de la Guàrdia Civil, que han revisat l’interior davant de l’arrestat, just quan es complixen 24 hores des de què s’entregara i confessara haver degollat a la seua parella, encara que en eixe moment encara no havia transcendit si l’assassinat es va produir en sa casa o en un altre lloc i sense que es descartara que s’haguera produït en el local.

 

La policia judicial, entre ells alguns agents de la brigada científica, ha introduït en el local material, inclosos focus, per a recaptar dades dins d’una investigació que un jutjat de Dénia ha declarat baix secret de sumari. El registre és una part fonamental de la investigació abans de què l’home passe a disposició judicial en 72 hores, cosa que és «molt improbable» que es produïsca hui, segons fonts consultades de la Guàrdia Civil.

 

Un crim masclista amb antecedents

El crim es va produir diumenge passat de nit, però el cos es va descobrir el dilluns sobre les 8.00 hores, quan operaris del servici de neteja van vore rastres de sang dins d’un contenidor, a on estava la víctima degollada, enrotllada en un llançol i vestida amb roba de carrer.

 

La dona presentava ferides defensives en els avantbraços i 24 hores després es va entregar el presumpte autor, la seua parella, que en la caserna de la Guàrdia Civil va confessar els fets. El detingut comptava amb antecedents de violència masclista i, fins i tot, va tindre una ordre d’allunyament cap a la víctima, ja caducada, segons fonts pròximes a la investigació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.