L’assassí confés de la seua parella en Moraira la matà en la seua immobiliària

Immobiliaria d'Arthur K.

El crim es va produir en la immobiliària d’Arthur K. | Google Maps

ACTUALITZAT a les 14.10 hores. La policia judicial de la Guàrdia Civil ha registrat en Teulada Moraira, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), la immobiliària d’Arthur K., l’holandés de 59 anys, que ahir, dimarts, va confessar haver assassinat a la seua parella sentimental,  Alina Mocanu, romanesa de 36, abans de tirar-la a un contenidor.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, Arthur K. ha confessat haver-la matat en la immobiliària i ja ha sigut traslladat de nou als calabossos de la Comandància de la Guàrdia Civil d’Alacant. A demés, en eixir del local del seu negoci, veïns i curiosos l’esperaven en la porta al crit de «murder, murder», assassí en anglés.

 

Registre en presència de l’autor confés

En un cotxe camuflat de l’institut armat, a les 11.15 hores, el detingut ha arribat emmanillat i amb la cara tapada davall d’una jaqueta a la seua immobiliària, situada en el número 2 del carrer de Madrid de la localitat, per a que el registre es faça amb ell davant.

 

L’han custodiat agents de la Guàrdia Civil, que han revisat l’interior davant de l’arrestat, just quan es complixen 24 hores des de què s’entregara i confessara haver degollat a la seua parella, encara que en eixe moment encara no havia transcendit si l’assassinat es va produir en sa casa o en un altre lloc i sense que es descartara que s’haguera produït en el local.

 

La policia judicial, entre ells alguns agents de la brigada científica, ha introduït en el local material, inclosos focus, per a recaptar dades dins d’una investigació que un jutjat de Dénia ha declarat baix secret de sumari. El registre és una part fonamental de la investigació abans de què l’home passe a disposició judicial en 72 hores, cosa que és «molt improbable» que es produïsca hui, segons fonts consultades de la Guàrdia Civil.

 

Un crim masclista amb antecedents

El crim es va produir diumenge passat de nit, però el cos es va descobrir el dilluns sobre les 8.00 hores, quan operaris del servici de neteja van vore rastres de sang dins d’un contenidor, a on estava la víctima degollada, enrotllada en un llançol i vestida amb roba de carrer.

 

La dona presentava ferides defensives en els avantbraços i 24 hores després es va entregar el presumpte autor, la seua parella, que en la caserna de la Guàrdia Civil va confessar els fets. El detingut comptava amb antecedents de violència masclista i, fins i tot, va tindre una ordre d’allunyament cap a la víctima, ja caducada, segons fonts pròximes a la investigació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Palau de la Música celebrarà 40 anys amb 60 grans concerts i la continuïtat d’Alexander Liebreich

El Palau de la Música de València commemorà en la temporada 2026-2027 el seu 40é aniversari amb quasi 60 concerts i la renovació del director de l’Orquestra de València, Alexander Liebreich, mentre Compromís i PSPV-PSOE critiquen el model de gestió i programació.

La reserva d’aigua baixa en plena onada de calor: el Xúquer queda al 62,4% i el Segura al 57,2%

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3%. La conca del Xúquer se situa al 62,4% de capacitat i la del Segura al 57,2%, el nivell més baix entre totes les conques.

Sanitat trenca rècord i oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027

La Conselleria de Sanitat oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a la convocatòria de 2027, la xifra més alta fins ara, amb un fort augment a València i especial èmfasi en Urgències i Emergències.

La reserva d’aigua baixa però el Júcar i el Segura mantenen nivells elevats

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3 % de la seua capacitat, amb el Júcar al 62,4 % i el Segura al 57,2 %, tot i les últimes pluges.

Les places de formació sanitària especialitzada arriben a un rècord de 1.284 per a 2027

Sanitat ha oferit 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027, la xifra més alta de la història, amb un fort increment a València i en Urgències i Emergències.

València recupera el llegat barroc d’Antonio Palomino amb una gran mostra al MuBAV

El Museu de Belles Arts de València ha obert la mostra ‘Antonio Palomino y la noche barroca’, primera exposició monogràfica sobre el pintor i teòric barroc, amb 65 obres de 20 museus i institucions.

Sant Vicent Màrtir i Sant Vicent Ferrer, festius locals proposats a València per a 2027

La Comissió de Benestar Social de València ha proposat com a festius locals de 2027 el 22 de gener, dia de Sant Vicent Màrtir, i el 5 d’abril, dia de Sant Vicent Ferrer. La decisió encara necessita l’aprovació definitiva del ple municipal.

24 detinguts per drogues i armes en festivals de música de València i Gandia

La Policia Nacional ha detingut 24 persones en dos festivals de música a València i Gandia en dispositius contra el tràfic de drogues i la tinença il·lícita d’armes, i ha alçat prop de 300 actes per drogues.