L’assassí confés de la seua parella en Moraira la matà en la seua immobiliària

Immobiliaria d'Arthur K.

El crim es va produir en la immobiliària d’Arthur K. | Google Maps

ACTUALITZAT a les 14.10 hores. La policia judicial de la Guàrdia Civil ha registrat en Teulada Moraira, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), la immobiliària d’Arthur K., l’holandés de 59 anys, que ahir, dimarts, va confessar haver assassinat a la seua parella sentimental,  Alina Mocanu, romanesa de 36, abans de tirar-la a un contenidor.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, Arthur K. ha confessat haver-la matat en la immobiliària i ja ha sigut traslladat de nou als calabossos de la Comandància de la Guàrdia Civil d’Alacant. A demés, en eixir del local del seu negoci, veïns i curiosos l’esperaven en la porta al crit de «murder, murder», assassí en anglés.

 

Registre en presència de l’autor confés

En un cotxe camuflat de l’institut armat, a les 11.15 hores, el detingut ha arribat emmanillat i amb la cara tapada davall d’una jaqueta a la seua immobiliària, situada en el número 2 del carrer de Madrid de la localitat, per a que el registre es faça amb ell davant.

 

L’han custodiat agents de la Guàrdia Civil, que han revisat l’interior davant de l’arrestat, just quan es complixen 24 hores des de què s’entregara i confessara haver degollat a la seua parella, encara que en eixe moment encara no havia transcendit si l’assassinat es va produir en sa casa o en un altre lloc i sense que es descartara que s’haguera produït en el local.

 

La policia judicial, entre ells alguns agents de la brigada científica, ha introduït en el local material, inclosos focus, per a recaptar dades dins d’una investigació que un jutjat de Dénia ha declarat baix secret de sumari. El registre és una part fonamental de la investigació abans de què l’home passe a disposició judicial en 72 hores, cosa que és «molt improbable» que es produïsca hui, segons fonts consultades de la Guàrdia Civil.

 

Un crim masclista amb antecedents

El crim es va produir diumenge passat de nit, però el cos es va descobrir el dilluns sobre les 8.00 hores, quan operaris del servici de neteja van vore rastres de sang dins d’un contenidor, a on estava la víctima degollada, enrotllada en un llançol i vestida amb roba de carrer.

 

La dona presentava ferides defensives en els avantbraços i 24 hores després es va entregar el presumpte autor, la seua parella, que en la caserna de la Guàrdia Civil va confessar els fets. El detingut comptava amb antecedents de violència masclista i, fins i tot, va tindre una ordre d’allunyament cap a la víctima, ja caducada, segons fonts pròximes a la investigació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.

Brugué resta importància a la derrota del Llevant i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha valorat la pretemporada del Levante UD després de la derrota contra el Sheffield United i ha destacat que, per damunt del resultat i del seu gol, el més important són les sensacions de l’equip.

Brugué relativitza la derrota del Levante i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha restat importància a la derrota del Levante UD contra el Sheffield United en pretemporada i ha insistit que el més important són les sensacions positives i la bona dinàmica del grup.

Rescaten amb helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat amb helicòpter després de patir un colp de calor mentre feia senderisme a la Creu de la Muela, en el terme municipal d’Oriola, i ha sigut traslladat a l’Hospital Vega Baja.

Rescaten en helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat en helicòpter a la Creu de la Muela, a Oriola, després de patir un colp de calor mentres feia senderisme.

Dani Requena reforça el mig del camp del Llevant cedit pel Villarreal

El migcampista granadí Dani Requena, de 22 anys, jugarà esta temporada al Llevant UD cedit pel Villarreal CF i s’incorporarà dilluns als entrenaments a les ordres de Luís Castro.

M. Àngels Francés assumirà la presidència de l’AVL amb una nova Junta de Govern renovada

El ple de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua ha elegit M. Àngels Francés com a nova presidenta, al capdavant d’una Junta de Govern renovada amb Rosa Agost, Immaculada Cerdà, Vicenta Tasa i Carles Segura.

Catalá, Barcala i Carrasco repetiran com a caps de cartell del PP en 2027

El PP ha ratificat que María José Catalá, Luis Barcala i Begoña Carrasco tornaran a liderar les candidatures municipals de València, Alacant i Castelló en les eleccions locals de 2027, dins d’un esquema en què el partit manté els seus 30 alcaldes i renova onze caps de llista en capitalitats on encara no governa.