11.4 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

L’assassí confés de la seua parella en Moraira la matà en la seua immobiliària

Immobiliaria d'Arthur K.

El crim es va produir en la immobiliària d’Arthur K. | Google Maps

ACTUALITZAT a les 14.10 hores. La policia judicial de la Guàrdia Civil ha registrat en Teulada Moraira, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), la immobiliària d’Arthur K., l’holandés de 59 anys, que ahir, dimarts, va confessar haver assassinat a la seua parella sentimental,  Alina Mocanu, romanesa de 36, abans de tirar-la a un contenidor.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, Arthur K. ha confessat haver-la matat en la immobiliària i ja ha sigut traslladat de nou als calabossos de la Comandància de la Guàrdia Civil d’Alacant. A demés, en eixir del local del seu negoci, veïns i curiosos l’esperaven en la porta al crit de «murder, murder», assassí en anglés.

 

Registre en presència de l’autor confés

En un cotxe camuflat de l’institut armat, a les 11.15 hores, el detingut ha arribat emmanillat i amb la cara tapada davall d’una jaqueta a la seua immobiliària, situada en el número 2 del carrer de Madrid de la localitat, per a que el registre es faça amb ell davant.

 

L’han custodiat agents de la Guàrdia Civil, que han revisat l’interior davant de l’arrestat, just quan es complixen 24 hores des de què s’entregara i confessara haver degollat a la seua parella, encara que en eixe moment encara no havia transcendit si l’assassinat es va produir en sa casa o en un altre lloc i sense que es descartara que s’haguera produït en el local.

 

La policia judicial, entre ells alguns agents de la brigada científica, ha introduït en el local material, inclosos focus, per a recaptar dades dins d’una investigació que un jutjat de Dénia ha declarat baix secret de sumari. El registre és una part fonamental de la investigació abans de què l’home passe a disposició judicial en 72 hores, cosa que és «molt improbable» que es produïsca hui, segons fonts consultades de la Guàrdia Civil.

 

Un crim masclista amb antecedents

El crim es va produir diumenge passat de nit, però el cos es va descobrir el dilluns sobre les 8.00 hores, quan operaris del servici de neteja van vore rastres de sang dins d’un contenidor, a on estava la víctima degollada, enrotllada en un llançol i vestida amb roba de carrer.

 

La dona presentava ferides defensives en els avantbraços i 24 hores després es va entregar el presumpte autor, la seua parella, que en la caserna de la Guàrdia Civil va confessar els fets. El detingut comptava amb antecedents de violència masclista i, fins i tot, va tindre una ordre d’allunyament cap a la víctima, ja caducada, segons fonts pròximes a la investigació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

La Comunitat Valenciana ha sumat 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% dels 425,4 milions jugats. La Grossa no ha tocat, però els premis s'han repartit en múltiples localitats, amb especial pes a Alacant.

Pérez Llorca destaca que la nova gestora del PPCV aglutina totes les sensibilitats

El nou president del PPCV subratlla una transició ràpida i sense soroll i perfila un equip integrador. Carlos Gil assumix la secretaria general i es mantenen òrgans clau.