L’assassí confés de la seua parella en Moraira la matà en la seua immobiliària

Immobiliaria d'Arthur K.

El crim es va produir en la immobiliària d’Arthur K. | Google Maps

ACTUALITZAT a les 14.10 hores. La policia judicial de la Guàrdia Civil ha registrat en Teulada Moraira, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), la immobiliària d’Arthur K., l’holandés de 59 anys, que ahir, dimarts, va confessar haver assassinat a la seua parella sentimental,  Alina Mocanu, romanesa de 36, abans de tirar-la a un contenidor.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, Arthur K. ha confessat haver-la matat en la immobiliària i ja ha sigut traslladat de nou als calabossos de la Comandància de la Guàrdia Civil d’Alacant. A demés, en eixir del local del seu negoci, veïns i curiosos l’esperaven en la porta al crit de «murder, murder», assassí en anglés.

 

Registre en presència de l’autor confés

En un cotxe camuflat de l’institut armat, a les 11.15 hores, el detingut ha arribat emmanillat i amb la cara tapada davall d’una jaqueta a la seua immobiliària, situada en el número 2 del carrer de Madrid de la localitat, per a que el registre es faça amb ell davant.

 

L’han custodiat agents de la Guàrdia Civil, que han revisat l’interior davant de l’arrestat, just quan es complixen 24 hores des de què s’entregara i confessara haver degollat a la seua parella, encara que en eixe moment encara no havia transcendit si l’assassinat es va produir en sa casa o en un altre lloc i sense que es descartara que s’haguera produït en el local.

 

La policia judicial, entre ells alguns agents de la brigada científica, ha introduït en el local material, inclosos focus, per a recaptar dades dins d’una investigació que un jutjat de Dénia ha declarat baix secret de sumari. El registre és una part fonamental de la investigació abans de què l’home passe a disposició judicial en 72 hores, cosa que és «molt improbable» que es produïsca hui, segons fonts consultades de la Guàrdia Civil.

 

Un crim masclista amb antecedents

El crim es va produir diumenge passat de nit, però el cos es va descobrir el dilluns sobre les 8.00 hores, quan operaris del servici de neteja van vore rastres de sang dins d’un contenidor, a on estava la víctima degollada, enrotllada en un llançol i vestida amb roba de carrer.

 

La dona presentava ferides defensives en els avantbraços i 24 hores després es va entregar el presumpte autor, la seua parella, que en la caserna de la Guàrdia Civil va confessar els fets. El detingut comptava amb antecedents de violència masclista i, fins i tot, va tindre una ordre d’allunyament cap a la víctima, ja caducada, segons fonts pròximes a la investigació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut un treballador de residència per robar joies i rellotges a ancians vulnerables

Un empleat d'una residència de lHorta Nord és detingut per sostraure joies i rellotges a ancians amb deterioració cognitiva, a un dels quals va arribar a agredir per a silenciar-ho.

La calor es dispara en la Comunitat Valenciana amb màximes de ple estiu i nits tropicals

La Comunitat Valenciana afronta des del dijous un episodi de calor de ple estiu, amb diversos dies de rècord i nits tropicals en el litoral almenys fins a primers de juny.

L’alcaldessa de Torrent defén la seua gestió durant la DANA del 29 d’octubre

Amparo Folgado sosté que l'alerta roja per la DANA del 29 d'octubre va ser igual per a tots els municipis i afirma que l'Ajuntament de Torrent va avisar a la població amb la informació disponible.

Educació confia en un acord imminent amb els sindicats per a frenar la vaga docent indefinida

La Secretaria Autonòmica d'Educació considera que l'acord amb els sindicats per a desconvocar la vaga docent indefinida és a prop i espera tancar-ho en la Taula Sectorial d'esta vesprada.

Alacant revela el cartell de les Fogueres 2026 amb el lema La festa que ens unix

Alacant presenta el cartell oficial de les Fogueres de Sant Joan 2026, una obra que reunix els símbols més representatius de la festa sota el lema La festa que ens unix.

La Lliga 2025-26, radiografia completa en 38 dades clau

La temporada 2025-26 de LaLiga EA Sports deixa el domini del Barcelona i un mapa estadístic marcat per descensos dramàtics, rècords individuals i fites històriques.

Seixanta centres valencians es queden sense direcció després de la dimissió en bloc dels seus directors

Seixanta centres públics de la Comunitat Valenciana s'han quedat sense equip directiu després de registrar la dimissió d'unes 240 persones en suport a la vaga indefinida del professorat.

Tres anys i mig de presó per al capità del vaixell afonat a Indonèsia amb una família valenciana

Un tribunal indonesi condemna a tres anys i mig de presó al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo amb una família valenciana a bord, de la que només van sobreviure una mare i la seua filla. El cap de màquines rep dos anys i mig pel seu paper en l'accident.