El Rei trasllada el condol a la família del guàrdia civil mort en Jerez

Este dissabte s’ha celebrat el Dia de les Forces Armades, ocasió en la qual el Rei Felip VI ha traslladat el condol a la família d’Agustín Cárdenas, el guàrdia civil de Jerez atropellat per un cotxe que fugia dels agents a Jerez, i ha recordat el seu «màxim servei« en la defensa de la seguretat de tots els espanyols.

El Rei ha traslladat el seu condol a la família

El Rei d’Espanya ha traslladat el seu condol a la família i el seu record «pel seu màxim servei a tots els espanyols en la defensa de la seua seguretat», segons ha informat la Casa Reial.

El succés s’ha produït al voltant de les 3.00 hores quan els ocupants d’un Renault Megane, el conductor de 22 anys i el copilot de 17, fugien de la Guàrdia Civil a més de 180 quilòmetres per hora en l’autovia A-381, que uneix Jerez i Els Barris.

El conducte del vehicle, de 22 anys i que ha donat positiu en consum de cocaïna, estava fugint dels agents, per la qual cosa es van disposar controls per a interceptar-los i en el primer d’ells, situat en una carretera comarcal de doble sentit, el cotxe escapolit va evitar el xoc amb el vehicle de la Guàrdia Civil impactant contra l’agent mort.

Després de l’atropellament mortal, el cotxe es va estavellar de manera frontal contra un altre vehicle, que els seus tres ocupants van resultar ferits lleus.

Poc després van ser detinguts per efectius de la Policia Local de Jerez i traslladats als calabossos de la Comandància de la Guàrdia Civil a Cadis, on han començat a instruir-se les diligències.

Mor atropellat un guàrdia civil per un cotxe donat a la fugida a Jerez

La Guàrdia Civil ha confirmat este dissabte al matí la defunció «en acte de servei» de l’agent Agustín Cárdenas, mentre realitzava un servei de seguretat ciutadana en l’entrada a la localitat de Jerez.

Els ocupants d’un Renault Megane, conductor de 22 anys i copilot de 17, ho atropellaven mortalment quan fugien de la Guàrdia Civil a més de 180 quilòmetres hora per la A-381. 

El conductor de 22 anys, ha donat positiu en cocaïna.

Després de l’atropellament mortal, s’han estavellat de manera frontal contra un altre vehicle, que els seus tres ocupants van resultar ferits lleus.

Finalment els dos joves han estat detinguts i traslladats a calabossos de la Guàrdia Civil de Cadis per a la instrucció de les diligències.

<

>
El Guàrdia Civil mort tenia 52 anys, era natural i veí de Jerez deixa vídua, una filla i tres néts.

La capella ardent s’ha instal·lat en al Cabildo Vell.

<

>

 

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.