11 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Rescaten a una banyista que es va precipitar des de 2 metres en la cala Ambolo de Xàbia

 

Aquest diumenge, al voltant de les 13.30 hores, els serveis d’emergència van haver de rescatar en la cala Ambolo de Xàbia a una dona de 56 anys que va patir un accident després d’esvarar-se des d’uns 2 metres d’altura i va acabar perdent el coneixement després de colpejar-se el cap en els cudols.

 

Immediatament, Creu Roja va iniciar un complex rescat. Els socorristes es van desplaçar fins al lloc dels fets amb l’embarcació que té base en la cala Granadella. La víctima presentava una hemorràgia al cap i una possible fractura de costelles. L’equip mèdic va immobilitzar a la dona i la van col·locar en el tauler de rescat en una posició adequada perquè poguera respirar, ja que a conseqüència del colp en les costelles, la dona no podia respirar amb normalitat.

 

Fins al lloc dels fets va acudir al rescat l’embarcació des de Granadella per a una primera avaluació fins a l’arribada de vehicle de rescat que accedeix per terra. Creu Roja va indicar que s’ha tractat d’un rescat molt complex, tant per l’orografia de l’entorn com per la situació de la dona.

El servei d’emergències va rastrejar la zona per a poder evacuar-la amb seguretat en un punt on les ones no trencaren amb violència. Afortunadament, van poder pujar a la víctima a l’embarcació de rescat i la van portar fins a la Granadella, on una ambulància la va traslladar, cap a les 15.15 hores, a l’hospital de Dénia. A hores d’ara es desconeix l’estat de salut de la dona ferida.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.