Anuncios

Rescaten a una banyista que es va precipitar des de 2 metres en la cala Ambolo de Xàbia

 

Aquest diumenge, al voltant de les 13.30 hores, els serveis d’emergència van haver de rescatar en la cala Ambolo de Xàbia a una dona de 56 anys que va patir un accident després d’esvarar-se des d’uns 2 metres d’altura i va acabar perdent el coneixement després de colpejar-se el cap en els cudols.

 

Immediatament, Creu Roja va iniciar un complex rescat. Els socorristes es van desplaçar fins al lloc dels fets amb l’embarcació que té base en la cala Granadella. La víctima presentava una hemorràgia al cap i una possible fractura de costelles. L’equip mèdic va immobilitzar a la dona i la van col·locar en el tauler de rescat en una posició adequada perquè poguera respirar, ja que a conseqüència del colp en les costelles, la dona no podia respirar amb normalitat.

Anuncios

 

Fins al lloc dels fets va acudir al rescat l’embarcació des de Granadella per a una primera avaluació fins a l’arribada de vehicle de rescat que accedeix per terra. Creu Roja va indicar que s’ha tractat d’un rescat molt complex, tant per l’orografia de l’entorn com per la situació de la dona.

El servei d’emergències va rastrejar la zona per a poder evacuar-la amb seguretat en un punt on les ones no trencaren amb violència. Afortunadament, van poder pujar a la víctima a l’embarcació de rescat i la van portar fins a la Granadella, on una ambulància la va traslladar, cap a les 15.15 hores, a l’hospital de Dénia. A hores d’ara es desconeix l’estat de salut de la dona ferida.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.
Anuncios