Rescaten a una banyista que es va precipitar des de 2 metres en la cala Ambolo de Xàbia

 

Aquest diumenge, al voltant de les 13.30 hores, els serveis d’emergència van haver de rescatar en la cala Ambolo de Xàbia a una dona de 56 anys que va patir un accident després d’esvarar-se des d’uns 2 metres d’altura i va acabar perdent el coneixement després de colpejar-se el cap en els cudols.

 

Immediatament, Creu Roja va iniciar un complex rescat. Els socorristes es van desplaçar fins al lloc dels fets amb l’embarcació que té base en la cala Granadella. La víctima presentava una hemorràgia al cap i una possible fractura de costelles. L’equip mèdic va immobilitzar a la dona i la van col·locar en el tauler de rescat en una posició adequada perquè poguera respirar, ja que a conseqüència del colp en les costelles, la dona no podia respirar amb normalitat.

 

Fins al lloc dels fets va acudir al rescat l’embarcació des de Granadella per a una primera avaluació fins a l’arribada de vehicle de rescat que accedeix per terra. Creu Roja va indicar que s’ha tractat d’un rescat molt complex, tant per l’orografia de l’entorn com per la situació de la dona.

El servei d’emergències va rastrejar la zona per a poder evacuar-la amb seguretat en un punt on les ones no trencaren amb violència. Afortunadament, van poder pujar a la víctima a l’embarcació de rescat i la van portar fins a la Granadella, on una ambulància la va traslladar, cap a les 15.15 hores, a l’hospital de Dénia. A hores d’ara es desconeix l’estat de salut de la dona ferida.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Carlos Espí confia en la permanència del Llevant després del seu gol decisiu davant el Getafe

Carlos Espí es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera després del 1-0 al Getafe, amb un gol seu i malgrat seguir a quatre punts de la salvació.

Ous i carn de vedella lideren les pujades de preus dels aliments al març

Els ous encarixen el seu preu un 21,2% i la carn de boví un 13,7% al març, en un context d'inflació alimentària moderada però encara elevada.

Munilla compara la reacció de Trump al missatge del papa amb la xiqueta de l’exorcista

El bisbe Munilla critica que Trump s'haja regirat contra la crida del papa León XIV a la pau, al qual acusa de banalitzar el mal i optar per la guerra.

Un agricultor alerta i la Guàrdia Civil salva a un home submergit en una séquia de Catarroja

La ràpida actuació de la Guàrdia Civil va permetre rescatar amb vida a un home de 70 anys que romania hores submergit en llot, inconscient i amb hipotèrmia en una séquia de Catarroja.

La inflació se situa en el 3,4% en la Comunitat Valenciana en línia amb la mitjana nacional

La inflació en la Comunitat Valenciana es va situar al març en el 3,4%, el mateix nivell que la mitjana d'Espanya, impulsada sobretot per l'encariment dels combustibles lligat a la guerra a Orient Mitjà.

Les normes lingüístiques no són ciència

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa clara de les formes valencianes d’ús viu i una crítica a l’ús ideològic del concepte de 'ciència' en els debats lingüístics

Elísabet Benavent llança Una xiqueta bona, un romanç que reivindica l’amor en el quotidià

Elísabet Benavent publica Una xiqueta bona, la seua novel·la número 26, un romanç que desplaça l'èpica de l'amor cap als gestos quotidians i qüestiona la síndrome de la xiqueta bona.

Científics espanyols descobrixen l’interruptor que usen les plantes per a defendre’s de la sequera

Un equip d'investigació espanyol ha identificat l'interruptor molecular que activa la defensa de les plantes davant la sequera i ha demostrat que pot modificar-se per a crear cultius més eficients en l'ús de l'aigua.