Rescaten a una banyista que es va precipitar des de 2 metres en la cala Ambolo de Xàbia

 

Aquest diumenge, al voltant de les 13.30 hores, els serveis d’emergència van haver de rescatar en la cala Ambolo de Xàbia a una dona de 56 anys que va patir un accident després d’esvarar-se des d’uns 2 metres d’altura i va acabar perdent el coneixement després de colpejar-se el cap en els cudols.

 

Immediatament, Creu Roja va iniciar un complex rescat. Els socorristes es van desplaçar fins al lloc dels fets amb l’embarcació que té base en la cala Granadella. La víctima presentava una hemorràgia al cap i una possible fractura de costelles. L’equip mèdic va immobilitzar a la dona i la van col·locar en el tauler de rescat en una posició adequada perquè poguera respirar, ja que a conseqüència del colp en les costelles, la dona no podia respirar amb normalitat.

 

Fins al lloc dels fets va acudir al rescat l’embarcació des de Granadella per a una primera avaluació fins a l’arribada de vehicle de rescat que accedeix per terra. Creu Roja va indicar que s’ha tractat d’un rescat molt complex, tant per l’orografia de l’entorn com per la situació de la dona.

El servei d’emergències va rastrejar la zona per a poder evacuar-la amb seguretat en un punt on les ones no trencaren amb violència. Afortunadament, van poder pujar a la víctima a l’embarcació de rescat i la van portar fins a la Granadella, on una ambulància la va traslladar, cap a les 15.15 hores, a l’hospital de Dénia. A hores d’ara es desconeix l’estat de salut de la dona ferida.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.