Rescatades cinc persones d’un incendi en un habitatge a Algemesí

Els bombers del Consorci Provincial de València han rescatat a cinc persones a causa d’un incendi en un habitatge a un edifici del carrer Muntanya de la localitat d’Algemesí, declarat al voltant de les 3h de la matinada.

Fins allí el Consorci hi va mobilitzar tres dotacions de bombers de Silla i Alzira, sergent d’Alzira i Oficial del Consorci. El foc afectava un pis de la quarta planta d’un edifici de sis altures.

A l’arribada dels bombers els ocupants del pis afectat ja estaven fora de l’habitatge, un d’ells hi va ser atés pels mitjans sanitaris. L’incendi es trobava molt evolucionat, amb flames eixint per la façana i una progressió important també a l’interior.

Els bombers del Consorci hi van haver de rescatar a un total de cinc persones de pisos veïns amb el vehicle d’altura, baixant-les des de les terrasses i balcons dels seus habitatges fins al carrer. En total, es van evacuar dues persones del pis enfront de l’afectat i altres tres de la planta superior. Cap d’aquestes persones va patir danys. Els bombers van donar per controlat l’incendi a les 03:19 h, tot i que les tasques van finalitzar definitivament a les 05:35 h.

Últimes notícies

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.

Regres ordenat dels desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i avís per l’aigua a la Vilavella

La Generalitat coordina el retorn dels veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i adverteix que l’aigua de l’aixeta no és potable als municipis afectats, especialment a la Vilavella.

Les ajudes per emergències catastròfiques arriben a 211 zones de catorze comunitats

El Govern espanyol ha declarat zones afectades per emergències de protecció civil 211 episodis catastròfics en catorze comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana, majoritàriament per incendis forestals, i obri així la porta a un ampli paquet d’ajudes.
FILMOTECA D'ESTIU