Rescatades cinc persones d’un incendi en un habitatge a Algemesí

Els bombers del Consorci Provincial de València han rescatat a cinc persones a causa d’un incendi en un habitatge a un edifici del carrer Muntanya de la localitat d’Algemesí, declarat al voltant de les 3h de la matinada.

Fins allí el Consorci hi va mobilitzar tres dotacions de bombers de Silla i Alzira, sergent d’Alzira i Oficial del Consorci. El foc afectava un pis de la quarta planta d’un edifici de sis altures.

A l’arribada dels bombers els ocupants del pis afectat ja estaven fora de l’habitatge, un d’ells hi va ser atés pels mitjans sanitaris. L’incendi es trobava molt evolucionat, amb flames eixint per la façana i una progressió important també a l’interior.

Els bombers del Consorci hi van haver de rescatar a un total de cinc persones de pisos veïns amb el vehicle d’altura, baixant-les des de les terrasses i balcons dels seus habitatges fins al carrer. En total, es van evacuar dues persones del pis enfront de l’afectat i altres tres de la planta superior. Cap d’aquestes persones va patir danys. Els bombers van donar per controlat l’incendi a les 03:19 h, tot i que les tasques van finalitzar definitivament a les 05:35 h.

Últimes notícies

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.