Rescatades cinc persones d’un incendi en un habitatge a Algemesí

Els bombers del Consorci Provincial de València han rescatat a cinc persones a causa d’un incendi en un habitatge a un edifici del carrer Muntanya de la localitat d’Algemesí, declarat al voltant de les 3h de la matinada.

Fins allí el Consorci hi va mobilitzar tres dotacions de bombers de Silla i Alzira, sergent d’Alzira i Oficial del Consorci. El foc afectava un pis de la quarta planta d’un edifici de sis altures.

A l’arribada dels bombers els ocupants del pis afectat ja estaven fora de l’habitatge, un d’ells hi va ser atés pels mitjans sanitaris. L’incendi es trobava molt evolucionat, amb flames eixint per la façana i una progressió important també a l’interior.

Els bombers del Consorci hi van haver de rescatar a un total de cinc persones de pisos veïns amb el vehicle d’altura, baixant-les des de les terrasses i balcons dels seus habitatges fins al carrer. En total, es van evacuar dues persones del pis enfront de l’afectat i altres tres de la planta superior. Cap d’aquestes persones va patir danys. Els bombers van donar per controlat l’incendi a les 03:19 h, tot i que les tasques van finalitzar definitivament a les 05:35 h.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.