18 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Rescatades cinc persones d’un incendi en un habitatge a Algemesí

Els bombers del Consorci Provincial de València han rescatat a cinc persones a causa d’un incendi en un habitatge a un edifici del carrer Muntanya de la localitat d’Algemesí, declarat al voltant de les 3h de la matinada.

Fins allí el Consorci hi va mobilitzar tres dotacions de bombers de Silla i Alzira, sergent d’Alzira i Oficial del Consorci. El foc afectava un pis de la quarta planta d’un edifici de sis altures.

A l’arribada dels bombers els ocupants del pis afectat ja estaven fora de l’habitatge, un d’ells hi va ser atés pels mitjans sanitaris. L’incendi es trobava molt evolucionat, amb flames eixint per la façana i una progressió important també a l’interior.

Els bombers del Consorci hi van haver de rescatar a un total de cinc persones de pisos veïns amb el vehicle d’altura, baixant-les des de les terrasses i balcons dels seus habitatges fins al carrer. En total, es van evacuar dues persones del pis enfront de l’afectat i altres tres de la planta superior. Cap d’aquestes persones va patir danys. Els bombers van donar per controlat l’incendi a les 03:19 h, tot i que les tasques van finalitzar definitivament a les 05:35 h.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.