Rescatades cinc persones d’un incendi en un habitatge a Algemesí

Els bombers del Consorci Provincial de València han rescatat a cinc persones a causa d’un incendi en un habitatge a un edifici del carrer Muntanya de la localitat d’Algemesí, declarat al voltant de les 3h de la matinada.

Fins allí el Consorci hi va mobilitzar tres dotacions de bombers de Silla i Alzira, sergent d’Alzira i Oficial del Consorci. El foc afectava un pis de la quarta planta d’un edifici de sis altures.

A l’arribada dels bombers els ocupants del pis afectat ja estaven fora de l’habitatge, un d’ells hi va ser atés pels mitjans sanitaris. L’incendi es trobava molt evolucionat, amb flames eixint per la façana i una progressió important també a l’interior.

Els bombers del Consorci hi van haver de rescatar a un total de cinc persones de pisos veïns amb el vehicle d’altura, baixant-les des de les terrasses i balcons dels seus habitatges fins al carrer. En total, es van evacuar dues persones del pis enfront de l’afectat i altres tres de la planta superior. Cap d’aquestes persones va patir danys. Els bombers van donar per controlat l’incendi a les 03:19 h, tot i que les tasques van finalitzar definitivament a les 05:35 h.

Últimes notícies

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.