Este matí, al voltant de les 10 hores un cotxe s'ha accidentat al caure pel riu Gorgos (o Xaló) a la Marina Alta. Els bombers han acudit per rescatar un ancià de 81 anys i de nacionalitat britànica que s'havia precipitat dins del riu, el qual tenia aigua per les darreres pluges però no massa. Els bombers han realitzat un tobogan per traure l'home que s'havia quedat atrapat dins del vehicle i no podia eixir. Finalment han pogut traure'l sense probelma, ja que el riu no portava encara molt de cabal. Fins el lloc de l'accident han acudit Bombers dels parcs de Dénia i Benissa així com els serveis sanitaris que han traslladat l'ancià fins a l'hospital de Dénia.
Últimes notícies
Successos
El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió
L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.
Esports
Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera
Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.
Economia
Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17
La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.
Economia
La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials
La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.
Esports
Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos
José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.
Esports
Sergio García afronta Valderrama com un desafiament marcat pel vent
Sergio García ressalta l'exigència del Real Club de Valderrama i advertix que el vent reduïx al mínim el marge d'error en el torneig LIV, on el seu equip arriba molt motivat.
Oratge
Les màximes freguen els 40 graus a l’interior sud d’Alacant en una jornada de calor intensa
L'interior sud d'Alacant registra màximes pròximes als 40 graus, amb Orihuela i Crevillent al capdavant i valors entre els més alts de tota Espanya.
Economia
El Defensor del Poble obri una investigació per l’actuació policial en una protesta docent a València
El Defensor del Poble ha sol·licitat a la Direcció General de la Policia un informe detallat i material audiovisual sobre l'actuació d'un agent que presumptament va agredir a una mestra durant una manifestació de docents a València.







