Este matí, al voltant de les 10 hores un cotxe s'ha accidentat al caure pel riu Gorgos (o Xaló) a la Marina Alta. Els bombers han acudit per rescatar un ancià de 81 anys i de nacionalitat britànica que s'havia precipitat dins del riu, el qual tenia aigua per les darreres pluges però no massa. Els bombers han realitzat un tobogan per traure l'home que s'havia quedat atrapat dins del vehicle i no podia eixir. Finalment han pogut traure'l sense probelma, ja que el riu no portava encara molt de cabal. Fins el lloc de l'accident han acudit Bombers dels parcs de Dénia i Benissa així com els serveis sanitaris que han traslladat l'ancià fins a l'hospital de Dénia.
Últimes notícies
Successos
Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt
Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.
Política
El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026
El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.
Oratge
Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya
Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.
Societat
Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt
Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.
Educació
Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord
Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.
Salut
El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu
L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.
Medi ambient
Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes
Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.
Espanya
Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana
Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.








