Rescaten a una conductora borratxa que havia quedat atrapada dins del seu cotxe en Godelleta

 

Esta matinada de dilluns, cap a les 02.15 hores, agents del Subsector de Trànsit de València s’han desplaçat per a atendre un accident de circulació en un camí rural pròxim a la carretera CV-424, en el municipi de Godelleta, en la Foia de Bunyol (València).

 

Els agents de la Guàrdia Civil han vist com un cotxe, després d’eixir-se’n de la via per marge dret, havia quedat suspés en l’aire, enganxat per la seua part posterior a la barrera de protecció que delimita la calçada amb un barranc, encaixat entre un arbre i un mur de contenció, i la conductora havia quedat atrapada dins.

 

Els agents de la Guàrdia Civil, davant del perill que comportava que el cotxe es precipitara al buit amb greu perill per a la vida de la conductora, han descendit a peu per una zona molt escarpada, fins conseguir arribar al vehicle i, amb dificultat, han pogut rescatar a la víctima.

 

Com la distància des d’on es trobava el cotxe accidentat i la carretera per a on s’havia precipitat era molt dificultós, a demés de l’estat en el que es trobava la conductora, un dels agents ha transportat a la dona sobre la seua esquena, fins a deixar-la en lloc segur per a ser atesa de les lesions produïdes, primerament pels agents i posteriorment pels servicis d’emergència sanitaris. Els agents, una volta han rescatat a la conductora i ha sigut atesa, li han fet la prova d’alcoholèmia, i va donar positiu.

Últimes notícies

Més de cent noves startups de Lanzadera impulsen l’eficiència i la digitalització empresarial

Lanzadera ha incorporat 124 noves startups al seu programa d’acceleració a València, centrades en millorar l’eficiència i la digitalització de processos empresarials. Gairebé 9 de cada 10 ja facturen i 4 de cada 10 basen la seua solució en intel·ligència artificial, automatització o robòtica.

Catalá reclama que Bernabé complisca la seua faena com a delegada fins a l’últim dia

L’alcaldessa de València, María José Catalá, evita valorar la candidatura de Pilar Bernabé a l’alcaldia però li exigix que, mentres siga delegada del Govern, prioritze la seguretat i no es bolque només en la campanya electoral. Catalá insistix que la seua obligació és coordinar Policia Nacional i Guàrdia Civil i millorar la seguretat a la ciutat.

Educació garantix la llibertat de càtedra i nega una persecució al professorat

La consellera d’Educació, Mari Carmen Ortí, assegura que la Inspecció educativa no perseguirà el professorat i que la llibertat de càtedra està garantida per a tot el col·lectiu docent.

Més de 100 xefs trien València per a repensar la gastronomia espanyola

Més d’un centenar de cuiners de tot l’Estat s’han reunit a València en l’Assemblea Autonòmica d’Euro-Toques per a debatre sobre producte local, tradició i futur de la cuina espanyola.

El Valencia CF iguala el seu pitjor inici de lliga en deu temporades

El Valencia de Carlos Corberán només ha sumat un punt en les quatre primeres jornades de LALIGA EA Sports 2026-27 i iguala així el seu pitjor inici de les últimes deu campanyes, registrat en la temporada 2024-25 amb Rubén Baraja.

Aemet activa avís taronja al sud de València per màximes de 40 graus este dimarts

Aemet ha activat este dimarts l’avís taronja per calor extrema al litoral i interior sud de la província de València, amb màximes de fins a 40 graus, i preveu també pluges intenses i tempestes dimecres al nord d’Alacant i sud valencià.

UGT denuncia manca de bombers mínims als parcs de València davant Treball

UGT Serveis Públics PV ha denunciat davant la Inspecció de Treball el Consorci Provincial de Bombers de València per incomplir, segons el sindicat, les dotacions mínimes de plantilla acordades per al període 2026-2029, en un context de risc elevat per calor extrema i possibles pluges torrencials.

Rècord històric de passatgers a l’aeroport de Castelló i nova ruta amb Eivissa en 2027

L’aeroport de Castelló ha batut el seu rècord mensual amb 52.337 passatgers en agost i preveu reforçar en 2027 la connexió amb Balears amb més vols a Palma i una nova ruta directa amb Eivissa.