Rescaten a una conductora borratxa que havia quedat atrapada dins del seu cotxe en Godelleta

 

Esta matinada de dilluns, cap a les 02.15 hores, agents del Subsector de Trànsit de València s’han desplaçat per a atendre un accident de circulació en un camí rural pròxim a la carretera CV-424, en el municipi de Godelleta, en la Foia de Bunyol (València).

 

Els agents de la Guàrdia Civil han vist com un cotxe, després d’eixir-se’n de la via per marge dret, havia quedat suspés en l’aire, enganxat per la seua part posterior a la barrera de protecció que delimita la calçada amb un barranc, encaixat entre un arbre i un mur de contenció, i la conductora havia quedat atrapada dins.

 

Els agents de la Guàrdia Civil, davant del perill que comportava que el cotxe es precipitara al buit amb greu perill per a la vida de la conductora, han descendit a peu per una zona molt escarpada, fins conseguir arribar al vehicle i, amb dificultat, han pogut rescatar a la víctima.

 

Com la distància des d’on es trobava el cotxe accidentat i la carretera per a on s’havia precipitat era molt dificultós, a demés de l’estat en el que es trobava la conductora, un dels agents ha transportat a la dona sobre la seua esquena, fins a deixar-la en lloc segur per a ser atesa de les lesions produïdes, primerament pels agents i posteriorment pels servicis d’emergència sanitaris. Els agents, una volta han rescatat a la conductora i ha sigut atesa, li han fet la prova d’alcoholèmia, i va donar positiu.

Últimes notícies

La segona quinzena de juny arranca amb calor i alguns ruixats de vesprada a la Comunitat

La segona quinzena de juny ha començat en la Comunitat Valenciana amb temps estable, molta calor i algun ruixat amb tronada a la vesprada, especialment en zones d’interior, segons Aemet.

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.