Rescaten a una conductora borratxa que havia quedat atrapada dins del seu cotxe en Godelleta

 

Esta matinada de dilluns, cap a les 02.15 hores, agents del Subsector de Trànsit de València s’han desplaçat per a atendre un accident de circulació en un camí rural pròxim a la carretera CV-424, en el municipi de Godelleta, en la Foia de Bunyol (València).

 

Els agents de la Guàrdia Civil han vist com un cotxe, després d’eixir-se’n de la via per marge dret, havia quedat suspés en l’aire, enganxat per la seua part posterior a la barrera de protecció que delimita la calçada amb un barranc, encaixat entre un arbre i un mur de contenció, i la conductora havia quedat atrapada dins.

 

Els agents de la Guàrdia Civil, davant del perill que comportava que el cotxe es precipitara al buit amb greu perill per a la vida de la conductora, han descendit a peu per una zona molt escarpada, fins conseguir arribar al vehicle i, amb dificultat, han pogut rescatar a la víctima.

 

Com la distància des d’on es trobava el cotxe accidentat i la carretera per a on s’havia precipitat era molt dificultós, a demés de l’estat en el que es trobava la conductora, un dels agents ha transportat a la dona sobre la seua esquena, fins a deixar-la en lloc segur per a ser atesa de les lesions produïdes, primerament pels agents i posteriorment pels servicis d’emergència sanitaris. Els agents, una volta han rescatat a la conductora i ha sigut atesa, li han fet la prova d’alcoholèmia, i va donar positiu.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.