Rescaten a una conductora borratxa que havia quedat atrapada dins del seu cotxe en Godelleta

 

Esta matinada de dilluns, cap a les 02.15 hores, agents del Subsector de Trànsit de València s’han desplaçat per a atendre un accident de circulació en un camí rural pròxim a la carretera CV-424, en el municipi de Godelleta, en la Foia de Bunyol (València).

 

Els agents de la Guàrdia Civil han vist com un cotxe, després d’eixir-se’n de la via per marge dret, havia quedat suspés en l’aire, enganxat per la seua part posterior a la barrera de protecció que delimita la calçada amb un barranc, encaixat entre un arbre i un mur de contenció, i la conductora havia quedat atrapada dins.

Anuncios

 

Els agents de la Guàrdia Civil, davant del perill que comportava que el cotxe es precipitara al buit amb greu perill per a la vida de la conductora, han descendit a peu per una zona molt escarpada, fins conseguir arribar al vehicle i, amb dificultat, han pogut rescatar a la víctima.

 

Com la distància des d’on es trobava el cotxe accidentat i la carretera per a on s’havia precipitat era molt dificultós, a demés de l’estat en el que es trobava la conductora, un dels agents ha transportat a la dona sobre la seua esquena, fins a deixar-la en lloc segur per a ser atesa de les lesions produïdes, primerament pels agents i posteriorment pels servicis d’emergència sanitaris. Els agents, una volta han rescatat a la conductora i ha sigut atesa, li han fet la prova d’alcoholèmia, i va donar positiu.

Anuncios

Últimes notícies

Nova manifestació a València contra Mazón per la gestió de la dana del 2024

Col·lectius socials i associacions de víctimes convoquen per al 30 de maig a València una nova manifestació contra Carlos Mazón per la seua gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.

La jutgessa de la DANA crida a declarar al president de Avamet i demana aclarir si es van usar les seues dades

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 cita com a testimoni-perit al president de Avamet i exigix a CHJ, Aemet i Emergències que aclarisquen si van utilitzar les seues dades.

André da Silva expressa el seu desig de seguir a l’Elx i afrontar les últimes quatre finals per la permanència

André da Silva confirma que vol continuar a l'Elx la pròxima temporada, destaca el seu bon moment físic i mental i definix els quatre últims partits com a finals per la permanència en LaLiga.

Pérez Llorca confia a tancar un acord sobre els pressupostos abans de juliol

Juanfran Pérez Llorca confia a aconseguir un acord per a aprovar els nous pressupostos de la Generalitat abans que acabe l'actual període de sessions en Les Corts, al començament de juliol.

El BBVA Open Internacional de València mou el seu torneig a setembre i reforça la seua posició en el calendari WTA 125

El BBVA Open Internacional de València WTA 125 avança la seua pròxima edició a la setmana del 13 al 20 de setembre, després del US Open i abans de la gira asiàtica, amb presència de jugadores del top 100.

Pérez Llorca anuncia una proposta als sindicats davant la vaga de docents

El president Juanfran Pérez Llorca avança que Educació presentarà este dimarts una proposta als sindicats docents i reclama compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Sis mesos de presó per a un cambrer de Benidorm per una agressió homòfoba a dos clients

Un cambrer d'un pub de Benidorm ha sigut condemnat a sis mesos de presó i a pagar 1.960 euros per insultar i agredir a dos hòmens per la seua orientació sexual, en una sentència ferma per delicte d'odi i lesions.

El PP reclama una moratòria per a frenar enderrocaments de vivendes per la Llei de Costas

El PP ha registrat al Senat una moció per a exigir al Govern una moratòria immediata dels procediments de partió i enderrocament de vivendes i locals afectats per la Llei de Costas.