Rescaten a una conductora borratxa que havia quedat atrapada dins del seu cotxe en Godelleta

 

Esta matinada de dilluns, cap a les 02.15 hores, agents del Subsector de Trànsit de València s’han desplaçat per a atendre un accident de circulació en un camí rural pròxim a la carretera CV-424, en el municipi de Godelleta, en la Foia de Bunyol (València).

 

Els agents de la Guàrdia Civil han vist com un cotxe, després d’eixir-se’n de la via per marge dret, havia quedat suspés en l’aire, enganxat per la seua part posterior a la barrera de protecció que delimita la calçada amb un barranc, encaixat entre un arbre i un mur de contenció, i la conductora havia quedat atrapada dins.

 

Els agents de la Guàrdia Civil, davant del perill que comportava que el cotxe es precipitara al buit amb greu perill per a la vida de la conductora, han descendit a peu per una zona molt escarpada, fins conseguir arribar al vehicle i, amb dificultat, han pogut rescatar a la víctima.

 

Com la distància des d’on es trobava el cotxe accidentat i la carretera per a on s’havia precipitat era molt dificultós, a demés de l’estat en el que es trobava la conductora, un dels agents ha transportat a la dona sobre la seua esquena, fins a deixar-la en lloc segur per a ser atesa de les lesions produïdes, primerament pels agents i posteriorment pels servicis d’emergència sanitaris. Els agents, una volta han rescatat a la conductora i ha sigut atesa, li han fet la prova d’alcoholèmia, i va donar positiu.

Últimes notícies

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.
FILMOTECA D'ESTIU