Rescaten a un motorista atrapat en un col·lector fluvial en Forcall

rescat bombers

Imatge del rescat en Forcall | Consorci Provincial de Bombers de Castelló

 

Efectius de bombers rescataven este dissabte a un motorista de 46 anys que havia quedat atrapat en un col·lector fluvial de la cuneta d’una carretera en Forcall, en la comarca dels Ports. La víctima va ser evacuada en un helicòpter medicalitzat, segons va informar el Consorci Provincial de Bombers de Castelló, i el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El sinistre es va produir sobre les 15.40 hores de la vesprada de dissabte, quan el motorista se’n va eixir de la via en el quilòmetre 9 de la carretera CV-14, i va quedar atrapat en el col·lector fluvial. Fins al lloc dels fets es van mobilitzar efectius de bombers del Consorci, procedents dels parcs del Baix Maestrat i Els Ports, així com una unitat del SAMU i un helicòpter medicalitzat.

 

 

Els bombers van conseguir rescatar a la víctima i va ser atesa pels serveis mèdics, ja que presentava un traumatisme toràcic. Una volta estabilitzat el ferit, va ser evacuat pel SAMU en l’helicòpter medicalitzat, fins a l’Hospital General Universitari de Castelló.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Puente recorda que Adif ja va apuntar al trencament del raïl en l’accident de Adamuz

Óscar Puente subratlla que el trencament del raïl ja es manejava com a hipòtesi principal en l'accident ferroviari de Adamuz i reclama preservar carreteres, vies i ponts com a patrimoni que es recorre.

El Consell obri diàleg amb Vox per al pressupost i pressiona al Govern pels terminis

El Consell expressa el seu desig d'aprovar com més prompte millor els pressupostos de la Generalitat, anuncia diàleg amb Vox i retrau al Govern central l'incompliment reiterat dels terminis constitucionals.

L’Enforne s’aferra a la seua fortalesa en el Pitiu Rochel per a frenar al Granollers i certificar la salvació

L'Enforne Alacant rep al Fraikin Granollers en el Pitiu Rochel amb la intenció de fer valdre la seua solidesa com a local per a deixar encarrilada la permanència i continuar creixent en la Lliga Asobal.

El Consell i els agents socials activen 421 milions en ajudes per l’impacte de la guerra de l’Iran

La Generalitat i els agents socials pacten un full de ruta amb 27 mesures i 421 milions d'euros per a fer costat a famílies, autònoms i empreses davant la crisi derivada de la guerra de l'Iran.

La jutgessa de la DANA alerta d’una gran demora en retirar quatre funcionàries de la causa

La jutgessa que instruïx la causa de la DANA a Catarroja advertix d'una gran dilació en la investigació després de la decisió de suprimir quatre de les cinc funcionàries assignades al cas des de març de 2025.

Elx i València es juguen alguna cosa més que tres punts en un dol marcat pel descens

Elx i València s'enfronten en un derbi autonòmic marcat per la urgència il·licitana per eixir del descens i el desig che d'allunyar-se definitivament del perill.

Investiguen la mort per arma blanca d’un home de 60 anys en un carrer de Burjassot

La Policia Nacional investiga la mort per arma blanca d'un home de 60 anys trobat a primera hora del matí en un carrer de Burjassot. El Grup d'Homicidis manté oberta la investigació mentres busca l'arma utilitzada.

Morant reconeix que el juí a Ábalos provoca desconfiança i desafecció ciutadana

Diana Morant admet que el juí a José Luis Ábalos i al seu assessor Koldo García alimenta la desconfiança i la desafecció cap a la política, i subratlla que el PSOE els va expulsar de tota responsabilitat quan va detectar indicis d'irregularitats.