Rescaten a un motorista atrapat en un col·lector fluvial en Forcall

rescat bombers

Imatge del rescat en Forcall | Consorci Provincial de Bombers de Castelló

 

Efectius de bombers rescataven este dissabte a un motorista de 46 anys que havia quedat atrapat en un col·lector fluvial de la cuneta d’una carretera en Forcall, en la comarca dels Ports. La víctima va ser evacuada en un helicòpter medicalitzat, segons va informar el Consorci Provincial de Bombers de Castelló, i el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El sinistre es va produir sobre les 15.40 hores de la vesprada de dissabte, quan el motorista se’n va eixir de la via en el quilòmetre 9 de la carretera CV-14, i va quedar atrapat en el col·lector fluvial. Fins al lloc dels fets es van mobilitzar efectius de bombers del Consorci, procedents dels parcs del Baix Maestrat i Els Ports, així com una unitat del SAMU i un helicòpter medicalitzat.

 

 

Els bombers van conseguir rescatar a la víctima i va ser atesa pels serveis mèdics, ja que presentava un traumatisme toràcic. Una volta estabilitzat el ferit, va ser evacuat pel SAMU en l’helicòpter medicalitzat, fins a l’Hospital General Universitari de Castelló.

Últimes notícies

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.

Multes a Vila-real per usar targetes de discapacitat de persones mortes per aparcar

La Policia Local de Vila-real ha detectat en els últims quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i targetes de persones mortes.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar al CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ona de calor per a persones sense llar, amb 55 usuaris atesos al CAUS i controls reforçats als col·lectius més vulnerables.

Detecten a Vila-real l’ús de targetes de difunts per aparcar en places de mobilitat reduïda

La Policia Local de Vila-real ha descobert en quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes de mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i documents de persones difuntes.

Set milions de productes falsos requisats en 2025, amb la Comunitat Valenciana entre les més afectades

Les forces de seguretat han intervingut 7,3 milions de productes falsificats valorats en 694 milions d’euros, amb la Comunitat Valenciana entre les autonomies amb més incautacions. També s’han bloquejat més de cent webs que vulneraven la propietat intel·lectual.

La Comunitat Valenciana, entre les autonomies amb més productes falsificats requisats en 2025

Les forces de seguretat han requisat en 2025 més de 7,3 milions de productes falsificats a Espanya, valorats en 694 milions d’euros, amb la Comunitat Valenciana entre les autonomies amb més intervencions. També s’han detectat 47.077 articles que vulneraven la propietat intel·lectual, amb quasi 1,8 milions d’euros de valor al mercat.

Un alt càrrec descriu el caos al Cecopi en parlar-se d’un possible col·lapse de Forata

El secretari autonòmic Ignacio Grande ha explicat davant la jutgessa que el Cecopi es va desbordar quan es va tractar el possible col·lapse de la presa de Forata i ha detallat les comunicacions amb Susana Camarero sobre centres de menors i una residència a Paiporta.

El vicesecretari d’Alacant admet que va demanar esborrar noms de l’informe de VPP per discreció

El vicesecretari de l’Ajuntament d’Alacant, Germán Pascual, ha declarat que va ordenar suprimir els noms d’un informe sobre les VPP de la Platja de San Juan per discreció i ha assegurat que no va rebre ordres de ningú.