12.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Rescaten a un motorista atrapat en un col·lector fluvial en Forcall

rescat bombers

Imatge del rescat en Forcall | Consorci Provincial de Bombers de Castelló

 

Efectius de bombers rescataven este dissabte a un motorista de 46 anys que havia quedat atrapat en un col·lector fluvial de la cuneta d’una carretera en Forcall, en la comarca dels Ports. La víctima va ser evacuada en un helicòpter medicalitzat, segons va informar el Consorci Provincial de Bombers de Castelló, i el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El sinistre es va produir sobre les 15.40 hores de la vesprada de dissabte, quan el motorista se’n va eixir de la via en el quilòmetre 9 de la carretera CV-14, i va quedar atrapat en el col·lector fluvial. Fins al lloc dels fets es van mobilitzar efectius de bombers del Consorci, procedents dels parcs del Baix Maestrat i Els Ports, així com una unitat del SAMU i un helicòpter medicalitzat.

 

 

Els bombers van conseguir rescatar a la víctima i va ser atesa pels serveis mèdics, ja que presentava un traumatisme toràcic. Una volta estabilitzat el ferit, va ser evacuat pel SAMU en l’helicòpter medicalitzat, fins a l’Hospital General Universitari de Castelló.

Últimes notícies

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.