Rescaten a un motorista atrapat en un col·lector fluvial en Forcall

rescat bombers

Imatge del rescat en Forcall | Consorci Provincial de Bombers de Castelló

 

Efectius de bombers rescataven este dissabte a un motorista de 46 anys que havia quedat atrapat en un col·lector fluvial de la cuneta d’una carretera en Forcall, en la comarca dels Ports. La víctima va ser evacuada en un helicòpter medicalitzat, segons va informar el Consorci Provincial de Bombers de Castelló, i el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El sinistre es va produir sobre les 15.40 hores de la vesprada de dissabte, quan el motorista se’n va eixir de la via en el quilòmetre 9 de la carretera CV-14, i va quedar atrapat en el col·lector fluvial. Fins al lloc dels fets es van mobilitzar efectius de bombers del Consorci, procedents dels parcs del Baix Maestrat i Els Ports, així com una unitat del SAMU i un helicòpter medicalitzat.

 

 

Els bombers van conseguir rescatar a la víctima i va ser atesa pels serveis mèdics, ja que presentava un traumatisme toràcic. Una volta estabilitzat el ferit, va ser evacuat pel SAMU en l’helicòpter medicalitzat, fins a l’Hospital General Universitari de Castelló.

Últimes notícies

Mazón sol·licita personar-se en la causa que investiga la gestió de la dana

Carlos Mazón demana a la jutgessa de Catarroja personar-se en la causa sobre la gestió de la dana i accedir a totes les diligències, després del rebuig del TSJCV a investigar-li penalment.

Plans critica que Compromís recórrega a Oltra i veu embolics i egos interns

José María Llanos, síndic de Vox en Les Corts, qüestiona que Compromís recórrega a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València i veu símptomes d'embolics, egos i lluites internes en la coalició.

Un comandament dubta que Basset desconeguera la retirada dels bombers en la DANA

El cap de Bombers Forestals d'Alzira declara que li costa creure que el exinspector cap José Miguel Basset no coneguera la desmobilització dels equips enviats a vigilar els llits del Magre i el Pedrís durant la DANA.

El València Basket culmina la seua reconstrucció conquistant la Copa de la Reina

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina després de diversos mesos de reconstrucció en plena temporada, amb el decisiu impacte de Khaalia Hillsman i els canvis en la plantilla interior i exterior.

Presó provisional per a tres dels set detinguts per una xarxa de narcotràfic desarticulada a Alzira

La Policia Nacional desarticula a Alzira una organització criminal que venia cocaïna, heroïna, marihuana i haixix i es quedava amb objectes robats com a pagament. Set persones han sigut detingudes i tres d'elles han ingressat a la presó provisional.

Baldoví tanca files amb Mónica Oltra i recolza la seua candidatura a l’Alcaldia de València

Joan Baldoví assegura que Compromís recolzarà a Mónica Oltra quan la seua candidatura a l'Alcaldia de València siga ferma i la definix com una líder absolutament neta enfront del que qualifica de lawfare de manual.

Pérez Llorca rebutja que Mónica Oltra torne a la política i siga candidata a València

Juanfran Pérez Llorca considera que Mónica Oltra no hauria de tornar a la primera línia ni presentar-se a l'alcaldia de València mentres afronta un juí pel presumpte encobriment d'abusos a una menor.

Avís groc a Castelló per fortes ratxes de vent de fins a 90 km/h

La Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per vent del nord-oest amb ratxes molt fortes, que podran aconseguir entre 80 i 90 km/h.