Rescaten a un motorista atrapat en un col·lector fluvial en Forcall

rescat bombers

Imatge del rescat en Forcall | Consorci Provincial de Bombers de Castelló

 

Efectius de bombers rescataven este dissabte a un motorista de 46 anys que havia quedat atrapat en un col·lector fluvial de la cuneta d’una carretera en Forcall, en la comarca dels Ports. La víctima va ser evacuada en un helicòpter medicalitzat, segons va informar el Consorci Provincial de Bombers de Castelló, i el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El sinistre es va produir sobre les 15.40 hores de la vesprada de dissabte, quan el motorista se’n va eixir de la via en el quilòmetre 9 de la carretera CV-14, i va quedar atrapat en el col·lector fluvial. Fins al lloc dels fets es van mobilitzar efectius de bombers del Consorci, procedents dels parcs del Baix Maestrat i Els Ports, així com una unitat del SAMU i un helicòpter medicalitzat.

 

 

Els bombers van conseguir rescatar a la víctima i va ser atesa pels serveis mèdics, ja que presentava un traumatisme toràcic. Una volta estabilitzat el ferit, va ser evacuat pel SAMU en l’helicòpter medicalitzat, fins a l’Hospital General Universitari de Castelló.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca garantix que els diputats del PP col·laboraran amb la Justícia per la gestió de la dana

Juanfran Pérez Llorca assegura que tots els diputats del PP continuaran acudint a les citacions judicials com a testimonis en la causa penal per la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual està cridat a declarar Carlos Mazón.

Elx renova la seua tradició de palmes blanques per al Papa, la Casa Reial i altres autoritats

Elx presenta les seues palmes blanques artesanals per al Papa, la Casa Reial i diverses autoritats, reforçant una tradició que es manté des de la dècada de 1950.

Sánchez defén la seua política de vivenda i la baixada del lloguer a València

Pedro Sánchez reivindica en el Congrés el canvi de paradigma en vivenda aplicat pel seu Govern i assegura que el lloguer ha baixat un 4% a València, defenent la seua estratègia enfront de les crítiques dels seus socis i de l'oposició.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en Casas del Riu, a Requena

El dispositiu de busca de l'home de 77 anys desaparegut en Casas del Riu, pedania de Requena, es manté per quart dia amb amplis mitjans terrestres, aeris i aquàtics al llarg del riu Cabriol i els seus voltants.

Pérez Llorca nega tracte de favor en la contractació de la seua parella i denúncia una campanya masclista

Juanfran Pérez Llorca defén que la contractació de la seua parella en la Diputació de València va seguir els llits legals i acusa l'oposició d'usar un discurs masclista per a atacar la seua imatge.

Detingut a Alacant un ucraïnés buscat per Alemanya per presumpte espionatge per a Rússia

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un ciutadà ucraïnés reclamat per Alemanya per presumpte espionatge relacionat amb el subministrament de drons a Ucraïna. L'operació, coordinada amb les autoritats alemanyes, inclou també la detenció d'una col·laboradora romanesa.

Deu comunitats en avís per vent, onatge, pluja i neu, amb Catalunya i Castelló en risc important

Deu comunitats mantenen avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb Catalunya i Castelló en nivell taronja per ratxes molt fortes i ones que poden aconseguir els 10 metres.

Les dones continuen entropessant amb vetos en la Setmana Santa malgrat dècades d’avanços

La participació de les dones en la Setmana Santa ha avançat amb confraries mixtes i quadrilles femenines, però persistixen vetos i plets que aconseguixen fins i tot a Estrasburg.