Troben en Manises una nau amb peces falsificades per valor de 150.000 euros

 

La Policia Local de Manises, en la comarca de l’Horta Oest (València) ha desmantellat una nau en el polígon industrial d’este municipi amb prop de 1.000 peces de roba de marques deportives i d’alt cost falsificades i valorades en 150.000 euros.

 

Tal com han explicat fonts d’este consistori valencià, una vegada descobert el gènere, la Policia va identificar al responsable, el titular de la nau, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la propietat industrial.

 

El valor real de les unitats tèxtils sobrepassava els 150.000 euros, però en ser roba falsificada, la policia calcula que el seu valor real era de 20.000 euros. A demés, les mateixes fonts han assegurat que la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació.

 

Atemptat contra la indústria tèxtil

Carmen Moreno, regidora de Policia en l’Ajuntament de Manises, ha agraït al cos de policia del municipi esta actuació. «Hem de perseguir este tipus d’activitat de causa molt de perjudici als fabricants i als comerços en general», ha indicat en un comunicat.

 

Segons ha assenyalat, este tipus d’actuacions «reforcen la lluita de l’Ajuntament de Manises per a fomentar un comerç local i de proximitat, deixant de costat activitats com esta que atempten contra la propietat industrial del tèxtil». 

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.