Troben en Manises una nau amb peces falsificades per valor de 150.000 euros

 

La Policia Local de Manises, en la comarca de l’Horta Oest (València) ha desmantellat una nau en el polígon industrial d’este municipi amb prop de 1.000 peces de roba de marques deportives i d’alt cost falsificades i valorades en 150.000 euros.

 

Tal com han explicat fonts d’este consistori valencià, una vegada descobert el gènere, la Policia va identificar al responsable, el titular de la nau, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la propietat industrial.

 

El valor real de les unitats tèxtils sobrepassava els 150.000 euros, però en ser roba falsificada, la policia calcula que el seu valor real era de 20.000 euros. A demés, les mateixes fonts han assegurat que la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació.

 

Atemptat contra la indústria tèxtil

Carmen Moreno, regidora de Policia en l’Ajuntament de Manises, ha agraït al cos de policia del municipi esta actuació. «Hem de perseguir este tipus d’activitat de causa molt de perjudici als fabricants i als comerços en general», ha indicat en un comunicat.

 

Segons ha assenyalat, este tipus d’actuacions «reforcen la lluita de l’Ajuntament de Manises per a fomentar un comerç local i de proximitat, deixant de costat activitats com esta que atempten contra la propietat industrial del tèxtil». 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.

Pérez Llorca manté el contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

El president confirma que la delegació de 33 persones roman a l'espera d'indicacions de l'ambaixada després del tancament de l'espai aeri pel conflicte amb l'Iran.