Troben en Manises una nau amb peces falsificades per valor de 150.000 euros

 

La Policia Local de Manises, en la comarca de l’Horta Oest (València) ha desmantellat una nau en el polígon industrial d’este municipi amb prop de 1.000 peces de roba de marques deportives i d’alt cost falsificades i valorades en 150.000 euros.

 

Tal com han explicat fonts d’este consistori valencià, una vegada descobert el gènere, la Policia va identificar al responsable, el titular de la nau, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la propietat industrial.

 

El valor real de les unitats tèxtils sobrepassava els 150.000 euros, però en ser roba falsificada, la policia calcula que el seu valor real era de 20.000 euros. A demés, les mateixes fonts han assegurat que la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació.

 

Atemptat contra la indústria tèxtil

Carmen Moreno, regidora de Policia en l’Ajuntament de Manises, ha agraït al cos de policia del municipi esta actuació. «Hem de perseguir este tipus d’activitat de causa molt de perjudici als fabricants i als comerços en general», ha indicat en un comunicat.

 

Segons ha assenyalat, este tipus d’actuacions «reforcen la lluita de l’Ajuntament de Manises per a fomentar un comerç local i de proximitat, deixant de costat activitats com esta que atempten contra la propietat industrial del tèxtil». 

Últimes notícies

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.

L’exregidora d’Urbanisme del PP demana vendre el seu pis en la polèmica promoció de Les Naus

Rocío Gómez, exregidora d’Urbanisme d’Alacant que va dimitir pel cas de Les Naus, ha comunicat a la cooperativa la seua intenció de vendre el pis adjudicat. La comissió d’investigació de Les Corts ha coneixcut també que l’administrador de la promotora vol desprendres d’un dels àtics.

Les platges dAlacant, Oriola i Guardamar tanquen el bany per lalerta de vent i tempesta

Diversos municipis alacantins, entre ells Alacant, Oriola i Guardamar del Segura, prohibixen el bany des de les 17.00 hores per lalerta de vent, tempestes i possible granís. Les altes temperatures, amb avís roig al litoral sud dAlacant i de València, obliguen també a tancar parcs i activar refugis climàtics per a persones vulnerables i sense llar.

Empresaris i institucions celebren que l’acord Ford-Geely blinda el futur d’Almussafes

La CEV, Cámara Valencia, AVIA i l’Ajuntament d’Almussafes han valorat molt positivament l’aliança entre Ford i Geely, que preveu augmentar la capacitat fins a 500.000 vehicles anuals i reforçar tota la indústria auxiliar valenciana.

Debat sobre l’aforament de Mazón i homenatge a les víctimes en els dos anys de la DANA

L'Associació de Víctimes DANA 29 Octubre 2024 prepara una taula redona sobre l'aforament de Carlos Mazón i un homenatge a les 231 víctimes mortals en el segon aniversari de la tragèdia.

Kempes demana no alimentar teories conspiratives després de la final del Mundial

Mario Alberto Kempes ha criticat les teories conspiratives sobre la derrota d’Argentina contra Espanya en la final del Mundial 2026 i ha demanat respecte per la selecció albiceleste.