Tres detinguts per robar i ocasionar danys en un institut d’Alcasser

L’Equip ROCA de la Guàrdia Civil de Paiporta, en el marc de l’operació “CABLETERO”, ha detingut a 3 homes, 2 d’ells de nacionalitat espanyola i un marroquina, per un delicte de robatori amb força en les coses i un altre de danys en la localitat d’Alcasser.

L’operació va començar el dia 23 de febrer de 2022, a causa d’una denúncia presentada en la Guàrdia Civil de Picassent per la sostracció de material d’obra en el recinte de construcció d’un institut en el municipi d’Alcasser. Els autors van aconseguir sostraure eines de construcció, material d’oficina i una bobina de cable de coure de 400 quilograms, tot això valorat en més 9000 euros en la localitat de (València).

Els autors van forçar una de la caseta d’obra i van robar el material, no obstant això en ser conscients que la bobina pesava massa, van decidir introduir-la en un contenidor de residus urbans i transportar-la per la via pública.

Finalment, l’Equip ROCA de Paiporta, ha detingut a 3 homes d’entre 19 i 20 anys, 2 d’ells de nacionalitat espanyola i un marroquina, per un delicte de robatori amb força en les coses i un altre de danys.

Posteriorment a les detencions, els investigadors van ser coneixedors que també havien sigut detinguts pels mateixos fets en els dies anteriors per una altra unitat de la Guàrdia Civil.
A més, els agents van aconseguir intervindre gran part del material sostret que va ser entregat al seu propietari.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 de Picassent (València).

Últimes notícies

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.