Tres detinguts per robar i ocasionar danys en un institut d’Alcasser

L’Equip ROCA de la Guàrdia Civil de Paiporta, en el marc de l’operació “CABLETERO”, ha detingut a 3 homes, 2 d’ells de nacionalitat espanyola i un marroquina, per un delicte de robatori amb força en les coses i un altre de danys en la localitat d’Alcasser.

L’operació va començar el dia 23 de febrer de 2022, a causa d’una denúncia presentada en la Guàrdia Civil de Picassent per la sostracció de material d’obra en el recinte de construcció d’un institut en el municipi d’Alcasser. Els autors van aconseguir sostraure eines de construcció, material d’oficina i una bobina de cable de coure de 400 quilograms, tot això valorat en més 9000 euros en la localitat de (València).

Els autors van forçar una de la caseta d’obra i van robar el material, no obstant això en ser conscients que la bobina pesava massa, van decidir introduir-la en un contenidor de residus urbans i transportar-la per la via pública.

Finalment, l’Equip ROCA de Paiporta, ha detingut a 3 homes d’entre 19 i 20 anys, 2 d’ells de nacionalitat espanyola i un marroquina, per un delicte de robatori amb força en les coses i un altre de danys.

Posteriorment a les detencions, els investigadors van ser coneixedors que també havien sigut detinguts pels mateixos fets en els dies anteriors per una altra unitat de la Guàrdia Civil.
A més, els agents van aconseguir intervindre gran part del material sostret que va ser entregat al seu propietari.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 de Picassent (València).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.