Tres detinguts per robar i ocasionar danys en un institut d’Alcasser

L’Equip ROCA de la Guàrdia Civil de Paiporta, en el marc de l’operació “CABLETERO”, ha detingut a 3 homes, 2 d’ells de nacionalitat espanyola i un marroquina, per un delicte de robatori amb força en les coses i un altre de danys en la localitat d’Alcasser.

L’operació va començar el dia 23 de febrer de 2022, a causa d’una denúncia presentada en la Guàrdia Civil de Picassent per la sostracció de material d’obra en el recinte de construcció d’un institut en el municipi d’Alcasser. Els autors van aconseguir sostraure eines de construcció, material d’oficina i una bobina de cable de coure de 400 quilograms, tot això valorat en més 9000 euros en la localitat de (València).

Els autors van forçar una de la caseta d’obra i van robar el material, no obstant això en ser conscients que la bobina pesava massa, van decidir introduir-la en un contenidor de residus urbans i transportar-la per la via pública.

Finalment, l’Equip ROCA de Paiporta, ha detingut a 3 homes d’entre 19 i 20 anys, 2 d’ells de nacionalitat espanyola i un marroquina, per un delicte de robatori amb força en les coses i un altre de danys.

Posteriorment a les detencions, els investigadors van ser coneixedors que també havien sigut detinguts pels mateixos fets en els dies anteriors per una altra unitat de la Guàrdia Civil.
A més, els agents van aconseguir intervindre gran part del material sostret que va ser entregat al seu propietari.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 de Picassent (València).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.