Tres detinguts per robar i ocasionar danys en un institut d’Alcasser

L’Equip ROCA de la Guàrdia Civil de Paiporta, en el marc de l’operació “CABLETERO”, ha detingut a 3 homes, 2 d’ells de nacionalitat espanyola i un marroquina, per un delicte de robatori amb força en les coses i un altre de danys en la localitat d’Alcasser.

L’operació va començar el dia 23 de febrer de 2022, a causa d’una denúncia presentada en la Guàrdia Civil de Picassent per la sostracció de material d’obra en el recinte de construcció d’un institut en el municipi d’Alcasser. Els autors van aconseguir sostraure eines de construcció, material d’oficina i una bobina de cable de coure de 400 quilograms, tot això valorat en més 9000 euros en la localitat de (València).

Els autors van forçar una de la caseta d’obra i van robar el material, no obstant això en ser conscients que la bobina pesava massa, van decidir introduir-la en un contenidor de residus urbans i transportar-la per la via pública.

Finalment, l’Equip ROCA de Paiporta, ha detingut a 3 homes d’entre 19 i 20 anys, 2 d’ells de nacionalitat espanyola i un marroquina, per un delicte de robatori amb força en les coses i un altre de danys.

Posteriorment a les detencions, els investigadors van ser coneixedors que també havien sigut detinguts pels mateixos fets en els dies anteriors per una altra unitat de la Guàrdia Civil.
A més, els agents van aconseguir intervindre gran part del material sostret que va ser entregat al seu propietari.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 de Picassent (València).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.