Tres detinguts per robar i ocasionar danys en un institut d’Alcasser

L’Equip ROCA de la Guàrdia Civil de Paiporta, en el marc de l’operació “CABLETERO”, ha detingut a 3 homes, 2 d’ells de nacionalitat espanyola i un marroquina, per un delicte de robatori amb força en les coses i un altre de danys en la localitat d’Alcasser.

L’operació va començar el dia 23 de febrer de 2022, a causa d’una denúncia presentada en la Guàrdia Civil de Picassent per la sostracció de material d’obra en el recinte de construcció d’un institut en el municipi d’Alcasser. Els autors van aconseguir sostraure eines de construcció, material d’oficina i una bobina de cable de coure de 400 quilograms, tot això valorat en més 9000 euros en la localitat de (València).

Els autors van forçar una de la caseta d’obra i van robar el material, no obstant això en ser conscients que la bobina pesava massa, van decidir introduir-la en un contenidor de residus urbans i transportar-la per la via pública.

Finalment, l’Equip ROCA de Paiporta, ha detingut a 3 homes d’entre 19 i 20 anys, 2 d’ells de nacionalitat espanyola i un marroquina, per un delicte de robatori amb força en les coses i un altre de danys.

Posteriorment a les detencions, els investigadors van ser coneixedors que també havien sigut detinguts pels mateixos fets en els dies anteriors per una altra unitat de la Guàrdia Civil.
A més, els agents van aconseguir intervindre gran part del material sostret que va ser entregat al seu propietari.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 de Picassent (València).

Últimes notícies

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.

Investiguen la mort d’una dona de 64 anys trobada en la platja de Puçol

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 64 anys trobada flotant en la platja de Puçol, sense signes aparents de violència. Els agents esperen confirmar la identitat i no descarten cap hipòtesi, inclosa la del suïcidi.

El PSPV reclama explicacions a À Punt per la cobertura dels incendis a la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha sol·licitat que el director general d'À Punt comparega en Les Corts per a detallar els criteris seguits en la cobertura dels incendis forestals d'este estiu a la Comunitat Valenciana, que els socialistes consideren insuficient en els moments més greus de l'emergència.

Naixen unes 70 cries de tortuga babaua en la platja d’El Torres de la Vila Joiosa

Al voltant de 70 cries de tortuga babaua han eixit d’un niu no detectat a la platja d’El Torres, a la Vila Joiosa. La majoria s’han alliberat al mar i una desena participarà en un programa de conservació a l’Oceanogràfic de València.

València reclama al TSJCV que revise la sentència sobre nous hotels al Cabanyal-Canyamelar

L’Ajuntament de València ha demanat al TSJCV que rectifique la sentència que relaxa la moratòria d’hotels al Cabanyal-Canyamelar, en considerar que no ha tingut en compte deu sol·licituds de nous establiments hotelers.

Els hotels del Cabanyal podran recuperar llicències en suspendre’s part de la moratòria

El TSJCV ha declarat parcialment nul·la la suspensió de llicències d’hotels al Cabanyal-Canyamelar i Compromís alerta d’un possible impacte patrimonial en l’Ajuntament de València.

Les pedregades en la Ribera causen 14,3 milions en danys al camp valencià

La Unió Llauradora ha xifrat en 14,3 milions d’euros les pèrdues al camp valencià per les fortes tempestes de dijous, que han afectat 6.584 hectàrees, sobretot de caqui i cítrics a la Ribera Alta i Baixa.