Detenen a un xic per agredir i robar 600 euros a un ancià en Carlet

Este divendres, 11 de setembre, diferents Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 29 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència produit este passat diumenge, 6 de setembre en Carlet, en la comarca de la Ribera (València).

 

Tal com han informat fonts policials, l’agressor va tirar a terra a un home d’avançada edat a l’eixida d’un caixer i va conseguir furtar-li 600 euros. D’altra banda, el sospitós s’ha presentat en una comissaria de València, ja que ha afirmat que la família de la víctima estava seguint-lo per Alzira i temia per la seua vida.

 

Els agents han comprovat la veracitat de les afirmacions del presumpte autor del robatori en Carlet i han trobat la denúncia de l’agressió produïda el diumenge en la comarca de la Ribera.

Un botí de 600 euros

Els fets s’haurien produït cap a les sis de la vesprada del diumenge, quan un home es trobava en un caixer de Carlet. Fora de la sucursal bancària, l’ancià va rebre un fort colp al cap que el va tirar a terra. Immediatament, el sospitós li va furtar els 600 euros que l’home acabava de traure. 

 

Finalment, els agents després de realitzar les comprovacions oportunes, han detingut al xic de 29 anys acusat d’un presumpte delicte de robatori amb violència o intimidació. A hores d’ara, el detingut que compta amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.