Detenen a un xic per agredir i robar 600 euros a un ancià en Carlet

Este divendres, 11 de setembre, diferents Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 29 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència produit este passat diumenge, 6 de setembre en Carlet, en la comarca de la Ribera (València).

 

Tal com han informat fonts policials, l’agressor va tirar a terra a un home d’avançada edat a l’eixida d’un caixer i va conseguir furtar-li 600 euros. D’altra banda, el sospitós s’ha presentat en una comissaria de València, ja que ha afirmat que la família de la víctima estava seguint-lo per Alzira i temia per la seua vida.

 

Els agents han comprovat la veracitat de les afirmacions del presumpte autor del robatori en Carlet i han trobat la denúncia de l’agressió produïda el diumenge en la comarca de la Ribera.

Un botí de 600 euros

Els fets s’haurien produït cap a les sis de la vesprada del diumenge, quan un home es trobava en un caixer de Carlet. Fora de la sucursal bancària, l’ancià va rebre un fort colp al cap que el va tirar a terra. Immediatament, el sospitós li va furtar els 600 euros que l’home acabava de traure. 

 

Finalment, els agents després de realitzar les comprovacions oportunes, han detingut al xic de 29 anys acusat d’un presumpte delicte de robatori amb violència o intimidació. A hores d’ara, el detingut que compta amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.
FILMOTECA D'ESTIU