13.3 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Detenen a un xic per agredir i robar 600 euros a un ancià en Carlet

Este divendres, 11 de setembre, diferents Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 29 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència produit este passat diumenge, 6 de setembre en Carlet, en la comarca de la Ribera (València).

 

Tal com han informat fonts policials, l’agressor va tirar a terra a un home d’avançada edat a l’eixida d’un caixer i va conseguir furtar-li 600 euros. D’altra banda, el sospitós s’ha presentat en una comissaria de València, ja que ha afirmat que la família de la víctima estava seguint-lo per Alzira i temia per la seua vida.

 

Els agents han comprovat la veracitat de les afirmacions del presumpte autor del robatori en Carlet i han trobat la denúncia de l’agressió produïda el diumenge en la comarca de la Ribera.

Un botí de 600 euros

Els fets s’haurien produït cap a les sis de la vesprada del diumenge, quan un home es trobava en un caixer de Carlet. Fora de la sucursal bancària, l’ancià va rebre un fort colp al cap que el va tirar a terra. Immediatament, el sospitós li va furtar els 600 euros que l’home acabava de traure. 

 

Finalment, els agents després de realitzar les comprovacions oportunes, han detingut al xic de 29 anys acusat d’un presumpte delicte de robatori amb violència o intimidació. A hores d’ara, el detingut que compta amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.

Oliva cancel·la la cavalcada de Reis per la pluja i Xàtiva l’ajorna al 6

La previsió de pluges per la borrasca Francis ha obligat a Oliva a cancel·lar la cavalcada del 5 de gener. Xàtiva la trasllada al dia 6 al migdia i manté les visites del dia 5.

Una setmana sense rastre de tres valencians a Indonèsia després del naufragi

Una setmana després del naufragi del KM Putri Sakinah en Padar, la busca de tres valencians seguix sense resultats per la mala mar. La Policia investiga possibles negligències i les autoritats amplien la prohibició de navegació.