Detenen a un xic per agredir i robar 600 euros a un ancià en Carlet

Este divendres, 11 de setembre, diferents Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 29 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència produit este passat diumenge, 6 de setembre en Carlet, en la comarca de la Ribera (València).

 

Tal com han informat fonts policials, l’agressor va tirar a terra a un home d’avançada edat a l’eixida d’un caixer i va conseguir furtar-li 600 euros. D’altra banda, el sospitós s’ha presentat en una comissaria de València, ja que ha afirmat que la família de la víctima estava seguint-lo per Alzira i temia per la seua vida.

 

Els agents han comprovat la veracitat de les afirmacions del presumpte autor del robatori en Carlet i han trobat la denúncia de l’agressió produïda el diumenge en la comarca de la Ribera.

Un botí de 600 euros

Els fets s’haurien produït cap a les sis de la vesprada del diumenge, quan un home es trobava en un caixer de Carlet. Fora de la sucursal bancària, l’ancià va rebre un fort colp al cap que el va tirar a terra. Immediatament, el sospitós li va furtar els 600 euros que l’home acabava de traure. 

 

Finalment, els agents després de realitzar les comprovacions oportunes, han detingut al xic de 29 anys acusat d’un presumpte delicte de robatori amb violència o intimidació. A hores d’ara, el detingut que compta amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.