10.9 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

El Rototom esgota en temps rècord els seus primers mil abonaments per al seu 25é aniversari

Com ja avançava este diari, ahir divendres el festival Rototom Sunsplash, va lançar els seus primers mil abonaments a preu súper reduït en la seua prevenda amb motiu del 25é aniversari del festival. Tan sols tretze minuts han tardat a esgotar-se eixes primeres mil entrades per a una edició que promet ser multitudinària i molt esperada. Esta 25a edició d'este encontre del reggae se celebrarà del 16 al 22 d'agost de 2018. Els primers abonaments s'han venut en diferents països com Espanya, França, Regne Unit, Itàlia i Suïssa al capdavant, en a penes 13 minuts, tot un rècord en la història del festival internacional del reggae, segons ha informat l'organització.

  

 

 

L'edició anterior va reunir a 220.000 assistents de 98 països diferents i esta edició va camí de les mateixes xifres. Els abonaments van eixir ahir a la venda a les 23.00 hores al preu especial de 100 euros, els 300 primers i 120 els 700 que restaven. Una vegada esgotada esta promoció especial, el festival posa a la venda fins al 8 de febrer els tiquets de set dies a un preu de 130 euros sense càmping i 170 euros amb càmping.

Últimes notícies

La mort de l’anglés, novel·la

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana explica que el valencià emprat en la novel·la segueix els criteris de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, amb preferència per formes genuïnes i habituals

La magrana mollar d’Elx arribarà este nadal a valencians que viuen fora

La DOP de la magrana mollar d'Elx enviarà 200 caixes per a acostar els sabors de la terra a valencians que residixen a Espanya i a la UE. L'acció forma part de 'El Nostre Nadal' i inclourà una postal.

El Govern ha autoritzat l’alliberament definitiu del peatge de l’AP-7 en la circumval·lació d’Alacant

El Consell de Ministres ha autoritzat l'alliberament definitiu del peatge en la circumval·lació d'Alacant després de la prova de gratuïtat iniciada en 2024. L'AP-7 queda com a alternativa permanent per a alleujar l'A-70, amb transició de la gestió de SEITT a la Direcció General de Carreteres.

El Consell aprova el projecte per a condonar deute autonòmic: 11.210 milions per a la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat el projecte de llei per a condonar 83.252 milions de deute a les autonomies del règim comú. La Comunitat Valenciana tindria 11.210 milions i la iniciativa passa ara al Congrés, amb rebuig de governs del PP.

L’Audiència de València demana identificar a agents mediambientals per la dana com a possibles testimonis

La Secció Segona estima parcialment un recurs i demana la identificació dels agents que van actuar el 29 d'octubre de 2024 per a poder citar-los com a testimonis. A més, readmet a una acusació particular i confirma un altre acte, i rebutja indagar sobre una junta de la CHJ per no guardar relació amb els fets.

El balanç anual denúncia demores a migrants en la renda d’inclusió i cobraments per tractaments de càncer

El tercer balanç sobre discriminació quotidiana a València documenta retards de més d'un any en la Renda Valenciana d'Inclusió i reclamacions de 30.000 euros per teràpies oncològiques a persones migrants. L'informe identifica barreres en padró, vivenda, servicis socials, ocupació, educació i el CIE de Sapadors.

El Deleste confirma per a 2026 a Primal Scream, Apparat i Kerala Dust

El Deleste ha anunciat les seues primeres confirmacions per a 2026 amb Primal Scream, Apparat, Kerala Dust, Holy Fuck, Els Invaders i Billy Nomates. El festival se celebrarà el 22 i 23 de maig als Jardins de Vivers.

El PP demanarà a València el cessament immediat de Pilar Bernabé per casos d’assetjament en el PSOE

El PP va anunciar que exigirà en el ple de València el cessament immediat de Pilar Bernabé per la seua actitud que consideren negligent davant denúncies d'assetjament en el PSOE. La iniciativa, defesa per Juan Carlos Caballero, retrau silenci i doble moral i busca un posicionament clar de la resta de grups.