17.2 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

El Rototom esgota en temps rècord els seus primers mil abonaments per al seu 25é aniversari

Com ja avançava este diari, ahir divendres el festival Rototom Sunsplash, va lançar els seus primers mil abonaments a preu súper reduït en la seua prevenda amb motiu del 25é aniversari del festival. Tan sols tretze minuts han tardat a esgotar-se eixes primeres mil entrades per a una edició que promet ser multitudinària i molt esperada. Esta 25a edició d'este encontre del reggae se celebrarà del 16 al 22 d'agost de 2018. Els primers abonaments s'han venut en diferents països com Espanya, França, Regne Unit, Itàlia i Suïssa al capdavant, en a penes 13 minuts, tot un rècord en la història del festival internacional del reggae, segons ha informat l'organització.

  

 

 

L'edició anterior va reunir a 220.000 assistents de 98 països diferents i esta edició va camí de les mateixes xifres. Els abonaments van eixir ahir a la venda a les 23.00 hores al preu especial de 100 euros, els 300 primers i 120 els 700 que restaven. Una vegada esgotada esta promoció especial, el festival posa a la venda fins al 8 de febrer els tiquets de set dies a un preu de 130 euros sense càmping i 170 euros amb càmping.

Últimes notícies

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.

Alerta taronja per vent en el litoral nord de València i fenòmens costaners a Alacant

Emergències ha activat el nivell taronja per vent en el nord del litoral valencià i per fenòmens costaners en tot el litoral d'Alacant. Es demana evitar la costa i ajornar activitats en la mar.