Detingudes 10 persones al Saler per robar a l’interior de vehicles

 

La Guàrdia Civil del Perellonet i Paiporta en col·laboració amb Policia Local de València, ha detingut 6 homes i una dona, de nacionalitat espanyola, amb edats compreses entre els 17 i 55 anys, un home, de nacionalitat croata de 23 anys, i un altre, de nacionalitat bosniana, de 21 anys, a més d’un investigat de nacionalitat espanyola de 53 anys. Tots ells com a autors de 55 delictes de robatori amb força a interior de vehicles a les localitats del Saler i Pinedo.

La investigació va començar al mes de juliol, quan la Guàrdia Civil va tenir coneixement de la comissió de diversos delictes de robatori a interior de vehicles en diferents zones d’aparcament públic, pròximes a les platges, així com en pàrquings privats dels establiments hotelers pròxims el Saler i Pinedo.

A través dels serveis establerts i de les intenses gestions efectuades per la Guàrdia Civil, juntament amb Policia Local, s’ha pogut aclarir un total de 55 fets delictius.

Fruit de les tasques investigadores es va poder observar com la forma de comissió dels delictes era similar, un d’ells cometia el fet delictiu i la resta realitzava tasques de vigilància. L’accés a l’interior dels vehicles s’efectuava després fracturar el bombí del pany de la porta del conductor i així aconseguir accedir-hi. Estos fets es cometien quan no hi havia vianants pels carrers.

L’operatiu va culminar amb la detenció de nou homes i una dona, Així com un investigat de diferents nacionalitats: 6 homes i una dona, de nacionalitat espanyola, amb edats compreses entre els 17 i 55 anys, un home, de nacionalitat croata de 23 anys, i un altre, de nacionalitat bosniana, de 21 anys, a més d’un investigat de nacionalitat espanyola de 53 anys. Tots ells com a autors de 55 delictes de robatori amb força a interior de vehicles a les localitats del Saler i Pinedo.

Les diligències han passat a disposició dels jutjats de Primera Instància i Instrucció núm. 7, 10 i 18 de València, i a la Fiscalia Provincial de València de menors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís demana auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d’Alacant després de la detenció de Carlos Baño

Compromís ha demanat a la Sindicatura de Comptes auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d'Alacant i reclama al Consell de Transparència revisar el compliment de la llei.

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.