Detingudes 10 persones al Saler per robar a l’interior de vehicles

 

La Guàrdia Civil del Perellonet i Paiporta en col·laboració amb Policia Local de València, ha detingut 6 homes i una dona, de nacionalitat espanyola, amb edats compreses entre els 17 i 55 anys, un home, de nacionalitat croata de 23 anys, i un altre, de nacionalitat bosniana, de 21 anys, a més d’un investigat de nacionalitat espanyola de 53 anys. Tots ells com a autors de 55 delictes de robatori amb força a interior de vehicles a les localitats del Saler i Pinedo.

La investigació va començar al mes de juliol, quan la Guàrdia Civil va tenir coneixement de la comissió de diversos delictes de robatori a interior de vehicles en diferents zones d’aparcament públic, pròximes a les platges, així com en pàrquings privats dels establiments hotelers pròxims el Saler i Pinedo.

A través dels serveis establerts i de les intenses gestions efectuades per la Guàrdia Civil, juntament amb Policia Local, s’ha pogut aclarir un total de 55 fets delictius.

Fruit de les tasques investigadores es va poder observar com la forma de comissió dels delictes era similar, un d’ells cometia el fet delictiu i la resta realitzava tasques de vigilància. L’accés a l’interior dels vehicles s’efectuava després fracturar el bombí del pany de la porta del conductor i així aconseguir accedir-hi. Estos fets es cometien quan no hi havia vianants pels carrers.

L’operatiu va culminar amb la detenció de nou homes i una dona, Així com un investigat de diferents nacionalitats: 6 homes i una dona, de nacionalitat espanyola, amb edats compreses entre els 17 i 55 anys, un home, de nacionalitat croata de 23 anys, i un altre, de nacionalitat bosniana, de 21 anys, a més d’un investigat de nacionalitat espanyola de 53 anys. Tots ells com a autors de 55 delictes de robatori amb força a interior de vehicles a les localitats del Saler i Pinedo.

Les diligències han passat a disposició dels jutjats de Primera Instància i Instrucció núm. 7, 10 i 18 de València, i a la Fiscalia Provincial de València de menors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.