Detingudes 10 persones al Saler per robar a l’interior de vehicles

 

La Guàrdia Civil del Perellonet i Paiporta en col·laboració amb Policia Local de València, ha detingut 6 homes i una dona, de nacionalitat espanyola, amb edats compreses entre els 17 i 55 anys, un home, de nacionalitat croata de 23 anys, i un altre, de nacionalitat bosniana, de 21 anys, a més d’un investigat de nacionalitat espanyola de 53 anys. Tots ells com a autors de 55 delictes de robatori amb força a interior de vehicles a les localitats del Saler i Pinedo.

La investigació va començar al mes de juliol, quan la Guàrdia Civil va tenir coneixement de la comissió de diversos delictes de robatori a interior de vehicles en diferents zones d’aparcament públic, pròximes a les platges, així com en pàrquings privats dels establiments hotelers pròxims el Saler i Pinedo.

A través dels serveis establerts i de les intenses gestions efectuades per la Guàrdia Civil, juntament amb Policia Local, s’ha pogut aclarir un total de 55 fets delictius.

Fruit de les tasques investigadores es va poder observar com la forma de comissió dels delictes era similar, un d’ells cometia el fet delictiu i la resta realitzava tasques de vigilància. L’accés a l’interior dels vehicles s’efectuava després fracturar el bombí del pany de la porta del conductor i així aconseguir accedir-hi. Estos fets es cometien quan no hi havia vianants pels carrers.

L’operatiu va culminar amb la detenció de nou homes i una dona, Així com un investigat de diferents nacionalitats: 6 homes i una dona, de nacionalitat espanyola, amb edats compreses entre els 17 i 55 anys, un home, de nacionalitat croata de 23 anys, i un altre, de nacionalitat bosniana, de 21 anys, a més d’un investigat de nacionalitat espanyola de 53 anys. Tots ells com a autors de 55 delictes de robatori amb força a interior de vehicles a les localitats del Saler i Pinedo.

Les diligències han passat a disposició dels jutjats de Primera Instància i Instrucció núm. 7, 10 i 18 de València, i a la Fiscalia Provincial de València de menors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingudes cinc persones per robatoris en centres educatius de Borriana i Terrassa

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc persones i ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en centres educatius de Borriana i Terrassa.

Aemet preveu un cap de setmana inestable i una altra borrasca des del dimarts

Aemet ha informat de pluges generalitzades este dijous i d'un cap de setmana inestable; el dimarts s'espera una altra borrasca. Els acumulats més alts s'han donat en la Comunitat Valenciana.

Huit detinguts a Cheste i Vilamarxant en tres intervencions contra el narcotràfic

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat tres punts de venda de droga a Cheste i Vilamarxant. L'operatiu ha intervingut cocaïna, haixix, diners i 11 armes.

Alerten d’una estafa que suplanta ‘Mi Carpeta Ciudadana’ amb un fals ingrés de 552 euros

INCIBE detecta una campanya de correus fraudulents que intenta obtindre dades personals i bancàries dels usuaris

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent i només permet eixides

El port ha suspés les entrades per ratxes de vent i, a les 09.24, ha permés únicament les eixides. Aemet manté avís groc per pluges i tempestes a Castelló, València i litoral nord d'Alacant.

Carmencita garantix safrà per a sis mesos i evita l’impacte del conflicte a l’Iran

L'empresa embene unes tres tones de safrà a l'any i assegura subministrament fins a setembre de 2026 gràcies al seu 'estoc' i a rutes alternatives. La modernització de la seua planta i l'expansió logística reforcen la seua capacitat en un context de tensions a l'Iran

Dos detinguts per incendis intencionats en garatges de Novelda i Petrer

Dos jóvens de 24 anys han sigut detinguts per provocar sengles focs en garatges de Novelda i Petrer. La ràpida actuació d'emergències va evitar ferits i danys majors.

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València ha suspés la mascletà de les 14.00 per la pluja i les previsions. La decisió s'ha pres al no poder garantir el muntatge en temps i condicions.