Detingudes 10 persones al Saler per robar a l’interior de vehicles

 

La Guàrdia Civil del Perellonet i Paiporta en col·laboració amb Policia Local de València, ha detingut 6 homes i una dona, de nacionalitat espanyola, amb edats compreses entre els 17 i 55 anys, un home, de nacionalitat croata de 23 anys, i un altre, de nacionalitat bosniana, de 21 anys, a més d’un investigat de nacionalitat espanyola de 53 anys. Tots ells com a autors de 55 delictes de robatori amb força a interior de vehicles a les localitats del Saler i Pinedo.

La investigació va començar al mes de juliol, quan la Guàrdia Civil va tenir coneixement de la comissió de diversos delictes de robatori a interior de vehicles en diferents zones d’aparcament públic, pròximes a les platges, així com en pàrquings privats dels establiments hotelers pròxims el Saler i Pinedo.

A través dels serveis establerts i de les intenses gestions efectuades per la Guàrdia Civil, juntament amb Policia Local, s’ha pogut aclarir un total de 55 fets delictius.

Fruit de les tasques investigadores es va poder observar com la forma de comissió dels delictes era similar, un d’ells cometia el fet delictiu i la resta realitzava tasques de vigilància. L’accés a l’interior dels vehicles s’efectuava després fracturar el bombí del pany de la porta del conductor i així aconseguir accedir-hi. Estos fets es cometien quan no hi havia vianants pels carrers.

L’operatiu va culminar amb la detenció de nou homes i una dona, Així com un investigat de diferents nacionalitats: 6 homes i una dona, de nacionalitat espanyola, amb edats compreses entre els 17 i 55 anys, un home, de nacionalitat croata de 23 anys, i un altre, de nacionalitat bosniana, de 21 anys, a més d’un investigat de nacionalitat espanyola de 53 anys. Tots ells com a autors de 55 delictes de robatori amb força a interior de vehicles a les localitats del Saler i Pinedo.

Les diligències han passat a disposició dels jutjats de Primera Instància i Instrucció núm. 7, 10 i 18 de València, i a la Fiscalia Provincial de València de menors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.