9.1 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

Detingudes 10 persones al Saler per robar a l’interior de vehicles

 

La Guàrdia Civil del Perellonet i Paiporta en col·laboració amb Policia Local de València, ha detingut 6 homes i una dona, de nacionalitat espanyola, amb edats compreses entre els 17 i 55 anys, un home, de nacionalitat croata de 23 anys, i un altre, de nacionalitat bosniana, de 21 anys, a més d’un investigat de nacionalitat espanyola de 53 anys. Tots ells com a autors de 55 delictes de robatori amb força a interior de vehicles a les localitats del Saler i Pinedo.

La investigació va començar al mes de juliol, quan la Guàrdia Civil va tenir coneixement de la comissió de diversos delictes de robatori a interior de vehicles en diferents zones d’aparcament públic, pròximes a les platges, així com en pàrquings privats dels establiments hotelers pròxims el Saler i Pinedo.

A través dels serveis establerts i de les intenses gestions efectuades per la Guàrdia Civil, juntament amb Policia Local, s’ha pogut aclarir un total de 55 fets delictius.

Fruit de les tasques investigadores es va poder observar com la forma de comissió dels delictes era similar, un d’ells cometia el fet delictiu i la resta realitzava tasques de vigilància. L’accés a l’interior dels vehicles s’efectuava després fracturar el bombí del pany de la porta del conductor i així aconseguir accedir-hi. Estos fets es cometien quan no hi havia vianants pels carrers.

L’operatiu va culminar amb la detenció de nou homes i una dona, Així com un investigat de diferents nacionalitats: 6 homes i una dona, de nacionalitat espanyola, amb edats compreses entre els 17 i 55 anys, un home, de nacionalitat croata de 23 anys, i un altre, de nacionalitat bosniana, de 21 anys, a més d’un investigat de nacionalitat espanyola de 53 anys. Tots ells com a autors de 55 delictes de robatori amb força a interior de vehicles a les localitats del Saler i Pinedo.

Les diligències han passat a disposició dels jutjats de Primera Instància i Instrucció núm. 7, 10 i 18 de València, i a la Fiscalia Provincial de València de menors.

Últimes notícies

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.